Tak je to asi špatný úředník, když posuzuje neobjektivně žádost podanou daným městem. A jsme, kde jsme byli.Jan.Prokop píše: ↑06 čer 2019, 14:36To není o ovládání, je to čistě o psychologii, že návrh na změnu místního značení může podat kdokoli i obec a pokud to obec podá, tak psychologicky to působí na úředníka jinak, než když to podá samotný občan, zvlášť pokud to podá sama obec s rozšířenou působností na svůj úřad.Ondrej.Kalis píše: ↑06 čer 2019, 11:14 Prosím, aspoň jako strana s ambicí získat politický vliv bychom se měli vyvarovat toho, že budeme paušálně předpokládat, že když je silniční správní úřad na obci, tak ho ovládá starosta nebo zastupitelstvo. Samozřejmě se to mnohde děje, ale ne všude a je to praxe nežádoucí, a hlavně nezákonná.
A věcně mám spíš opačný názor. Nebude-li využití stezky povinné, bude větší snaha postavit tam něco, po čem ten cyklista bude jezdit dobrovolně. Premisa, že cyklista rád jezdí mezi auty, když je vedle cyklostezka, není obecně platná, spíše naopak.
Jinak pokud tam uděláš pěknou cyklostezku, tak prostě tam budou jezdit rodiče s děckama, důchodci a kvvůli těmhle, aby je nezdržovali budou jezdit silniční jezdci na silnici, ale tam budou zase zdržovat auta, takže se na tomhle točíme v kruhu.
Pár pěkných cyklostezek podél silnic jsem už viděl, a zpravidla nejsou moc využívány těmi bruslaři a rodiči s dětmi... Že by proto, že vedou podél silnice?