Nebo tím, že píše na fórum? Nebo tím, že dýchá? Offtopic dobrej, ale diskusi moc nepomáhá. Možná by se chtěl pro inspiraci podívat na článek, který má krom zábavy i nějakou informační hodnotu?
Jsem cyklistka, a jsem tu, abych s tebou vyjebala
Moderátoři: Administrativní odbor, Předsedající
Nebo tím, že píše na fórum? Nebo tím, že dýchá? Offtopic dobrej, ale diskusi moc nepomáhá. Možná by se chtěl pro inspiraci podívat na článek, který má krom zábavy i nějakou informační hodnotu?
Určitě nikoliv . Svoboda končí tam, kde začíná svoboda jiného, přesněji řečeno, v praxi tam, kde druhý pociťuje nežádoucí ovlivnění své svobody. Rozdíl mezi osobní svobodou a sobectvím je tedy v tom, jak moc ovlivníš svobody druhých.Petr.Vileta píše: ↑20 kvě 2019, 22:32Uvědomuješ jsi, cos tu napsal? Tenhle postoj se nazývá v lepším případě anarchismus, v tom horším sobectví.Ondrej.Kalis píše: ↑20 kvě 2019, 16:27 Pro mě je za všech okolností osobní svoboda výrazně významnější než samotná demokracie.
Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.
@xChaos@f.cz | @xChaos@mastodon.pirati.cz | nyx.cz XCHAOS | http://www.pirati.cz/lide/michael_polak
zakládající člen | člen MS P6 | pozorovatel TO a KETů doprava/energetika | maloburžoazní centrista | zdání kompetence se vytváří absencí viditelné nekompetence
Pak nechápu proč neřešíte vylepšení cyklostezek.Petr.Kubik píše: ↑20 kvě 2019, 21:33"Když ty data budete více používat, budou levnější..."Lenka.Kozlova píše: ↑20 kvě 2019, 17:38 Nechápu řešení blbých cyklostezek tím, že po nich cyklisté nebudou jezdit.
Abych to převedl na analogii motoristy. Pojedeš po silnici, na kterou někdo namontuje za sebou 100 retardérů? Pojedeš po silnici ze které se plynule stane blátivá polní cesta? Pojedeš po silnici dejme tomu I. třídy, která ale z části povede přes pěší zónu? Pokud to půjde, tak nepojedeš...
Všechny tyto analogie přitom na cyklostezkách najdeš (ty retardéry jsou třeba sjezdy a nájezdy přes obrubník, kvalita odpovídá polňačce docela často, viz. audit Praha a pěší zóna se dá najít na smíšence běžně)
A to ani nezmiňuješ, CO se pod názvem cyklostezka dá postavit.Michael.xChaos.Polak píše: ↑20 kvě 2019, 20:33 ...stavět cyklostezky proto, aby po nich VŠICHNI a POVINNĚ museli jezdit, je prostě pochybné.
Dávat druhým vyrůst
infrastruktura / automatizace / logistika
- motoristy nenutí, protože dálnice je placená, tj kdyby byly "silniční známky" na kola, kterou by si cyklista koupil dejme tomu za 500 a pak mohl jezdit i mimo souběžnou cyklostezku bylo by to imho dobrý kompromis..Michael.xChaos.Polak píše: ↑22 kvě 2019, 19:21 - motoristy nikdo nenutí použít paralelní dálnici, mají svobodu volby (kromě zcela vyjímečných případů, speciálně vyznačených, což by se ovšem stejně tak mohlo týkat i těch kol)
- definice, že kolo na silnici překáží, zatímco auto tam patří, vůbec nezohledňuje velikost záboru veřejného prostranství (zejména s připočítáním brzdné dráhy)
S ekonomickou strankou veci by som narabal velmi opatrne, uz sa to tu par krat rozoberalo v roznych vlaknach, a na IAD sa dost masivne skladame vsetci. (hinty: platit parkovanie ako zaber verejneho priestranstva, platit kompenzacie za znecistenie, hlucnost, znizenie ceny nehnutelnosti, atd. Ked tak na fore dohladas viacero opakovani tejto debaty)Jan.Prokop píše: ↑23 kvě 2019, 11:13 - Ty ale vůbec nezohledňuješ tu ekonomickou stránku věci, provoz aut ty silnice defakto zaplatil, z provozu kol se asi moc na silnice nevydělá.
Našel jsem tohleIvor.Kollar píše: ↑23 kvě 2019, 20:16S ekonomickou strankou veci by som narabal velmi opatrne, uz sa to tu par krat rozoberalo v roznych vlaknach, a na IAD sa dost masivne skladame vsetci. (hinty: platit parkovanie ako zaber verejneho priestranstva, platit kompenzacie za znecistenie, hlucnost, znizenie ceny nehnutelnosti, atd. Ked tak na fore dohladas viacero opakovani tejto debaty)Jan.Prokop píše: ↑23 kvě 2019, 11:13 - Ty ale vůbec nezohledňuješ tu ekonomickou stránku věci, provoz aut ty silnice defakto zaplatil, z provozu kol se asi moc na silnice nevydělá.