Smlouva města s Dopravním podnikem na roky 2020 - 2029

Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, PKS Praha, Krajske expertni tymy - vedouci, asistenti PKS Praha

Odpovědět
Návštěvník
Návštěvník – nepatří k Pirátům

Re: Smlouva města s Dopravním podnikem na roky 2020 - 2029

Příspěvek od Návštěvník »

Ondrej.Kalis píše: 14 srp 2019, 14:21Kdyby v tabulce figuroval třeba takový jednotný nátěr PID nebo předávání dat o poloze vozidel, výsledek by byl úplně jiný.
Vymýšlíte prokazatelné hovadiny. Jednotným nátěrem nedisponují ani vozy soukromníků, často ani v rámci jednoho dopravce. Z pohledu cestujícího je ale šumák, jakou má vůz barvu. To jsou přesně kritéria, která vymýšlí šotouši dřepící na úřadech. A pak nad podobnými nesmysly vykazují kontrolní činnost. Zbyteční ouřadové placení z veřejných peněz jako jste i vy sám. Nehledě na to, že za peníze daňových poplatníků se pak v klidu vykecáváte na internetu. V pracovní době.
Ondrej.Kalis píše: 14 srp 2019, 14:21Kromě souhrnné tabulky pro kaštanstvo a šotouše je ale nutné kouknout alespoň do tabulky, kterou jsem odkazoval já, protože teprve z ní je zřejmé, v čem a jak moc který dopravce pokulhával.
Ano, vaše oblíbená Arriva má spoustu problémů - neplnění grafikonu, nedodržování kapacity vozidla, nenasazování bezbariérových vozů, informování ve vozech i zmiňované stáří vozů. Ve všech těchto parametrech poskytuje DPP lepší službu.
oka
Návštěvník – nepatří k Pirátům

Ondřej Kališ

Příspěvek od oka »

Pan dopravní inženýr na Ministerstvu dopravy ČR
Obrázek

Na odboru infrastruktury a územního plánu se věru moc nepředřou :lol: Někdo by měl ty piráty na ministerstvech taky kontrolovat :fet: Ing. Josef Kubovský by se mohl zajímat o to, jak jeho podřízení tráví pracovní dobu :P
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1693
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3155 poděkování
Dostal poděkování: 1925 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Smlouva města s Dopravním podnikem na roky 2020 - 2029

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

Napsat několik dvou-třířádkových příspěvků je věru zdlouhavá činnost, místo které jsem mohl napsat tři stanoviska, dvě rozhodnutí a deset mailů. :lol: Doporučoval bych si nejprve třeba zamést před vlastním prahem, anonyme. :fet:

Obsahově ty výšplechty tradičně netřeba komentovat, a hlavně nekrmit trolly. :P

OFFTOPICJe to krásné, že jste o mně zjistil takové tajné informace, jako kde pracuju a kdo je můj ředitel (což jistě trvalo aspoň 5 minut :lol: ), zejména když se podepisuju, nicméně hodnocení mé pracovní efektivity ponechte na mně a mých nadřízených.
Naposledy upravil(a) Ondrej.Kalis dne 14 srp 2019, 18:23, celkem upraveno 1 x.

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

xxx
Návštěvník – nepatří k Pirátům

Re: Ondřej Kališ

Příspěvek od xxx »

Ondrej.Kalis píše: 14 srp 2019, 17:49nicméně hodnocení mé pracovní efektivity ponechte na mně a mých nadřízených.
Neboj ty šotomachýrku, už se na tom pracuje :fet:
Uživatelský avatar
Josef.Kadlecek
Člen KS Praha
Příspěvky: 2136
Registrován: 01 čer 2010, 21:17
Profese: revizní technik elektro, energetik
Bydliště: Bráník, Příkrá x U Háje, dřevěný domeček, P4
Dal poděkování: 1916 poděkování
Dostal poděkování: 1776 poděkování

Re: Smlouva města s Dopravním podnikem na roky 2020 - 2029

Příspěvek od Josef.Kadlecek »

tramvajak píše: 19 črc 2019, 09:34 Současný přístup spíše než odbornost dokazuje, že do vedení se dokazují trafikanti opět řídící podnik metodou pokus-omyl.
Tak z toho mám pocit, že insideři všechno dělají tak, aby veškeré nezdoby, které by tak jako tak musely nastat (výluky delší než víkend apod.) se dělají bez přičinění Pirátů, ale tak, aby se pak mohlo ukazovat prstem a říkat:
"To všechno ti Piráti, za starých časů já na bráchu, brácha na mě, rozkrádaček, tunelů, předražování a korupce vám, milí pražané MHD fungovalo mnohem, mnohem líp! Utopte Piráty v tom jejich internetu a volte zpátky staré dobré časy! Dostanete za to ode mě guláš a pivo!"
Je to trend všude, kde Piráti získali mandáty.

Nejste, pane "tramvajáku", čirou náhodou pan Šurovský?
Šéf Střešovické vozovny, člen dozorčí rady, technický řiditel a řidič tramvaje v jedné osobě?
Kolik má Váš den pracovních hodin, lépe řečeno, kolik si denně píšete?
A vaše rodina má eminentní zájem na bourání Hloubětínské vozovny, když byla nedávno opravována?

Asi ne, to mi jen tak napadlo, omlouvám se!

Ale i tak za staré dobré časy kopete velmi fundovaně, +1! Nicméně by bylo slušností přinést důkazy, že se o trafiky jedná. Vzpomínáme na pp. Tluchoře a Šnajdra a dohry, jaké to mělo. Sem s tím, pls.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Josef.Kadlecek za příspěvek:
Ondrej.Kalis
Existuje princip: je hrází pro jakékoli informace, odolává všem argumentům a úspěšně drží lidi ve věčné ignoranci: zavrhnout věc ještě před prozkoumáním
Herbert Spencer, 1820-1903 https://cs.wikipedia.org/wiki/Herbert_Spencer
Za sebe - mám vás všecky rád. Akorát před fanatickými "souložníky teoretiky" mě i u Pirátů naučilo se už mít na pozoru.
Neomylné lidi bez váhání devitalizovat!
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1693
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3155 poděkování
Dostal poděkování: 1925 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Smlouva města s Dopravním podnikem na roky 2020 - 2029

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

xxx píše: 14 srp 2019, 18:08
Ondrej.Kalis píše: 14 srp 2019, 17:49nicméně hodnocení mé pracovní efektivity ponechte na mně a mých nadřízených.
Neboj ty šotomachýrku, už se na tom pracuje :fet:
Už se bojím. Chystá se na mě něco jako stížnost, na kterou dostanu za trest za úkol odpovědět, abych neměl pocit, že mám málo práce? Tak asi jo no...

Víš, co na tom bude nejlepší? Že se konečně dozvíme jméno toho, kdo nám tady píše ty rýpavé příspěvky.
Naposledy upravil(a) Ondrej.Kalis dne 14 srp 2019, 18:57, celkem upraveno 1 x.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kalis za příspěvek:
Josef.Kadlecek

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

xxx
Návštěvník – nepatří k Pirátům

Re: Ondřej Kališ

Příspěvek od xxx »

Ondrej.Kalis píše: 14 srp 2019, 18:24Víš, co na tom bude nejlepší? Že se konečně dozvíme jméno toho, kdo nám tady píše ty rýpavé příspěvky.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
le.pen
Návštěvník – nepatří k Pirátům

Re: Smlouva města s Dopravním podnikem na roky 2020 - 2029

Příspěvek od le.pen »

Ondrej.Kalis píše: 14 srp 2019, 17:49Napsat několik dvou-třířádkových příspěvků je věru zdlouhavá činnost, místo které jsem mohl napsat tři stanoviska, dvě rozhodnutí a deset mailů. nicméně hodnocení mé pracovní efektivity ponechte na mně a mých nadřízených.
A přesně díky takovým chytrákům celá naše státní správa vypadá tak, jak vypadá. Úředníci svou práci neodvádí kvalitně, aby ušetřili čas na výkon soukromých aktivit v pracovní době. Tváří se, jak mají spoustu práce a tlačí na vznik dalších míst. Piráti si ale neuvědomují, že svou kritikou reálně střílí i do svých spolustraníků. Logicky se nabízí otázka, kolik podobně zcela zbytečných a nahraditelných úředníků stát zaměstnává.
tramvajak
Návštěvník – nepatří k Pirátům

Re: Smlouva města s Dopravním podnikem na roky 2020 - 2029

Příspěvek od tramvajak »

Josef.Kadlecek píše: 14 srp 2019, 18:21A vaše rodina má eminentní zájem na bourání Hloubětínské vozovny, když byla nedávno opravována?
Nicméně by bylo slušností přinést důkazy, že se o trafiky jedná. Vzpomínáme na pp. Tluchoře a Šnajdra a dohry, jaké to mělo. Sem s tím, pls.
Myslíte tu vozovnu, kde se ví o problému s konstrukcí od roku 2013? A těmi opravami myslíte podepření konstrukcí tak, aby to tam celé neřízeně hned nespadlo? Ono připravit projektovou dokumentaci nové vozovny nejde zvládnout za večer. Stejně tak se musely vyřešit náhradní odstavné plochy, které hloubětínské prostory zastoupí.

Po volbách nějací aktivisté nabyli dojmu, že to půjde nějak opravit. Naprosto nepřekvapivě se pak stejně přišlo na to, co se dávno vědělo - že to skutečně nemá cenu opravovat. Jen se utratili zbytečně další peníze za další analýzuu. Ta stavba se v době svého vzniku dost odfláknula, šetřilo se na nesprávném místě.

Už jen ta další analýza kolem Hloubětína v roce 2019 potvrzující zjištění let předchozích je důkazem, že to řídí nezkušení trafikanti. Kterému známému jste to přihráli kšeftík, který z pohledu veřejných rozpočtů byl výdajem naprosto zbytečným?
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1693
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3155 poděkování
Dostal poděkování: 1925 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Smlouva města s Dopravním podnikem na roky 2020 - 2029

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

le.pen píše: 15 srp 2019, 08:51
Ondrej.Kalis píše: 14 srp 2019, 17:49Napsat několik dvou-třířádkových příspěvků je věru zdlouhavá činnost, místo které jsem mohl napsat tři stanoviska, dvě rozhodnutí a deset mailů. nicméně hodnocení mé pracovní efektivity ponechte na mně a mých nadřízených.
A přesně díky takovým chytrákům celá naše státní správa vypadá tak, jak vypadá. Úředníci svou práci neodvádí kvalitně, aby ušetřili čas na výkon soukromých aktivit v pracovní době. Tváří se, jak mají spoustu práce a tlačí na vznik dalších míst. Piráti si ale neuvědomují, že svou kritikou reálně střílí i do svých spolustraníků. Logicky se nabízí otázka, kolik podobně zcela zbytečných a nahraditelných úředníků stát zaměstnává.
Osobně si nemyslím, že bych měl mít z hlediska výkonu své práce černé svědomí. Když se např. podívám na rozsah přesčasů za první polovinu srpna, určitě je vyšší než doba strávená v této debatě. :lol: Tím ale neříkám, že podobný problém se ve státní správě nevyskytuje, jen jeho řešení by mělo být spíš v oblasti kontroly kvality odvedené práce než toho, co ve kterém čase dotyčný dělal. To je ovšem na jinou diskusi. Právě hodnocení podle času stráveného na pracovišti je jednou z příčin problému. ;)

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

Odpovědět

Zpět na „Doprava a infrastruktura“