Technický odbor hledá asistentku/asistenta vedoucího odboru. Chceš jí/jím být právě ty?
Náplň práce:
Administrativní činnost
Zpracovávání reportů
Dokumentace provozní práce
Řízení procesů
Zajištění komunikace a organizace mezi organizačními složkami
Zajištění zápisů z projektových a odborových schůzek
Požadujeme:
Ochota pracovat vzdáleně na vlastním zařízení
Administrativní a organizační předpoklady
Samostatnost, zodpovědnost, důvěryhodnost
Pozitivní vztah ke svobodnému software
Uchazeč by měl ovládat:
Práce v kancelářském SW (Office) na pokročilé úrovni (Zkušenost s Open Source variantami preferována)
Počítačová gramotnost
Základní IT pojmy
Výhodou je také zkušenost s:
OS Linux
Prací v projektovém řízení
OpenSource programy a projekty
Práce na helpdesk / hotline
Práce v IT managementu / IT segmentu
Nabízíme:
Smlouvu na dobu neurčitou s odměnou 300Kč/hodina na IČO (rozsah spolupráce cca 40 hodin měsíčně)
Práci s moderními, otevřenými technologiemi
Práci z domova
Sdílení zkušeností a možnost učit se novým věcem
Požadavky na zařazení do výběrového řízení:
Strukturovaný životopis a motivační dopis
Přihlášky zasílejte do 29.12.2022 do 23:59 na email marketa.markova@pirati.cz
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.
Termín nástupu: Čím dříve, tím lépe
Výběrová komise si vyhrazuje právo prodloužit termín pro přihlašování uchazečů. První kolo probíhá vyhodnocením životopisu, motivace a dosavadní zkušenosti. Druhé kolo je realizované formou pohovoru. V případě nejasného výsledku si komise vyhrazuje právo uspořádat třetí kolo výběrového řízení ve formě zadání praktického úkolu.
Hodnocení provádí hodnotící komise ve složení Josef Bouše, Zdeněk Kubala a Markéta Marková.
Hodnocení:
Kompetence vůči požadavkům pozice 50 %
Znalost pirátského programu a argumentace 15 %
Celkový dojem 10 %
Motivace 15 %
Zkušenosti/vzdělání 10 %