- tvorba, příp. koordinace tvorby tiskových zpráv, komentářů a dalších mediálních výstupů;
- proaktivní vyhledávání témat, které je vhodné komunikovat a spolupráce s Markéty týmem v Bruselu na komunikaci její práce;
- budování dobrých vztahů s novináři a médii;
- v případě zájmu možnost podílet se na tvorbě obsahu sociálních sítí;
- úzká spolupráce s PR týmem České pirátské strany a medializace Markétiných témat skrze ně;
- dotahování i tvorba článků;
- promyšlení „brandingu“ a adekvátní mediální prezentace.
Požadujeme:
- praxe ve sdělovacích prostředcích, oblasti PR, mediální komunikaci či v politickém marketingu (vč. stáží či studentských projektů – ceníme proaktivitu!), vzdělání v oborou výhodou;
- dobré vztahy a existující síť navázaných kontaktů s novináři a redakcemi výhodou;
- výborné organizační schopnosti, samostanost a zodpovědnost, proaktivita, osobní integrita;
- výborná znalost českého jazyka (nebudeme říkat „bezchybná“, ale uvozovky musí být 96!

- anglický jazyk alespoň na úrovni B2 (nutnost porozumění briefingů od anglicky mluvících kolegů a schopnost doptání se na detaily),
- emoční inteligenci.
Nabízíme:
- Plný či částečný úvazek dle domluvy a potřeby (živnost);
- uspokojivé finanční ohodnocení, adekvátní zkušenostem;
- práci v ČR s možností využití lokálních kanceláří pirátských europoslanců v Praze či Brně;
- mladý a přátelský kolektiv;
- podílení se na zlepšování světa!
Požadavky a podmínky pro účast ve výběrovém řízení:
Úspěšné absolvování všech tří kol výběrového řízení:
1) Dodání životopisu a motivačního dopisu do 19.7.2020 prostřednictvím tohoto formuláře
2) Vzdálené vypracování zadaných úkolů (může být vyžadováno i v požadovaném časovém limitu na základě předchozí domluvy o termínu).
3) Pohovor s Markétou Gregorovou a dalšími členy týmu.
Kritéria hodnocení:
a) kompetence vůči požadavkům pozice: 50 %
b) celkový dojem: 35 %
c) motivace: 15%