Mediální expert Pirátů pro podporu regionů

Výběrová řízení na dodavatele a zakázky


Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.

  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.

  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.

  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.

  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.

Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.

Zamčeno
Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
Příspěvky: 1938
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 284 poděkování
Dostal poděkování: 957 poděkování

Mediální expert Pirátů pro podporu regionů

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Náplň práce:

Úzká spolupráce s Piráty v krajích a regionech napříč ČR. V souvislosti s tím časté výjezdy do krajů a mediální podpora regionů
Udržování přehledu o aktivitách Pirátů v krajích a výběr vhodných lokálních témat pro celostátní komunikaci
Zajišťování mediální podpory pro krajské, regionální a místní sdružení strany po celé ČR (vyjma Prahy) – pomoc se zpracováním témat, krizová komunikace, odborné konzultace vhodných forem komunikace, komunikace s novináři, v případě potřeby podpora a komunikace při organizaci a přípravě tiskových zpráv a dalších mediálních výstupů
Udržování a vylepšování krajského PR za pomocí nástrojů permanentní kampaně
Úzká spolupráce s centrálním Mediálním odborem strany
Podílení se na plánování krátkodobých i dlouhodobých strategií komunikační v krajích
Aktivní spolupráce s manažerem sociálních sítí a volebním štábem


Požadujeme:


Vysokoškolské vzdělání v oboru politologie, žurnalistiky, politického marketingu či příbuzných oborů, nebo jiné doložení této odbornosti
Praxe ve sdělovacích prostředcích, oblasti PR, mediální komunikace či politického marketingu výhodou
Dobré vztahy a široká síť navázaných kontaktů s důležitými novináři a redakcemi výhodou
Výborné organizační schopnosti, samostatnost a zodpovědnost
Odolnost vůči stresu a schopnost práce ve vysokém pracovním tempu
Důkladná znalost českého mediálního prostředí
Profesionální a současně přátelské, pozitivní vystupování
Znalost programových priorit Pirátů a souznění s nimi


Nabízíme:


Práci na IČO na 40 hodin týdně a odměnu až 40 000 Kč měsíčně (část platu formou odměn dle spokojenosti)
Prestižní práci, kde je každý den novou výzvou a která může učinit politiku a společnost lepším prostředím
Spolupráci s politickými i mediálními elitami a práci v přátelském týmu
Proplacení cestovních výdajů
Nástup ihned


Požadavky na zařazení do výběrového řízení:

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu obsahujícího vizi působení na dané pozici do 11.2.2020. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.
Přihlásit se můžete prostřednictvím tohoto formuláře.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
Tetris mě naučil, že když se snažíš zapadnout, tak zmizíš.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
Příspěvky: 1938
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 284 poděkování
Dostal poděkování: 957 poděkování

Re: Mediální expert Pirátů pro podporu regionů

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Výběrové řízení bylo ukončeno.
Pozici obsadil Marek V. Gratuluji!

Marek V. a Lukáš V. získali na ústním pohovoru nejvyšší a zároveň stejný počet bodů. Oba tedy dostali od centrálního MO zadán stejný úkol, a to vybrat si 2-3 kraje, kde působí Piráti a zanalyzovat jejich komunikaci navenek a navrhnout její případné zefektivnění.

Dorazily dva dokumenty s tím, že Marek V. poslal analýzu ještě před stanoveným deadline a jeho analýza byla výrazně profesionálněji zvládnutá, strukturovaná do jasné analytické části a následného návrhu řešení a zlepšení dané komunikace. Na materiálu oceňujeme jak snahu o celkouvou profesionalizaci procesu přenosu informací mezi centrálním MO a kraji, tak i obsahové návrhy na zlepšení.

Lukáš V. nedodržel stanovený deadline, dokument poslal s cca pětihodinovým zpožděním po termínu. Analýza Lukáše V. zdaleka není profesionálně stavěná, struktura je zmatečná, týká se spíše programových návrhů, minimálně pak návrhů týkajících se zefektivnění formy komunikace krajů. Celkově je materiál na horší úrovni než u druhého adepta.

Na základě dodatečných analýz tedy výběrové řízení vyhrává Marek V.
Přílohy
závěrečné hodnocení.pdf
(36.71 KiB) Staženo 61 x

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
Tetris mě naučil, že když se snažíš zapadnout, tak zmizíš.

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“