Tisková/ý mluvčí v týmu náměstka pro dopravu Zdeňka Hřiba

Výběrová řízení na dodavatele a zakázky


Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.

  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.

  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.

  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.

  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.

Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.

Zamčeno
Uživatelský avatar
Linda.Kasparkova
Kancelář
Příspěvky: 401
Registrován: 17 črc 2018, 13:05
Profese: Produkční
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 176 poděkování

Tisková/ý mluvčí v týmu náměstka pro dopravu Zdeňka Hřiba

Příspěvek od Linda.Kasparkova »

Magistrátní tým náměstka pro dopravu Zdeňka Hřiba hledá kolegyni nebo kolegu s vysokoškolským vzděláním a se zkušenostmi z oblasti komunikace.

Pokud máš rád/a pražskou MHD, víš, co je to ROPID, Tétrojka nebo TSK, určitě se u nás neztratíš. Třeba to budeš právě ty, kdo definitivně vyřeší odpověď na otázku: Až bude okruh?
Náplň práce:
Zabývat se budeš především komunikací dopravních témat jako celku: od zavedení poplatku za průjezd vybranými ulicemi historického centra města přes revizi parkovného až po komunikaci velkých dopravních staveb jako jsou Dvorecký most, Metro D nebo Barrandovský most.

Tvá agenda se bude skládat z následujících činností:
● poradenská a konzultační činnost v rámci agendy náměstka primátora hl. města Prahy pro oblast dopravy
● zajištění a koordinace podkladů od jednotlivých oddělení a odborů magistrátu pro mediální výstupy, zejména od odboru dopravy a odboru investic a také od městských společností v přímé odpovědnosti náměstka primátora
● strategické plánování komunikačních aktivit v oblasti dopravy v Praze ve spolupráci s odborem dopravy
● plánování a koordinace marketingových a PR aktivit ve spolupráci s městskými společnostmi DPP, TSK a ROPID v přímé odpovědnosti náměstka primátora
● komunikace s novináři, sjednávání schůzek, organizace tiskových konferencí
● komunikace s občany a zpracování odpovědí na obdržené dotazy občanů v součinnosti s organizačními složkami magistrátu hl. m. Prahy a městskými společnostmi
● vyřizování administrativní agendy a administrativně-technické činnosti včetně pořizování záznamů z jednání
● příprava podkladů z jednání Rady hl. m Prahy a Zastupitelstva hl. m. Prahy k tiskovým konferencím a následným mediálním výstupům


Co nabízíme:
● hlavní pracovní poměr zaměstnance/zaměstnankyně na dobu určitou po dobu výkonu funkce dlouhodobě uvolněného člena Zastupitelstva hl. m. Prahy ve volebním období „2022-2026“
● platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v 11. platové třídě, struktura platu: základní plat v 11. PT (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
● pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
● systém Cafeteria, příspěvky na MHD (Lítačka), stravování, penzijní připojištění, bydlení, rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením a řadu dalších zajímavých benefitů
● pracoviště v centru Prahy

Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na kariérních stránkách MHMP.

Co požadujeme:
Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

Co u tebe oceníme:
Preferujeme zkušenosti v oblasti komunikace dopravních staveb, ale neztratí se u nás ani člověk, který má zkušenosti s komunikací z jiné oblasti. Tomu se pak budeme věnovat a nadšeně sledovat, jak před očima roste v ostříleného stratéga.

Abys dobře odvedl/a svou práci a uměl/a sis udělat čas na vlastní zajímavé nápady.

Co na nás udělá opravdový dojem:
● prokazatelná praxe v médiích, nebo Public relations, Public affairs
● zkušenosti se správou sociálních sítí výhodou
● praxe v obdobných oblastech, zejména v oboru dopravy, stavebnictví, city logistiky a datové analytiky vítány
● znalost územní samosprávy, výhodou znalost procesů samosprávy v hl. m. Praze a městských částech
● analytické myšlení
● počítačová gramotnost
● výborná znalost češtiny slovem i písemně
● organizační schopnosti a Time management
● týmový hráč

Ale možná tím nejdůležitějším ze všeho jsou vlastnosti jako: zodpovědnost, pečlivost, pevné morální a etické zásady, příjemné vystupování.

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem prosím posílejte nejpozději do 25. září 2023 na adresu linda.kasparkova@praha.eu. Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo – poradce/poradkyně náměstka primátora HMP/SE1/VM55/23.

Tvou přihlášku ti potvrdíme a pokud nás tvůj profil zaujme, budeme rádi, potkáme-li se při osobním pohovoru.

Oficiální oznámení o výběrovém řízení na volné pracovní místo je vyvěšeno na https://pi2.cz/hrib.

Uživatelský avatar
Linda.Kasparkova
Kancelář
Příspěvky: 401
Registrován: 17 črc 2018, 13:05
Profese: Produkční
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 176 poděkování

Re: Tisková/ý mluvčí v týmu náměstka pro dopravu Zdeňka Hřiba

Příspěvek od Linda.Kasparkova »

Do výběrového řízení se přihlásilo 16 uchazečů a uchazeček. Po vyhodnocení zaslaných materiálů bylo přizváno k pohovorům 6 kandidátů a kandidátek.
Pohovory se konaly v budově MHMP 6.10.2023.

Výběrová komise ve složení Martina Vacková, Michal Polák, Marek Šafra, Tomáš Vovsík a Linda Kašpárková se rozhodla pozici tiskového mluvčího náměstka pro dopravu obsadit kandidátem Janem Studeckým.

Kandidátka Tatianana Jančáriková prokázala vysoké kompetentce a bohaté zkušenosti v mediální oblasti a byla jí nabídnuta pozice v jiném sekretariátu, kterou kandidátka přijala.

Kandidát Martin Skoupý dostal nabídku na DPČ také v jiném sekretariátu s ohledem na juniorní zkušenosti, ale velký potenciál k růstu.

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“