Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Do tohoto fóra se přesouvají Uzamčené členské podněty

Moderátor: Predsedajici

Zamčeno

Jsem pro zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

PRO
9
18%
PROTI
36
72%
zdržuji se hlasování
5
10%
 
Celkem hlasujících: 50 - Celkem hlasů: 50

Uživatelský avatar
Rudolf.Spotak
Člen KS Plzeňský kraj
Příspěvky: 53
Registrován: 15 říj 2018, 08:33
Profese: Personalista
Bydliště: Domažlice
Dal poděkování: 141 poděkování
Dostal poděkování: 99 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Rudolf.Spotak » 22 bře 2019, 09:20

Vaclav.Zidek píše:
22 bře 2019, 08:42
Rudolf.Spotak píše:
22 bře 2019, 08:35
Možná jsem trochu pomalejší v úsudku, ale nějak mi uniká souvislost mezi životním prostředím a cestovním ruchem. Šlo by to nějak upřesnit, jakým způsobem cestovní ruch a s tím spojená svoboda cestování a pohybu souvisí s životním prostředím?
Děkuji
1) nejde o zákaz - ale ukončení státní podpory mezikontinentálního cestovního ruchu
2) nikdo neomezuje něčí svobodu, jen ať si tu cestu platí komerční subjekty a soukromníci (reklama, náklady)
3) část cestování nese nemalou ekologickou stopu - státní podpora by se třeba mohla omezit na podporu cestování vlakem nebo na kole.
Svým způsobem to chápu, ale v bodě 3) se dostáváme k jádru problému. Nevadí nám podpora turismu s veřejných zdrojů, ale způsob jakým se to dělá. Chci jen upozornit, že podpora cestovního ruchu se netýká jen CzechTurism, ale téměř každá malá obec má ve svém rozpočtu něco, čím ten chce a bude podporovat cestovní ruch. Navíc ve srovnání s položkami z komerčního sektoru se jedná podle mě o zanedbatelnou částku a problém cestování to těžko vyřeší.
Sečteno, podrženo za mě= nerušit podporu cestovního ruchu z veřejných prostředku, ale zaměřit se na způsob jejich využití, tak aby akce a principy, které podporují jednotlivé akce byly šetrnější k životnímu prostředí.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Rudolf.Spotak za příspěvky (celkem 3):
Jan.Licka, Petr.Rysler, Tereza.Hubackova
S pozdravem

Rudolf Špoták

GSM: +420 731 125 087
email: rudolf.spotak@gmail.com

Uživatelský avatar
Jan.Licka
Místní předsednictvo
Příspěvky: 177
Registrován: 28 dub 2017, 14:15
Profese: Projektant logistiky
Bydliště: Benešov
Dal poděkování: 367 poděkování
Dostal poděkování: 389 poděkování

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Jan.Licka » 22 bře 2019, 09:30

Osobně vidím východisko v tom, že budeme víc cestovat a pracovat virtuálně. Ostatně o co jde při cestování především - poznávat, relaxovat a bavit se. To se dá masám zajistit i bez toho, aby muselo sedm miliard lidí každý rok letět na opačnou stranu zeměkoule, aby si tam přes kopírák nafotily selfíčka na instáč. Co k tomu můžeme KONKRÉTNĚ dnes a teď udělat jako Piráti (a co už teď děláme), je svobodný internet a stabilní vysokorychlostní připojení do každé vesnice jako základní lidská potřeba globálního sdílení, bez nutnosti kvůli tomu fyzicky přesouvat tělesné schránky.

Když to vezmu letem světem z kosmické perspektivy - jedno z možných uspořádání celosvětové komunity je decentralizovaná high-tech společnost, kdy budeme lokálně vlastníma rukama udržovat funkční ekosystémy a napříč kontinenty virtuálně sbírat zkušenosti a komunikovat :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Glocalization
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Licka za příspěvky (celkem 4):
Vaclav.Zidek, Jiri.Snizek, Ivan Sirko, Tereza.Hubackova
Dávat druhým vyrůst

Uživatelský avatar
Ivan Sirko
Příznivec Pirátů – Praha
Příspěvky: 2721
Registrován: 04 úno 2011, 15:23
Profese: Putující filosof
Bydliště: Praha - 1
Dal poděkování: 10079 poděkování
Dostal poděkování: 2514 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Ivan Sirko » 22 bře 2019, 12:35

Rudolf.Spotak píše:
22 bře 2019, 09:20


Svým způsobem to chápu, ale v bodě 3) se dostáváme k jádru problému. Nevadí nám podpora turismu s veřejných zdrojů, ale způsob jakým se to dělá. Chci jen upozornit, že podpora cestovního ruchu se netýká jen CzechTurism, ale téměř každá malá obec má ve svém rozpočtu něco, čím ten chce a bude podporovat cestovní ruch. Navíc ve srovnání s položkami z komerčního sektoru se jedná podle mě o zanedbatelnou částku a problém cestování to těžko vyřeší.
Sečteno, podrženo za mě= nerušit podporu cestovního ruchu z veřejných prostředku, ale zaměřit se na způsob jejich využití, tak aby akce a principy, které podporují jednotlivé akce byly šetrnější k životnímu prostředí.
Je to tak, v rozpočtech je to zanedbatelná částka, ale kouzlo je v tom, že peníze nemizí někam do vzduchoprázdna, ale vracejí ve formě daní od podnikajících subjektu a lidi které v nich pracují, jako: ubytovací zařízení, restaurace, obchody, zámky, hrady atd., ale i doprava taky!!!
Pokud cestovní "servisní" služba přiláká peníze do místních rozpočtu, tak v čem je problém?
S ekologií to přímo nemá nic společného. Bude ekologičtější doprava, lidi budou radí ji využívat, ale zakazovat nebo zakázat krajům, obcím cestovní ruch podporovat je velký nesmysl, hlavně když jste do volebního programu dat jako cil - omezit cestovní ruch který má vliv na život voličů :fet:

Nejdříve by, v tom případě, museli vyřešit soběstačnost voličů od pracovních přijmu :lol:

Jirka Snizek, který založil anketu a vlákno, vypadá že je v předsednictví Středočeského kraje, tak ja jsem našel na internetu výroční správu krajské centrály cestovného ruchu:
VÝROČNÍ ZPRÁVA 2017 SCCR.pdf
(6.47 MiB) Staženo 3 x
Docela pěkný zdroj informace :mrgreen:

P.S. K otázce ekologií chci jen říct, že to působí jak ze známe sovětské písně:
"Poručíme větru, deštii"
https://www.ptejteseknihovny.cz/dotazy/ ... -cely-text
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ivan Sirko za příspěvek:
Rudolf.Spotak
"Moje představa demokrace je taková, že v ní nejslabší dostávají příležitost jako nejsilnější... Žádná země na světe momentálně neumí nic jiného, než projevit o své slabé blahosklonnou starost... Západní demokracie ve své dnešní podobě je jen zředěný faśismus... skutečnou demokracii nemůže dělat dvacet pánů usazených v centrále. Musí se vytvářet zdola, lidmi v každé vesnici."
- Gándhí

Uživatelský avatar
Vaclav.Zidek
Koordinátor krajského sdružení
Příspěvky: 441
Registrován: 06 dub 2018, 18:25
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 410 poděkování
Dostal poděkování: 524 poděkování

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Vaclav.Zidek » 22 bře 2019, 13:22

Ivan Sirko píše:
22 bře 2019, 12:35
Rudolf.Spotak píše:
22 bře 2019, 09:20


Svým způsobem to chápu, ale v bodě 3) se dostáváme k jádru problému. Nevadí nám podpora turismu s veřejných zdrojů, ale způsob jakým se to dělá. Chci jen upozornit, že podpora cestovního ruchu se netýká jen CzechTurism, ale téměř každá malá obec má ve svém rozpočtu něco, čím ten chce a bude podporovat cestovní ruch. Navíc ve srovnání s položkami z komerčního sektoru se jedná podle mě o zanedbatelnou částku a problém cestování to těžko vyřeší.
Sečteno, podrženo za mě= nerušit podporu cestovního ruchu z veřejných prostředku, ale zaměřit se na způsob jejich využití, tak aby akce a principy, které podporují jednotlivé akce byly šetrnější k životnímu prostředí.
Je to tak, v rozpočtech je to zanedbatelná částka, ale kouzlo je v tom, že peníze nemizí někam do vzduchoprázdna, ale vracejí ve formě daní od podnikajících subjektu a lidi které v nich pracují, jako: ubytovací zařízení, restaurace, obchody, zámky, hrady atd., ale i doprava taky!!!
Pokud cestovní "servisní" služba přiláká peníze do místních rozpočtu, tak v čem je problém?
S ekologií to přímo nemá nic společného. Bude ekologičtější doprava, lidi budou radí ji využívat, ale zakazovat nebo zakázat krajům, obcím cestovní ruch podporovat je velký nesmysl, hlavně když jste do volebního programu dat jako cil - omezit cestovní ruch který má vliv na život voličů :fet:

Nejdříve by, v tom případě, museli vyřešit soběstačnost voličů od pracovních přijmu :lol:

Jirka Snizek, který založil anketu a vlákno, vypadá že je v předsednictví Středočeského kraje, tak ja jsem našel na internetu výroční správu krajské centrály cestovného ruchu:

VÝROČNÍ ZPRÁVA 2017 SCCR.pdf

Docela pěkný zdroj informace :mrgreen:

P.S. K otázce ekologií chci jen říct, že to působí jak ze známe sovětské písně:
"Poručíme větru, deštii"
https://www.ptejteseknihovny.cz/dotazy/ ... -cely-text
Tak ona je lokální podpora a pak v rámci CzechTururism se platí reklama na ČR v Jižní Americe.

Musíme tohle rozlišovat, lokální podpora typu, naučné stezky, cyklostezky, propagace neznámých českých skvostů mimo Prahu (která už je přeplněná), akce jízdenka na vlak a vstupenka v jednom apod. To bychom určitě podporovali dál, ale proč ze státních platit marketing na jiném kontinentu (a bylo už ve vláknu zmíněno), stějně někdo z Peru nepojede se podívat na český "venkov", zase skončí na TOP hradech a v Praze.

A ještě jendou (asi po desáté), nešlo by o zákaz podporu cestovního ruchu plošně, ale jen toho, který má extremní negativní dopad vs přínos. Třeba právě letecky přes půl planety na dva dny do Prahy podívat se na Karlův most a hrad (kde stejně nedostatkemm turistů netrpí).
Tito uživatelé poděkovali autorovi Vaclav.Zidek za příspěvky (celkem 3):
Michal.Lupecka, Jiri.Snizek, Ivor.Kollar
Václav Židek

Telefon: 775 198 038, Email: vaclav.zidek@pirati.cz
Facebook: https://www.facebook.com/vaclav.zidek

Uživatelský avatar
Ivan Sirko
Příznivec Pirátů – Praha
Příspěvky: 2721
Registrován: 04 úno 2011, 15:23
Profese: Putující filosof
Bydliště: Praha - 1
Dal poděkování: 10079 poděkování
Dostal poděkování: 2514 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Ivan Sirko » 22 bře 2019, 14:24

Vaclav.Zidek píše:
22 bře 2019, 13:22
A ještě jendou (asi po desáté), nešlo by o zákaz podporu cestovního ruchu plošně, ale jen toho, který má extremní negativní dopad vs přínos. Třeba právě letecky přes půl planety na dva dny do Prahy podívat se na Karlův most a hrad (kde stejně nedostatkemm turistů netrpí).
Tak za prve podívej jak je položena otázka v anketě:
Jsem pro zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz
Po druhé, jak je v Čechách zvykem: Jeden o koze, druhý o voze!!!
Jak by ty tuto větu prosazoval?
nešlo by o zákaz podporu cestovního ruchu plošně, ale jen toho, který má extremní negativní dopad vs přínos.
Pro mně je zásadní rozdíl mezi slovy zakázat a nepodporovat :evil:

Kdo bude ten, kdo to zakáže a jak? Myslíš že piráti postupují špatně, když snaží se sehnat podporu u voličů, aby prosazovali své myšlenky? Lepší by bylo diktátorsky zakázat? :fet:

Víš vůbec kolík "zákazu" v historií už bylo a jak to dopadlo? :?:
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ivan Sirko za příspěvky (celkem 2):
Jiri.Snizek, Petr.Vileta
"Moje představa demokrace je taková, že v ní nejslabší dostávají příležitost jako nejsilnější... Žádná země na světe momentálně neumí nic jiného, než projevit o své slabé blahosklonnou starost... Západní demokracie ve své dnešní podobě je jen zředěný faśismus... skutečnou demokracii nemůže dělat dvacet pánů usazených v centrále. Musí se vytvářet zdola, lidmi v každé vesnici."
- Gándhí

Uživatelský avatar
Vaclav.Zidek
Koordinátor krajského sdružení
Příspěvky: 441
Registrován: 06 dub 2018, 18:25
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 410 poděkování
Dostal poděkování: 524 poděkování

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Vaclav.Zidek » 22 bře 2019, 14:40

Ivan Sirko píše:
22 bře 2019, 14:24
Vaclav.Zidek píše:
22 bře 2019, 13:22
A ještě jendou (asi po desáté), nešlo by o zákaz podporu cestovního ruchu plošně, ale jen toho, který má extremní negativní dopad vs přínos. Třeba právě letecky přes půl planety na dva dny do Prahy podívat se na Karlův most a hrad (kde stejně nedostatkemm turistů netrpí).
Tak za prve podívej jak je položena otázka v anketě:
Tak začátek byl nějaký a diskuzí se vyvinul - demokratický proces.
Ivan Sirko píše:
22 bře 2019, 14:24
Vaclav.Zidek píše:
22 bře 2019, 13:22
Jsem pro zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz
Po druhé, jak je v Čechách zvykem: Jeden o koze, druhý o voze!!!
Jak by ty tuto větu prosazoval?
Prosazoval? Prostě takové investice / dotace nebude udělena na projekty, které nespojují ekologicky výhodné dopravní prostředky a rozvoj regionů. To se přeci dá jasně vymezit v programu na podporu cestovního ruchu.
Ivan Sirko píše:
22 bře 2019, 14:24
Vaclav.Zidek píše:
22 bře 2019, 13:22
nešlo by o zákaz podporu cestovního ruchu plošně, ale jen toho, který má extremní negativní dopad vs přínos.
Pro mně je zásadní rozdíl mezi slovy zakázat a nepodporovat :evil:

Kdo bude ten, kdo to zakáže a jak? Myslíš že piráti postupují špatně, když snaží se sehnat podporu u voličů, aby prosazovali své myšlenky? Lepší by bylo diktátorsky zakázat? :fet:

Víš vůbec kolík "zákazu" v historií už bylo a jak to dopadlo? :?:
Souhlas, termín "zákaz" byl neuvážený, jen prostě neudělovat podporu za státní peníze na cestování mezi kontinenty. Použil jsi ho ty a já se nechal strhnout, moje chyba. V jiným mých postech zde, najdeš vyjádření, že nejde o zákaz, ale o nepodpoření. Ze soukromými penězi, ať si lidi podporují klidně řůžové slony ze sádry na každé náměstí v ČR.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Vaclav.Zidek za příspěvky (celkem 2):
Jiri.Snizek, Ivan Sirko
Václav Židek

Telefon: 775 198 038, Email: vaclav.zidek@pirati.cz
Facebook: https://www.facebook.com/vaclav.zidek

Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 611
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 548 poděkování
Dostal poděkování: 398 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Ondrej.Kalis » 22 bře 2019, 16:40

Osobně jsem proti tomuto návrhu tak, jak je formulován. Myslím si, že cestování a cestovní ruch má své nezanedbatelné benefity a není na něm ze samotného principu nic špatného, proto to, že třeba lákáme turisty, aby k nám přijeli, a děláme jim k tomu prostředí, není v principu špatně.

Na druhou stranu doprava vytváří obrovskou zátěž pro životní prostředí, proto si myslím, že bychom měli podporovat udržitelné formy dopravy v cestovním ruchu. Například, aby byli cestovatelé motivováni využít místo letadla vlak, i když je to třeba bude stát den jízdy místo hodiny letu.

Samozřejmě by bylo skvělé, kdyby tento trend vedl i ke stavbě nových kolejových spojení v EU. Jen si představte, jak úžasně by se ulevilo evropským dálnicím, kdyby na chorvatské pobřeží a podél něj vedla kvalitní železnice a cesta z Prahy k Jadranu by byla časově srovnatelná třeba s cestou z Prahy do Gdańsku - kolik lidí by si dobrovolně a rádo odpustilo hodiny úmorného řízení a raději by si dali šlofíka ve vlaku?

Obdobně si myslím, že je velmi dobré podporovat cestovní ruch v blízkém okolí - jak trávení dovolené v ČR a sousedních státech, kam to chce zajistit kvalitní spojení veřejnou dopravou (a to i přeshraniční!), ale také v okolí bydliště. Osobně jsem aktivní pěší turista, k cestám za turistikou využívám z 99 % prostředky veřejné dopravy, proto vnímám jako velmi důležité víkendové spojení do různých lokalit, a to i méně populárních (protože i z hlediska udržitelnosti je lepší, aby spoje nejezdily jen do několika míst, kde se lidé až příliš koncentrují). V oblastech, kde toto funguje, a pokud možno ještě nabízejí zajímavou přírodu a cíle, je možné vidět obrovský zájem veřejnosti - podívejte se třeba na míru využití dlouho integrovaných autobusových linek PID např. do oblasti Štěchovic, Mníšku pod Brdy, Říčanska atd. - o železnici ani nemluvím, ta je turisty oblíbená dlouhodobě; také v nově zdostupněných lokalitách lze očekávat postupný nárůst zájmu (třeba vloni výrazně vylepšené Kokořínsko). Jistěže větší poptávka bude v okolí větších měst, ale i lidé z vesnic jistě rádi někam o víkendu vyjdou a když nejsou nuceni použít auto, je to fajn.

Na druhou stranu dám i negativní příklad. Hodně času trávím ve vsi nedaleko České Třebové, zpravidla tak činím o dovolené a na vycházky vyrážím v pracovní dny (o víkendu zase rád vyjedu na kolo cyklobusem nebo vlakem - ale to musím dojet 5-15 km na výchozí stanici). Naše ves má to štěstí, že tam historicky jezdí autobus o víkendu co 2 hodiny. Jenže jinak je v oblasti spojení tak mizerné a koordinace spojů je tak strašná, že popojet někam dál než do sousedního města veřejnou dopravou je obtížné, někdy až nemožné, a člověk je tak odkázán na auto i kdyby nechtěl. Přitom ke zlepšení by stačilo poměrně málo.

Takže za mě podporovat cestování - ano. Podporovat to, aby lidé o víkendu a o dovolené někam vyjeli - ano.

Ale doporučoval bych nebrat cestovní ruch jako obecné pozitivum, nýbrž podporovat šetrnější formy cestovního ruchu.

A když to vhodně spojíme s podporou zdravého pohybu a volnočasových aktivit, myslím, že můžeme mít skvělé koplexní téma!
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kalis za příspěvky (celkem 2):
Ivan Sirko, Vaclav.Zidek

Uživatelský avatar
Petr.Vileta
Člen KS Plzeňský kraj
Příspěvky: 27390
Registrován: 22 črc 2009, 18:12
Profese: živnostník, programátor
Bydliště: Plzeň 2
Dal poděkování: 22488 poděkování
Dostal poděkování: 19164 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Petr.Vileta » 22 bře 2019, 17:31

Jan.Licka píše:
22 bře 2019, 09:30
Osobně vidím východisko v tom, že budeme víc cestovat a pracovat virtuálně. Ostatně o co jde při cestování především - poznávat, relaxovat a bavit se. To se dá masám zajistit i bez toho, aby muselo sedm miliard lidí každý rok letět na opačnou stranu zeměkoule, aby si tam přes kopírák nafotily selfíčka na instáč.
No jo, ale sračku z místního jídla virtuálně nedostaneš, v mrtvém moři virtuálně po vodě chodit nebudeš, horko a písečnou bouři ze Sahary virtuálně nezažiješ. :D Dokonce ani tu Anglii, i když jsem se hodně díval na fotky, filmy, streetview, jsem naživo vnímal úplně jinak. Ty domečky mi přišly strašně malinké, takové legrační, proti těm u nás ve střední Evropě.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Vileta za příspěvky (celkem 2):
Jiri.Snizek, Matej.Sandor
Kumulovaný zastupitel a člen finančních výborů zastupitelstev Města Plzně a Městského obvodu Plzeň 2.
tel: 608 445 655 (odpoledne a večer)
stínový ministr švihlých nápadů
----------------------------------------
Mějme vždy na paměti: Běžný občan je až ten poslední, komu bychom chtěli něco zakazovat.

Uživatelský avatar
Vojtech.Pikal
Příspěvky: 20222
Registrován: 19 srp 2010, 23:45
Profese: poslanec, informatik
Bydliště: Olomouc
Dal poděkování: 26370 poděkování
Dostal poděkování: 19314 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Vojtech.Pikal » 23 bře 2019, 11:29

Vaclav.Zidek píše:
22 bře 2019, 08:42
1) nejde o zákaz - ale ukončení státní podpory mezikontinentálního cestovního ruchu
Sorry, ale nikde v návrhu jsem od navrhovatele nic o "mezikontinentálním" nezaznamenal. To bych se možná k návrhu stavěl trošičku jinak.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Vojtech.Pikal za příspěvek:
Jiri.Snizek
člen RV, AO, PO, ZO, FT a předsedající CF;
místopředseda sněmovny a poslanec za Olomoucký kraj, člen AO OlK
Profil|fb| Tel: 776635258

Uživatelský avatar
Vaclav.Zidek
Koordinátor krajského sdružení
Příspěvky: 441
Registrován: 06 dub 2018, 18:25
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 410 poděkování
Dostal poděkování: 524 poděkování

Re: Zastavení podpory cestovního ruchu z veřejných peněz

Příspěvek od Vaclav.Zidek » 23 bře 2019, 12:19

Vojtech.Pikal píše:
23 bře 2019, 11:29
Vaclav.Zidek píše:
22 bře 2019, 08:42
1) nejde o zákaz - ale ukončení státní podpory mezikontinentálního cestovního ruchu
Sorry, ale nikde v návrhu jsem od navrhovatele nic o "mezikontinentálním" nezaznamenal. To bych se možná k návrhu stavěl trošičku jinak.
Jj souhlas, ale diskuze se vyvinula, uz jsme se demokraticky posunuli dal, samozrejme to ted neni to hlasovane, ale treba brzy se dockame jasnejsi verze ;-)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Vaclav.Zidek za příspěvky (celkem 2):
Jiri.Snizek, Josef.Spak
Václav Židek

Telefon: 775 198 038, Email: vaclav.zidek@pirati.cz
Facebook: https://www.facebook.com/vaclav.zidek

Zamčeno

Zpět na „[Archív] Uzamčené členské podněty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host