strategické vedení kampaně, PR a komunikace (Jihomoravský kraj)

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo, Vyberova rizeni

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

strategické vedení kampaně, PR a komunikace (Jihomoravský kraj)

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Piráti v Jihomoravském kraji hledají jednotlivce nebo agenturu pro spolupráci na krajských volbách v roce 2024.
Pomozte nám připravit pozitivní, progresivní a trefnou kampaň, uspět v krajských volbách a získat post historicky první jihomoravské hejtmanky.

Předsednictvo Krajského sdružení Pirátů Jihomoravského kraje vyhlašuje otevřené výběrové řízení na strategické vedení kampaně, PR a komunikaci.
Výběrové řízení je otevřeno jak pro potenciální dodavatele kompletní služby, tak pro dodávky jednotlivých částí (strategie, PR, komunikace).

Jsme jedinou relevantní liberální stranou v Česku. V maximální míře se snažíme o data based policy, uznáváme hodnoty jako je svoboda, udržitelnost, rovnoprávnost, spravedlnost a humanita.
Jsme stranou bez korupčních kauz s demokratickými vnitřními procesy. V kampani nechceme a nebudeme lhát, zacházet za hranu etiky ani urážet protivníky.
Hledáme partnera nebo partnery pro spolupráci ve volebních roce 2024.

Už 3 roky spravujeme jako součást vedení Jihomoravský kraj a máme za sebou mnoho úspěchů. Naši kandidátku vede lídryně, za ní je mnoho kvalitních osobností ze současného vedení i nové tváře.
Potřebujeme teď, abyste nám pomohli zjistit, jak a kterými kanály to dělat co nejefektivněji.

Čemu se budete věnovat?

Strategické vedení kampaně

  • analýza a formulování strategie kampaně, včetně stanovení cílových skupin a kanálů
  • spolupráce při přípravě a zadání výzkumu
  • branding lídryně a čelních kandidátů a kandidátek
  • spolupráce při tvorbě volebních materiálů (video, fotografie)
  • exekuce kampaně dle domluvy
  • PR a komunikace

Příprava PR strategie obsahující návrh nejvhodnějších komunikačních kanálů (online i offline)

  • příprava mediaplanu + medialobbying
  • spolupráce při přípravě kampaňových textů
  • návrh komunikace v online prostoru (PPC kampaně, sociální sítě, email marketing), včetně návrhu na community management
  • spolupráce při přípavě grafického a audiovizuálního obsahu (v souladu s CI manuálem)

Co nabízíme?

  • spolupráci na kampani pro úplně první jihomoravskou hejtmanku
  • spolupráci na 10 měsíců (leden-říjen 2024), v období leden až květen počítáme s přípravnou fází, červen až říjen (datum konání voleb) půjde hlavně o konzultace a hlídání plnění strategie a příprava aktuálních PR výstupů
  • flexibilní pracovní režim, zázemí v kanceláři v centru Brna
  • rámcový rozpočet na všechny výše poptávané služby je 550 tisíc, v případě dodání jen jedné části služby bude rozpočet upřesněn v rámci výběrového řízení

Co požadujeme?

  • praxe v oblasti mediální komunikace a marketingu (výhodou jsou zkušenosti s politickou kampaní) a alespoň tři reference
  • kreativita a proaktivita: schopnost přicházet s inovativními nápady a řešeními pro naše mediální projekty
  • soulad s pirátskými zásadami a hodnotami: důraz na etiku, otevřenost a transparentnost, rovnoprávnost
  • loajalitu a exkluzivitu: závazek od agentury, že po dobu trvání smlouvy nebude poskytovat služby konkurenčním politickým subjektům
  • schopnost rychle reagovat na aktuální události a měnit strategie v souladu s měnícím se politickým prostředím,
  • monitoring a vyhodnocení výkonu: sledovat a vyhodnocovat výkonnostní ukazatele pro mediální kampaně a přinášet návrhy na jejich optimalizaci

Zaujala vás nabídka spolupráce?
Pro zařazení do výběrového řízení nám do pondělí 27.11. 2023 do 12:00 zašlete prostřednictvím tohoto formuláře následující podklady:

  • Portfolio a reference - seznam vybraných realizovaných projektů včetně informací o konkrétních kampaních, výsledcích, a reference od předchozích klientů (alespoň 3)
  • Představení sebe či agentury a důvody, proč bychom si měli vybrat právě vás - například formou krátké prezentace
  • Uveďte, zda máte zájem o všechny činnosti nebo jen o část strategie kampaně či PR a komunikace.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

  • Nejpozději do čtvrtka 30.11. 2023 se vám ozveme a dáme vám vědět, zda se potkáme osobně.
  • V 1. kole výběrového řízení vybraným uchazečům představíme náš záměr, rozpočet a detaily spolupráce.
    Následně vyhodnotíme předložené nabídky a v případě zájmu z naší strany se vám ozveme.
  • Ve 2. kole si nastíníme finanční rámec a konkrétní koncepci fungování, včetně rozpočtu, ceníku atd.
  • Výsledky výběrového řízení budou zveřejněny do konce roku 2023 na pirátském fóru.

Jaká jsou hodnotící kritéria?
Předložená nabídka: 45 %
Zkušenosti a reference: 35 %
Celkový dojem: 20 %

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

Re: strategické vedení kampaně, PR a komunikace (Jihomoravský kraj)

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Výběrové řízení bylo ukončeno.

Do výběrového řízení se přihlásily 3 subjekty, do druhého kola byly pozvány dva.
Jeden následně z výběrového řízení odstoupil.
U pohovoru se tedy výběrová komise potkala pouze s jedním subjektem.

Hodnocení prováděla komise ve složení: Jana Holomčík Leitnerová, Radka Musilová, Filip Havlíček, Marek Lukáš.

Vítězem výběrového řízení se stává Studio Družina s.r.o., kterému tímto gratulujeme!

Výsledky naleznete v příloze!

JmK VR.png

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“