Marketingová agentura pro Piráty v Moravskoslezském kraji

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo, Vyberova rizeni

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1857
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2750 poděkování

Marketingová agentura pro Piráty v Moravskoslezském kraji

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Hledáme progresivní marketingovou agenturu pro Piráty Moravskoslezského kraje.

Pomozte nám uspět v evropských a krajských volbách a vytvořit odvážnou kampaň, na kterou se jen tak nezapomene!
Předsednictvo Krajského sdružení Pirátské strany Moravskoslezského kraje vyhlašuje otevřené výběrové řízení na marketingovou agenturu se specializací na digitální marketing a social media.

Jsme jediná relevantní liberální strana bez korupčních kauz v Česku. Stavíme na hodnotách jako je svoboda, spravedlnost, humanita a udržitelnost. V kampani nechceme a nebudeme lhát, zacházet za hranu etiky ani urážet protivníky. Hledáme partnera pro dlouhodobou spolupráci, který bude naše hodnoty sdílet a pomůže nám je efektivně šířit.

Máme co říct, ale potřebujeme, abyste nám pomohli zjistit,
jak a kterými kanály to dělat co nejefektivněji.

“Medium is the message / massage / mass age/ mess age” (Marshall McLuhan)

Co bude náplní práce agentury?

  • 10 měsíců (leden až říjen 2024) tvorby a exekuce kampaně do eurovoleb a krajských voleb 2024
  • analýza a formulování digitální strategie kampaní, včetně stanovení cílových skupin a kanálů
  • branding Pirátské strany v Moravskoslezském kraji a zvolených lídrů a stakeholderů
  • implementace cross-channel marketingu, influencer marketingu a guerilla marketingu s cílem aktivizovat (hlavně mladé) voliče
  • správa a optimalizace našich sociálních médií včetně tvorby obsahu a plánování příspěvků
  • návrh a provedení PPC kampaně pro zvětšení dosahu sdělení a oslovení co největšího počtu členů cílových skupiny
  • navržení a implementace emailového marketingového plánu, abychom udržovali a rozvíjeli komunikaci s našimi příznivci a dostali k nim informace o naší kampani
  • monitoring a reporting hodnotících metrik a vyhodnocování kampaní
  • práce s grafikou a audiovizuálním obsahem - samozřejmě v souladu s Corporate Identity manuálem

Jaké jsou výhody spolupráce s námi?

  • nabízíme prestižní spolupráci, kde každý den přináší nové výzvy a přispívá k pozitivním změnám v české politice a společnosti
  • umožňujeme flexibilní pracovní režim
  • můžete se těšit na přátelský vibe a inspirativní kolektiv

Co od agentury potřebujeme?

  • praxe v oblasti mediální komunikace a alespoň tři reference
  • kreativita a proaktivita: schopnost přicházet s inovativními nápady a řešeními pro naše mediální projekty
  • odvaha:-)
  • soulad s pirátskými zásadami a hodnotami: důraz na etiku, otevřenost a transparentnost,
  • loajalita a exkluzivita: závazek od agentury, že po dobu trvání smlouvy nebude poskytovat služby konkurenčním politickým subjektům,
  • zkušenost s politickým marketingem výhodou
  • schopnost rychle reagovat na aktuální události a měnit strategie v souladu s měnícím se politickým prostředím,
  • monitoring a vyhodnocení výkonu: sledovat a vyhodnocovat výkonnostní ukazatele pro mediální kampaně a přinášet návrhy na jejich optimalizaci.

Zaujala vás nabídka spolupráce?
Pro zařazení do výběrového řízení nám do středy 22.11. 2023 do 16:00 zašlete na email hana.pavlickova@pirati.cz následující podklady:

  • Portfolio a reference - seznam realizovaných projektů včetně informací o konkrétních kampaních, výsledcích, a reference od předchozích klientů
  • Představení agentury a důvodů, proč bychom si měli vybrat právě vás - například formou prezentace
    Do předmětu emailu uveďte "Mediální agentura - Piráti MSK".

Jak bude probíhat výběrové řízení?
Nejpozději do čtvrtka 23.11. 2023 se vám ozveme a dáme vám vědět, zda se potkáme osobně.
V 1. kole výběrového řízení vybraným uchazečům představíme náš záměr, rozpočet a detaily spolupráce. Následně vyhodnotíme nabídky a v případě zájmu z naší strany se vám ozveme.
Ve 2. kole si nastíníme finanční rámec a konkrétní koncepci fungování, včetně rozpočtu, ceníku atd.
Výsledky výběrového řízení budou zveřejněny do konce roku 2023 na pirátském fóru.

Jaká jsou hodnotící kritéria?
Marketingová strategie: 50%
zkušenosti a reference: 30 %
celkový dojem: 20 %

Členové výběrové komise:
Aneta Králová, Zuzana Klusová, Josef Kopko, Rostislav Řeha, Jakub Vontroba, Jakub Dedek

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1857
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2750 poděkování

Re: Marketingová agentura pro Piráty v Moravskoslezském kraji

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Výběrové řízení bylo ukončeno.
Přihlásily se do něj tři subjekty, z nichž dva se následně rozhodly odstoupit.

Hodnocení prováděla komise ve složení: Aneta Králová, Zuzana Klusová, Rosťa Řeha, Jakub Vontroba, Jakub Dedek, Josef Kopko

Zvítězila agentura Kožuch online, které tímto gratulujeme.
Výsledky naleznete v příloze.

Přílohy
Hodnotící tabulka - agentura MSK - List 1.pdf
(39.75 KiB) Staženo 7 x

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“