Zápisy z jednání PKS

Moderátoři: Předsedající, Krajsti predsedajici, PKS Vysočina, KoKS Vysočina

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman.Pasek
Příspěvky: 946
Registrován: 12 led 2018, 21:12
Profese: web vývojář
Bydliště: Třebíč
Dal poděkování: 1315 poděkování
Dostal poděkování: 362 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy z jednání PKS

Příspěvek od Roman.Pasek »

31. 01. 2022 19:30

č.bodkdominut
1.Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisuPředsedající
2.Doplnění, schválení programuPředsedající
3.Kompetenční tabulkaJan P., Jan B.
4.Pracovní skupina ke krajským volbámJan P.
5.Osobní setkání nového předsednictvaPavel
6.Datum a program KF
7.MO - mediální spojky
8.Diskuze, různévšichni5
9.Závěr

Přítomní: Jan, Pavel, Roman, Jan B.
Hosté: Jirka Svoboda, Markéta Šimková (do bodu 5), Hana Hajnová (do bodu 4), Marek Křejpský, Tomáš Bouda (od bodu 5), Eva Nováková (od bodu 7)
(omluveni: Viktorka, Barbora)

Zápis: Roman Pašek
Ověřovatel: Jan Pošvář

Program:
schvalování programu:
RP: mediální spojky jsem tam dopsal, nevím jestli to zvládneme dnes probrat
program schválen všemi přítomnými

  1. Kompetenční tabulka
    JB: kompletně jsem aktualizoval tabulku - Mirek se předělal na Romana, zrušil jsem správce KS + Jipici, aktualizoval jsem volby
    JB: máme kompetence primární (A) a sekundární (B), podobně je to u dodavatelů (R, r)
    JB: je to nástřel, některé věci vyplývají z pozice předsedy, regionální věci vyplývají z bydliště
    JP: za mě je to srozumitelné, nevím jenom jak to bude s PirListama a nevím co je to pravidelné informování veřejnosti o akcích a činnosti - dá se to popsat specifičtěji?
    JB: byly to pozvánky na akce co jsme měli v Jipici nebo i v kampaních (FSF, SWAP, ...)
    JS: k pirlistům - webová platforma skončila, ale podobná platforma se chystá. fyzické listy v kampani budou pravděpodobně stále
    RP: k sobě nic nemám, jsem spokojen
    JP: mám dvě věci k sobě - kontrolu hospodaření můžu dělat primárně, ať Pavlovi nepraskne hlava (pokud mu to nebude vadit), co se týče lidských zdrojů tak bych byl rád zapojen, pokud o mně dodavatelé stojí
    JB: u sebe ok
    PK: já jsem s tím v pohodě, pokud se někde budeme zastupovat, tak to nevidím jako problém. co se týče hospodaření, tak klidně nechám JP A a sobě B. u dodavatelů bych chtěl zůstat A
    JP: aspiruji spíš na B u dodavatelů
    JB: mimo Viky jsme s tím teda v pohodě
    HH: k senátu se na vás brzo obrátím - v RP s Adélou Šípovou tvoříme analýzu kandidátů

JB: rozeslat mailem, pripadne nasdilel pro editaci
PK: tabulka neni vytesana do kamene muzeme se vzdajemne doplnovat

  1. Pracovní skupina ke krajským volbám
    viewtopic.php?p=831784#p831784
    První setkání proběhlo dnes tj. 31.01.2023
    vznikl stručný zápis ze setkání bude zveřejněn na fóru
    HH: s Blankou a Honzou jsme rozjeli nějaký zárodek KPT - primární osobou v PKS, která to má v gesci je teda JB?
    JB: ano
    HH: hodláte být jako PKS ve formě volebního výboru? ať se to strukturuje už od začátku
    RP: držel bych se minulých krajských voleb - PKS = VV
    JP: nevím o nikom, kdo by neměl zájem o krajské volby, takže bych to tak taky udělal. pokud bude v budoucnu lídr tak nevím zda ho nezapojit
    HH: stejný model jako minule
    PK: taky se přikláním k minulému modelu
    RP: ve volebním štábu bude asi i někdo z PKS, takže vzájemná informovanost bude

doplnit odkaz na zapis
vytvorit tema na foru kde budou zverejneny zapisy (JP)
poslat anketu o příští schůzce

  1. Osobní setkání PKS
    Představa je taková aby se nové předsednictvo setkalo osobně v Jihlave v kancelaři radního.
    Půjde o to abychom se viděli a probrali organizační veci ve funkování PKS.
    RP: bylo by fajn tam probrat ty mediální spojky, nevím jak moc to hoří
    PK: pošlu vám informace co k tomu mám, termín kdy to potřebuje MO mít vyřené je tuším 15.2. (ověřím zítra), takže máme jen příští týden na setkání
    JB: klidně bych to dal po zastupitelstvu 7.2., ať nemusíme jezdit zvlášť
    JP: pondělky a úterky můžu
    JP: budeme do budoucna řešit nějaký proplácení cest?
    JB: pokud to někdo bude mít jako bariéru, tak jo. dodavatelé si mohou žádat

ověřit jestli může Viky v úterý 7.2.
napsano na signal
čas dořešíme na signálu

  1. Datum a program KF
    KF proběhne v Pelhřimově a to v pátek 3.3.2023 - od 18:00 a to v restauraci Popovice (Na Mrtvole) v salónku.
    https://mapy.cz/zakladni?source=firm&id ... 59056&z=19
    Zaparkovat se nechá na parkovišti před restaurací nebo v ulici Pod Náspem.
    (je eventuálně možnost přespání)
    PK: nemám jasno ohledně programu - pojedem stejně jako na minulých KF nebo vymyslíme něco nového?
    JP: já jsem fanda spíš formalizace - nadefinovat a schválit si to předem
    RP: spojil bych to s tím novým týmem ke krajským volbám
    JP: šlo by to spojit i s nějakou přednáškou (jak funguje legislativní proces, ...) + blok zábavy (deskovky, ...)
    PK: nevím jestli na to bude prostor, je to salónek v hospodě
    PK: počkáme na zpětnou vazbu a podle toho se rozhodneme jak budou KF vypadat

zpetna vazba od Koordinatorky k pruzkumu od PMS
jednani o programu KF - forma - zpusob (jestli ofiko jednani nebo jen diskuze)
na pristim PKS zvolit zpusob

  1. MO - mediální spojky
    TIP: Ve středu bude MOPCOP spojené s klasickým, původním formátem DISCO, kde budu podrobně členské základně vysvětlovat současnou podobu návrhu reformy krajských spojek. Informace vám přijde ještě všude od Linda Kašpárková.
    -pracovni smlouva
    -presouvat ty penize z toho naseho zameru, jestli KF sahneme a ty penize presuneme na MO, KF monadát
    -vhled Jirky Svobody
    RP: pojďme to řešit osobně na té schůzce příští úterý i s Jirkou
    JP: mé shrnutí - směřuje to k tomu, že potřebujeme zlepšit komunikaci napříč stranou, nikomu se kompetence neberou (plně rrozhoduje PKS), jen v otázce posílení "centralizace" je tady nástroj
    PK: v tom dokumentu je to dost rozepsaný, ale bude záležet na smlouvě
    JS: pozitivní - komunikace bude na vyšší úrovni, negativní - budeme stoprocentní kreativci, sociální manažeři, sockaři - toho nejde úplně dosáhnout, z pozice pražský to asi půjde, když jich je víc, centrála na nás možná bude klást extrémní nároky

rozeslat email - s odkazy s temi dokumenty (i Jirkovi)
Vzhledem k tomu, že jsme si stanovili lhůtu pro připomínkování návrhu do 15. února 2023

  1. Různé, diskuze
    Proběhla diskuze s politology ke změne stanov čl. 2, velice zajímavé, záznam bude na tv.pirati.cz
    JP: organizačně-technický věci, je potřeba se domluvit jak co dělat - byly dvě CoDi, přeteklo to do jinýho; do kdy můžeme vstupovat do programu, kdy se bude posílat pozvánka; body k dodavatelům zmizí a budeme se spoléhat na měsíční výkaz?; zhodnocení úkolů;
    PK: to je na další jednání, chtěl bych vás poprosit zápisy v jednom CoDi; body do předsednictva doplňujte průběžně do neděle, v pondělí (případně úterý) budu posílat pozvánku; dodavatelé jsou na to osobní jednání; spíš bych chtěl řešit co se bude dělat než co se dělalo; zhodnocení úkolů by se mohlo dělat spíš třeba měsíčně, je to na dlouho
    JP: nevadí mi, že něco změníš (to je nějaký přirozený vývoj), jen je potřeba nám to dát vědět; k předání agendy se nabízím, pobavíme se o tom; dodavatelé nikdy neměli problém večer; je důležitý si říct co se dělalo (zhodnocení) a říkalo se, co se má dělat (plán)
    PK: dořešíme osobně

poptat Báru jestli by organizovala kdo jede a nejede na CF hlavně kvůli ubytování a cestě

Úkoly, poznámky hromadně

Úkoly z 31. 01. 2022ZodpovídáHovo?
rozeslat tabulku kompetenci emailem, pripadne nasdilet pro editaciJan B.A
vytvorit tema na foru pro diskuzi skupiny Krajské volbyJan P.
doplnit do zápisu PKS odkaz na diskuzní vlákno skupiny pro Krajské volbyPK
poslat anketu k dalsimu setkani skupiny pro Krajské volbyJan P.
zpetna vazba kooordinatorky k pruzkumu od PMS ke KFBPA
na pristim PKS zvolit zpusob konani KFPK
rozeslat odkazy na dokumenty MOPKA
poptat Báru jestli by organizovala kdo jede a nejede na CF hlavně kvůli ubytování a cestěBP

zastupitel Kraje Vysočina
NEpodporuji Rekonstrukci Pirátů

Uživatelský avatar
Pavel.Knezik
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 646
Registrován: 08 lis 2018, 06:37
Profese: IT Administrator
Bydliště: Pelhřimov
Dal poděkování: 164 poděkování
Dostal poděkování: 212 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy z jednání PKS

Příspěvek od Pavel.Knezik »

21. 02. 2023 19:30

č.bodkdominut
1.Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisuPředsedající
2.Doplnění, schválení programuPředsedající
3.Finanční podporu kraje nadcházejícího Celostátního fora v Liberci 5000,-
4.Zápisy Předsednictva (případně KF)
5.Předsedání (točit členy předsednictva) agenda (svolání, administrativa tp.)
6.Nastavení vedoucích a hospodářů v piroplacení
7.Drobné změny v chobotnici a el. přihláška
8.Koncepce Mediálního odboru - podpora, usnesení
9.Diskuze, různévšichni5
10.Závěr
------------------------------------------------------------------------------------------

příprava programu na další jednání PKS prosím abych mohl uzavřít do neděle 12.02.2023 do cca 18:00
Přítomní: Pavel Knežik, Jan Pošvář, Roman Pašek, Viktorie Vidlaková, Jan Břížďala
Hosté: Tomáš Bitman, Marek Křejpský
Zápis: Roman Pašek, testujeme speech to text
Ověřovatel: Jan Pošvář

Bod 3: Finanční podporu kraje nadcházejícího Celostátního fora v Liberci 5000,-:
Na základě emailu od Ivana Bartoše, je třeba rozhodnout jestli jako kraj přispějeme
5000,- (nebo i více) na pořádání CF v Liberci.
JP: chtěl jsem připomenout, že i když je to malá částka, tak nemusí být vnímaná úplně spravedlivě v poměru počtu členů KS (např. dáváme stejně jako Praha)
PK: pokud nikdo nemá nic proti, tak do 10tis. nemusí být usnesení, takže to hospodář převede - asi by to šlo z položky na organizování zasedání MS
Notičky k internímu převodu:

Název: Interní KRAJ -> KS LBK CF2023 - kraj doplňte, Msk, Úsk...
Cílové středisko: KS - Liberecký kraj
Rozp. položka: 2023: CF2023 LBK - https://piroplaceni.pirati.cz/rozpocet/polozka/3170/
Záměr: 2023: CF2023 LBK - https://piroplaceni.pirati.cz/zamer/4367/

ÚKOL: JP - provést interní převod

Bod 4: Zápisy Předsednictva (případně KF)

PK: vyzkoušíme speech to text, který by měl fungovat https://www.beey.io/en/
RP: otázkou je jestli ty zápisy mají být slovo od slova nebo jen nějaké stručnější shrnutí
JP: je mi asi jedno jakou to bude mít formu, pokud nám to usnadní práci, tak je to dobrý. je asi důležitý tomu udělat nějakou finalizaci a zvýraznit důležité věci - třeba úkoly a usnesení

Bod 5: Předsedání (točit členy předsednictva) agenda (svolání, administrativa atp.)
PK: bylo by dobré aby jsme se rozvíjeli jako jednotlivci a točili bysme předsedající PKS - to včetně svolávání, přípravy a administrativy okolo
VV: jsem pro, vždycky to domluvit předem
PK: bylo by dobrý aby předsedající byl vždy u PC, z mobilu to je špatný. jinak vždy můžu fungovat jako záloha, kdyby někdo na poslední chvíli vypadl
JP: myšlenka super, rozložíme si práci. bylo by dobrý si nastavit nějaký pravidla - kdy má být odeslaná pozvánka, kdy se uzavře program, ať to má každý předsedající stejně
PK: to si můžeme hodit na fórum nějakou jednoduchou tabulku, já program tvořím třeba do neděle a tvoří se už od skončení stávajícího jednání. taky je důležité si dávat vědět o nějakých ad hoc změnách, které přijdou
PK: chce si někdo vzít příští jednání?
JB: pokud by to bylo 7.3, tak si to klidně vezmu
PK: předpokládám ten 14denní cyklus, takže to vychází. já ještě dodělám program a pošlu pozvánku, ty jenom odpředsedáš
JB: ok
JP: kdybys ještě potřeboval mrknout na nějaký ty pozvánky apod., tak se klidně ozvi a dám ti zpětnou vazbu

ÚKOL: PK - na fórum přidám diskuzi k "doplň název" :)

Bod 6: Nastavení vedoucích a hospodářů v piroplacení
Asi změnou práv došlo na promazání vedoucích a hospodaru.
Pripominam ze zastupce vedouciho je status ktery je jen dekorativni
Rozhodujici je status vedouciho a hospodare (vedouci tymu nastavuje dalsi hospodare)
https://wiki.pirati.cz/ft/navody/nastaveni_hospodare
JP: koukal jsem na to a nepřišlo mi, že jsou tam nějaké významné změny (u těch přiřazených rolí). s tím se vážou dva problémy - s Romanem (předseda MS) jsme testovali zda může spravovat záměry u Třebíčska a s Evou (tenkrát předsedkyně MS) u Jihlavska a nefungovalo nám to. u těch funkcí bys měl jako vedoucí být asi ty. od nového rozpočtu by měl být stanoven nově hospodář usnesením - asi bych dal tebe (PK) a sebe. usnesení můžeme buď schválit teď nebo na fóru, dával jsem to na signal
PK: jsem domluvený s Vojtou Pikalem, že když s tím budeme mít problém, tak mu mám napsat nebo to dát do Redmine. vysvětloval mi to tak, že vedoucí jsou vždy předsedové a ti si musí nastavit hospodáře. vedoucího bych nechal jen jednoho a to tebe (JP), musí to nastavovat AO. ty bys nastavoval jen lidi, kteří budou hospodáři. usnesení je na fóru, můžeme to odhlasovat tam
JP: díky za upřesnění těch rolí. s Evou jsme to zkoušeli, že měla i toho hospodáře a nějak to zlobilo. zkusím to nastavit a když to nepůjde, tak se spojím s Vojtou a dám ti vědět
JP: každopádně si musíme zvolit usnesením hospodáře, jseš tam pouze ty (PK) jako předseda

usnesení PKS 4/2023 - PKS určuje Jana Pošváře druhým hospodářem PKS.
Roman PRO
Pavel PRO
Viki PRO
Jan P. PRO
Jan B. PRO

Bod 7: Drobné změny v chobotnici a el. přihláška
Od 1.2.2023 - je k dispozici elektronická přihláška znamená to, že v chobotnici u žádosti nejde klasická přihláška nahrát.
(V sekci: Žádosti stát se členy - se propisujou el. přihlášky)
Musí se to dělat přes samostatnou sekci: Přihlášky -> přidat

Bod 8: Koncepce Mediálního odboru - podpora, usnesení
15.2.2023 - byla posledni moznost vyjadrit se k dokumentum transformace medialnich spojek.
MO zada v tomto smeru PKS o podporu. Pripravi (snad) k tomu doporucujici usneseni pro PKS.
Ale je dobre byt pripraven tak bychom si jej mohli prednavrhnout-sami.
Finalni dokument by mel byt k dispozici 28.02.2023.
JP: tu změnu vnímám pozitivně. k tomu usnesení - vnímám to tak, že KF nás zavázalo utratit peníze na PRMM a jakým způsobem s tím PKS nakládá je podle mě jen technická stránka a nemyslím si, že je znovu nutné hlasovat na půdě KF. důležité je informovat
PK: jestli to chápu dobře, tak MO po nás (PKS) chce nějaké usnesení se souhlasem. souhlasím s tebou, že to je administrativní věc, kterou bysme neměli zahlcovat KF
PK: počkáme do konce týdne, snad od MO půjde pozvánka na jednání s PKS

Bod 9: Diskuze, různé

  • Zmocněnec pro TO - mailchimp - jak to vypadá
    PK: budu chodit já, kdybych nemohl, tak může zastoupit Marek Křejpský nebo RP
  • Republikové předsednictvo by rádo vyvolalo setkání s členy a registrovanými příznivci - preferují neděle - požádáni o termín (Pelhřimov by měl zájem)
    PK: oslovíme členy a zjistíme místa, Pelhřimov zájem má
  • RV končící mandát - nominanti ?
    PK: musíme oslovit lidi zda mají zájem - ať už krajská nebo celostátní nominace. byl bych rád, kdyby Vítek pokračoval. moje představa je taková aby Vítek zkusil celostátní nominaci a mít v záloze někoho na krajskou
  • prepnuti webu do majáku
    Marek: všechno už běží na majáku, jekyll už se neupravuje. Jirka je proškolen a bude se o to starat. pokud bude něco k úpravě, tak se obracejte na mě, nejlíp na zulipu. obecně to chce víc fotek

Úkoly, poznámky hromadně

Úkoly z 21. 02. 2023ZodpovídáHovo?
Provest interni prevod - 5000 na poradani CFJan P.
Sestavit diskuzní vlákno k cyklické administrativě PKS - tj. do kdy program, svolání atp.Pavel
Nastavení vedoucích a hospodaru v piroplaceni a otestovatJan P.
Zprocesovat usnesení PKS 4/2023 - Jan P. hospodářemJan P.
Kontaktovat mediální odbor věc: Koncept Mediálních ManažerůPavel
Kontaktovat TO a dorucit info o zmocnenci za vysocinuPavel
RP - navsteva - az budou volne nedele - predat MS info kdo bych chtel poradat.Pavel
RV - konec mandatu, jednani celostatni, krajska nominacePavel
Uživatelský avatar
Pavel.Knezik
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 646
Registrován: 08 lis 2018, 06:37
Profese: IT Administrator
Bydliště: Pelhřimov
Dal poděkování: 164 poděkování
Dostal poděkování: 212 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy z jednání PKS

Příspěvek od Pavel.Knezik »

07. 03. 2023 19:30

č.bodkdominut
1.Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisuPředsedající
2.Doplnění, schválení programuPředsedající
3.Jak dopadl test: https://www.beey.io/en/
4.Sestavení marketingového plánu (jeden člověk, popsat 2 A4, rozselat členům k připomínkování, týden na to představit na dalším jednání pracovní skupiny)
5.Rozeslat členům popis organizační skupiny a nechat opřipomínkovat (že máme PKS jako VV - rozhodující orgán, pak VŠ - výkonný orgán)
6.Sběr podnětů na akce, co nám fungovali v komunální kampani
7.Diskuze, různévšichni5
8.Závěr
------------------------------------------------------------------------------------------

(návrhy bodů do programu do neděle 5.3.2023 - 18:00)
Přítomní: Pavel Knežik, Jan Pošvář, Roman Pašek, Viktorie Vidláková, Veronika Nguyenová, Tomáš Veverka
Hosté:
Zápis: Pavel Knežik (testujeme text to speech)
Ověřovatel: Viktorie Vidláková

add 2: Doplnění, schválení programu

add 3: Jak dopadl test: https://www.beey.io/en/
Přepis vychází asi 3+DPH za jednu minutu cili 60 minut - 217,80
Je to schopne prevadet rec na 99% jen je treba to dokorektovat.
Je to jen otazka ceny a toho jestli sezeneme dobrovolnika na zapisy.

add 4 a 5 a 6 : Sestavení marketingového plánu | Rozeslat členům popis organizační skupiny a nechat opřipomínkovat | Sběr podnětů na akce, co nám fungovali v komunální kampani

  • jeden člověk, popsat 2 A4, rozeslat členům k připomínkování, týden na to představit na dalším jednání pracovní skupiny
  • že máme PKS jako VV - rozhodující orgán, pak VŠ - výkonný orgán
  • sběr podnětů na akce, co nám fungovali v komunální kampani

JP: kdo udela ten marketingovy plan, jestli to budeme chtit, zda a jak resit tu ridici skupinu,
JP je schopny udelat tu anketu na to co se povedlo v komunalni kampani
RP: mame schodu ze to chceme nastavit jak jsme to delali v minulych krajskych volbach
JP: zatim jsme se bavili jen o vyboru a stabu
RP: muze udelat draft a pobavit se priste
JP: je to vykop a nehori to (jenda ma dovolenou)

Ukoly: do 14 dnu rozmyslet vstupni skoleni a workshop za 8500,-
do 14 dnu vytvorit koncept struktury (organizacni)
do 14 dnu pripravit dotaznik na sber dobrych napadu z komunalu

add 7: Diskuze, různé

  • Senatni volby
    RP: Sla informace k senatnim volba jestli hledame kandidaty nebo ne.
    JB: Sami se aktivne zamysleme jestli nevime o tom kdo by se o to uchazel. Necekejme na to zadani. Meli bychom v tom byt iniciativni.
  • nasledne probehla smisena diskuze k senatnim volbam, kdo kandidoval kdo by mohl kandidovat.
  • pokusime se je kontaktovat a zjistit jejich zajem

ukol doresit google kalendar

add 8: Závěr

Úkoly, poznámky hromadně

Úkoly z 07. 03. 2023 19:30ZodpovídáHovo?
do 14 dnu rozmyslet vstupni skoleni a workshop za 8500,-
do 14 dnu vytvorit koncept struktury (organizacni)
do 14 dnu pripravit dotaznik na sber dobrych napadu z komunalu
ukol doresit google kalendar
Uživatelský avatar
Pavel.Knezik
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 646
Registrován: 08 lis 2018, 06:37
Profese: IT Administrator
Bydliště: Pelhřimov
Dal poděkování: 164 poděkování
Dostal poděkování: 212 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy z jednání PKS

Příspěvek od Pavel.Knezik »

28. 03. 2023 19:30

č.bodkdominut
1.Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisuPředsedající
2.Doplnění, schválení programuPředsedající
3.Transparence a způsob komunikaceJan Pošvář
4.Výstup ze schůzky MO a PKS - K reformě MOPavel Kněžík
5.Inzerát na pozici Dodavatele mediálních služebPavel Kněžík
6.Návrat Mediálního manažera z dovolené - fungování ve výpovědní lhůtěPavel Kněžík
7.Dodavatelé služeb a administrativa s nimi spojená (dovolené, evidence atd.)Pavel Kněžík
8.Proběhlé akce a schůzky za minulý týdenPavel Kněžík
9.Skoleni k politickému marketingu - marketingový plán a strategie voleb - workshop (podpora/nepodpora)Pavel Kněžík
10.Úkol z minulého jednání - vzešlý ze skupiny k volbámRoman Pašek
11Další termín KF a jeho formaRoman Pašek
12.Diskuze, různévšichni5
13.Závěr
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(návrhy bodů do programu do neděle 5.3.2023 - 18:00)
Přítomní: Pavel Knežik, Jan Pošvář, Roman Pašek, Viktorie Vidláková
Omluveni: Jan Břížďala - služební cesta
Hosté: Barbora Pokorná, Jiří Svoboda, Marek Křejpský, Standa Zíma, Eva Nováková, Vít Žáček (od cca 19:30)
Zápis: Veronika Nguyenová
Ověřovatel: Jan Pošvář

Upozornění: jednání bude náročné a pravděpodobně i dlouhé proto se na to připravte
buďte pokudmožno u počítače ať máte možnost si otevírat projednávané dokumenty
Na jednání pozvěte i dodavatele služeb tj. Jiří Svoboda a Barbora Pokorná

Moderaci provádí Roman Pašek. Na úvod seznamuje s programem a ujišťuje se, že budou všechny body probírány ve veřejném režimu.
Jan Pošvář obeznamuje s terminologií a pravidly pro veřejná, neveřejná a tajná jednání.

JP: žádá o zařazení nového bodu Transparence a způsob komunikace, a to z důvodu zjištěných pochybení, které nastaly pravděpodobně z důvodu drobné neznalosti. Tímto krokem chce demonstrovat nápravu situace v souladu s předpisy strany a předejít chybám v budoucnu. Bude zařazen na první bod jednání.
RP: má dotaz na kontrolní mechanismy a vymezení onoho usnesení
JP: mělo by se jednat o spíše proklamační usnesení, které vymahatelné není
PK: si ujasňuje terminologii obecných forem slov a jejich rámec, způsob jakým bude informovat

add 3: Transparence a způsob komunikace

Předsednictvo krajského sdružení Vysočina se zavazuje

a) informovat veřejnost o neveřejných nebo tajných schůzích,
b) vést zápis neveřejné nebo tajné schůze a stanovení termínu a podmínek, kdy může být takový zápis zveřejněn,

a

vyzývá

předsedu krajského sdružení Vysočina, aby informoval řádně členy předsednictva o činnostech, které budou konány jménem předsednictva.

pro: RP, VV, JP
proti:
zdržel se: PK
Usnesení PKS 4/2023 bylo schváleno

add 4: Výstup ze shůzky MO a PKS - K reformě MO (informativní bod)

  • V pátek 24.3 se konala schůzka s MO a zástupci PKS - s tím že se ladily poslední body před spuštěním reformy MO k dodavatelům mediálních služeb
  • schůzka byla krátka a informativní
  • dva kraje si vzali "čas na zkušenou" s tím, že nebudou prozatím přeposílat polovinu určené částky MO
  • a až nastaví spolupráci v u sebe v kraji tak na něj postupně přejdou
  • důležité je že byly vypořádány všechny připomínky a tento projekt bude co nejdříve spuštěn
  • v pondělí 27.3 Marek Valko pošle všechny ucelené dokumenty a hlavně návrh pracovní smlouvy pro dodavatele, které se budou měnit (smlouva je od PO)
  • Vrata Filipek dodal, že ta reforma je myšlena jako funkční, když se ukáže, že jsou věci co nevyhovují tak se budou měnit
    -
    PK: informuje o přednesu nové metodiky MO směrem k předsednictvům. Nejasnosti ohledně speciálních režimů v některých krajích (konkrétně dva kraje) ve vztahu PKS a dodavatelů, metodika by měla probíhat v testovacím režimu s ambicí nalézt tu nejefektivnější polohu, za pomoci nějaké diskuze a zpětné vazby, zapojenny budou všechny kraje
    JP: upozorňuje na způsob doručování dokumentů, a to vždy celému PKS, tudíž by úkol měl být naplněn automaticky
    RP: se ptá, jaký bude postup po obdržení dokumentů od MO
    PK: dokumenty na půdě PKS by se měly projít (vzhledem k tomu, že dodavatelé podléhají právě PKS), ale o dotačních položkách nad sto tisíc rozhoduje KF, tudíž by mělo dojít ke klasickému procesu, kdy o tomto dokumentu a návrhu smlouvy s dodavately, bude hlasovat KF

Úkol: Přeposlat předsednictvu dokumenty k reformě (až dorazí)

add 5: Inzerát na pozici Dodavatele mediálních služeb

  • na mrak připravíme sdílený dokument který bude obsahovat dosavadní sondáž a připomínky
  • inzerát bude vycházet z inzerátu pro Moravskoslezký kraj: viewtopic.php?t=63498
  • v jaké formě představíme členstvu? Na fóru? Bude to vlákno diskuzni či jednací?
  • nebo stačí rozeslat emailem
  • nezapomenout na dotčené orgány tj. požadovat připomínky od MO a PO a koordinovat to s nimi
  • termíny, kdy skoncí připomínkování, kdy bude inzerát vystaven
  • upozorňuji že:
    1. dodavatelé podléhají PKS,
    2. v případně jednacího vlákna - kdo se ujme jednání a kdo bude zastupovat a plnit medialni pozadavky v pripade presahu mimo vypovedni lhuty MM

RP: souhlasí se zapojením KF na Pirátském fóru s nějakou představou PKS a následnou diskuzí KF
JP: připomíná, že názor KF je už znám, jelikož jsme si v nedávné době na fóru schválili dokument, který popisuje koncepci mediálního odboru, brali bychom ho jako základní dokument, který by se dál upravoval podle vhodných zásahů na doporučení centrálního MO
PK: nesouhlasí s JP, upozorňuje, že konepce centrálního MO prochází větší změnou a platná koncepce již nebude aktuální, navrhuje, abychom se drželi konceptu celostátní vize MO, můžeme diskutovat o reorganizaci našeho MO krajského odboru\týmu, který nemáme, nejdůležitější otázka je, kdo v době jednací bude zastávat předsedajícího toho jednacího vlákna a kdo bude plnit mediální výstupy po dobu, než uplyne termín výpovědní lhůty
RP: já se taky přikláním k nové verzi centrálního MO, i když jsem se na tvorbě toho dokumentu z části podílel a chápu, že práce VM se může po přetavení konceptu CMO změnit, ale nerad bych, abychom jednání nějak protahovali a byli bez služeb Dodavatele
JP: rozumím těm argumentům, a pokud ten dokument není v souladu s novým konceptem CMO, tak by měl být přepracován, navrhuje, že inzerát/výběrové řízení můžeme podat paralelně s běžícím jednání ohledně nové koncepce
RP: nesouhlasí s JP, protože volba odborníka by mohla být ve velkém rozporu s požadavky konceptu CMO a můžeme vybrat špatného člověka, navrhuji po nastudování dokumentů CMO vytvořit představu, tu prezentovat a za dodržení termínů odhlasovat KF, po té započít výběrko
JP: souhlasí s RP, počkat na dokumenty CMO, paraleně by mohla běžet až výběrové řízení s jednáním o aktualizaci koncepce MO po schválení dokumentů od CMO

add 6: Návrat Mediálního manažera z dovolené - fungování ve výpovědní lhůtě

  • 20.3.2023 - byla doručena výpověď o dodávání služeb v oblasi PR od Jiří Svoboda
  • je potřeba ji zprocesovat tj. Dohoda o ukončení spolupráce - vyřešit s PO (kdo? kdy?)
  • od 27.3.2023 by měl mediální manažer opět plnit své smluvní podmínky s tím, že je bude plnit do 30.4.2023
  • je potřeba si nastavit spolupráci a hlavně si říct kdo bude vykonávat služby v oblasti PR - po skončení výpovědi

PK: se domlouvá na předání dokumentů (JP se nabízí jako fyzický zprostředkovatel) , upozorňuje na měsíční výpovědní lhůtu, řeší zástupnost JS po uplynutí výpovědní lhůty, ptá se JS jestli je ochotný nadále spolupracovat v rámci dobrovolničení
JP: se nabízí, že vypomůže s částečným zastoupení JS v průběhu dubna a dále
JS: potvrzuje svou činnost v období měsíční výpovědní lhůty, násleně si není jistý, ale pokud to bude nutná, tak pomůže
PK: děkuje JS a domlouvá se na soupisu agendy krajského MO
JS: ano, už to začínám připravovat
RP: připomíná, že na Signálu máme skupinu aktuálně nahrazující PRMM a apeluje na zapojení ostatních
PK: uvažuje o přesunu aktivně zapojených (mediální tým) z Fcb na nový kanál, na kterém by se všichni domlouvili, nejlépe Signal, vyselektovat lidi, kteří nemají už zájem, ale chceme co největší skupinu zapojených, tento tým by měla delegovat jedna osoba, jedna osoba by měla činnost zaštiťovat někdo z PKS, například já bych s tím neměl problém, takže bych to třeba po domluvě s CMO uvedl já a až bude PRMM, tak se domluvíme, jestli by to gesčně vedl on nebo by figuroval v této věci nějaký zástupce PKS, ale agendu by si vedl PRMM
RP: já s tím souhlasím, kdyby se ozval i někdo mimo PKS, tak bych mu tu činnost pustil, PKS by tam bylo jako dohled
PK: ale je důležité si uvědomit tu náplň, jelikož schůzky MO jsou myslím v např. v úterý dopoledne, druhý je ve čtvrtek a každý sudý víkend a na těch schůzkách musí být

add 7: Dodavatelé služeb a administrativa s nimi spojená (dovolené, evidence atd.)

  • dodavatelé jsou vázáni smlouvami a mají povinnost předkládat výkazy své právce
  • (kde jsou vykazy?)
  • není evidovaná doba dovolených tj. kdy nejsou dodávány služby
  • není evidován počet dní dovolených
  • kdo má být informován o tom, že dodavatel nedodává a kdo má být tím informujícím? tj. kdo napíše členům PO pripadne MO ?
  • forma nahlášení dovolené tj. stačí telefon? poslat mail? nechat si podepsat dovolenku?
  • není vyřešena zastupitelnost tj. kdo zastává služby v případě nepřítomnosti dodavatele a v jaké formě
  • možná nakousnout - zda mají být dodavatelé odměneni i za dobu kdy nedodávají
  • přesčasové hodiny, jak řešit zda je možné překračovat domluvený rámec
    PK: při té operativní situaci se ukázalo, že některé věci můsíme stanovit pro pravidla fungování a chtěl bych k tomu od předsednictva nějaké vyjádření, potřebujeme mít někde zaznamenáno pro naše potřeby praktické údaje o evidenci čerpání dovolených, rozcestník pro výkazy služeb (a jejich kontrolu), zjistili jsme, že je rozpor v čerpání odměn za dovolenou v souvislosti s přesčasy, pohled je dvojí, například, když člověk nepracuje, neměl by být placen (v některých krajích to tak funguje), ale chápu, že fungujeme v rámci nějakého gentle agreement, další problém je v evidenci náhrady zodpovědné osoby, která po dobu nepřítonosti Dodavatele převezme agendu a kdo oznamuje nastalou situaci nadřízeným a souvislým orgánům, je třeba mít zastupitelnost, jestli mají být Dodavatelé oděněni i za dobu, kdy nedodávají (jsem za, aby to bylo jako doteď) a mít to sepsaný, v případě dovolené obeslat emailem celé PKS, PO, do tabulky zapsat kolik dovolený má, aby se udržovala standartní doba volna,
    JS: já bych k tomu už asi nic neměl, shrnul jsi to celkem dobře, jde jen o to, abychom si hlídali ty hodiny
    RP: Centrála po nás chce sice výkazy, ale nikdo je ve skutečnosti nečte, důležité je, aby byl ten úkol splněný nebo ne, mě osobně je jedno, kolik hodin si vykáže, jsem odpůrce výkazů, na druhou stranu můžou být pomocníkem k tomu, že si to člověk vede poctivě a je pak vidět, kolik hodin odvedl nad rámec, za další je velký problém se slovem dovolená, jelikož není zaměstnanec, tak mu nemůžeme poskytovat dovolenou, toto by mělo řešit MO nebo PO a v těch smlouvách to řešit, souhlasít s problémem zastupitelnosti, měl by být schopný delegovat tu práci na zástupnou osobu, tak jak jsi říkal
    JP: chtěl jsem mluvit o tom co jsi řekl, ten Pavlův dotaz na způsobu informování ohleně dovolených, tam mi dává smysl, i vzhledem k tomu, že není zaměstnancem, ale dodavatelem, tak by měl informovat nadřízené orgány a třeba i členskou základnu, co se týče výkazů víme, že to je totální fikce, Jirka už zmiňoval, že ve skutečnosti dělá mnohem víc, než vykazuje, mě se například líbí ta forma jak to máme domluvený s Bárou, že píše souhrny činností za měsíc, co se týče zastupitelnosti mi dává smysl se odkazovat na naše kompetence a komunikovat 1:1 s tím člověkem, který má toho Dodavatele na starosti, má přehled o nějaké činnosti, kterou ten Dodavatel vykonává a umí s ním komunikovat, a u těch dovolených tak jde o vztah o toho orgánu a Dodavatele, nechceme lidi přetěžovat, jde o nějakou kontrolu, aby ty činnosti byly správně vykonány, nezmiňoval bych slovo dovolená
    PK: Dodavatelé jsou vázáni smlouvou, že budou vykazovat činnost do Redminu
    BP: já bych ráda zmínila, že jsem do konce minulého roku činnost v Redminu vykazovala, ale je to k ničemu, protože některé věci prostě nejde vykazovat, jako například 15 telefonátů za den, někerá práce je i tak nedefinovatelná, že si napíšu třeba 40h a ani je nemusím oddělat a zároveň si u jiných činností určitě ty hodiny ubírám a nevykazuju je, zároveň mě Inspektorát práce upozornil, že by nebylo v pořádku, kdyby se nějakým způsobem ty hodiny evidovaly
    RP: my si objednáváme služby a když ten člověk vypracuje ty úkoly za 100h, tak je to pro nás super, a pokud mu ty úkoly budou trvat třeba 300h, tak je problém v tý smlouvě nedefinující tu činnost, měli bychom to evidovat periodicky a vyjasnit si jejich časový možnosti, a zeptal bych jestli informace z Inspektorátu šly Centrále, a ta s nimi bude dál nějak pracovat?
    BP: to si nejsem jistá, oni mi jen řekli, že to vyšlo dobře a to je vše
    PK: nebude, pro Inspektorát je stěžejní kladný výsledek, a tím to končí
    RP: vzhledem k tomu, že to jsou naši Dodavatelé, neměli bychom chtít, aby Centrála upravila smlouvy, aby se Dodavatelé nedostali do podobných situací?
    PK: já se bojím, že to narazí na nějaký globální předpis o Dodavatelských službách, takže tohle je dotaz na PO
    RP: mě jde jen o to, že jestli Centrála tuhle informaci má, tak proč po nás chce, aby to dál probíhalo
    JP: můžeme se zeptat PO na to vykazování a tu kontrolu, co si pamatuju, tak se smlouvy upravovaly, vzhledem k nějakým novým skutečnostem
    BP: já mám schůzku s Matějem a s PKS, takže až to domluvit, tak to můžeme vyřešit a co se týče těch dovolených, tak máme od PO tabulku, kde si dovolené evidujeme a záskok řeším tak, že si práci dělám dpředu a po ty dny, kdy službu nedodávám, tak si nemyslím, že by bylo potřeba někoho, kdo by byl na telefonu místo mě
    PK: svolejme tedy setkání s PO a na tyto věci e jich zeptejme
    JP: co se týče té zastupitelnosti Báry, tak nám to sice takhle funguje, ale v dlouhodobém měřítku určitě potřebujeme řešit nějaké krizové situace, kdy bude ta zastupitelnost nečekaně nutnost
    RP: vezme si někdo úkol sjednat schůzku s PO?
    BP: jo já s tím počítám, akorát Matěj má volno až v květu, což je ale vlastně za chvíli, takže nějaké PKS v květnu

úkol: Koordinatorka - svolat setkani PKS a PO

add 8: Proběhlé akce a schůzky za minulý týden (bod informativní)

PK: shrnul týdenní akce, doporučil workshopy,jelikož jsou velmi motivující, apeloval na komunikaci krajů vůči centrálním orgánům, zmínil diskuzi ke změně stanov, která je tajná, vychválil Kompot-con, kde byl přítomen, upozoruje na započatou registrraci na CF, dále informuje o volbě do RV, kde za KS Víťovi Žáčkovi končí mandát a žádá o mandát informovat členskou základnu s hlasovacím právem
RP: dotaz na Víťu, věříš si, že uspěješ na CF a budeš chtít nominaci? A dotaz na PK, v momentě, kdy jsme zahájili jednání na Fóru ohleně nominací do RV, tak jsi to mohl poslat zprávou resp. musíš, tím odpadne situace nějakého pověření
JP: problém nebyl s nominacemi, ale při volbě nebyli ty kandidáti nebyli schopný pokořit těch 50 % při hlasování v prvním kole, což je daň za množství návrhů, kdy si člověk vybere menší než potřebnou skupinu lidí, který zná, co se týče jednání na Fóru, tak je potřeba informovat členskou základnu podle jednacího řádu, a to emailem a soukromou zprávu a nebyl jsem si jistý, jestli to šlo nebo ne, takže to je potřeba hned napravit
VŽ: je to jak Jan říkal, na tom CF je problém v tom získat tu podporu a když se podíváme na tu minulou volbu, tak se právě ta volba opakovala, protože se tam spousta lidí přes tu hranici nedostal, takže bych o tu nominaci asi ucházel, když se na to podívám realisticky
PK: jo Víťo, já děkuju za tu odvedenou práci, dostal jsem na tebe i pozitivní odezvu a doufám, že tu nominaci potvrdíš,
rád bych, aby mě někdo upozornil nebo sám udělal, když někdo přijde na chybu, jelikož jsme kolektivní orgán
JP: omlouvám se, ale já si toho všiml až dneska, řeším práci, měl jsem dovolenou a nemohl jsem se na to soustředit, co se týče toho rozeslání, tak si nejem jist, že bych mohl mít pevný mandát na to to rozesílat, jelikož nejsem předsedající, jako člen předsednictva mám mandát na svolávání, ale další pravomoce jsou limitované vzájemnou shodou (např. usnesením)
RP: navrhuji ústní dohodu, že když někdo nalezne nějakou chybu, tak se soukromě domluví na opravě chyby

Rozeslat informaci clenum o probíhajícím jednání k nominacím do RV

add 9: Skoleni k politickému marketingu - marketingový plán a strategie voleb - workshop (podpora/nepodpora)

  • zatím je podpora Pavel, Hanka, Jan B.
  • připomínám první blok online, workshop distančně (Pelhřimov?)
  • z jaké položky bude případně financováno (předpoklad rez. předsednictva)

RP: dnes bychom se měli domluvit na to, zda-li to chceme nebo ne
PK: já jsem za, aby to proběhlo, dostali jsme i nějakou slevu, protože ten školící je nakloněn Pirátstvu, líbí se to i Hance a Janu Břížďalovi, pokud by na to nebyla vhodná položka v rozpočtu, tak jsme ochotni na to přispět vlastními penězi
JP: ta položka nebude problém, v položce drobných výdajů a pokud by tam chyběly finance, podle pravidel hospodaření si můžeme převézt finance z rezervy nebo rozpočtových rezerv, I já jsem pro školení, přijde mi to jako velmi dobrý nápad, čím dřív, tím líp
RP já jsem taky pro, ale i když budu členem PKS netrvám na účasti a rád přenechám svou účast někomu, kdo se bude v týmu angažovat nebo přímo kandidátovi, v případě, že nás bude moct, pokud ne, tak se rád zúčastním
PK: ano je tam omezený počet lidí, ještě je potřeba domluvit místo, nemám problém to uspořádat v Pelhřimově, pokud s tím nebude mít problém prezentující nebo prostory v Jihlavě, koordinoval bych to s koordinátorkou

pro: PK, JP, RP, VV

ÚKOL: Pavel - domluvit workshop, technikálie na signalu nebo příštím pks

add 10: Úkol z minulého jednání - vzešlý ze skupiny k volbám

  • Sestavení marketingového plánu
  • Rozeslat členům popis organizační struktury a nechat opřipomínkovat
  • Sběr podnětů na akce, co nám fungovali v komunální kampani

RP: měl jsem to připravené na starým počítači, který jsem přeinstaloval,ale mám to na disku, dodám tedy ve čtvrtek max v pátek
JP: já se omlouvám, protože jem měl v plánu učinit po dovolené,ale v práci jsem toho měl moc, dodám tedy příští týden
PK: bod sestavení marketingového plánu budeme asi směřovat k tomu workshopu, takže jsem se na to chtěl jen zeptat v jakém to je stavu, aby se na to nezapomnělo
JP: chtěl jsem se zeptat, ohledně podnětů, které fungovaly v minulé kampani, že bych místo online formuláře obvolal místní předsednictva, bylo by to rychlejší a udělali bychom to rovnou ve formě v jaké potřebujeme, takže to je dotaz na vás
PK: no, hlavně co je psaný to je daný, takže je potřeba, aby to bylo napsaný
JP: to je jasný, každý ten telefonát by byl zapsaný do nějakého dokumentu

ÚKOL: RP i JP dodají co nejdřív organizační strukturu a sběr podnětů

add 11: Další termín KF a jeho forma host: Marcel Kolaja

  • kdy? bude host? forma?
  • registrace a pokud nebude dostatecná obsazenost tak online
  • termín CF se bude konat v Liberci v termínu 28. – 30. 4 2023

RP: je možná návštěva Marcel Kolaji, ale nechceme, aby nám to kolidovalo s CF takže asi nemá smysl, abychom se scházeli pár dní po tom, jinak kvituju to co psal PK, abychom psali anketu na přítomnost lidí fyzicky a jinak to udělat online, protože bývaj onliny lepší na početnost, ale otázkou, jestli to není místem pořádání KFek
BP: já jen dodám, že Marcel má čas až koncem května, takže kdyby bylo KF předtím, tak bude bez něj, pak je výjezd do sněmovny
RP: asi nemá smysl dělat něco dřív, můžeme operovat na Fóru
JP: pokud bude potřeba upozornit na nějaké události, tak by mohla být nějaká krátká schůze teď z kraje dubna a pak bys to vyšlo hezky na to KF koncem května a určitě fyzicky kvůli Marcelovi
BP: Marcel právě chce fyzicky
RP: já jsem pro třeba nějaký krátký online, jak říkal Jan, asi někdy po CF, protože to dříve nestíháme svolat a fyzicky by byl až s Marcelem v květnu
JP: no to právě stíháme, když to vyhlásíme ve čtvrtek, tak můžeme mít krátkou online schůzi třeba 9.4. , kde připomeneme to RV a informovat o nějaké činnosti nebo tam MSka můžou mít nějaký krátký bod, celkově bychom to dali tak na hodinku a s Marcelem by to bylo na konci května fyzicky
RP: pokud by to bylo kvůli RV, tak to dává smysl, protože bychom nepřipravili program a první kolo je 21.4.- 24.4. a dal bych právě možnost těm kandidátům se představit
BP: já jen doplním, že jsem posílala email na předsednictva, že je možnost uspořádání setkání s Marcelem Kolajou, a pokud by to chtěli uspořádat oni, tak bych jim dala třeba deset dní na rozmyšlenou a podle zájmu bychom se domluvili, kde se to bude dít
RP: nemám problém
VV: jsem také pro i pro uspořádání toho KF pro nominanty
JP: já stejně tak
PK: já jsem pro

ÚKOL: RP svolá jednání KF nejpozději ve čtvrtek na 9. 4. kde bude jediným bodem představení zájemců o členství v RP, zároveň tu informaci napíše na fórum do příslušného vlákna v CF jednání
ÚKOL: Bára (ve spolupráci s JP) domluví nejspíše květnové KF s Marcelem Kolajou - kontaktuje MSka s nabídkou pořádání v jejich lokalitě

add 12: Diskuze, různé
Domluva o vyporadani zapisu

Úkoly, poznámky hromadně

Úkoly z 28. 03. 2023 19:30ZodpovídáHovo?
Přeposlat předsednictvu dokumenty k reformě (až dorazí)
na mrak připravíme sdílený dokument který bude obsahovat dosavadní sondáž a připomínky
Rozeslat informaci clenum o probíhajícím jednání k nominacím do RV
Koordinatorka - svolat setkani PKS a PO
Pavel - domluvit workshop, technikálie na signalu nebo příštím pks
RP i JP dodají co nejdřív organizační strukturu a sběr podnětů
RP svolá jednání KF nejpozději ve čtvrtek na 9. 4. kde bude jediným bodem představení zájemců o členství v RP, zároveň tu informaci napíše na fórum do příslušného vlákna v CF jednání
Bára (ve spolupráci s JP) domluví nejspíše květnové KF s Marcelem Kolajou - kontaktuje MSka s nabídkou pořádání v jejich lokalitě
Uživatelský avatar
Pavel.Knezik
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 646
Registrován: 08 lis 2018, 06:37
Profese: IT Administrator
Bydliště: Pelhřimov
Dal poděkování: 164 poděkování
Dostal poděkování: 212 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy z jednání PKS

Příspěvek od Pavel.Knezik »

11. 04. 2023 19:30

č.bodkdominut
1.Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisuPředsedající
2.Doplnění, schválení programuPředsedající
3.Krajské volby - Popis organizační skupiny
4.Skoleni k politickému marketingu - marketingový plán a strategie voleb - workshop, termíny, podmínky
5.Setkání s končícím PR manazerem a podpis dodatku k ukonceni spoluprace
6.Proběhlé akce a schůzky za minulý týden
7.Diskuze, různévšichni5
8.Závěr
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(návrhy bodů do programu do neděle 9.4.2023 - 18:00)
Přítomní: Pavel Knežik, Jan Pošvář, Roman Pašek, Jan Břížďala
Hosté: Jiří Svoboda, Marek Křejpský, Standa Zíma, Jiří Wiche, Hana Hajnová, Zdeňka Lišková
Zápis: Pavel Knežik
Ověřovatel: Roman Pašek

add 1: Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisu
Předsedající: Pavel Knežik
Zápis: Pavel Knežik (online přepis)
Ověřovatel: Roman Pašek

add 2: Doplnění, schválení programu
Program schválen

add 3: Krajské volby - Popis organizační skupiny

  • že máme PKS jako VV - rozhodující orgán, pak VŠ - výkonný orgán

RP signal: my si musime ujasnit koho chceme, v tom je tak nejak shoda, ze chceme volebniho manazera, kterej pokryje i kreativu a servis si budeme muset zvladnout sami s pomoci nasich dodavatelu. problem je v tom, ze toho kreativce potrebujeme hodne dopredu a zaroven nemame finance na to ho platit dyl nez treba 9 mesicu

RP: představil diagram s návrhem organizační struktury
RP: volby jsou v říjnu 2024 - platit od začátku plánování kampaně tak ho nezaplatíme
na 2024 máme v rozpočtu 1,3 milionu a ja sem se snažil dát do volebního manažera aby to bylo efektivni
35 tisic po dobu 6 měsícu od 05/2024-10/2024 (květen start kampaně) za 6 mesicu 210 počitat s fázi ktera by nebyla na full time
měsíce leden až duben - přípravná fáze by měla být i v roku 2023 - květen, červen začneme tu kampaň začít tvořit
od mandátu by dostal 50 tis odměnu, v roce 2024 by bylo 300 000 na volebního manažera
Od kdy je tedy třeba volební manažer a kdy ho potřebujem. A jestli je to takto realné.
RP pise v chatu: fixní částka 35*6 = 210 000
říjen, září, srpen, červenec, červen, květen (start kampaně?)
přípravná fáze 40k - vykazování hodin (variabilní podle potřeby, částečně už z rozpočtu 2023 - 200k rezerva)
motivační částka 50k (od nějakého počtu mandátů)

SZ: je dobře, že o tom přemýšlíme a že by na tom mělo nás přemýšlet víc

  • strategie volební kampaně a vytipování témat
  • a na předložení kostry kampaně by měl posuzovat volební výbor a ten by měl vybrat tu vhodnou strategii
  • nemyslí si že by měla být předložena jenom jedna že by to mělo být více koncepcí
  • aby bylo z čeho vybírat

HH: dostaneme volební story z centrály probehl creativní workshop

RP: vraci se ke schematu struktury - chybí tam tým ke krajskym volbam coz bylo v minulosti KPT - tym ktery bude primarne
v pripravne fazi, nemam extremne moc aktivnich lidi a proto by z tohoto tymu mel vzniknout volebni stab
mel by vzniknout program a melo by se to koordinovat z centralou

HH poznamka chat: Tak prosím nezaměňujme kreativu za grafické práce 🙂 a to si piš, že když poteče do bot, tak bude dělat všechno co umí (a Roman to dělal, protože to uměl)

RP: by nechtel na tuto pozici pirata

JP: ptá se zda jsme schopni hodit tyto veci na papir abychom meli ty lidi co to budou delat?
aby se nestalo ze se budou delat nejaky provizoria
co se tyce struktury tak je to hezky zpracovani - tym programu nebo pracovni skupina jsou takovy tymy ktery jsou
resi konkretni tema ale zajistovat si to bude volebni stab.
Volebni program schvaluje forum a v zasade si ho tvori forum. Mozna to tam taky zohlednit

RP poznamka v chatu:schvaluje fórum, stejně jako rozpočet, ale někdo to musí vytvořit

SZ: marketingovy plan nebo strategie musi byt v korelaci s republikovou, mela by zdruzanit to co se tyka vysociny
nemysli si ze to musi predlozit pouze volebni manazer, je to dulezita vec ktera by mela mit dve az tri varianty
a volebni vybor by mel rozhodnou kterou cestou se vyda
volebni manazer je clovek ktery vedl marketingovy tym je to manazer (vedouci) ktery bude rozdelovat praci tem dobrovolnikum
je potreba zacit co nejdrive i s ohledem na razervaci na outdorovych ploch trebas i rok dopredu

JS komentar chat: Mysleme prosím na to, že ne všechno zvládneme udělat dobrovolnicky... v kampani asi bude třeba pomoc např. se sociálními sítěmi nebo grafikou

HH poznamka chat: Socky bude muset zvládnout PRMM, máme zkušenost, že když se zo zavčas naplánuje v Business Suite, tak se to dá. Grafik je good point, mít aspoň někoho nasmlouvaného.

RP: nutnost si sepsat co kompetence potrebujem, celkove za kampan a rozdelit to na tymy a lidi, zjistit co jsme schopni dobrovolnicky
a zaroven na to nespolihat a pokryt ty cinnosti
a pozadavek koho chceme za volebniho manazera a zkusit ho nasmlouvat v co nejkratsi dobe

HH: grafik z internich zdroju at je pripraven ze bude v raprahu aby s tim ten clovek pocital v jakym bude rezimu

HH: padlo tu nekolik ukolu staci jen aby

bude volebni vybor ? Navoleni nebo PKS ?
vyberko pr manazer - PKS
koordinatorka a jeji ucast v kampani a jeji nasazeni - Roman
volebni stab jak bude fungovat jake slozeni - PKS
kdo pripri zadani na volebniho manazera (predchazi predstava) - Roman
Koncepce krajskyho programovyho tymu - Jan Brizdala

priradit clovek a s terminem a do kdy to ma byt hotovo

20 zari bude termin
nespojit vyberko tak aby v zadani bylo ukol

RP: necpat pr manazerovi volby protoze to do toho inzeratu nepatri

JB: za dva tydny at jsou nejake vysledky, dale resi moznosti editace schematu

HH: pr manazer komunikacni prace HH a Ondra Tuma

add: 4 - Skoleni k politickému marketingu - marketingový plán a strategie voleb - workshop, termíny, podmínky
HH signal: Můžeme a fakt si myslím, že u toho osobního by to chtělo PR manažera i volebního manažera, aby se účastnili. Jinak vynaložené prostředky, ať finanční nebo časové, zůstanou do značné míry nevyužité. Snažila jsem se k tomu dohledat nějakou diskusi na PKS, ale poslední zápis je z 1.2. takže nevím, jestli a jak jste toto řešili

RP: termin optimisticky zari rijen ze by mohl byt uz predjednany PR manazer

  • je treba mit PR manazera
  • je traba mit predjednanyho Volebni manazer

HH: je podminka aby tam byl soucasti minimalni PR manazer, pta se na terminy a harmonogram kdy bude.

HH: KF by melo rozhodovat o cem

RP: jedna se koncepci medialniho odboru - inzerat jako takovej by melo resit jako PKSko
Realny termin je konec kvetna zacatek cervna

JP: rozeslat inzerat aby byla zpetna vazba aby byli srozumneni clenove srozumeni s tim za co davame tu castku z rozpoctu

HH: je rozcarovana poslat email a termin do kdy se ma komentovat
davat si terminy ze do konce dubna je hotovo a pak jde ten inzerat ven

RP: cekali jsme na centrali medialni odbor protoze jsme chteli zaclenit pozadavky z centraly

JP: zohlednit pozadavky centraly ok, uprava koncepce mela byt paralelne s vyberovym rizenim
ale inzerat muze byt pripraveny uz ted

RP: brzdime se na to kdo to udela a do kdy bude termin vydani inzeratu na PR manazera

UKOL: co nejdrive zpracovat zneni inzeratu okomentovaneho KF
muze se to dat jako prilohu

UKOL: termin do nedele 16.4. pks vyda konecne zneni inzeratu na PR manazera

UKOL: Rozeslat do fb skupiny a zulipu - notifikaci a termin pripominkovani

HH poznamka chat: Všichni jsou spíš na značkách a čekají na výzvu "hledáme člověka", aby mohli sdílet atd.

UKOL: jednani PKS na foru a hlasovani o inzeratu

HH: skoleni jak to bude online nebo to bude napodzim nebo jak to vidim

PK: zitra Svatovi zavolam a predstavim vam jeho predstavu

UKOL: zavolat kvuli posunu termínu SB

add: 5 - Setkání s končícím PR manazerem a podpis dodatku k ukonceni spoluprace

  • smlouva o ukončení podepsána k 30.4.2023
  • Jirka přislíbil, že připraví dokument na předání agendy v oblasti PR
  • bavili jsme se o spolupraci během dubna
  • a po 30.4.2023 tj. Jirka si chce odpočinout nebude tedy v oblasti medii aktivní - bude jen zastávat funci předsedy MS a to zastupovat jej mediálním týmu

JB: kdyby bylo foceni tak rad prijede

UKOL: zprocesovat ukoneceni dodavani sluzeb v PR

Rozdělení po 30.4.2023

  • sociální sítě (publikování příspěvků): Pavel Knežik
  • web (upload článků): Marek Křejpský, Pavel Knežik
  • mediální tým: Pavel Knežik
  • krizova komunikace:
  • operativa shuzky s MO
  • spoluprace s koordinatorkou
  • tiskove zpravy
  • creativa, psani clanku, prebirani postu

add: 6 - Proběhlé akce a schůzky za minulý týden

**add: 7 - Diskuze, ruzné **

  • KF a Marcel Kolaja - Europarlament - prezentace - pravdepodobny termin patek 26.5 18:00
  • Fakturace reklamy facebooku a DPH - Jirku Karsky
  • propagace CF vysočina 9 registrovanych - je nutne provest registraci
  • je nutná registrace každý kdo pojede tak se registruje bez vyjimek: https://cf2023.pirati.cz/registrace

Úkoly, poznámky hromadně

Úkoly z 11. 04. 2023 19:30ZodpovídáHovo?
bude volebni vybor ? Navoleni nebo PKS ?
vyberko pr manazerPKS
koordinatorka a jeji ucast v kampani a jeji nasazeniRoman Pašek
volebni stab jak bude fungovat jake slozeniPKS
kdo pripri zadani na volebniho manazera (predchazi predstava)Roman Pašek
Koncepce krajskyho programovyho tymuJan Břížďala
Zavolat SB - kvuli posunu termínu (workshopu přitomni PR a VM)Pavel Knežik
co nejdrive zpracovat zneni inzeratu okomentovaneho KF muze se to dat jako prilohu
termin do nedele 16.4. pks vyda konecne zneni inzeratu na PR manazera (schválit na jednani PKS)
Rozeslat do fb skupiny a zulipu - notifikaci a termin pripominkovani
jednani PKS na foru a hlasovani o inzeratu
zprocesovat ukoneceni dodavani sluzeb v PRPavel Knežik
Fakturace reklamy facebooku a DPH - ziskat vyjadreni KarskyPavel Knežik
Propagace CF: registruje bez vyjimek: https://cf2023.pirati.cz/registrace
Uživatelský avatar
Pavel.Knezik
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 646
Registrován: 08 lis 2018, 06:37
Profese: IT Administrator
Bydliště: Pelhřimov
Dal poděkování: 164 poděkování
Dostal poděkování: 212 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy z jednání PKS

Příspěvek od Pavel.Knezik »

25.04.2023 19:30

č.bodkdominut
1.Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisuPředsedající
2.Doplnění, schválení programuPředsedající
3.Výběrové řízení a inzerát dodavatel v mediálních službách
4.Proběhlé akce a schůzky za minulé týdny
5.Kordinator informuje
6.Vyhodnocení úkolů z minulého jednání PKS
7.Diskuze, různévšichni5
8.Závěr
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(návrhy bodů do programu do neděle . .2023 - 18:00)
Přítomní: Pavel Knežik, Jan Pošvář, Roman Pašek,
Hosté: Marek Křejpský, Standa Zíma, Barbora Pokorná, Veronika Nguyenová, Jiří Svoboda, Jan Břížďala (19:50)
Zápis: Veronika Nguyenová
Ověřovatel: Roman Pašek

add 1: Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisu

add 2: Doplnění, schválení programu
JP: na konec do bodu různé - chce od Báry report o tom, co se děje, protože toho je hodně
PK: pokud je ochotna Bára, tak proč ne
RP: prosím o revizi úkolů z minula

add 3: Výběrové řízení a inzerát dodavatel v mediálních službách
Text inzerátu ke schválení (Upravena verze JB)
https://mrak.pirati.cz/s/nHRb77Z8zLozpXX

  • PO se vyjádřilo, že za ně OK
  • MO doplnilo své postřehy

JB:
Je zapotřebí ještě doplnit:

  • e-maily, kam zasílat inzerát (navrhuji e-mail 1 zástupce za PO + 1 zástupce za PKS)

BP: až se to schválí, tak na PO, nebo podle toho jak se domluvíme
JP: já bych byl pro PO, mohou nám přeposlat, ale abychom nenutili lidi to posílat na dvě adresy, nechal bych to na PO
RP: taky jsem pro PO, ale nechci tím předávat vedení PO
BP: doporučení z centrály je určitě v součinnosti s PKS a spol.
email bude tedy adresován PO, v kopii budou zaslány PKS, PO bude zastoupeno Barborou Pokornou nebo Markétu Markovou napřímo

  • termín pro doručení přihlášek (min. 2 týdny), navrhuji (v případě vyhlášení dnes) do 14. 5.
    PK: doplněno do dokumentu

  • termín poskytnutí zpětné vazby uchazečům, v návaznosti na vyhlášení a deadline pro přihlášky navrhuji max. 5 pracovních dnů;

PK: si myslí, že to je málo
JP: přikáním se k termínu 5 dní odůvodněně

Nejpozdeji do 19.5 poslat vyhodnoceni v navaznosti vyhlasseni a dedline prihlasek
(po 19.5 bude znamo kdo poustoupil)

  • složení hodnotící komise (navrhuji definovat v inzerátu, nebo uvést, že bude komise jmenovaná ze strany PKS);

  • za mě ideál hodnotící komise max. 3 lidi, kde je aspoň 1 zástupce PKS a aspoň 1 "vnější" člověk (mimo strukturu KS VYS, např. mediální spojka z jiného kraje)

na 1. kole hodnotící komise by byli zástupci PKS, zastupitelský klub, zástupci MO a zástupce PO
JP: jsem pro obměnu hlasování po hlasu, za rozhodnutí jednomyslnné
JB: 1.kolo by mělo jít konsensem, další kolo by bylo pro seřazení vhodných kandidátů, nakonec by bylo finální rozhodnutí na PKS
RP: nechtěl by se účastnit výběru J.Svoboda?
JS: souhlasí
PK: nesouhlasí, přijde mu složení komise příliš široké
JP: v rámci 1. kola by předsednictvo vyselektovalo přihlášené, v 2. kole by byl za PKS zástupce, v 2.kole by měl být vyrovnaný počet zástupců Vysočiny
PK: ale souhlasíte, že poslední slovo ke složení komise má PO?
JP: ano

(PK: jobs chodi Markete Markove a koordinatorovi
PK: slozeni komise 5 lidi (MSK): Za pks, zastupitelsky klub, za MO - pak vedouci MO a zastupce PO
)

Návrh usnesení bude:

PKS Vysočina vyhlašuje výběrové řízení na pozici Krajský mediální manažer dle přiloženého dokumentu (prevest na pdf a pridat do zapisu):

Hlasování o spuštění
JP: pro
RP: pro - zveřejnění dokumentu po upravení
PK: pro

ÚKOL: zprocesovat výběrové řízení v koordinaci s PO (PK: pošle dokument v emailu)

add 4: Proběhlé akce a schůzky za minulé týdny

  • Neděle 16.04 - čtvrtek 20.04 - Debaty s kandidáty do RV
  • Úterý 11.04 - PO a Koordinatori
  • Pátek 14.04 - Pracovni setkani Sdileni opravneni Mraku TO - nastaveni struktury
  • Uterý 18.04 - KPT - Jihlava
  • Středa 19.04 - MO Setkani s Krasjskymi Medialnimi Manazery
  • Čtvrtek 20.04 - Skoleni Newton a sociálni média - vyplnování výkazu
  • Pátek 21.04 - Školení Markdown, CoDIM
  • Úterý 25.04 - PO a Koordinatori

add 5. Kordinator informuje
BP: bude nový systém na odesílání Newsleteru, potřebovala bych přihlášení od každého z vás, manuál je na Wiki, je to testovací verze, po ouzkoušení se to překlopí do Nalodění
JP: byl by na to prostor na CF?
BP: v pátek ano, řeším návštěvu v Posl.sněmovny, v Jihlavě je nový reg.P, v Třebíči a v *** taky,
PK: další nový způsob rozesílání bude v Chobotnici
BP: měla jsem domlouvat schůzku s PO a vychází to na stejné datum schůze PKS 23.5. bude přítomen vedoucí PO

mailtrain.pirati.cz

add 6. Vyhodnocení úkolů z minulého jednání PKS

RP: měl jsem za úkol připravit Vizi Volebního manažera, sdílím tedy dokument, do 14 dnů na další PKS bych poprosil o připomínky a úpravy
PK: rekapituluje úkoly z minula,
JP a BP: řeší centralizaci dobrovolníků pod jednotlivá MS
PK: Volební štáb - speciálně bych k tomu udělal svolání
JP: může nám posloužit Pracovní skupina
PK:

add 7. Diskuze, různé

  • program KF

PK: získali jsme v daný termín všechny 3 europoslance
BP: aby byla účast je důležité dát členům vědět dopředu
JP: jsem s tím OK, ať je to zaměřené na ten Europarlament,
RP: souhlasím s tím jak to je plánovaný, pokud víme o někom, kdo by měl zájem kandidovat do Europarlamentu, tak by tam měl být
PK: téma bude europarlament a pak nějaký networking, domluvím se s Bárou a pak to nějak rozešleme

PK: myslím si, že když jsme online, tak se ochuzujeme o účast lidí
SZ: za mne je to největší výhoda strany, že dokáže komunikovat online
JP: pro některé lidi je nereálné, aby jeli takovou dálku na schůzi, protože kraj Vysočina je velkej,
BP: online se musí zachovat
PK: myslím to v kontextu toho, že přijedou lidi z Europarlamentu a pokud by to mělo být online, tak požaduju registraci lidí pro fyzickou účast, abychom věděli jaká bude účast, nerad bych si způsobil ostudu a všechno připravoval, když nikdo nepřijede, je to tedy práce navíc pro Barboru, pokud by nebyl dostatečný počet lidí, tak bych to uspořádal online
BP: bojím se, že registrace lidi odradí, hlavně ten pocit z donucení
JP: myslím, že bychom měli zapracovat na lákavosti interních akcí směrem k členstvu

  • technika dodavatelu (jabra?)
    PK: dotaz na Báru můžeme nějak vybavit technikálie pro lepší fungování?
    BP: ma poreseno

  • Svata Bartik - Setkani ke skoleni k politickému marketingu (krajske volby)
    https://codimd.pirati.cz/w1q4oI5LSNmpozSd9t_ulA#

PK: odložíme to na září, říjen, kdy už budeme v pohotovosti, pracovní schůzka by byla teď někdy v nějakém volném dni cca na hodinu, kde bychom si načrtli nějakou představu o podobě VM a ucelili si myšlenky, jste ochotni se sejít na takové schůzce? Termín bych nechal vybrat na Doodlu, mělo by jít o obdobně širokou skupinu, která bude na tom školení, abychom se poradili na podobě VM než budeme vypisovat inzerát
RP: pokud to nebude placený, tak s tím nemám problém, pokud ano, tak bych měl problém s tím obhájením díky tomu, že ještě nemáme toho PRMM
PK: udělal by to zadarmo (ještě ověřím) v rámci reg.P a svého kladného vztahu k Pirátům
JP: měli bychom s tím obeznámit celé KF
PK: jo, nemám problém s tím obeslat KF

ÚKOL: Domluvit SB - a jeho operativni schuzku

Uživatelský avatar
Pavel.Knezik
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 646
Registrován: 08 lis 2018, 06:37
Profese: IT Administrator
Bydliště: Pelhřimov
Dal poděkování: 164 poděkování
Dostal poděkování: 212 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy z jednání PKS

Příspěvek od Pavel.Knezik »

9.05.2023 19:30

č.bodkdominut
1.Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisuPředsedající
2.Doplnění, schválení programuPředsedající
3.Objednávka billboardů
4.220700421 - Výdaje na mediální činnost
5.dary.pirati.cz - #AŽNAKREV VOL. 2: EXPANDUJEME
6."Dobrovolá asociace krajských předsednictev"
7.Proběhlé akce a schůzky za minulé týdny
8.Diskuze, různévšichni5
9.Závěr
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(návrhy bodů do programu do neděle 7.5.2023 - 18:00)
Přítomní: Pavel Knežik, Jan Pošvář, Jan Břížďala
Hosté: Hanka Hajnová, Marek Křejpský, Veronika Nguyenová, ()
Zápis: Veronika Nguyenová
Ověřovatel: Jan Břížďala
Omluveni: Roman Pašek, Viktorie Vidláková

add 1: Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisu
Zápis: Veronika Nguyenová
Ověřovatel: Jan Břížďala

add 2: Doplnění, schválení programu

add 3: Objednávka billboardů
Viz mail od HH
https://mrak.pirati.cz/s/rG5Xag3p7r2ArKg

HH: na mraku je návrh, který je optimální, rezervace bilboardových ploch, výpovědní lhůta bez nutnosti hrazení náhrady (září 2024), otázka v mailu byla, zda-li snávrhem souhlasíte a můžeme-li objednat, nový manažer může upravit,
PK: můžeme tedy počítat s finančním předpokladem cca 10.tis. za bilboard
HH: přibližně, jde cca o peníze v objemu 200.tis.,
JP: obecně 20ks bilboardů za ty peníze mi přijde ok,
PK: já bych to rozjel a objednal to
HH: vy jset tady za Volební výbor a navrhuji, abyste si někdo konkrétně podržel ten úkol a navrhuji, aby vám s tím pomohl Koordinátor (Bára Pokorná)
PK: ano, jsem za to doporučrní rád a my s tím Báru oslovíme
HH: pokud by si nevěděla rady, tak může zavolat mě nebo Jir. Svobodovi
JP: mohli bychom si nejdříve schválit záměr postupu, a to můžeme na Fóru a mohou se tam ostatní vyjádřit, já to vytvořím
PK: jde o finanční záměr na příští rok
HH: komunikační kamapň na rok 2024, přihlásila jsem se k úkoly vytvoření schématu, který je k dispozici na Mraku, byla bych ráda, aby u té prezentace byl Roman, tak třeba příště

ÚKOL: Pro Báru - oslovit subjekty a připravit smlouvy ke schválení PKS

add 4: 220700421 - Výdaje na mediální činnost

HH: prosba o načerpání peněz na další 3 články pro politickou reklamu, pošlu vám mailem ceny novinových redakcí, v nevyčerpaném záměru na letošní rok, pokud si pamatuju dobře by mělo být cca 20.tis., takže budeme muset stáhnout ten počet distribuce nebo najít jiný způsob, nechám na vašem zvážení
JP: pokud nám to přijde důležité, tak to můžeme nějak dofinancovat
PK: budeme monitorovat dosah těch článků, dej tam Hani prosím nějaké preference těch možností
JP: záměr na 200.tis. bude muset být schválen KF,

add 5: dary.pirati.cz #AŽNAKREV VOL. 2: EXPANDUJEME*
PK: Jirka Kárský mě kontaktoval, že jsme si možná neuvědomili, že ten projekt stále běží, je zapojená do projektu i Praha 3 a lidé stále posílají peníze, my se musíme rozhodnout, jak ty peníze vyčerpáme, ale pro letošní rozpočet (kde jsou zaznamenány), tak nám spadly do Salda, je potřeba, kdo to nakoupí a jakým způsobem je budeme distribuovat a kdo si to vezme za úkol, měla tady být Bára Pokorná, která nám měla poskytnout bližší informace
JP: určitě bych byl rád, aby ty peníze byly vyčerpány na to, na co byly vybrány, oslovil bych lidi, kteří jsou s tímto projektem obeznámeni a zeptat ses jich, jestli budou pokračovat, budeme si muset schvalovat nějaká usnesení o převodu peněz, takže se budeme muset na těch věcech domlouvat
PK: dobře, tady jsme za jedno, během těch 14 dnů do dalšího předsednictva si ty věci vykomunikujeme

add 6: Dobrovolná asociace krajských předsednictev

  • setkání zástupců PKS krajů na CF
  • proběhla bouřilivá diskuze, která vytyčila základní rámec a to, že tato asociace je o tom pomáhat si navzájem a nevymýšlet znovu kolo
  • v pujde email na předsednictva s anketou o první schůzce a základních informacích

JP: reaguje na setkání zástupců PKS na celostátní úrovni, protože už o tom dříve slyšel a zajímá ho, jestli budou plněny formální záležitosti a jakou bude mít funkci
PK: mělo by se spíš jednat o sdílenou praxi a na dobrovolné části, technicky jen předejít situacím, kdy se budeme na RP obracet 20 krát se stejnou otázkou

add 7: Proběhlé akce a schůzky za minulé týdny

  • Úterý - krajský programový tým Jihlava
  • Středa - Setkání Mediálního týmu Vysočina - koordinační schůzka
  • Čtvrtek - Porada krajských MO
  • Celostání fórum
  • Pondělí - Setkání Mediálního týmu Vysočina - mediaplán
  • Úterý - Predani agendy s Jirkou Svobodou
  • Úterý - Porada krajských MO
  • Středa - Zastupitelský klub
  • Pondělí - Setkání Mediálního týmu Vysočina - mediaplán

ÚKOL: Pavel Knežik: rozeslat informace o školení Hospodářů krajského sdružení ! Splněno mail odeslán 09.05.2023 !

add 8. Diskuze, různé

JB: domlouvali jsme se s J. Svobodou, že bychom zopakovali grafiku na výběrko a poslali bychom to ještě jedním kolem sítí
PK: Bára se mě ptala, jestli je v pohodě, když to nasdílí do fcb skupin pro nabídky práce
JB: asi není na překážku, relevantnost přihlášek je tedy na komisi, protože se tam bude pak třeba hlásit hodně různých lidí
JB: Pokud by Jiří tu grafiku nestíhal, tak bych si to vzal na starost
JB: taky se mi líbil Jiřího nápad s krajským Vysílačem, kde by byly krítké informac ek dění a ten nápad bych si nějak osvojil
PK: sdílí odkaz na Vysílač, jde o chat, kde budou pouze ověřené osoby, nastavuji Jana Břížďalu správcem a ty ostatní členy vyzveme jakým způsobem?
PK: nasdílel bych odkaz a pak budeme schvalovat vstup, nechal bych to dobrovolně, zahrnul bych širokou skupinu, tedy i RegP.

Uživatelský avatar
Pavel.Knezik
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 646
Registrován: 08 lis 2018, 06:37
Profese: IT Administrator
Bydliště: Pelhřimov
Dal poděkování: 164 poděkování
Dostal poděkování: 212 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy z jednání PKS

Příspěvek od Pavel.Knezik »

17.05.2023 19:30 - Neveřejné jednání ! osobní údaje

č.bodkdominut
1.Vyhodnocení doslych prihlasek do vyberoveho rizeni na dodavatele v medialnich sluzbach a pripustnost do dalsiho kola VŘ
2.Usneseni urcujici slozeni vyberove komise

Přítomní: Pavel Knežik, Jan Pošvář, Jan Břížďala, Viktorie Vidlaková, Roman Pašek
Hosté: Markéta Marková PO, Hana Hajnová - zas. klub
Zápis: Barbora Pokorná
Ověřovatel: Roman Pašek

Přítomní se pobavili o složení komise.
Byl vysloven názor na to sestavit komisi o lichem poctu a to 3 za odborniky a 2 za PKS, všichni s právem hlasovani.
V prvni casti bylo zvoleno to odborne jadro. A v druhe casti cleni za PKS.
Zadnemu se clenu PKS neni odebrana moznost se vyberovych rizeni ucastni a to pouze online na naslech.

V dalsi casti doslo na samotne predstaveni jednotlivych uchazeci a probrali se jejich kompetence
na tuto pozici.
Po predstaveni kandidatu se pritomni jednoznacne shodli na tom ze nic nebrani k jejich hodnoceni
ci vyrazeni.

Na poli PKS probehla diskuze o zbyvajicich clenech za PKS a byl jen jeden navrh.
A to ze nominaci ziskali - Roman Pašek, Jan Břížďala.
Jan Brizdala - dal o slozeni komisi - nominantu hlasovat.

PKS schvalilo nasledujici cleny vyberove komise:
Složení komise 3 členi za odborníky tj. Markéta Marková - PO, Hana Hajnová - zastupitelé KV, Aneta Králová - MO
Složení komise za PKS 2 členi a to Roman Pašek, Jan Břížďala

Proběhlo hlasování o všech členech a ti byli jednomyslně PKS schváleni.

Proběhne tedy hodnocení a zprocesování PO.

Uživatelský avatar
Barbora.Pokorna
Místní předsednictvo
Příspěvky: 281
Registrován: 21 dub 2020, 23:44
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

23.05.2023 19:00

Příspěvek od Barbora.Pokorna »

Jednání PKS Vysočina 2023

23.05.2023 19:00

-když najedete na tabulku v editačním okně, objeví se tam další sada ovládacích tlačítek na práci s tabulkou, přes to přidávejte řádek (row), není třeba pracně kopírovat

č.bodkdominut
1.Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisuPředsedající
2.Doplnění, schválení programuPředsedající
3.Setkání se Svatoplukem Bártíkem ke krajským volbám - online!60 mininalne
4.Matěj Kubíček - PO
5.Koordinatorka - informace o činnosti a plnění úkolů
6.Rozpočet a dary Název položky(položek) na volby - oddělit/neoddělit?
7.Krajské nominace do primárek do eurovolebRoman5
8.Diskuze, různévšichni5
9.Závěr
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(návrhy bodů do programu do neděle 28.5.2023 - 18:00)
Přítomní: Pavel Knežik, Jan Pošvář, Jan Břížďala, Viktorie Vidlaková (19:25)
Hosté: Zdeňka Lišková, Svatopluk Bártík, Barbora Pokorná, Marek Křejpský, Jakub Rychlý, Jiří Wiche, Matěj Kubíček (19:30), Hana Hajnová (19:31)
Zápis: Zdeňka Lišková
Ověřovatel: Barbora Pokorná
Omluveni: Roman Pašek

Pozor !!! změna začátku jednání !!!

add 3: Setkání se Svatoplukem Bártíkem ke krajským volbám - online

časová dotace +-1 hodina

Volební manažer ke krajským volbám 2024

https://codimd.pirati.cz/w1q4oI5LSNmpozSd9t_ulA

budoucí možnost školení k politickému marketingu - marketingový plán a strategie voleb

Proběhlo seznámení se Sváťou Bártíkem, který působí na poli stratéga voleb.
A přednesl své možnosti jak pomoci pirátům na Vysočině s Krajskými volbami.
Sdělil svůj pohled na pozici volebního manažera a stratéga voleb.
A zdůraznil mezi nimi rozdíl. Silně také doporučoval tyto dvě pozice oddělit.
A nebo stratéga voleb zastoupit ad-hoc řešením např. v podobě předsednictva KS.
Zodpovídal na položené dotazy od přítomných, které se nesli v duchu krajských voleb.
A teoorie voleb obecně.

ÚKOL - PKS - rozhodnout zda půjdeme do školení/workshop od Sváti nejpozději v září
ÚKOL - PKS - navrhnout harmonogram primárek s tím že lídr by měl začít nejpozději srpen září
ÚKOL - PKS - vyjasnit si proceduru fungování volebního výboru ať uz resení operativní setkávání/schvalování na poli PKS, ad-hoc resení problémů, per rollam hlasování atp.
ÚKOL - PKS - plnění termínů od členů PKS, dodavatelů a odpovědnost
ÚKOL - PKS - práce hospodáře - zadávání schvalování záměrů
ÚKOL - PKS - Jihlava - "centrum setkávání" pronájem? ad-hoc reseni? - s tím spojené dary níže.
ÚKOL - Pavel - teambuilding ke krajským volbám a workshop se Sváťou B. - Chata Sedlice (zjistit termíny září)

add 3: Matěj Kubíček - PO
(posílat pozvánku v kalendari)

jednání s Matějem přesunuto na 20.6. od 19.30

add 4: Koordinatorka - informace o činnosti a plnění úkolů

| Úkol |
| -------------------------------------------------------------------------- |
| AŽNAKREV jaký je stav viz. predminule jednani PKS |
| Výběrové řízení - Volební manažer - stav? |
| Billboardy - oslovit subjekty a připravit smlouvy ke schválení PKS - stav? |
| Report ze schůzek s centrálním PO |
| a další ... |

Chce se někdo z PKS chopit mailtrain.pirati.cz. Na mě je to složité. Přihlásil se, že pomůže Jan Pošvář.
13.6. další sezení Krajského přípravního týmu s Hankou a Pavlem Štěpánkem (ČVŠ) a Anetou Královou (MO).
Peníze za kalíšky (Ažnakrev) se nevyčerpaly - nutno převod z krajských peněz ven, aby se použily na projekt na který byly určené.
Dotaz Pavla - co bude s projektem dál? Lidé stále peníze na projekt posílají, ale nikdo se o to nestará.

Barča - Praha 3 to jede, takže jim to předáme? A na Vysočině ukončíme a vybrané peníze jim předáme? Jenutno aby si projekt vzal někdo na sebe, jinak asi nebude fungovat.
Barča zjistí, jestli se dají peníze uvolnit na jinou věc - jako besedy apod.
Pavel - dary jsou na kalíšky, je tam 62.000 Kč.

Úkol Bára - pobavit se o čerpání peněz s Michalem Zacharem a možnosti ukončení projektu a začít novým.

Billboardy - odpovědi z dvou reklamek. Komu má Bára předat a kdo to bude řešit?

Úkol Bára - od všech oslovených firem dle specifikace v dokumentu billboardů dát dohromady materiály nejlépe s návrhy smluv a předložit PKS ke schválení. Termín do 2.6.2023.

Televizní reklama do ordinací - Bára má také nabídku, kterou předá na PKS.

Inzerat jihlavsky listy - projednat a podepsat.

Jenda Pošvář - úkol - vytvořit na PKS usnesení k záměru k částce pro inzerát.

Bára z PO - do 6.6. je třeba vědět krajsou spojku pro centrální volební štáb - jméno. Je tam většinou Pavel Knežik, ale navrhuje aby tam byl ještě někdo, protože informací je hodně.

Bára úkol - oslovit ještě Romana Paška na signálu, jestli tam nechce on, jinak se hlásí Jenda Pošvář.

add : Rozpočet a dary Název položky(položek) na volby - oddělit/neoddělit?
Adresné dary na krajské a senátní volby - položky rozpočtu a Adresné dary v dary.pirati.cz

Michal Zachar dává dohromady dary.
Je třeba to rozhodnout co nejdříve, aby jsme mohli spustit a promovat.

Nikdo se nevyjádřil. Pavel apeluje na to aby o tom přemýšleli

ÚKOL - PKS - přemýšlet o struktuře rozpočtu a oddělit položku na dary pro Krajské volby

add 7: Krajské nominace do primárek do eurovoleb
Bod je Romana Paška. Jenda Pošvář - můžeme se usnést, že někdo zahájí jednání. Jenda bude předsedat. Oba připraví usnesení k předložení PKS a dají na fórum.

add 8: Diskuze, různé 8

  • Senátní volby

Honza Břížďala úkol - založí vlákno k diskusi na KF pro 2 senátní obvody - Třebíčsko a Chrudimsko x Pardubicko.

  • Jakub Rychlý - seznámení, komunikace, výběrové řízení

Shrnutí VŘ - bylo 5 přihlášených, do druhého kola připuštěni 3 kandidáti - vybrali jsme Jakuba Rychlého.

S Bárou už měli dnes první rozhovor.
Komunikuje na Signálu.
Byl na videokonferenci s Honzou Břížďalou, který ho seznámil s tím, jak co funguje.
Podpis smlouvy 13.6. na KPT a na krajském zastupitelstvu.

Úkol pro Báru - informovat všechny členy i registrované příznivce o novém mediálním managerovi. Termín do 9.6.2023.

Pavel se zeptal - jak je na tom Jakub s ježděním? Některé schůzky budou muset být osobně. Jakub počítá s tím, že bude jezdit na Vysočinu, když bude potřeba.
Druhý dotaz Pavla - existuje mediální tým. Ty by jsi měl zastávat pozici gestora a organizovat dobrovolníky, kteří jsou tam. Počítáš s tím?
Jakub informaci má a počítá s tím, že bude dále rozvíjet.

21.15 Pavel poděkoval a jednání ukončil

Uživatelský avatar
Jan.Posvar
Krajské předsednictvo
Příspěvky: 1839
Registrován: 11 čer 2010, 11:33
Profese: Programátor
Bydliště: Havlíčkův Brod
Dal poděkování: 222 poděkování
Dostal poděkování: 272 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zápisy z jednání PKS

Příspěvek od Jan.Posvar »

06.06.2023 19:30

č.bod
1.Zahájení, schválení zapisovatele a ověřovatelů zápisu
2.Doplnění, schválení programu
3.Pracovní agenda předsednictva a to zejména (je možné doplnění):
ÚKOL - PKS - rozhodnout zda půjdeme do školení/workshop od Sváti nejpozději v září
ÚKOL - PKS - navrhnout harmonogram primárek s tím že lídr by měl začít nejpozději srpen září
ÚKOL - PKS - vyjasnit si proceduru fungování volebního výboru ať uz resení operativní setkávání/schvalování na poli PKS, ad-hoc resení problémů, per rollam hlasování atp.
ÚKOL - PKS - plnění termínů od členů PKS, dodavatelů a odpovědnost
ÚKOL - PKS - práce hospodáře - zadávání schvalování záměrů (eu, krajské volby)
ÚKOL - PKS - Jihlava - “centrum setkávání (eu, krajské volby)” pronájem? ad-hoc reseni? - s tím spojené dary níže.
ÚKOL - Pavel - teambuilding ke krajským volbám a workshop se Sváťou B. - Chata Sedlice (zjistit termíny září)
ÚKOL - PKS - přemýšlet o struktuře rozpočtu a oddělit položku na dary pro Krajské volby (záloha na billboardy již tento rok)
ÚKOL - KoDo/PKS - Až na krev stav?, Billboardy stav?
4.Závěr

Přítomní: Pavel Knežik, Jan Pošvář, Jan Břížďala, Barbora Pokorná, Roman Pašek, Jan Břížďala (přítomen v 19:40 )
Hosté:
Zápis: Veronika Nguyenová
Ověřovatel: Jan Pošvář
Omluveni:

PKS se domluvilo na tom, že po zápisu, kdy je zapisovatel spokojen se zápisem, osloví ověřovatele, který je z řad PKS nebo (Barbora Pokorná) a zápis vloží na fórum.

add 3: PKS se domlouvá, že bude mít schůzky 1x týdně a dělila by se na pracovní a setkávácí (s hosty) pracovní úkoly by si pravidelně vedla na vedlejší platformě ( GitLab, Trello), úkoly budou mít jasný termín, konkrétní zodpovědnou osobu, a budou se pravidelně vyhodnocovat, pokud možno s okamžitou platností
JP: navrhuje alternativu 1x týdně jednání v rámci 10 min k vyhodnocení úkolů plus běžně obsáhlou agendu PKS ve formě běžných Jitsi meetingů

  • ÚKOL - PKS rozhodnout zda půjdeme do školení/workshop od Sváti nejpozději v září

Zde je nabídka:

  • 1. blok: teoretické vstupní školení (online, nebo offline): právní informace, teorie, strategie - Sequelovo desatero, plán kampaně apod.: 3 h
  • 2. blok: workshop tvorby strategie kampaně v teamu (doporučuji offline): 3 h
  • 3. blok: konzultace (online) pro samotnou tvorbu strategie a plánu kampaně: 3 h (čerpáno na max. 3 části) kdykoliv do června 2024.
    Cena
  • za 1. a 2. blok dohromady 8500 Kč
  • za 3. blok (lze dokoupit i později) cena 4500 Kč (resp. 1500 Kč/h)
    Max. počet účastníků seminářů je 12. Cena bude stejná, ať už proběhne akce online nebo offline.
    Cenu jsem vám dal jako volič a registrovaný příznivec Pirátů. Nejsem plátcem DPH.

PKS si zvolila alokaci celé částky na všechny nabízené workshopy plus částka na alokaci chatky, s případným možným rozložením do roku 2024
PK: navrhuje spojení workshopu s Temabuildingem, chatky jsou možné jen v poslední víkend v září 29.9.-30.9.

ÚKOL pro Barbora Pokorná napíše všem členům o tomto konkrétním termínu (29.9-30.9.) jako možný termín pro rezervaci bude rozdělen na 2 nabídky, a to workshop se Sváťou 30.9. a druhá nabídka bude k Teambuidlingu

ÚKOL Pavel Kněžík zjistí, jestli má v tento termín Sváťa volno a dá Barboře Pokorné svolení k rozeslání emailu

  • ÚKOL - PKS - navrhnout harmonogram primárek s tím že lídr by měl začít nejpozději srpen září

ÚKOL Jan Břížďala sepíše harmonogram s přesnými daty zahájení jednání a lhůt na rozmyšlení

  • ÚKOL - PKS - vyjasnit si proceduru fungování volebního výboru ať uz resení operativní setkávání/schvalování na poli PKS, ad-hoc resení problémů, per rollam hlasování atp. |
    JB: navrhuje, aby legislativa byla stejná jako PKS a bude postupovat stejnými procesy, tedy zapsat na Fóru a upozornit na Signalu
    PK: navrhuje proces s účastí Redminu
    PKS bude postupovat podle návrhu JB

  • ÚKOL - PKS - plnění termínů od členů PKS, dodavatelů a odpovědnost
    vytváříme úkoly v Trello

  • ÚKOL - PKS - práce hospodáře - zadávání schvalování záměrů (eu, krajské volby)
    nastavení systému Hospodáře a člověka, který navrhuje částku ke schválení, aby docházelo ke křížové kontrole
    JB: primární je Rozpočtář (JP) pak rozhoduje PKS a pokud by došlo ke křížení, tak se kontrolují křížově

ÚKOL Jan Pošvář a Pavel Kněžík se po telefonické domluvě rozhodnou a oznámí svou shodu v postupu řešení

  • ÚKOL - PKS - Jihlava - “centrum setkávání (eu, krajské volby)” pronájem? ad-hoc reseni? - s tím spojené dary níže.
    RP: navrhuje coworking centrum, protože dlouhodobě není možné něco platit

ÚKOL Bára Pokorná zjistí možnosti/nabídky pro coworking místa v Jihlavě

  • ÚKOL - Pavel - teambuilding ke krajským volbám a workshop se Sváťou B. - Chata Sedlice (zjistit termíny září)
    vyřešeno výše

  • ÚKOL - KoDo/PKS - Až na krev stav?, Billboardy stav?
    BP: Já za konkrétní částku nakoupím kalíšky a budu to distribuovat ve městech, projekt bych teď zastavila, aby bylo možné pracovat s tou částkou a později vytvořit nový

  • ÚKOL - PKS - přemýšlet o struktuře rozpočtu a oddělit položku na dary pro Krajské volby (záloha na billboardy již tento rok)
    JB: navrhuje na Fóru vznést dotazy na Barboru Pokornou a do 12h na Fóru dle zjištěných faktů odhlasují
    BP: prosí o vznesení dotazů na Signal do chatu PKS

ÚKOL Bára Pokorná zjistí, jakým způsobem proplácet zálohové faktury na budoucí volební výdaje

add 4: Závěr

Odpovědět

Zpět na „Vysočina“