Zápisy z jednání Krajského fóra

Moderátoři: Předsedající, Krajsti predsedajici, PKS Vysočina, KoKS Vysočina

Odpovědět
Michaela.Vodova
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 4780
Registrován: 18 kvě 2011, 13:08
Dal poděkování: 802 poděkování
Dostal poděkování: 665 poděkování

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Michaela.Vodova »

1.6 mumble KP + volební štáb
Přítomní: Jan Pošvář, Lukáš Hejduk, Michal Křivohavý, Michaela Vodová, Mario Pospíšil, Ondřej Tůma, Roman Šemík, Petr Štourač, Kateřina Závrská a Ondřej Škvor

Prozatím jsme zvolili volnější diskuzi, příště budeme strukturovat s programem. ;)

OFFTOPICPříští schůze bude ve Velkém Meziřící, domlouvat to bude Ondra s Míšou.
Předseda má plnou koupelnu Pirátských novin. Rozdat noviny do měsíce. Vytvoření feedbacku rozdávaní. Mapa kde byly rozdané noviny.
Káťa - Arja by rozházela noviny do klubů, nemocnice, Káťa do Kvasetic a dalších dvou vesnic
- "hudební" stánek v parku v HB v létě i na podzim
Roznesení novin do jednotlivých měst
Rekordy v Pelhřimově - 9/10 červen -> petiční stánek, zábor, aby nás nevyfakovali
Vydří - Mario, Lukáš, Míša spojí své síly, prej tam choděj příznivci
Lukáš - naplánovat ideální kampaň, dostal od vol.manažera info
propagační materiály - nevíme kolik to bude stát, je potřeba zjistit, kolik budeme celostátní kampani připlácet za materiály a zvolit, jaké další chceme a na jaké máme ..

Lukáš: akce: popis kde, kdy, o jakou akci jde, kolik je na to potreba lidi, zazemi? apod. - pište do padu
https://pad.pirati.cz/p/akce-k-upirateni-ksvys
akce co nejdřív! naházet do padu, s tím, že Lukáš aspoň červen zpracuje do neděle.

[shrnuti]K propagačním materiálům:
naše objednávka
Noviny (pouze 2. vlna) 19720ks
Trička 20ks
Propisky 200ks
Balónky 100ks
Náramky 1000ks
Placky 1000ks
Vlajky 0ks
Samolepka 1 (na nárazník auta) 150ks
Samolepka 2 (jednoduchá, jen s logem, claimem) 600ks
Samolepka 3 (více kreativní, různé druhy) 4000ks
Pivní tácky 0ks
Obal na cigarety 0ks
Vlajky na auto 10ks
Zapalovače 250ks

nezaregistrováno centrálou (připoměli jsme se-Honza psal Báře Hradečné, která nám poslala dotaz na čísla, email s plusy a minus, jak propagacni materialy jsou spravne z nasi strany):
papírky 250
velkej polep na auto 10

+ budou se možná objednávat batohy a látkové tašky (my máme zájem o tašky)

+středočeský kraj vymejšlí
Poznámkové kancelářské bloky (50 listů) - http://www.taeda.cz/pages/ofsetovy-tisk ... lepene.php
Baterky - http://www.speed-press.cz/katalog/noze- ... ei-400984/
Polep automobilů - (odkaz nemám, ale dle slov Ivana Bartoše je polep na celé auto v ceně cca 200,- kč)
Pivní tácky - http://www.gifty.cz/pivni-tacky.html
Pivní sklo (Půllitry) - http://www.sklosteigl.cz/pullitry-s-obtiskem-sklo.html
žetony do nákupních košíků - http://www.aplastic.cz/zetony-do-nakupn ... iku-10-kc/
filtry
(my máme zájem o bloky, polepy aut, žetony a filtry)[/shrnuti]


V sobotu dopolko se sejdeme v 10:00 na parkovišti u Lídlu v JIhlavě, rozvoz novin do Telče a Třebíče a VelMezu
https://www.google.cz/maps/place/Lidl/@ ... 5573?hl=cs

Petr Š. se ptá na to, jaký máme plán a má požadavek na evaluaci aktivit, třeba navrhuje naplánovat červen a pak hodnotíme....
Lukáš kontruje, aby jsme se o tom bavili...
Více jsme nestihli zapsat, bylo to náročné, je třeba kvalitní zápis, abychom se k tomu mohli vracet.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michaela.Vodova za příspěvek:
Filip.Krska
Michaela.Vodova
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 4780
Registrován: 18 kvě 2011, 13:08
Dal poděkování: 802 poděkování
Dostal poděkování: 665 poděkování

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Michaela.Vodova »

11.6.2017
Krajské zasedání ve Velkém Meziříčí
Přítomní: Michaela Vodová, Lukáš hejduk, Ondřej Škvor, Ondřej Tůma, krátce Jan Pošvář a hostem jeho drahá polovička.

Úkoly, které vyplynuly z tohoto jednání.
- nutné řešit stánek, (Míša a Ondra Š.)
- zmocněnec - návrh zaplatit člověka na agendu zmocněnce pro volby i ovk kraje (Míša a KP)
- oslovit kontkrétní lidi na kandidátku - Míša
- udělat záměr na proplácení výdajů na benzín při roznosu PirListů (KP)
- Hospoda s Piráty i jinde než v Jihlavě, např. HB (Míša)
- dát třeba lidem na výběr, kde by se chtěli s Piráty setkat, města... třeba anketa na FB (Míša)
- oslovit pošty na roznos (Míša-ale ještě si s KP ujasním, co vlastně chtějí)
Vyosení
- řešit bude Ondra Š. a Ondra T společně
- Ondra T. zajistí nějaké místo (nepamatuji si přesně) a dá vědět Ondrovi Š. - společně domluví rozpočet a navrhnou akci KP (záměr na začátek září) - od Milušky K. dostali email ke kapele, kterou zajistila pro celou republiku
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michaela.Vodova za příspěvky (celkem 2):
Filip.Krska, Jan.Posvar
Michaela.Vodova
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 4780
Registrován: 18 kvě 2011, 13:08
Dal poděkování: 802 poděkování
Dostal poděkování: 665 poděkování

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Michaela.Vodova »

Schůze KP mumble 15.06.2017

Přitomni: Jan Pošvář, Michael Leško, Lukáš Hejduk, Michaela Vodová, Michal Křivohlavý

Program:
https://pad.pirati.cz/p/vysocina-ctk-anketa
tz - urgent - plus přidat na PL https://pad.pirati.cz/p/tz_celni_mista
seznámení se s Michaelem Leškem
pošty - vesnice
primárky - návrh kandidátky
stan
noviny - záměr na proplacení benzínu, knowhow
---
1. info a dotaz předsedy, zda k tomu někdo něco má
2. info, že se po nás chce, více v padu
3. seznámení se s ML - otázky na tělo od KP, jsme domluveni, že po přijetí přihlášky se mu ozvu
4. Míša: neplýtvat peníze ka kampaň po vesnicích
pošťačky - roznést zadara - kámoši - oslovte známé -- jen Honza
poptávka by asi měla být přesnější - Lukáš tvoří dokument, kde bude uvedeno kam se zaměřit
Honza poptá více možností, 1. vlna novin je spíš do ruky, zbytek někdy v červenci možná do schránek se uvidí ;) u 2. vlny s tím budeme už počítat
5. návrh kandidátky Lukáš prskne na forum s Radkem a komentářem
6. stan
http://www.tkf.cz/
7. pks zváží záměr a odhlasuje +)
8. roman šemík, zmocněnec - navrhuje finanční odměnu! ano, zvažujeme! .. Míša sepíš podmínky pro zmocněnce, co všechno má a muís apod. a pošle Romanovi, který doplní, pak předá KP, které z toho vytvoří záměr výběrka na zmocněnce s finanční odměnou
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michaela.Vodova za příspěvky (celkem 2):
Filip.Krska, Jan.Posvar
Uživatelský avatar
Lukas.Hejduk
Příznivec Pirátů – Jihomoravský kraj
Příspěvky: 964
Registrován: 16 říj 2012, 22:37
Profese: bookmaker, IT developer
Dal poděkování: 578 poděkování
Dostal poděkování: 2208 poděkování

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Lukas.Hejduk »

Schůze PKS na mumble 29.6.
Přítomni: Jan Pošvář (PKS), Lukáš Hejduk (PKS), Michaela Vodová (Kodo), Michael Leško (host), Roman Šemík (host)

Program:
1) Zmocněnec
2) Hromadné focení
3) Domluva domluvit se na záměrech - FB propagace, roznos novin, výlep plakátů, reklama v/na autobusech
4) Newsletter
5) minirozhovory s čelními kandidáty
6) založení MS Telč
7) stojánky

1. Zmocněnec
-PO při hledání nepomohlo, stále chceme honorovat
-je potřeba někdo zodpovědný, loajání, pže může vše měnit
-oslovit členy KS, co nejsou na kandidátce

2. Hromadné focení
-na dračích lodích v Telči
-zanést na forum, než se na to zapomene
-zařizuje Lukáš, obepíše lidi a pak je bude urgovat OFFTOPICzapomněl, debil
-musí se zaplatit startovný do 15.7.
-vychází 300 na jednoho
-fotky budou různě po skupinách, v kampaň trikách, v civilu aj. (pošéfují Mario a na dálku Ondra T.)

3. Domluvit se na záměrech – propagace, reklama
-sloupy pouličního osvětlení, zjistit legislativu na Vysočině
-zjistit cena ICOM reklamy

4. Newseletter
-v řešení OFFTOPICvyřešeno

5. Minirozhovory s čelními kandidáty
-vymyslet tři jednoduché otázky
-založí se pad a dají se tam napady

6. Založení MS Telč(sko)
-předseda založí hlasování

7. Stojánky
-nespěchá, zjistíme podle první vln, kde by se to hodilo a koupíme na druhou

Následoval odchod na kutě
Tito uživatelé poděkovali autorovi Lukas.Hejduk za příspěvky (celkem 2):
Filip.Krska, Jan.Posvar

Machiavelli z Wishe <3

Člen pirátské strany (2016-2025)

Pirát od 2016 až navždy.

Uživatelský avatar
Lukas.Hejduk
Příznivec Pirátů – Jihomoravský kraj
Příspěvky: 964
Registrován: 16 říj 2012, 22:37
Profese: bookmaker, IT developer
Dal poděkování: 578 poděkování
Dostal poděkování: 2208 poděkování

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Lukas.Hejduk »

Mimořádná schůze PKS na mumble 30.6. 2017

Přítomni: Jan Pošvář (PKS), Lukáš Hejduk (PKS), Michaela Vodová (kodo), Ondra Tůma (člen KS), Mario Pospíšil (člen KS)

Program:
1) Chotěboř – rozdej pirlistů
2) Vydří
3) Vyosení
4) častější schůze do voleb
5) problém s proplácením cestovních výdajů
6) krajská schůze
7) volební web
8) vizitky
9) různé

1. Chotěboř – rozdej pirlistů
Zajišťuje Honza. Asi pojede sám + pošťák

2. Vydří
-v neděli večer vyzvedává věci Míša u Honzy
-řešila se účtast kdo, kdy a co. Už je to pasé, tak nechávám být

3. Vyosení
-řeší Ondra, teď nemá čas. Bude řešit, až bude čas

4. Častější schůze do voleb
-každý týden úterý od 21:00

5. Častější schůze do voleb
-neproplatili Mario cestu, nevíme pořádně proč

6. Krajská schůze
-Jihlava má nejvíc hlasů, takže Jihava vvyhrává a bude hostit schůzi

7. Volební web
-chceme, zatím nemáme otroka, co to bude řešit

8. Vizitky
-zatím neřešíme, nemáme šablonu od štábu

9. Různé
-focení řeší Ondra, profilovky se dají nahodit už teď
-podle vizuálu kampaně (pravá tvář, černobíle)
-MS Telčsko se založí na Dračích lodích 29.7.
-grilovačka u Míši se odkládá, lidi o prázkách nemaj čas
Tito uživatelé poděkovali autorovi Lukas.Hejduk za příspěvky (celkem 2):
Filip.Krska, Jan.Posvar

Machiavelli z Wishe <3

Člen pirátské strany (2016-2025)

Pirát od 2016 až navždy.

Uživatelský avatar
Lukas.Hejduk
Příznivec Pirátů – Jihomoravský kraj
Příspěvky: 964
Registrován: 16 říj 2012, 22:37
Profese: bookmaker, IT developer
Dal poděkování: 578 poděkování
Dostal poděkování: 2208 poděkování

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Lukas.Hejduk »

Volební štáb 4.7.

Přítomní: Jan Pošvář, Michael Leško, Mario Pospíšil, Láďa Stalmach, Lukáš Hejduk, Michaela Vodová, Ondra Tůma, Petr Štourač, Roman Šemík

Program:
1. Magorovo Vydří - kdo, kdy, jak
2. KravínFest
3. hospoda s KoDo / akce s piráty na pivo, kafe
4. schůze KF 9.7.2017
5. Sportem ku zdraví, LAN party, deskovky, karty
6. hospoda neznámo kde (buď vymyslet nebo zrušit, možná se inspirovat bodem 5)
7. volna (lídr nemůže srpen do 13., výjimku udělá na Kravín Fest), Míša přelom srpen/září)
8. kandidátka, termíny, odevzdání rv, zmocněnec
9. roznos PirListu

1) Magorovo Vydří - kdo, kdy, jak
-řešilo se, kde, kdy, co a jak. OFFTOPICVydří je úspěšně za námi, tedy netřeba více řešit

2) KravínFest
-potřeba do týdne vymyslet program na Kravín fest OFFTOPICkterý po nás chce organizátor
-na skákací hrad už je pozdě na zařizování a navíc tam není vhodný prostor
-malování na ksicht možná

3) Hospoda s KoDo / akce s piráty na pivo, kafe
-Jihlava/Třebíč řeší Míša
-HavlBrod pomůže zorganizovat Honza
-Chotěboř dostane info od Míši
-Telč ví a organizuje si sám

4) schůze KF 9.7.
-řešilo se kdy, kde, kam a jak a jestli předtím něco roznést

5) Sportem ku zdraví, LAN party, deskovky, karty
-volná diskuse, kde se ukázat a co uspořádat
-nejvíce se ujal nápad vyzvat vysočinské kandidáty z jiných stran
-fotbal/bowling/discgolf
-řešili jsme i možnost uspořádat LAN party - jednoduché, ale nesmí přijít moc lidí

6) hospoda neznámo kde, volná diskuse
-řešil se termín 16.7. a že Míša nebude moci zpropagovat, neb nestíhá (?)

7) volna
-lídr nemůže srpen do 13., výjimku udělá na Kravín Fest
-Míša přelom srpen/září
-Lukáš 16-19/7
-pořešíme za běhu

8) Kandidátka, termíny, odevzdání rv, zmocněnec
-do 15.7. kandidáti musí vyřídit všechny náležitosti - tj. nechat si od Míši zkontrolovat OP a vše podepsat. Dá se i poslat poštou a OP ofotit

9) Pirlisty
-řešilo se organizačně, kdo kdy bere kam a komu
Tito uživatelé poděkovali autorovi Lukas.Hejduk za příspěvek:
Filip.Krska

Machiavelli z Wishe <3

Člen pirátské strany (2016-2025)

Pirát od 2016 až navždy.

Uživatelský avatar
Jan.Posvar
Krajské předsednictvo
Příspěvky: 1839
Registrován: 11 čer 2010, 11:33
Profese: Programátor
Bydliště: Havlíčkův Brod
Dal poděkování: 222 poděkování
Dostal poděkování: 272 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Jan.Posvar »

Pokec s Piráty 13.7.

Přítomní za Piráty: Jan Pošvář, Kateřina Závrská, Ondřej Škvor, Michael Leško, Mario Pospíšil, Arja Karimbasharyarová

Zápis:
1. Dohodli jsme se, že Pokec s Piráty bude pravidelně každý měsíc ve čtvrtek v druhém týdnu od 18:00 do 20:00 v Žolíku. Primárně pro diskuzi s veřejností, pokud se veřejnost vyčerpá, tak se budou řešit Pirátské věci.
2. Je třeba pohnout s Vyosením, termín se blíži (16.9.) - varianta Okrouhlice (pokud nevyjde Lipnice) - podium z palet (nebo kdyby byl kamion, poptat se můžem)
- aparatura a ozvučení - budem vědět ve středu
- kapely je třeba už shnánět hned, ideálně o tom informovat na fóru
3. Máme nabídku na občerstvení (Hambáče třeba), pípu s chlazením na akci, v případě velké akce je možné zařídit až 350 jídel
4. Káťa rozdala dvakrát víc novin (v balíku je 300 ks, myslela 150 ks)
5. Volební štáb - kdyby při volbách nebylo nic v Praze nebo by se nám tam nechtělo, uděláme si štáb vlastní (nejlépe v HB)
6. Dračí lodě - Káťa dělá bubeníka, jen se ale poptáme, jestli můžem. Neměl by to být problém.
- sprnové jsou v ohrožení, nikdo na ně moc nemůže
7. jsme domluveni na sobotu, pojedeme do Chotěboře a zkusíme rozdat nějaké noviny - 8:30 na Výšině, 9:00 v Chotěboři, 11:00 zase doma, pokusíme se rozdat i cestou v malých obcích
8. na FB pošlu odkazy na pady, kde se sepisovali otázky k anketám pro ČTK a deník
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Posvar za příspěvek:
Filip.Krska
Michaela.Vodova
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 4780
Registrován: 18 kvě 2011, 13:08
Dal poděkování: 802 poděkování
Dostal poděkování: 665 poděkování

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Michaela.Vodova »

Zápisy z pravidelných úterních jednání kraje na mumble.

25.7.2017
Program:
  1. RV hlasování
  2. Draci organizace
  3. Kodo-srpen, září
  4. Outdoor reklama Vysočiny
  5. Kravínfest
  6. Info koordinátora k akcím v kraji
  7. Reklama FB
  8. Redmine
  9. Otázky a odpovědi vysocina-f84/dotazy-a-odpovedi-volby-20 ... ml#p514741
  10. Vyosení
Prezence: Jan Pošvář, Ondra Tůma, Mario Pospíšil, Ondra Škwor, Míša Vodová, Michael Leško, Roman Šemík, Lukáš Hejduk, Hana Hajnová,
Zápis:
1: Hlasování bude od pátku (zástupce kraje do republikového výboru). post515629.html#p515629 Lukáši jsou informováni, prosím o případný gril do fóra.

2: Vypadl Roman Kubát, vypadla holčina od Maria (Lucka Moudrá) jede Ondra Škwor, jede Hana Hajnová, Míša Vodová jako náhradník, Lukáš má taky při nejhorším náhradnici
tabulka účasti https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

3: Míša nebude aktivní (státní závěrečné zkoušky), leč bude k dispozici (rady, porady...) cca do 15.9. Je potřeba to řešit, kdo jak a co zastoupí, může se na tom podílet celý kraj.
Míša podala info o kandidátce a jejím podání a zmocněnci. Kandidátku zvládne, 4.8 podáme, do 21.8 budeme řešit případné nedodělky, nutné opravy. Více konkrétního infa najdete čerstvě zde.
administrativni-odbor-f182/kandidatni-l ... ml#p515721

4: RENGL http://www.rengl.cz/ceniky-plakatovacich-ploch a ERFLEX v Jihlavě (email od Štrébla) a Areklama; Dokumenty k tomu naleznete v adresáři jednotky: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing ; Rozpočet najdete https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing ;

- bavíme se o tom, zda je rengl výhodný, pokrytí v nějakých městech, které potřebujeme by šlo...
roman .. dulezity je time-nacasovani,
mario .. je treba zabukovat dopredu, aby to bylo volne, jaka mista chceme ...Jenda říká že ano, ale za příplatek - příplatek je 60,50Kč včetně DPH - na den? Na celou dobu? Zeptám se zítra jak to je (Mario). Cena se liší, HB má 50 Kč a je to za kusy bez ohledu na čas Dopátrám zítra. aha, je to stejný, je to bez depecha, 60,5 za ks
Cituji ceník: Příplatek za garantovaný výběr preferovaných ploch činí 50 Kč za každý plakát jednorázově bez ohledu na dobu trvání kampaně

Napíšeme Štěpánovi, že potřebujeme větší podporu...sejdeme se osobně.
Napíšeme Michalovi Gillovi, jak to mají v MSK a jakou mají vizi.
Napíšu všem možným krajům, jak to mají - Brno - pošta, JČK atd.

ceny jednotek:
A0 9,70 Kč, A1 7,30 Kč, A2 5,00 Kč, A3 3,80 Kč, A4 0,99 Kč bez DPH

pokud pokrejeme všechny nabídnuté plochy plakátem A1 na 14 dní, dáme za to cca 23k, to mi přijde snesitelné, pokud to trefíme na říjen, kdy lidi do měst jezdí, tak to může mít dobrej dopad, ale to říkám jako naprostý laik, žejo

Míša napíše ERFLEXU o konkrétní místa sloupů v Jihlavě.

5: Kdo půjde? Je třeba koupit Helium na balonky, špagát, další propagační materiály, placky objednány
- založit event a zpropagovat, viz redmine https://redmine.pirati.cz/issues/7060
- balonky, helium, event, zpropagovat, plackovacka, listy a další materiály, náramky apod. Pojede Lukáš a Jeník. Petiční stánek a petice. Starý stánek. Vezme Míša na draky. Bude se snažit být tam i Mario - aspoň pátek.

6: Akce typu rozdávání pirátských listů na festech a jiných cizách akcích, které si dobrovolníci vyberou, předem oznámí koordinátorovi, který provede propagaci takové aktivity a zkusí sehnat další lidi - akci zapíše do kalendářů, na web, vytvoří event ve spolupráci s centrem apod.

Dát vědět předem, kdo bude dělat akci mimo ofiko krajský kalendář. I kdyby tedy šlo o roznos na festu, dejte vědět předem, abychom dali všem vědět, že tam budeme.

7: Máme instrukce jak na to. Vyzkoušíme FB reklamu na dračích lodích a pořádně na Kravín festu.

8: akce v kraji - https://redmine.pirati.cz/issues/4832 Info redmine, bylo by fajn se tam přihlásit. https://redmine.pirati.cz/

9: potřeba s tím pohnout, dnes dodělat, zítra nejpozději poslat.

10: Ondra k Vyosení: placení, propagace, název akce

propagace - řešíme co a jak, týden před akcí rozlep plakátů, roznes letáčků do hospod, legal i místa vytipované HB
- oslovit neziskovky v HB emailem pro zapojení se do Vyosení workshopem,
Dobrovolné vstupné bude kyblíkovým stylem: kyblík podpora PL (psych.léčebny), kyblík podpora nemocné holčičky, kyblík přilepšení kapelám ? případně neziskovka....
Vyosení bude placeno fakturou přes smlouvu o zprostředkování (?), domluví @Ondra.skvor a @Míša.Vodová, pokud ne, řešit s finančním odborem. Možnost řešit zálohou? Budu volat Mirkovi Beránkovi. Další nápad je to zaplatit Ceckovi jako zprostředkovateli, aby vyřešil kapely a dat mu obnos na smlouvu.
Začátek cca 10.00 ? celodenně. Grilování chrochro - - Ondra, případné další aktivity a workshopy budou domluveny časem. Druhá elektronická stage na baru. Zvukar domluven, prostor domluven.
Dořešit lidi, kteří zajistí propagaci.
Za týden budeme řešit konkrétní propagaci.

18.7.2017
OFFTOPICProgram na 18.7.

1. účast na FajFestu @OndraT
2. účast na Čeřínku @Jeník
3. vývoj účasti na KravínFestu @Jeník
4. opět dračí lodě, novinky, počty lidí, co potvrdili účast @Lukáš
5. nabídka firmy Rengl na pronájem reklamních ploch (Jihlava, HB, Chotěboř, Světlá, Žďár, Bystřice, Velmez, Ledeč) @Jeník
6. objednávka placek (potřebuju instrukce od Míši, ať to neposeru) @Jeník a @Míša
7. využití redmine - začínám se v úkolech ztrácet - vyzobat ze zápisů @Jeník
8. MS Telč musí do zítra oznámit, že bude ustanovující schůze 29.7. nebo nemůže být 29.7.
9. noviny do schránek @Jeník

Zapis:
Můžeme Majkovi poslat peníze na účet, nebo na místě nebo obojí? Zeptat se ho! Může bejt motivační (pač zaplatíš a máš závazek)

2. Čeřínek - Michael informován o Martysovi (ten co tam bude prodávat to žrádlo), bere stojánek, na čase se domluvíme později
8. MS Telč - ustanovující schůzi oznámí Mario na fóru podle vzoru, omyl, napíšu si to sám
1. nikdo další se nehlásí, OndraT je bohužel nepřítomen
3. stánek s malováním na ksicht se rozhodne zítra, zkusíme i oslovit zmrzlináře, pokud stánky nevyjdou, organizátoři budou smutní a netvářili se, že by je uspokojila jen

plackovačka...

4. Lukáš není přítomen, takže nevíme, co nového, jen to, že příspěvek byl zaplacen a viz. výše, s Majkem se domluvit na způsobu placení
Roman připomíná, že by se mělo obvolat ty lidi
večer afterparty
mezi tréninkovou jízdou a závodem je časové rezeva - focení, schůze MS

--------------------
Kdo bude na dračích lodích - Jan P., Lukáš H., Roman Š., Petr Š., Martin Nevímjaksemenuje, Roman K., Kuba Š., Petr Šimeček (ale musim si ho vyzvednout doma)
--------------------
Káťa bubnuje, Mario pouze fotí
--------------------
Míša to bude obvolávat, super!
http://www.dragonboard.cz/draci_v_telci2017.php

Láďovi volá Jeník, pač se chce ještě zeptat na noviny - Láďa nemůže

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
5. Líbí se nám to, ideálně by bylo cílit jen města, které nepokryjeme, ale nevíme, jak moc výhodné či nevýhodné by to bylo, zjistíme

Ondra má kámoše, ten dal 6k na 50km okolí, jak dlouho? aha, Ondra to prej blbě řekl, větší města v okolí Brodu, neni to jako kruh, si myslim, že to řekl dobře, jen

sem to zapsal zjednodušeně

7. nikdo nemá nic proti

8. https://wiki.pirati.cz/ao/ms - ustavující schůzi svolává KP :)

9. varianty rozdávání - menší a dobře rozložené obce, které se dají projít, tak projít a naházet do schránek

- větší množství obcí objet a nechat noviny aspoň v krámu

- sídláky - naházet to do schránky

- nebo klasika, kontaktní

Ondra k Vyosení:
datum máme jasnej - 16.9. začátek v 14:00 v Oku, 8-10 kapel za 10k + Našrot za 6k? + 0,5k pro Cecka za práci
vybraný peníze pro old pípl (hospic?, domov duchodcu?)
kapely zaplatit na místě... nevíme... musí to bejt smlouvou... zjistíme to nejpozději do konce tohoto týdne, jinak je průser na střeše, bojíme se, aby to nedopadlo jako
Highlander (bolelo to)
malování pro děti -> ocenit
výstava fotek -> ano, myšlenka dobrá, ale nic v zásobě nemá, protože vše rozprodal... natisknout by musel, uvidí podle rozpočtu
název akce - Vyosení
http://www.kluboko.cz/index.php?option= ... &Itemid=24

Pokud vám částečně zmrzne Cider a necháte ho volně roztát, není to zcela poznat. Veledůležitá informace, která tu musí být.

6. http://www.placky.cz/je-mono-zakoupit-j ... samostatn-

https://wiki.pirati.cz/fo/doklady


11.7.2017
OFFTOPICProgram na 11.7.
4. plackovačka (kdy vrátit, kdy můžem zase pučit)
1. materiál na placky - kolik dokoupit v závislosti na tom, jestli ji využijeme ještě příště - malé placky vršky 230 ks, chybí spodky (zapínátka). Velké nejsou vůbec.
2. stojánky musej bejt
3. petiční stolek v PiCe
5. petice - ooú (někdo musí mít petici na svoji zodpovědnost)
6. dračí lodě

Da pípl: Jan Pošvář, Mario Pospíšil, Kateřina Závrská, Ondřej Škvor, Ondřej Tůma, Roman Šemík, Michael Leško
sporadicky: Lukáš Hejduk, Míša Vodová, Michal Křivohlavý, Roman Kučera, Míša Krausová
naslouchal: Lukáš Kolařík ale ani nešpitl... :D

Zápis:
4. Plackovačka vrátit dle požadavku Prahy. Zatím zůstává u nás.
1. 200 velkých komplet, 200 spodků na malý.
2. Michael má přehled, měl by to hodit na forum linky, ceny, apod.
6. dračí lodě - Lukáš zapomněl obeslat, prachy na zaplacení nemá předseda a počítalo se s tim, že to zacáluje, tak co teď

předseda pošle dva a půl, Lukáš doplní taky a za to se to cálne přímo v Telči

Majk to zvládne zaplatit (účet MAS Mikroreginu Telčsko, z. s.: 1470120319/0800 - uvádějte do poznámky startovné dračí lodě + JMÉNO POSÁDKY !)

Lukáš večer zjistí fšechny formality a Majkovi pokyny k platbě

5. Mario bude odsírač :-( Klidně to tak napiš :-)

5. srpna se potká na Skalákově mlýně s Káťou a Ondrou Mario

podepsaný archy si ponechá Mario u sebe

7. obeslat všechny kvůli prohlášení kandidáta - kdo nemůže přijít do HB a CHotěboře, tak se domluvit s Míšou, jestli je neobepsala a dyžtak je obeslat
Míša by mohla jedním objetím Telčska vyřídit 4 kandidáty obětím :-)
8. Taxislužba Meziříčí - Ondra zkusí zkontaktovat, zda by vozili a případně rozdávali v rámci jízd naše noviny.
9. Polepy na auta budou snad během měsíce, další materiály (náramky apod.) taky.
10. Festival Jimramov - OTEVŘENO JIMRAMOV 25.-27.8. upirátit

Fajfest jsme taky probírali, že tam budem v sobotu na parkovišti (hlavně asi před, ale prej i po by to mohlo bejt zajímavý), Čeřínek v pátek
MS Telč jsme taky probírali, je hlasování, ustanovující schůze, pokud bude na dračích lodí, musí být oznámeno již 19. (10 dní předem)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poznámky k akcím (zkušenosti z Magorova Vydří - 4 dny)
1. Propagace nejlíp na začátku akce, dokud jsou všichni trochu při smyslech. Sobotní poledne už bylo o ničem (opilci spící na silnici atd...)
2. Stojánky na Pirátské listy jsou geniální - nakoupit? (kolik, jaké - přehled má Michael Leško)
3. Stolek (propagační materiály, podpisy) koupit asi plastový. Poblitý lakovaný dřevo se špatně čistí.
4. Hodně propagačních materiálů - placky mizí takřka pod rukama, náramky by na tom byly asi podobně. Dokoupit komplet velké placky, pro malé placky chybí spodní díly (zapínátko), horních je zatím dost.
5. Je zájem o petici a propagační materiály (noviny, letáky) na další akce Skalákův mlýn. Jak to budeme řešit? (Ochrana osobních údajů u petice, jinak to tam můžu odvézt).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poznámka Kravín FEST - bez nájmu pro stánky, který pujdou s náma
v nejhorším placky? šátky, něco takového, handmade

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michaela.Vodova za příspěvek:
Filip.Krska
Michaela.Vodova
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 4780
Registrován: 18 kvě 2011, 13:08
Dal poděkování: 802 poděkování
Dostal poděkování: 665 poděkování

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Michaela.Vodova »

Jednání volebního štábu Vysočiny
1.8. - mumble

Program:
  1. Zhodnocení Draků v Telči (fotky do alb na fb, sdilet)
  2. Vyosení propagace - https://redmine.pirati.cz/issues/7059
  3. Kravin Fest propagace, velký stan, stoleček - https://redmine.pirati.cz/issues/7060
  4. kandidátka - Lukáš - TP na kandidatce, profily čelních kandidátů MUSÍ být podrobné, vyčerpávající, zajímavé!
  5. Outdoor kampaň https://docs.google.com/document/d/1EXj ... sp=sharing
  6. Zrušit krajskou schůzi nebo ne? https://beta.doodle.com/poll/v7a23raygwkeafuz nebo udělat výjezd (v neděli nám ale nevyjde roznos PL, že by jsme to spojili s tím třeba)
  7. Hlasování o náhradnících (nejlépe už tento týden v pátek a jako usnesení - viz forum) vysocina-f84/primarni-volby-2017-nahrad ... ml#p516053
  8. Fotky grafikovi
  9. Rozhodčí komise - volba - https://wiki.pirati.cz/rk/start
  10. Záměr o proplacení registrace na draky (vybralo se 3900, zbývá 1500)
  11. Materiál na placky, dotaz na Maria, zažádat o proplacení
  12. Roznos novin, zkontrolovat data, měl by být dokončen půlkou srpna - naplánovat kontaktní kampaň detailně a rozeslat ji všem, ať se mohou "někam" zapsat jako dobrovolníci
  13. Autobus s Ivanem v kraji - zajistit pro řidiče spaní, bezpečné parkování busu a jídlo (nejlépe zadarmo dle emailu od ŠŠ)
  14. S Piráty na pivo - kdo jede

Přítomní:
Jan Pošvář, Lukáš Hejduk, Mario Pospíšil, Kateřina Závrská, Petr Šťourač, Míša Vodová,Majk Křivohlavý

Zápis:
3. Mario se podívá po stolečku, vyzvedne stan podle domluvy s Lukášem a Míšou
Mario přiveze Lukáše a stan se stolkem v pátek podvečer a pak odjede, přijede až zase večer v sobotu a odveze si, co chce
udělá fotodokumentaci a nacpeme to na FB, ať to všichni ví, že Piráti umí nejenom pádlovat, ale i pařit
Honza prosí o 25 zapalovačů + další pytlík s náramky

6. krajskou schůzi využijeme k osvěžení po roznosu novin v Jihlavě (2k do schránek, srát se s tím nebudem)
Mario se dobrovolně hlásí
Míša přijede taky na pokec, takže schůze bude a basta

11. v plánu je vyplackovat maximálně 100 (50 a 50) a to je podle předsedy v pohodě
na Kravín pastelky!
proplacení pořešíme v neděli

1. bylo to výtečný, zapsali jsme se lidem do paměti, že nejsme kokoti, fetky
uděláme alba a budeme si to sdílet, lajkovat a označovat se, aby to mělo megadosah
album dělá Hanka, pak se na to vrhnem všici, poprosíme Ivana

8. vyřeší si Mario s Míšou osobně, až tam pojede pro stan

7. Míša mluví a nikdo to neslyšel, mluví znova a informuje o hlasování o náhradnících jako o usnesení

2. odloženo, napíšu Ondrovi, jestli k tomu něco chce dřív, než příští úterý
Ondra je zván na schůzi přes Káťu (svezu ho, že jo)

4. sypejte otázky, na tělo, mimo tělo, na názory, uděláme z toho jak rozhovor, tak profil

9. info

10. záměr prostě uděláme a uvidíme, jestli bude mít někdo proti

13. info máme, přemýšlíme

14. Jeník přijede pozdě, Lukáš se omlouvá, Majk to má úplně na hovno, Mario nemůže

12. data zkontrolována
udělat newsletter a dát lidem možnost se hlásit na naše akce
databáze je udržovaná a využijeme ji, abychom se zkontaktovali s aktivními lidmi, kteří nejsou na FB - karta dobrovolníci

5. zapojit Láďu, umí dobře smlouvat

něco navíc:
přečten apel od Štrébla, ať nejezdíme jako prasata s polepy a nebalíme si jointa v pirátským triku, ať nepřiživujeme stereotypy
Kalendáře vyřešit napojit
Zjistit jak je to s volebníma plakátama umístěnýma svépomocí, dávaným na vesnický vývěsní desky. Je třeba ten objekt registrovat?
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michaela.Vodova za příspěvek:
Filip.Krska
Michaela.Vodova
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 4780
Registrován: 18 kvě 2011, 13:08
Dal poděkování: 802 poděkování
Dostal poděkování: 665 poděkování

Re: Zápisy ze schůzí

Příspěvek od Michaela.Vodova »

Krajská schůze 6.8 2017
Program:
  1. Vyosení (16.9.2017 HB, klub OKO)
  2. záměry - Draci, cestovné na pracovní cesty pro koordinátora, reklama na FB ...
  3. otázky Honzovi a jeho profil lídra
  4. stan!? vyřešit a podat žádost o proplacení
  5. outdoor kampaň
  6. kontaktní kampaň
  7. podání žádosti o proplacení materiálu na placky
  8. profily kandidátů
  9. pozvat k osobnímu setkání s lídrem náhradníky (v úterý končí schvalování usnesení o nich)
  10. logistika podání kandidátky, kde má jeden kandidát momentálně jiné trvalé bydliště, ale je to v procesu, OP mu nebyla vydána, je jen potvrzení o změně - neviděla jsem ho zatím
Přítomní:
Michaela Vodová, Jan Pošvář, Mario Pospíšil, Ondřej Škvor
Zápis:
1. domluva na kapelách - rock, punk, seznam již máme, Našroti nebudou; máme toho, kdo nám je zařídí, zaplatí, je pro něj potřeba připravit smlouvu (JP+MV) o zprostředkování; mluvíme o možnosti podobného placení dj´s na druhé stage u baru, kde bude ..nevim jak se to jmenuje :D, prostě jiná hudba .. a Ondra osloví Pepu. Občerstvení řeší Ondra, Míša se zeptá jak na to s placením poté (zkušených koordinátorů či zavolá JB FO)-stačí účtenky, pak proplatit, bo jak. Neziskovky zavrhujeme, uděláme program od 14 do... noci. Zjednodušíme si naše první Vyosení. Název prostě Vyosení. Možnost pro Piráty od jinud přespání, řešit vyhozením eventu a google docu formuláře s dotazy, kdo se účastní a co bude potřebovat, když není punkáč ;). Míša požádá o plakát, uvodní fotku na event, pozvánku atd. grafika. Potřebujeme plexisklové kasičky, zjišťujeme, že jsou kua drahé a kašleme na to, Mario sežene plastové nádobky na cukr :). Poptat web vyoseni.cz, funguje? Najít grafiku na vyoseni apod.
2. Honza si napsal detaily a jaké záměry je třeba udělat
3. mluvíme o otázkách, návrzích a nápadech co s profilem lídra, Honza si dělá poznámky, zpracuje profil, případně zkontaktuje Míšu, která pomůže..
4. stan, objednán centrem-nelíbí se nám neododržení podmínek, které jsme jasně volebnímu štábu dali, Honza bude řešit s krajským fórem, zda tento stan proplatíme, či ne. Dá pak vědět Míše, která provede žádost o proplacení.
5.Erflex - vybereme nějakou frekventovanou ulici a tu pokrejt celou
oslovíme mbsconsulting, provozují prosvětlené panely
Rengl - po prozkoumání pár ploch jsme dospěli k závěru, že bude fajn prozkoumat umístění všech ploch a z toho vybrat ty nejzajímavější, Havlíčkův Brod vynecháme úplně, tzn. určitě si připlatit za garantovaný výběr a taky za přelepky
6. zmíněna potřeba plánu roznosu v městech, kde je nutný větší záběr, ale k plánování se nedostáváme..
7. podáváme žádost o proplacení OFFTOPICa trvá nám to hodinu! fakt user-friendly system
8. Míša obepíše všechny čelní kandidáty s instrukcemi o doplnění vlastního profilu kandidáta.
9. Jakmile skončí hlasovnání, pozvu náhradníky ke společnému stolu (17-19.8) s KP
10. na úřadě zítra vyřeším co s LH (nevím, zda trvalé bydliště na prohlášení a kandidátce má být to staré či nové. :( Předpokládám, že staré, tak jako je to s věkem, který musí být uveden takový, jaký je v den podání kandidátky.
Mario mě upozorňuje na to, že není vhodné v úředních dokumentech bělit, pouze škrtnout jednou čarou a s datem a podpisem, kdo změnil.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michaela.Vodova za příspěvky (celkem 2):
Filip.Krska, Michal.Krivohlavy
Odpovědět

Zpět na „Vysočina“