MF P6 2019/5 Severní část pražského okruhu (rozprava)

Moderátoři: KoKS Praha, Pražští předsedající, PKS Praha, PMS Praha 6

Uživatelský avatar
Milos.Vlach
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 220
Registrován: 05 čer 2014, 20:14
Profese: UX Engineer, Designer, Zemědělec, DJ/VJ
Bydliště: Praha 6
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 283 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: MF P6 2019/5 Severní část pražského okruhu (rozprava)

Příspěvek od Milos.Vlach »

Za mne by se měly stavět oba okruhy, nicméně s odličným zááměrem a parametry.

P6 a P8 je třeba spojit mostem, tím imo dojde k uvolnění napětí v Blance a potažmo i na Kulataku. A vzhledem k terénu není mnoho míst kde by toto šlo, a plánované řešení je jedno z mála. Nicméně tento propoj musí být kapacitně omezen pro lokální provoz - ideálně 1 + 1 se zákazem nad 3,5t krom MHD. Pro tranzitní a nákladní dopravu by měl souužit okruh plánovaný v severní trase - tam již dává transevropská dálnice smysl.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Milos.Vlach za příspěvek:
Vaclav.Fortik
Uživatelský avatar
Ondrej.Chrast
Předseda/předsedkyně krajského sdružení
Příspěvky: 620
Registrován: 04 led 2018, 17:38
Profese: projektový manažer
Bydliště: Praha 6, Bubeneč
Dal poděkování: 1160 poděkování
Dostal poděkování: 1539 poděkování

Re: MF P6 2019/5 Severní část pražského okruhu (rozprava)

Příspěvek od Ondrej.Chrast »

Nerad cituji sám sebe, ale zde je to jednodušší, resp. zastávám zcela podobný názor jako při rozpravě na tomto fóru Prahy 6 k rozšíření letiště Václava Havla (viewtopic.php?f=765&t=47134&start=10):
Ondrej.Chrast píše: 16 kvě 2019, 19:01 V případech, jaký je tento, tedy kdy záležitost naprosto přesahuje vliv i význam Prahy 6, prosazuji jediné - je třeba hledat koordinovaná stanoviska napříč Pirátskou stranou, tedy minimálně na úrovni Prahy, ale v tomto (a i případě okruhu), i na úrovni celé republiky. Bylo by smutné si na Praze 6 prosazovat stanovisko, které by bylo proti prosazovanému názoru "pirátské" Prahy (ještě se to neděje, ale mohlo by). Resp. aby nedošlo k dezinterpretaci, diskutovat zde samozřejmě můžeme, ba musíme. Tato diskuze je naprosto v pořádku, ale s výsledky jít teprve na KET Prahy (případně na resortní tým republikový) a tam diskutovat znovu a přijmout jednotné stanovisko i tam, i kdyby mělo být upravené od toho z Prahy 6 - jinak bychom se v tom jako strana zamotali a to by fakt ničemu neprospělo. Čili můj návrh usnesení je:

"Stanovisko MS Prahy 6 k rozšíření letiště Václava Havla bude závazně přijato a projednáno až po projednání (a zaujmutí stanoviska) předmětné věci na úrovni krajského KET i resortního dopravního týmu Pirátské strany."

Jinými slovy zde opakuji to, co zaznělo výše od mnohých mnohokrát, k takovému závaznému stanovisku k doslova celorepublikovému projektu je především nutná informovanost, diskuze i koordinace - napříč stranou. MS Praha 6 není jediná MS, které se toto významně dotkne.

https://praha6.pirati.cz/aktuality/nova ... tiste.html
Zde v této rozpravě je situace jednoduší a hlasuji tedy pro možnost 1, která implikuje i to co jsem psal k letišti - nutno zaujmout koordinovaná stanoviska napříč Prahou a to zejména je vydiskutovat v pražském KET i resortním celorepublikovém týmu a v neposlední řadě - držet se programu, se kterým nás voliči na Praze volili:
1. Bez usnesení. Držíme proklamaci z programového prohlášení, že v návazné severní části Pražského okruhu je nutné prosadit nejvhodnější variantu. Je nezbytné
maximálně odklonit zejména nákladní dopravu mimo území Prahy, aby došlo ke zlepšení
ovzduší v hlavním městě. Podobnoě to má třeba STAN
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Chrast za příspěvky (celkem 2):
Gabriela.Lnenickova, Antonin.Stogr

Předseda Krajského sdružení Praha. Zastupitel Prahy 6.
Vedoucí Resortního týmu kultura Pirátské strany.
Politický náměstek ministra kultury (01/2022 - ?).
Blog; Pirátský profil; CV
Nevíte co pod stromeček, podpořte záchranu ukrajinského kulturního dědictví www.zapojmeukrajinu.cz

Odpovědět

Zpět na „Místní fórum Praha 6“