Ještě mám potřebu ve svém nominačním vlákně reagovat na dotaz @Marek.Krejpsky položeném na Zulipu v KET Doprava Vysočina.
Členkou komise jsem od loňského roku a komunikace je prakticky nastavena jen s @Jan.Brizdala, což jsem ráda, že aspoň s někým. S fungováním KET nemám zas tolik zkušeností. Nicméně díky diskusi s některými z vás v rámci nominačních řečí jsem pochopila, že KETy jsou hodně o nás členech, ne jen o vedení. Že to není jen tak, jak v krajích, městech, obcích, že si Rada zřídí komise. Pochopila jsem, že KET je možné vybudovat také principem subsidiarity zezdola. Pokud je o to zájem. A já zájem měla. Zjistila jsem, že zájem mají i někteří další z vás, proto jsem dostudovala potřebné věci, spojila se s kompetentními lidmi v rámci Pirátů a dostala posvěcení komisi rozjet.
Otázky podobného duchu vnímám zbytečně útočné a nevím, jestli v pozadí stojí neomalenost nebo cíl danou osobu schválně konfrontovat a ráda bych v tom měla jasno, @Marek.Krejpsky díky za reakci, jak si to myslel.
Ženy nechtějí do politiky i z tohoto důvodu, že by stále měly obhajovat své úmysly, místo toho, aby odmakaly to, co mají pocit, že je potřeba odmakat, a pak se věnovat jiným povinnostem a zálibám.
Členové KETu doprava myslím již pochopili, že se snažím o jiné nastavení. Nastavení takové, které bude vzájemně odkomunikované, bude konsenzem a budeme se na jednáních cítit příjemně. A já jim za diskusi a chuť se na dopravě podílet společně, velmi děkuji. Nechci, aby to stálo na jedinci, se kterým se to pak sesype. Doufám, že se nám podaří vytvořit tým lidí, které to bude bavit a dopravu na Vysočině budeme posouvat, ať už budeme v koalici, nebo v opozici.