Asistent/ka vedoucího technického odboru

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Vedouci organu, asistent/ka RP, Republikove predsednictvo, Vyberova rizeni

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Zamčeno
Marketa.Markova
Personální odbor
Příspěvky: 167
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 19 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Asistent/ka vedoucího technického odboru

Příspěvek od Marketa.Markova »

Technický odbor hledá asistentku/asistenta vedoucího odboru. Chceš jí/jím být právě ty?

Náplň práce:
Administrativní činnost
Zpracovávání reportů
Dokumentace provozní práce
Řízení procesů
Zajištění komunikace a organizace mezi organizačními složkami
Zajištění zápisů z projektových a odborových schůzek

Požadujeme:
Ochota pracovat vzdáleně na vlastním zařízení
Administrativní a organizační předpoklady
Samostatnost, zodpovědnost, důvěryhodnost
Pozitivní vztah ke svobodnému software

Uchazeč by měl ovládat:
Práce v kancelářském SW (Office) na pokročilé úrovni (Zkušenost s Open Source variantami preferována)
Počítačová gramotnost
Základní IT pojmy

Výhodou je také zkušenost s:
OS Linux
Prací v projektovém řízení
OpenSource programy a projekty
Práce na helpdesk / hotline
Práce v IT managementu / IT segmentu

Nabízíme:
Smlouvu na dobu neurčitou s odměnou 300Kč/hodina na IČO (rozsah spolupráce cca 40 hodin měsíčně)
Práci s moderními, otevřenými technologiemi
Práci z domova
Sdílení zkušeností a možnost učit se novým věcem

Požadavky na zařazení do výběrového řízení:
Strukturovaný životopis a motivační dopis

Přihlášky zasílejte do 29.12.2022 do 23:59 na email marketa.markova@pirati.cz

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.

Termín nástupu: Čím dříve, tím lépe

Výběrová komise si vyhrazuje právo prodloužit termín pro přihlašování uchazečů. První kolo probíhá vyhodnocením životopisu, motivace a dosavadní zkušenosti. Druhé kolo je realizované formou pohovoru. V případě nejasného výsledku si komise vyhrazuje právo uspořádat třetí kolo výběrového řízení ve formě zadání praktického úkolu.

Hodnocení provádí hodnotící komise ve složení Josef Bouše, Zdeněk Kubala a Markéta Marková.

Hodnocení:
Kompetence vůči požadavkům pozice 50 %
Znalost pirátského programu a argumentace 15 %
Celkový dojem 10 %
Motivace 15 %
Zkušenosti/vzdělání 10 %

Tito uživatelé poděkovali autorovi Marketa.Markova za příspěvek:
Josef.Bouse
Marketa.Markova
Personální odbor
Příspěvky: 167
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 19 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Asistent/ka vedoucího technického odboru

Příspěvek od Marketa.Markova »

Do výběrového řízení se přihlásilo 6 uchazečů a uchazeček. Po zhodnocení zaslaných životopisů a motivačních dopisů byli všichni pozváni do druhého kola, které spočívalo ve vypracování tří úkolů zaslaných přes e-mail.
Do posledního kola, sestávajícího se z online pohovoru, byly pozvány čtyři uchazečky. Vítězkou se stala Anna Stachová, které srdečně gratulujeme a těšíme se na spolupráci!
Podrobné výsledky v příloze.

Přílohy
Asistent_ka - TO_závěrečné hodnocení.pdf
(72.06 KiB) Staženo 16 x
Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“