Martin.Kucera píše: ↑16 led 2024, 16:04Ne, ptám se tě, jestli kdyby si to předseda nastavil takto, bylo by to z tvého pohledu dostatečné.
Má práce je designovat procesy tak, aby byly maximálně orientované na zákazníka/uživatele. V případě KK lze udělat jistě pár inovací, které předpisy nevynucují, ale ani nezakazují. Musel bych se hlouběji podívat na workflow agendy KK, ale takto od pasu třeba ono poučení na úvod, dále poučení po uplynutí lhůty a rozhodně poskytnout informaci o promlčení ne s dvouletým zpožděním, když se bavíme o této konkrétní věci. Lze to všechno zautomatizovat a ošetřit nastavením procesů, případně kodifikovat v jednacím řádu. To například.
Martin.Kucera píše: ↑16 led 2024, 16:04A ano, normální profesionál mající to jako regulérní práci by to zajisté stihl. Ale členové KK jaksi nejsou normální profesionálové mající to jako regulérní práci a obzvlášť od nových členů KK těžko můžeš čekat, že budou od okamžiku zvolení podávat stejný výkon jako ti, kteří pokračují.
"Profesionál" je o způsobu myšlení, ne výši mzdy. Tohle si bude muset tahle strana ještě hrozně moc vnitřně vyříkat, jestli chceme pracovat jako profesionálové (=zodpovědně a s kompetencema) nebo co vlastně chceme tomu světu dobrýho přinýst. Někdy to vypadá, že jsme spíš takový klubík.
.
Tímto se ptám všech kandidátů, zda jsou připraveni pracovat v KK s plnou zodpovědností nebo se budou odvolávat na dobrovolnickou povahu své práce a laťku si nastaví spíše při zemi.