Local administrative assistant and office manager (part time)

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Vedouci organu, asistent/ka RP, Republikove predsednictvo, Vyberova rizeni

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Vedoucí personálního odboru
Příspěvky: 423
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: Vedoucí PO
Dal poděkování: 86 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Local administrative assistant and office manager (part time)

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Local administrative assistant and office manager (part time)
Marcel Kolaja, Pirate MEP and Quaestor of the European Parliament, is looking for a reliable assistant in his Prague office who can help with administrative tasks and managing the office. As an Administrative assistant you will be called upon to perform a multitude of tasks including:

• administering the agenda, mailbox, and calendar of the MEP;
• organizing events, in cooperation with other employees and subcontractors;
• arranging visits to the EP;
• managing various MEP‘s budgets;
• preparing and processing materials within the MEP‘s agenda;
• cooperating with admin and policy assistants in Brussels and other local assistants in Czechia;
• carrying out daily duties within the office;
• communicating with institutions and citizens;
• carrying out administrative duties required by the MEP;
• ensuring the smooth functioning of the Prague office
We expect:
• organizational skills, flexibility, reliability, mobility, loyalty, proactive approach to work;
• experience with office programs;
• fluent in Czech or Slovak, and English; proficiency in French or other languages is an asset;
• experience with the same or similar position;
• personal integrity and professional approach to the work;
• passion for Open Source Software and other open technologies;
• enthusiasm for working in an international team;
• willingness to occasionally travel to Strasbourg, Brussels, or on other missions;
• full support for transparency in public affairs as well as deep respect for privacy in personal matters.

We offer:
• half-time position as a Local Parliamentary Assistant in Prague;
• possibility to partly work from home;
• length of the contract is 1 year with the possibility of extension;
• salary based on experience and in accordance with Parliamentary regulation;
• work in the best political party with possibility to participate in a meaningful and transparent policy.

Requirements for selection:
The applicant will send the necessary documentation by 30th May 2022 to Kateřina Oosterwijk katerina.oosterwijk@europarl.europa.eu with subject „Local administrative assistant“.
The condition for being included in the selection procedure is to send a structured CV and a cover letter explaining why we should choose you for the position. The winner’s CV and cover letter may be published.
Preferred starting date: After approval by the MEP as soon as possible.
The nomination team has the right to extend the deadline. The first round is done by evaluating the CV, motivation and previous experience. The second round is carried out in the form of practical verification of the required criteria. The evaluation is carried out by an evaluation committee composed of representatives of the MEP. Third round by personal interview.
Evaluation Criteria:
Position Requirements 40%
Knowledge of Pirate Program and Argumentation 15%
Overall impression 15%
Motivation 15%
Experience/Education 15%

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Vedoucí personálního odboru
Příspěvky: 423
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: Vedoucí PO
Dal poděkování: 86 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Local administrative assistant and office manager (part time)

Příspěvek od Matej.Kubicek »

V příloze najdete evaluační tabulku nedávno ukončeného výběrového řízení na pozici místního administrativního asistenta. Výběrové řízení vyhrála Bára Hudečková.
Gratulujeme!

Evaluation_Admin_LA.ods
(3.89 KiB) Staženo 45 x
Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“