To je nějaký vtip? Pokud ano tak dost špatný.Ondra.kl píše:Vzhledem k tomu že jsi to prosazoval jako super řešení pro osobní dopravu a náhradu aut (ve více než 90% využívaných pro cestu do práce / obchodu) ... tak se ti v tomto budeme smát ještě dlouho. A ten článek nám dává za pravdu.
I když na krátší vzdálenosti mezi jednotlivými městy nebo městskými částmi by mohli existovat varianty ET3 polootevřené pro rychlosti do 200Km/h.
Zásadním přínosem ET3 je ale vysokokapacitnost a jediněčně vysoká rychlost, bezpečnost a spolehlivost, především na větší a velké vzdálenosti, kterou individuální automobilová doprava nikdy zajistit nemůže. Zatímco dálnice jsou drahým a pomalým pozůstatkem doby kdy je Hitler stavěl kvůli přesunům tanků a těžké vojenské techniky.
Kdo ale touží další desítky let vysedávat dlouhé hodiny v dnešních plechovkách, které nejvíc energie vynakládají na převáženi své vlastní hromady železa, placení za spalování jedinečné suroviny jakou je ropa a neustále kličkovat mezi nekonečně opravovanýmy úseky dálnic a silnic, nebo pořád dokola popojíždět mezi nákupními velkosklady tomu asi není pomoci.