Odborný asistent/Odborná asistentka radního

Výběrová řízení na dodavatele a zakázky


Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.

  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.

  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.

  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.

  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.

Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.

Zamčeno
Uživatelský avatar
Linda.Kasparkova
Kancelář
Příspěvky: 401
Registrován: 17 črc 2018, 13:05
Profese: Produkční
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 176 poděkování

Odborný asistent/Odborná asistentka radního

Příspěvek od Linda.Kasparkova »

Magistrát hlavního města Prahy obsazuje pracovní místo Asistent/ka radního hl. m. Praha pro ICT, Smart
City, vědu, výzkum a inovace RNDr. Daniela Mazura, PhD.

Jedná se o náhradu za mateřskou dovolenou a zároveň pracovní poměr na dobu určitou vázaný na mandát radního. (možnost časem sdílet pracovní místo)

Chcete se přímo podílet na realizaci vizí v oblasti ICT, Smart City, a zejména vědy, výzkumu a inovací hlavního města Prahy? Potom možná hledám právě Vás.

Staňte se pravou rukou radního Daniela Mazura.

Co požadujeme:
● Kladný vztah k novým technologiím, které lidem ulehčují život a dělají ze světa lepší a zdravější místo
● Ekonomický, bezpečnostní nebo právní background získaný vzděláním nebo praxí
● Prokazatelnou zkušenost s řízením projektů, start-upů a organizací odborných akcí
● Buldočí povahu, organizační a komunikační schopnosti, tedy:
● Schopnost hlídat harmonogramy, překonávat překážky a dotahovat aktivity do konce
● Schopnost práce v týmu
● Schopnost samostatného rozhodování
● Schopnost přípravy podkladů pro rozhodování orgánů města
● Angličtinu slovem a písmem alespoň na úrovni B2
● Jasnou, bystrou a otevřenou mysl

Co potřebujeme navíc (co bychom rádi v osobě uchazeče alespoň částečně získali):

● Právní rozhled konkrétně v oblastech zadávání veřejných zakázek, veřejné správy, pracovního práva, obchodního práva nebo správního řádu
● Zkušenost z vedení start-upu nebo z managementu technologické firmy, případně obecně s vedením týmů
● Zkušenost z budování inovačního centra v ČR nebo v zahraničí, případně vedení obdobného projektu.

Co nabízíme:
• možnost podílet se na smysluplné práci na naplnění vize Prahy jako inovativní metropole
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v 11. platové třídě, struktura platu: základní plat 11. platová třída (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní ohodnocení, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
• Pracovní poměr na dobu určitou po dobu výkonu funkce uvolněného člena Zastupitelstva, radního Daniela Mazura, ve volebním období 2022 až 2026 - jedná se o náhradu za mateřskou dovolenou; cca po 9/25 možnost sdílení pozice
• 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, flexi pass, 5 dnů indispozičního volna, příspěvek na MHD a další benefity
• práci v přátelském a neformálním prostředí týmu pirátského radního
• komunikaci s dalšími aktéry na poli IT, Smart City, vědy, výzkumu a inovací

Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na kariérních stránkách Magistrátu hl. m. Prahy.

Nástup: Dle dohody – co nejdříve

Podmínky zařazení do výběrového řízení:
• strukturovaný životopis
• motivační dopis

Přihlášky do výběrového řízení zašlete na e-mail: linda.kasparkova@praha.eu nejpozději do 31.12.2024 (vyhrazujeme si možnost termín výběrového řízení prodloužit).
Uchazeč zasláním své přihlášky dává souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rámci tohoto výběrového řízení a jeho případného přezkumu.

Poznámky
*1 V platové třídě podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
*2 Poskytnuté osobní údaje uvedené v životopise budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je hlavní město Praha – Magistrát hlavního města
Prahy. Po skončení výběrového řízení bude zaslaný životopis, popř. další zaslané písemnosti zlikvidovány. Záznam o výběrovém řízení obsahující osobní údaje účastníků výběrového řízení (jméno, příjmení, kontaktní údaje) bude v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchován u správce po dobu 3 let, po jejím uplynutí dojde ke skartaci těchto dokumentů, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů.
V souladu s ustanoveními obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) máte právo na přístup ke svým osobním údajům zpracovávaných správcem a k informacím o jejich zpracovávání, popř. můžete požadovat jejich kopie (čl. 15); máte právo požadovat opravu nepřesných osobních údajů (čl. 16); právo na výmaz, pokud již pominul účel zpracování, pokud vznesete námitky proti zpracování, nebo pokud byly osobní údaje zpracovávány protiprávně (čl. 17); dále máte právo na omezení zpracování těchto údajů (čl. 18); a právo vznést námitku u správce ohledně zpracovávání svých osobních údajů (čl. 21). Správce má pověřence pro ochranu osobních údajů, jehož kontaktní údaj poverenecgdpr@praha.eu. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů, na který se také můžete obrátit se stížností.

Uživatelský avatar
Linda.Kasparkova
Kancelář
Příspěvky: 401
Registrován: 17 črc 2018, 13:05
Profese: Produkční
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 176 poděkování

Re: Odborný asistent/Odborná asistentka radního

Příspěvek od Linda.Kasparkova »

Do výběrového řízení se přihlásil pouze jeden uchazeč, který bohužel nemohl vyhovět potřebám pozice. Výběrové řízení bylo ukončeno pro nedostatek uchazečů a bude vypsáno nově.

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“