tramvajak píše: ↑19 črc 2019, 09:34
Současný přístup spíše než odbornost dokazuje, že do vedení se dokazují trafikanti opět řídící podnik metodou pokus-omyl.
Tak z toho mám pocit, že insideři všechno dělají tak, aby veškeré nezdoby, které by tak jako tak musely nastat (výluky delší než víkend apod.) se dělají bez přičinění Pirátů, ale tak, aby se pak mohlo ukazovat prstem a říkat:
"To všechno ti Piráti, za starých časů já na bráchu, brácha na mě, rozkrádaček, tunelů, předražování a korupce vám, milí pražané MHD fungovalo mnohem, mnohem líp! Utopte Piráty v tom jejich internetu a volte zpátky staré dobré časy! Dostanete za to ode mě guláš a pivo!"
Je to trend všude, kde Piráti získali mandáty.
Nejste, pane "tramvajáku", čirou náhodou pan Šurovský?
Šéf Střešovické vozovny, člen dozorčí rady, technický řiditel a řidič tramvaje v jedné osobě?
Kolik má Váš den pracovních hodin, lépe řečeno, kolik si denně píšete?
A vaše rodina má eminentní zájem na bourání Hloubětínské vozovny, když byla nedávno opravována?
Asi ne, to mi jen tak napadlo, omlouvám se!
Ale i tak za staré dobré časy kopete velmi fundovaně, +1! Nicméně by bylo slušností přinést důkazy, že se o trafiky jedná. Vzpomínáme na pp. Tluchoře a Šnajdra a dohry, jaké to mělo. Sem s tím, pls.