To nelze řešit jinak než obecným zkvalitněním nabídky veřejné dopravy. Kroužky jsou natolik individuální, že speciální VHD není reálná.
To není tak docela pravda. V mnoha případech je VHD nastavena tak, že vůbec neodpovídá reálným potřebám pracujících a musí autem jezdit do práce, jinak by se nedostali, příp. jen velmi omezeně. Právě tímto krásně poznáš funkční a nefunkční systém VHD - v nefunkčním Ti jezdí převážně děti a důchodci, funkční systém vykazuje uživatelské spektrum mnohem bližší celkovému složení obyvatel. Srovnej si třeba oblasti dávno kvalitně integrované do PID s lokalitami, kde je doprava nic moc - a je znát i poměrně značný nárůst poptávky po kvalitní integraci.
Jestli lidi dojedou odpoledne autem nakoupit, to není takový problém, na vesnicích to dělá hodně lidí. Nejhorší je, pokud musíš jezdit autem do práce, protože v tom případě už prostě budeš jezdit autem všude, navíc cesty do práce a zpět konáš v nejvytíženějších časech.