Ahoj,
sem budu vkládat zápisy z našich setkání a další informace, pozvánky a jiné.
Moderátoři: Mediální tým - KS Vysočina, PKS Vysočina
Toto je veřejné fórum. Stanoviska nevyjadřují názor Pirátů, pokud nebyla schválena příslušnými orgány. Stanoviska se publikují na krajském webu.
V anketách mohou hlasovat i návštěvníci bez přihlášení. Ankety proto nelze v žádném případě považovat za závazná hlasování.
Moderátorem tohoto fóra je krajské předsednictvo.
Toto fórum je viditelné pro návštěvníky bez přihlášení. Kdokoliv do něj může psát nebo hlasovat v anketách.
Registrovaní uživatelé (včetně členů a RegP) si mohou fórum zneviditelnit, viz návod.
Ahoj,
sem budu vkládat zápisy z našich setkání a další informace, pozvánky a jiné.
31.1. 18:30
Přišli: Dan Škarka, Jan Pošvář, Jan Břížďala, Jiří Wiche, Ladislav Stalmach, Roman Pašek, Pavel Knežik, Zdenka Lišková, Blanka Lednická, Hana Stuchlík Kašpaříková, Markéta Šimková, Tereza Kafková, Tomáš Veverka, Veronika Nguyen, Hana Hajnová, Vít Žáček, Jiří Svoboda
Pokračování debaty k volbám z října 2022
Podklady pro rozhodující týmy
Zásobník nápadů
Zdroj případných dobrovolníků pro další týmy (volební štáb, programový tým)
kolečko - téma, vlastní zapojení, otázky k řešení
Jan Pošvář - zemědělství, informační technologie s přesahem do dalším témat (informační podpora), programový tým, volební štáb, otázka volebního manažera
Jan Břížďala - školství, nastavení programových mantinelů - 2024-2028, programový tým
Jiří Wiche - ekonomika, zahraniční vztahy, kultura, cestovní ruch, programový tým
Ladislav Stalmach - rada, pomocná ruka
Pavel Knežik - informatika
Roman Pašek - pozorovatel, kultura, cestovní ruch, spolupráce s Ukrajinou, případně drogová politika (nejsem expert, ale mám vazby na MRT NCH) + předání zkušeností z minulé kampaně, ve které byl volební manažer
Dan Škarka - přenos informací do PIFA, zapojení v regionu Jihlavsko, sociální, vzdělávání, správa majetku, bezpečnost, IT, cestovní ruch
Zdeňka Lišková - životní prostředí, odpadové hospodářství, sociální oblast
Blanka Lednická - životní prostředí, enviro vzdělávání, program
Hana Stuchlík Kašpaříková - životní prostředí, doprava, zkušenosti se zapojováním veřejností, s plánování kampaní a ty srandy kolem, kontaky na Pirátské JmK/Brno (zejm. v dopravě)
Hana Hajnová - regionální rozvoj, územní plánování, spolupráce s NNO, energetika, obnovitelné zdroje, úložiště, aktivní zapojení do kampaně, volební štáb, zkušenosti -> rady, volební manažer - koho, jak a kdy vybrat? jak bude vypadat tým - kolik dobrovolníků a kolik placených pozic? Letos naplánovat kampaň tak, abychom příští rok měli čas na realizaci kampaně a vše dopředu namyšleno
Jirka Svoboda - PRMM, cestovní ruch, kultura, místní rozvoj
Markéta Šimková - programový tým, školství, občanské sdružení -> zkušenosti s festivaly aj.
Tereza Kafková - architektka, lehké zapojení, má zkušenosti s tvorbou volebního programu do komunálních voleb, arch. soutěže, veřejný prostor, udržitelný rozvoj
Tomáš Veverka - baví ho kampaně, grafika, web, video, socky, volební štáb
Veronika Nguyen - data, strategie, socky jak na nich reagujeme, kultura, sport
příští setkání - interval 3 neděle x bacha na jarní prázdniny, 14. je zastupitelstvo v Jihlavě, vyhodit anketu a rozeslat všem (KS + příznivci), diskuze k VM a dalším placeným pozicím/dobrovolníci, plánování kampaně
Ahoj Pirátky a Piráti z Vysočiny,
hledáme termín druhé schůzky pracovní skupinu pro krajské volby 2024. Na této schůzce budeme diskutovat o základních parametrech kampaně.
Připojit se do pracovní skupiny může kdokoliv. V anketě o termínu hlasujte prosím do soboty 11.1.2023
Ahoj Pirátky a Piráti z Vysočiny,
druhá schůzka pracovní skupiny pro krajské volby 2024 proběhne v pondělí 27.2.2020 od 19:00 online na Jitsi - https://jitsi.pirati.cz/pksvys.
Na programu je diskuze na téma:
Co nás čeká v kampani?
Připomeneme si činnosti, které bude nutné udělat a vymyslíme, co všechno bychom chtěli udělat.
Jak bude vypadat volební štáb?
Pro všechny plánované aktivity potřebujeme tým schopných lidí. Bude volební manažer nebo volební koordinátor? Kolik potřebujeme dobrovolníků?
Připojte se, těšíme se na Vás.
S pozdravem
Jan Pošvář
27.2. 19:00
Přišli: Jan Pošvář, Markéta Šimková, Jiří Wiche, Ladislav Stalmach, Standa Zíma, Hanka Hajnová, Roman Pašek, Dan Škarka, Vít Žáček
Co nás čeká v kampani?
Připomeneme si činnosti, které bude nutné udělat a vymyslíme, co všechno bychom mohli/chtěli udělat.
vytvořit marketingový plán
průzkumy našeho elektorátu
uspořádání primárních voleb
připravit volební program
podání kandidátní listiny
registrace do okrskových volebních komisí
dračí lodě v Telči, Žďár, Cerekev
dětský den v HB
akce v okresních městech
vylepování plakátů dobrovolníky
pirátské listy
objednávka outdooru
inzerce v MHD nebo VHD
placená online reklama
direct mail
bannery
volební video
focení
popsat řídící strukturu a nechat připomínkovat (VV=PKS, VŠ)
přerozdělení práce do menších/lokálních týmů
vytvořit sdílenou skupinu -> sesbírat podněty na aktivity v kampani, co fungovali v komunálu (třeba slido)
Jak bude vypadat volební štáb?
Pro všechny plánované aktivity potřebujeme tým schopných lidí. Bude volební manažer nebo volební koordinátor? Kolik potřebujeme dobrovolníků?
zkušenost z minulé kampaně - 2 full-time lidi + koordinátor a bylo to hraniční
přesčasy -> náhradní volno (řešit s předstihem)
lidí/dobrovolníků máme málo
je nutné zapojit kandidáty - 4 týdny před volbami naplno, žádné dovolené, případně dopředu říct co nezvládnou
koordinace v horké fázi
kreativa s předstihem, plánovat aktivity dopředu
manažer je spíš kreativec
koordinace zvládnout vlastními zdroji (placení dodavatelé + PKS)
Ahoj,
na jednání PKS bylo domluveno, že si do 14 dní (tedy od teď už jen týden) rozmyslíme, zda uskutečníme a investujeme do školení politického marketingu.
Řídící strukturu sepíše Roman Pašek a formulář na sběr podnětů já taktéž do 14 dnů.