Ahoj, děkuji @Vojtech.Pikal za některé poznámky. Předně jsem se po domluvě s PMS rozhodl předpřipravit několik pravidel, která rozšíří ZaTyS a budou tak po schválení sloužit jako JednŘ MF, aby docházelo k méně sporným bodům.
Zároveň bych v průběhu následujícího měsíce s PKS (vč. Andreje, již řešíme) napravil stav pravidel hospodaření v kraji, aby odpovídal faktické realitě, vč. toho, že v piroplacení má být hosp. týmem PMS. Přestože KF přerozděluje všechny finance, je maximální shoda na tom, aby si jednotlivé položky náležící MS spravovaly tyto v souladu s principem subsidiarity a samosprávy samostatně. Tedy i samostatně vytvářet záměry pro své potřeby. Vzhledem k tomu, že metodicky správně je hospodařit dle nějakého rozpočtu, schvaluje si MF a simili jako KF svůj rozpočet (byť tradičně pouze se závazností vůči záměrům). Můžeme to tedy zcela nepochybně nazvat pracovním rozpočtem. I s ohledem na právě "řečené" bude komunikováno s kanceláří žádost o opravu stavu v piroplacení na stav správný.
Po domluvě s PMS jsem byl pověřen, aby dotčená námitka byla přijata a aby došlo k novému projednání.
S ohledem na předchozí diskuzi (viz výše) nemá PMS zájem schvalovat rozpočet, byť to považuje za metodicky správné, ale navrhuje schválit pouze záměry, které z něho stejně vyplývají (lze ji tak chápat alespoň jako odůvodnění výše záměrů) a které jsou nutné schválit, neboť může již nyní docházet k prodlení plnění finančních závazků.
Návrh usnesení: