s ohledem na skutečnost, že máme v letošním rozpočtu ještě nedočerpanou částku 4.424,89 Kč a na poslední schůzi jsme se dohodli, že napneme naše síly směrem k posílení členské základny, navrhuji použít část zbylého rozpočtu na menší propagační kampaň na facebooku. Míra napnul své síly v offline světě a oslovil několik lidí, kteří mají zájem se s námi potkat a vstoupit případně do našich řad. Já bych ráda "oživila" náš facebookový profil, který aktuálně žije zejména ze sdílených příspěvků z centrálního krajského profilu, ale vlastního obsahu příliš netvoříme. To je běh na dlouhou trať, kterému se hodlám více věnovat v příštím roce. Teď se to dá spojit a otestovat s menší reklamní kampaní zaměřenou na nalodění. Použijeme k tomu krátké medailonky členů v grafice o tom, proč jsme se dali zrovna k Pirátům, ke kterým sepíšu post s linkem na nalodění. Příspěvek se dá na profil MS, po pár dnech boostne reklamou (ještě ověřím možnost dvojího nastavení parametru zájmu a akce - tedy aby to lidé lajkovali a zároveň tam byla výzva kliknout na tlačítko a jít do nalodění). Lajky u příspěvku se pak dají "vyklikávat" a zvát, aby se stali fanoušky naší stránky.
Příspěvky budou 3 - já, Peťa a Míra, zveřejňovat se budou postupně v horizontu následujícího týdne až dvou, placená reklama by se spouštěla vždy po pár dnech od zveřejnění příspěvku (cca po 2-3). Navrhuji každý z příspěvků podpořit reklamou ve výši 500 Kč na týden. Celkově by to vyšlo na 1.815 Kč (3x 500 Kč + DPH)
Cílem placené reklamy je:
- zvýšit počet fanoušků stránky https://www.facebook.com/pirati.telcsko
- začít tvořit vlastní obsah stránky a udržovat nastartovanou hladinu příspěvků/ obsahu
- získat nové potenciální kontakty do registru Nalodění a dále s nimi ve spolupráci s KoKS pracovat
Návrh usnesení PMS Telčsko č.2/2020 Hlasujeme pro, proti, zdržel/a se.
díky