Ahoj,
zdravíme Zlínský kraj!
Chystáme Workshopy mediálního odboru ve všech krajích ČR, a to ideálně od poloviny ledna do poloviny února.
V případě Zlínského kraje bychom si chtěli domluvit termín na adrese jitsi.pirati.cz/MO.
ŠKOLENÍ BUDE PROBÍHAT 15.2.2022 V 17:00 ZAČÍNÁME!!!
Odkaz na Jitsi ZDE: https://jitsi.pirati.cz/MO
Jak dlouho to bude trvat?
Počítejte s časovou dotací okolo tří až čtyř hodin čistého času (určitě si dáme občerstvovací přestávky).
Bude možnost diskuze?
Rozhodně ano. Všichni účastníci workshopu jsou průběžně vyzýváni k pokládání dotazů či připomínek, a to jak na konci každého bloku, tak přímo v průběhu. Zároveň všichni účastníci mohou pokládat i nesouvisející dotazy do chatu na Jitsi - tyto otázky budou zaznamenány, zodpovězeny a předány zpět do krajského sdružení. Tento zpětný přenos však zavisí na denní MO agendě, proto prosím počítejte se zhruba týdenním odstupem.
První část sestává z následujících oblastí mediální agendy: (na tuto část jsou zváni všichni členové daného krajského sdružení - čím více lidí dostane informace nezprostředkovaně, tím lépe!)
- Obecné i konkrétní mediální školení - Workshop část 1 - Jak boostovat krajské kanály a PR, jak přistupovat ke komunikačním kanálům, jak působit ve všech sférách kampaně, jak propojovat lokální kampaň s centrální permanentní, senátní a komunální kampaní - pilotní část pravidelného mediálně-školícího setkávání
- Vysvětlení základní mediální situace a plány MO do budoucna, konkrétně k volební kampani.
- Strategie a plány MO vstříc komunálním volbám - jak bude vypadat kooperace, co mediální odbor chystá a v čem se na něj můžete spolehnout?
- Vysvětlení pojmů damage control, spin, sanity check a další používané postupy v medializaci či předcházení reputačních škod v médiích a na sítích.
- Co může každý člen Pirátů dělat pro vylepšení obrazu strany v očích veřejnosti? - příklady z praxe, následky, předcházení škodám
- Běžící a budoucí projekty mediálního odboru a nutnost zapojení krajských a místních sdružení do těchto projektů (Bez vás to nedáme)
- Současné situace v centrálním MO, představení struktury, představení budoucího směřování a cílů v oblasti mediální profilace a růstu krajských či lokálních osobností
- Praktické informace z MO - kdy bude grafický manuál, jak je to s analýzou, kdy budou nové weby, jak budeme spolupracovat v kampani, kde najdu informace a projekty, které MO pokrývá?
- Diskuze nad současnou a budoucí situaci v kraji - Jak funguje spolupráce nyní, jaká témata chcete komunikovat do voleb, na co se zaměřovat, pěna dní, vylepšování PR a social media zásahů, spolupráce s centrálou.
Druhá část se bude zabývat konkrétními oblastmi spolupráce centrálního mediálního odboru a krajských spojek: (Zde bude zapotřebí účast PKS, placených pracovníků, případně předsedů a předsedkyň MS)
- Proč potřebujete MO?
- Jakým způsobem má fungovat spolupráce v rámci kraje? (Předávání informací, vymezení zodpovědnosti jednotlivých složek…)
- Jakým způsobem má fungovat spolupráce krajského mediálního pracovníka a centrály?
- Jak nastavit funkční kampaň z mediálního pohledu? + organizace, návrhy.
- Proč je důležitá spolupráce všech úrovní? (šetření prostředků, hromadné objednávky, přesné a rychlé plynutí informací)
- Co je vlastně náplní práce mediálního pracovníka v kraji a jak mu/jí pomoci?