Alice: Nepsal jsem to v soukromé zprávě. Napsal jsem to v otevřené konverzaci na Riotu.To je, abychom byli přesní Jsme v době, kdy se nerozlišují termíny jako kampaň před volbami nebo kampaň po volbách. Jsme v permamentní kampani. Až do roku 2027 (nepletu-li se) budou každý rok nějaké volby, tak na to musíme být připraveni. Andrej Babiš a jeho marketingové oddělení ukazují, že se pemanentní kampaň nese ovoce a my bychom neměli zůstat pozadu. Navíc jak se ukázalo i během léta a z kraje podzimu, naše cílení na sociálních sítích smysl mělo a uměli jsme tím oslovit velkou masu lidí na sociálních sítích i nadále.
Už pár dní po volbách jsem psal, že nesmíme teď mlčet a ozvat se až za 4 roky před volbama. Voliče moc dobře zajímá, jak a která strana komunikuje a co dělá (např. ODS na Praze 8 nekomunikuje takřka vůbec, TOP09 taktéž ne). A chceme-li příště vyhrát, musíme komunikovat neustále, musíme upozorňovat na kauzy, které se na P8 dějí i na to, jak bychom si to uměli představit jinak. Máme umět komunikovat na sociálních sítích (což umíme), máme umět komunikovat i v onlinu (například bannerové pozice skrze SKlik, Google s cílením a zobrazováním na Praze 8). A máme umět komunikovat i v offline (na to ale rozpočet mířený není). Finanční prostředky bychom měli umět vynaložit efektivně a jsem přesvědčen, že rozpočet efektivní je. Můžeme se bavit o rozpočtu u akcí, ale návrh takto přišel od Pavla France, tak jsem očekával, že se jedná o reálná čísla. Navíc nikde není napsáno, že musíme všechny peníze (z jakékoliv oblasti) vyhodit. Když se neutratí, tak zůstanou - nebo je v průběhu roku můžeme převést do kapitolu rezerva.
Souhlasím s tím, že si máme dělat rezervu, ale nemáme si jí dělat z peněz, která k nám tečou coby "dotace/grant" na činnost z krajského sdružení. Máme pracovat na zlepšení fundraisingu i na tom, aby o nás věděli lidé a ti nám třeba dávali peníze na kampaň. V protinávrhu od Alice netuším, k čemu je rezerva 15K, nevidím důvod proč bychom ji měli držet. Těch 40K v rezervě na kampaň na rok 2022 je dle mého zbytečné. Kampaň bychom měli vést průběžnou, tedy i průběžně investovat peníze do komunikace jako takové.