Koordinátor/ka pro Pardubický kraj

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo, Vyberova rizeni

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Koordinátor/ka pro Pardubický kraj

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Hledáme kolegu/kolegyni na pozici s názvem: Koordinátor/ka pro Pardubický kraj

Náplň práce:
• práce s dobrovolníky a pořádání akcí
• vedení krajské evidence dobrovolníků, plánování místní volební kampaně
• zajištění lidí a materiálů na svolané akce (schůze, akce v kampani)
• oslovování vybraných vhodných kontaktů s nabídkou většího zapojení či členství
• rychlé odpovídání na žádosti o členství a kontaktování zájemců
• vytipování subjektů a osob vhodných ke spolupráci (lokální politická hnutí, podniky, spolky apod.)
• spolupráce a příprava krajských newsletterů
• fyzická archivace dokladů, podávání a proplácení drobných žádostí o proplacení z krajského účtu (na dohodu o hmotné odpovědnosti za prostředky na účtu)
• administrativa krajského sdružení: zábory, svolávání jednání a zápisy
• správa podatelny, jednoduché rešerše, správa spisové služby, vedení registrů
• pomoc s okrskovými volebními komisemi, evidence a zjišťování stavu úkolů práce se stážisty
• zajištění programu a správy Pirátského centra v Pardubicích
• spolupráce s dalšími orgány strany
• případně další úkoly zadané celostátním vedením a krajským předsednictvem

Požadavky:
• základní, technická zdatnost (práce s databázemi uchazečů, schopnost se naučit pracovat se systémy České pirátské strany)
• administrativní zdatnost (PC, internet, sociální sítě, office balíček)
• zkušenost práce s lidmi (zkušenosti s vedením týmu výhodou)
• nadstandardní komunikační dovednosti i po telefonu, reprezentativní a příjemné vystupování, systematičnost, emoční stabilita a pracovitost (empatie, umění vyjednávat, schopnost reagovat na konkrétní potřeby dobrovolníků)
• dobrý písemný projev a znalost českého jazyka
• optimismus a schopnost motivovat dobrovolníky
• výborné organizační schopnost
• časová flexibilita (aktivity mají často nárazový charakter v časovém tlaku) a občasnou mobilita (školení v Praze, cestování po kraji)
• schopnost plánování, samostatnost a svědomitost
• ztotožnění se s Pirátským programem
• výhodou je reference od Piráta a předchozí kvalitní práce pro Piráty
• další výhodou je zkušenost s vlastním dobrovolnictvím
• nabídka je otevřená pro lidi žijící v Pardubickém kraji, místem výkonu práce je
Pardubický kraj

Nabízíme:
• smlouvu na dobu neurčitou
Odhad náročnosti: práci na 85 hodin měsíčně za odměnu 180,- až 210,-/hodina na IČO, dle zkušeností uchazeče
• práci na 170 hodin měsíčně, a to v době volební kampaně možnost zastávat s funkcí koordinátora i funkci volebního manažera (170 hodin měsíčně) za odměnu 180,- až 210,-/hodina na IČO, dle zkušeností uchazeče
• práci v nejlepší politické straně na české scéně
• možnost podílet se na smysluplné a transparentní politice
• možnost bezprostředního podílu na realizaci Pirátského programu
• školení ke všem výše uvedeným činnostem je součástí smlouvy
• možnost seberealizace a zapojení vlastní kreativity
• neomezený telefonní tarif s internetem
• vhodné i pro studenty

Požadavky na zařazení do výběrového řízení:

Uchazeč zašle požadované dokumenty do 28.2.2023 na email marketa.markova@pirati.cz.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu obsahujícího vizi působení na dané pozici. Dále uchazeč zašle plán konkrétní akce, která by mohla být součástí kampaně do Krajského zastupitelstva. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.

Termín nástupu: březen/duben 2023

Výběrová komise si vyhrazuje právo prodloužit termín. První kolo probíhá vyhodnocením životopisu, motivace a dosavadní zkušenosti. Druhé kolo je realizované formou praktického ověření požadovaných kritérií. Třetí kolo probíhá formou osobního pohovoru. Uchazeč, který úspěšně absolvoval druhé kolo může být pozván do třetího kola (pohovor) i na jiné pozice v Pirátské straně.

Hodnotící kritéria:
• Kompetence vůči požadavkům pozice 40 %
• Znalost pirátského programu a argumentace 15 %
• Celkový dojem 15 %
• Motivace 15 %
• Zkušenosti/vzdělání 15%

Výběrová komise bude Jiří Ducháček, Matěj Kubíček a Andrea Linhartová.

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Koordinátor/ka pro Pardubický kraj

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Výběrová komise ve složení Andrea Linhartová, Matěj Kubíček a Jiří Ducháček sep otkala se třemi kandidátkami online.
Po prvním kole vyhodnotila jako nejvhodnější Katku Valášek Failovou a s tou se také potkala osobně o několik dní později.
Vhodná na pozici je i Pavlína Binderová a je tak prvním náhradníkem.
Všem kandidátům děkujeme za jejich čas.

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“