Prosadíme budování nových cyklistických magistrál - programový bod

Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, PKS Praha, Krajske expertni tymy - vedouci, asistenti PKS Praha

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1690
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3142 poděkování
Dostal poděkování: 1913 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Prosadíme budování nových cyklistických magistrál - programový bod

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

Program píše:Prosadíme budování nových cyklistických magistrál, které umožní bezpečný a rychlý provoz cyklistů beze strachu, že se střetnou s auty. Důležité je, aby cyklostezky byly osvětlené veřejným osvětlením, což umožní jejich využívání i mimo sezónu.
Plnění: https://redmine.pirati.cz/issues/18612

V plnění se hovoří jen o studii pro Prahu 11 a spolupráci se Středočeským krajem. To je určitě důležité, ale rozhodně se nejedná o splnění 20 % úkolu napříč celým městem. V celé Praze kriticky chybí celá řada cyklostezek, mezi mnoha čtvrtěmi se nelze na kole bezpečně a pohodlně dostat.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kalis za příspěvky (celkem 2):
Ondrej.Profant, Jiri.Bruzek

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1690
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3142 poděkování
Dostal poděkování: 1913 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosadíme budování nových cyklistických magistrál - programový bod

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

říjen 2021:

V plnění programu vidím řadu jednotlivých akcí s větším či menším přínosem ve vztahu k budování cykloinfrastruktury. Tyto projekty jsou nesourodě rozmístěny po různých částech města.

Některé čtvrti Prahy jsou nadále nepropojené bezpečnou cykloinfrastrukturou se zbytkem města a v mnoha lokalitách není aktuálně připravována žádná investice ve smyslu citovaného programového bodu.

V plnění programu není uvedena práce na případném vzniku koncepčního materiálu, který by mohl naplnit ideu programového bodu - budování bezpečných cyklomagistrál pro spojení napříč městem.

Dle mého názoru je tedy plnění programového bodu po 3 letech nedostatečné, a omezuje se pouze na jednotlivé projekty. Síť bezpečných cyklostezek nadále téměř neexistuje a omezuje se především na přetíženou stezku podél Vltavy.

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

Odpovědět

Zpět na „Doprava a infrastruktura“