MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Moderátoři: PKS Jihočeský kraj, Krajsti predsedajici, KoKS Jihočeský kraj, PMS Českobudějovicko
Pravidla fóra
- Na tomto fóru se vyhlašují závazná hlasování místního fóra. Hlasovat mohou pouze členové místního sdružení.
- Do tohoto fóra vidí a přispívají členové místního sdružení a jeho registrovaní příznivci ( Nastavit zobrazovaná fóra).
- Moderátorem tohoto fóra je místní předsednictvo.
-
- Uživatel fóra – není člen Pirátů
- Příspěvky: 19
- Registrován: 05 lis 2018, 17:42
- Profese: Odborář řidič
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Pan Šimek si pořád plete pojmy s dojmy. Rozeberte si komplet v čem všem váš zaměstnavatel podniká a v čem podniká Dopravní podnik a vůbec nekoukejte na dopravu.
Dostáváte se do situace, že absolutně ve 26 letech neumíte nic.
Místo toho abyste mi odpověděl na otázku kterou jsem vám položil. Jdete mimo téma a navíc musíte mít obhájce.
Otázka zní :jakou máte vizi?????
Děkuji
Dostáváte se do situace, že absolutně ve 26 letech neumíte nic.
Místo toho abyste mi odpověděl na otázku kterou jsem vám položil. Jdete mimo téma a navíc musíte mít obhájce.
Otázka zní :jakou máte vizi?????
Děkuji
- Josef.Spak
- Člen KS Jihočeský kraj
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 24 zář 2017, 23:50
- Profese: Programátor
- Bydliště: České Budějovice
- Dal poděkování: 1833 poděkování
- Dostal poděkování: 1111 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Jakkoliv to může být zajímavé, tohle asi není v možnostech dozorčí rady? Je to otázka spíš pro představenstvo, radu města nebo zastupitelstvo.Pirat82 píše: ↑06 pro 2018, 21:15 Dobrý den, myslím že pan Šimek má na tuto funkci čas, než třeba dostuduje Cevro. Od 1.1.2019 se zlevňuje DPH u veřejné dopravy z 15% na 10 procent. Chtěl bych se zeptat pana Šimka o kolik by zlevnil jízdenku na MHD, která stojí 16 Kč? A o kolik jízdenku na vlak v hodnotě 300 Kč. Děkuji.
Edit: I když, dneska je možné skoro všechno. Takže dotaz na Michala Šimka: Chtěl bys nějakým způsobem ovlivňovat cenu jízdného?
-
- Uživatel fóra – není člen Pirátů
- Příspěvky: 19
- Registrován: 05 lis 2018, 17:42
- Profese: Odborář řidič
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Jen tak mimochodem. Dopravní podnik daně neplatí takže nějaké DPH 10% je pro MHD jedno. To platí pro další dopravce kteří jsou ve ztrátě a musí logicky žebrat o prokazatelnou ztrátu. Veřejná doprava je z logiky věci vždy ztrátová. Nemusela by, jenže to by lístek nestál například 16 Kč, ale stál by 35 Kč!
16 Kč za lístek na hodinu je v ČR mezi nejlevnější MHD.
Za hodinu uděláte víc parády než co bylo 13 Kč na 20 minut. 13 X 3=39 Kč na 1 hodinu.
Zvlášť v ČB a její slavný dopravě se vyplatí 16 Kč /1 hodinu.
16 Kč za lístek na hodinu je v ČR mezi nejlevnější MHD.
Za hodinu uděláte víc parády než co bylo 13 Kč na 20 minut. 13 X 3=39 Kč na 1 hodinu.
Zvlášť v ČB a její slavný dopravě se vyplatí 16 Kč /1 hodinu.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi David.Lataj za příspěvky (celkem 2):
- Josef.Spak, Dan.Lestina
-
- Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
- Příspěvky: 13
- Registrován: 15 lis 2018, 16:55
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Pokud vejde tato novela (kterou podporuji) v platnost (aktuálně míří do Senátu), tak můj názor je, že by jízdenka na MHD měla zůstat stejně drahá a pomůže to k jejímu delšímu udržení v této ceně. U jízdného na vlak, které je pravidelně valorizováno o inflaci, by se mělo snížení DPH projevit v plné výši ovšem ponížené o inflaci.
U Vámi uváděné ceny dojde tedy ke snížení ceny o 13 korun a při inflačním navýšení oznámeném ČD o 2% zároveň k růstu o 6 Kč. Výsledkem je tedy cena 293 Kć včetně DPH 10%.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Michal_Simek za příspěvky (celkem 2):
- Dan.Lestina, Josef.Spak
-
- Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
- Příspěvky: 13
- Registrován: 15 lis 2018, 16:55
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Z dané pozice nijak, ale všeobecně si myslím, že cena jednotlivého jízdného je nastavená rozumně a je to spíš otázka na město, které by po případném zlevnění muselo tuto ztrátu kompenzovat.Josef.Spak píše: ↑06 pro 2018, 22:32
Jakkoliv to může být zajímavé, tohle asi není v možnostech dozorčí rady? Je to otázka spíš pro představenstvo, radu města nebo zastupitelstvo.
Edit: I když, dneska je možné skoro všechno. Takže dotaz na Michala Šimka: Chtěl bys nějakým způsobem ovlivňovat cenu jízdného?
Do budoucna po plném zavedení IDS bude nutno správně nastavit ceny integrovaného jízdného, které se předpokládám stane základem ceníku Dopravního podniku (zatím v IDS prodávány pouze časové jízdenky a systém je vcelku složitý).
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Michal_Simek za příspěvky (celkem 3):
- Dan.Lestina, Andrea.Protivinska, Josef.Spak
-
- Uživatel fóra – není člen Pirátů
- Příspěvky: 19
- Registrován: 05 lis 2018, 17:42
- Profese: Odborář řidič
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
No s tou kompenzací to není jednoduchý a slavný.
Přijďte se všichni přesvědčit na zastupko v pondělí.
V září se něco domluví a po volbách je to jinak.
Úsměvné.
To každý zapomene na MHD. Před volbama mraky slibů
atd.
Přijďte se všichni přesvědčit na zastupko v pondělí.
V září se něco domluví a po volbách je to jinak.
Úsměvné.
To každý zapomene na MHD. Před volbama mraky slibů
atd.
-
- Uživatel fóra – není člen Pirátů
- Příspěvky: 19
- Registrován: 05 lis 2018, 17:42
- Profese: Odborář řidič
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Ještě k panu Šimkovi.
Tu vizi. Jsem nějak nedohledal
Děkuji.
Tu vizi. Jsem nějak nedohledal
Děkuji.
- David.Witosz
- Republikový výbor
- Příspěvky: 339
- Registrován: 06 dub 2017, 07:54
- Profese: inženýrský geodet
- Bydliště: Ostrava
- Dal poděkování: 359 poděkování
- Dostal poděkování: 858 poděkování
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Zdravím.
Jako garant dopravy České pirátské strany Michala Šimka vřele doporučuji. V průběhu posledního roku se v našem týmu Doprava podílel na řešení problematiky novely zákona 416, či železničního uzlu Brno. Stejně tak se průběžně zapojoval do práce při otázkách hromadné dopravy.
Byl bych rád kdyby se zde konala věcná diskuse, nikoli útoky na kandidáta od člověka který se na fórum registoval 5.12.2018.
Děkuji.
Jako garant dopravy České pirátské strany Michala Šimka vřele doporučuji. V průběhu posledního roku se v našem týmu Doprava podílel na řešení problematiky novely zákona 416, či železničního uzlu Brno. Stejně tak se průběžně zapojoval do práce při otázkách hromadné dopravy.
Byl bych rád kdyby se zde konala věcná diskuse, nikoli útoky na kandidáta od člověka který se na fórum registoval 5.12.2018.
Děkuji.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi David.Witosz za příspěvek:
- Zuzana.Kudlackova
Hledejme vzdělání, právě proto, že cit je slepý, musíme mu svítit rozumem. Vzdělání hledejme praktické, ale také všeobecné a filosofické. Dnes zejména je také třeba vzdělání historického, politického. Mravnost dnes znamená do veliké míry mravnost politickou. Nedělejme rozdílu mezi politikou a mravností.
-
- Uživatel fóra – není člen Pirátů
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02 črc 2018, 20:13
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Zdravím čtenáře mého příspěvku.
Jelikož text poněkud delší než jsem předpokládal, rozdělil jsem jej do několika částí, aby si každý mohl vybrat tu část, která ho zaujme.
1) K VYBRANÉMU UCHAZEČI
2) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
3) DOPORUČENÍ
4) MŮJ POHLED NA ČLENSTVÍ V DR
5) OSTATNÍ
6) ZÁVĚR
K VYBRANÉMU UCHAZEČI
V první řadě bych chtěl tímto upřímně blahopřát panu Michalu Šimkovi k výběru. Přečetl jsem si jeho dopis a seznámil jsem se jeho životopisem. Kritizování či grilování (to je tedy termín ) Michala Šimka se nedopustím, protože zastávám jiný způsob, totiž spolupráci a součinnost. Další důvod uvádím v části VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Doplním dotaz Adama Petráska (viewtopic.php?f=771&t=44941#p593545), zda se nějací jiní uchazeči přihlásili. Přinejmenším ještě jedním jsem byl já . Učinil jsem tak na poslední chvíli (asi 20 min. před vypršením termínu), neboť jsem se o této možnosti dozvěděl den před stanoveným termínem pro podáním přihlášky.
Uvádím to ze dvou důvodů:
DOPORUČENÍ
Pokud mohu, dovolil bych si ve stručnosti navrhnout, jak by mohl člen DR zahájit své působení v této roli:
1. Definovat, naplánovat a dohodnout si se zastupiteli priority pro jednotlivé roky funkčního období.
2. Z pozice člena DR zaměřit se na činnosti týkající se DPMČB.
a. přímo:
i. Ekonomika a hospodárnost.
ii. Způsoby a možnosti čerpání dotací (nejen na pořizování vozidel, ale také například na vzdělání, školení).
iii. Personální politika, event. komunikace s odbory.
Například:
Je nutné si všímat toho, že v DPMČB nepracují pouze řidiči, ale také řidičky. Jaké mají zázemí v koncových stanicích, jaká je jejich bezpečnosti při provozování nočních linek.
b. nepřímo:
i. Komunikace s představiteli a zástupci města, jaký je záměr s dopravním řešením a dopravní obslužností ve městě a jeho bezprostředním okolím.
Níže nastíním problematiku formou řečnických otázek. V případě diskuze na toto téma navrhuji jiné vlákno nebo jinou formu.
Městská doprava, obecně doprava není izolovanou činností. Zvláště v ČB je vliv individuální dopravy (ID) na veřejnou dopravu markantní. Je nutné se tedy ptát, co chce město a tomu následně přizpůsobit možnosti a fungování veřejné dopravy. Chce a stojí město o to, aby MHD byla volbou číslo jedna pro občany a návštěvníky města? Má na to DPMČB kapacity? Kdo to zaplatí?
Je to též politicky citlivé téma. Má-li být jeden typ dopravy preferovaný před jiným, pak na úkor druhého. Je to kvůli tomu co cestujícího zajímá nejvíce – cestovní čas (celková doba, kdy se cestující z bodu A dostane do bodu B). Při nutnosti dojít na zastávku v konkrétní čas, jet MHD, vystoupit a dojít co cílového místa, MHD zákonitě musí „prohrávat“. Teoretická rychlost MHD může být cca 25kmh-1, reálná bude patrně ještě nižší (intenzita dopravy, úzká hrdla, apod.). Je MHD rychlá dost anebo málo?
Kde v ČB udělám preferenční pruhy pro MHD/BUS + integrovaný záchranný systém (IZS) + taxi, tam omezím dopravu individuální.
Vezměme jiný příklad. Kudy vede největší část linek MHD v ČB? Patrně ulicí Na Sadech. Omezme tam tedy průjezd vozidel ID, alespoň v době dopravních špiček. Alternativní trasy pro ID přeci existují. Udělá to však někdo? Jak to ocení voliči v komunálních volbách? Odhodlá se někdo, aby po zavedení placených parkovacích zón ve městě, řekl: „Zavedeme preferenční jízdní pruhy pro MHD a IZS a jízdné bude stejné.“ ?
Stane se následující. Vozidla ID dramaticky neubudou (moje domněnka!). Buď budou stát v kolonách (ze dvou jízdních pruhů budou používat jeden) nebo začnou hledat cesty, kde doposud byl klid (a zavládne nespokojenost nejen na ulici u řidičů, ale také u obyvatel a uživatelů okolní zástavby).
Preferenční světelné křižovatky, bez samostatných průběžných jízdních pruhů nedávají příliš smysl. To, co je nyní v ČB realizováno hodnotím velmi kladně (Husova třída, Mariánské náměstí). Skutečně, je přinejmenším vidět, že někdo má snahu s dopravou v ČB něco udělat. Ale co dál? Jak nynější stav rozšiřovat?
Závěrem tohoto bloku poukážu již jen na to, že obchvat ČB toho pro MHD také příliš nevyřeší. Jaký vliv bude mít D3 na vedení linky Máj (Antonína Barcala – Nádraží)?
3. Spolupráce s představenstvem
a. Spolupracovat a podporovat představenstvo společnosti, jestliže prováděné či zamýšlené kroky odpovídají záměrům města.
b. Konstruktivně kritizovat a především navrhovat alternativní způsoby postupů a kroků. Říct, že je něco špatně, nebo že se nelíbí, je až příliš snadné a mnohdy i časté.
MŮJ POHLED NA ČLENSTVÍ V DR
Líbilo by se mi podílet na řešení dopravní obslužnost MHD, řešení vedení linek MHD, tvorba intervalových jízdních řádů, oběhy a obraty vozidel a další odborné práce související s MHD. Člen DR to může dělat, dle mého, pouze nepřímo. Přes ekonomické výsledky, finanční rozvahy a kontroly.
Věřím a přeji Michalu Šimkovi, aby zvládl přejít od technicistního pohledu k manažerskému. Neboli od pohledu „co a jak to jezdí/funguje “ (tak pravděpodobně začíná každý, kdo se o dopravu zajímá – laicky či profesně) k pohledu „za kolik to jezdí, co to bude stát a kde na to vzít“. To je dle mého názoru nezbytné pro člena DR.
OSTATNÍ
Ztotožňuji se s prohlášením, ať jej zmínil kdokoliv, že členství v DR je především záležitostí zájmu o dopravu, nežli o výdělek.
Na druhou stranu, má-li být členství přínosné, bude nutné se na něj i připravovat. Proto kalkulace 4 schůze po 2 hodinách za rok, je zjednodušená. Čas věnovaný DR bude patrně vyšší, na úkor osobního volna (termínem vojenským ), rodiny či jiných mimopracovních aktivit.
Netroufám si soudit člověka podle věku a vzdělání. Věřím, že i mimopracovní aktivity jsou přínosné pro výkon dané funkce.
Děkuji za čas věnovaný mému příspěvku.
Jelikož text poněkud delší než jsem předpokládal, rozdělil jsem jej do několika částí, aby si každý mohl vybrat tu část, která ho zaujme.
1) K VYBRANÉMU UCHAZEČI
2) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
3) DOPORUČENÍ
4) MŮJ POHLED NA ČLENSTVÍ V DR
5) OSTATNÍ
6) ZÁVĚR
K VYBRANÉMU UCHAZEČI
V první řadě bych chtěl tímto upřímně blahopřát panu Michalu Šimkovi k výběru. Přečetl jsem si jeho dopis a seznámil jsem se jeho životopisem. Kritizování či grilování (to je tedy termín ) Michala Šimka se nedopustím, protože zastávám jiný způsob, totiž spolupráci a součinnost. Další důvod uvádím v části VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Doplním dotaz Adama Petráska (viewtopic.php?f=771&t=44941#p593545), zda se nějací jiní uchazeči přihlásili. Přinejmenším ještě jedním jsem byl já . Učinil jsem tak na poslední chvíli (asi 20 min. před vypršením termínu), neboť jsem se o této možnosti dozvěděl den před stanoveným termínem pro podáním přihlášky.
Uvádím to ze dvou důvodů:
- Mohlo by to poukazovat na to, že zájem o členství v DR DPMČB byl – věřím, že bylo více uchazečů.
- Druhým důvodem, proč zde zmiňuji můj zájem působit v DR, je vyhnout se případnému nedorozumění. Ačkoliv byl vybrán někdo jiný, nemám nejmenší zájem na jakémkoliv kritizování ze zášti či zklamání.
DOPORUČENÍ
Pokud mohu, dovolil bych si ve stručnosti navrhnout, jak by mohl člen DR zahájit své působení v této roli:
1. Definovat, naplánovat a dohodnout si se zastupiteli priority pro jednotlivé roky funkčního období.
2. Z pozice člena DR zaměřit se na činnosti týkající se DPMČB.
a. přímo:
i. Ekonomika a hospodárnost.
ii. Způsoby a možnosti čerpání dotací (nejen na pořizování vozidel, ale také například na vzdělání, školení).
iii. Personální politika, event. komunikace s odbory.
Například:
Je nutné si všímat toho, že v DPMČB nepracují pouze řidiči, ale také řidičky. Jaké mají zázemí v koncových stanicích, jaká je jejich bezpečnosti při provozování nočních linek.
b. nepřímo:
i. Komunikace s představiteli a zástupci města, jaký je záměr s dopravním řešením a dopravní obslužností ve městě a jeho bezprostředním okolím.
Níže nastíním problematiku formou řečnických otázek. V případě diskuze na toto téma navrhuji jiné vlákno nebo jinou formu.
Městská doprava, obecně doprava není izolovanou činností. Zvláště v ČB je vliv individuální dopravy (ID) na veřejnou dopravu markantní. Je nutné se tedy ptát, co chce město a tomu následně přizpůsobit možnosti a fungování veřejné dopravy. Chce a stojí město o to, aby MHD byla volbou číslo jedna pro občany a návštěvníky města? Má na to DPMČB kapacity? Kdo to zaplatí?
Je to též politicky citlivé téma. Má-li být jeden typ dopravy preferovaný před jiným, pak na úkor druhého. Je to kvůli tomu co cestujícího zajímá nejvíce – cestovní čas (celková doba, kdy se cestující z bodu A dostane do bodu B). Při nutnosti dojít na zastávku v konkrétní čas, jet MHD, vystoupit a dojít co cílového místa, MHD zákonitě musí „prohrávat“. Teoretická rychlost MHD může být cca 25kmh-1, reálná bude patrně ještě nižší (intenzita dopravy, úzká hrdla, apod.). Je MHD rychlá dost anebo málo?
Kde v ČB udělám preferenční pruhy pro MHD/BUS + integrovaný záchranný systém (IZS) + taxi, tam omezím dopravu individuální.
Vezměme jiný příklad. Kudy vede největší část linek MHD v ČB? Patrně ulicí Na Sadech. Omezme tam tedy průjezd vozidel ID, alespoň v době dopravních špiček. Alternativní trasy pro ID přeci existují. Udělá to však někdo? Jak to ocení voliči v komunálních volbách? Odhodlá se někdo, aby po zavedení placených parkovacích zón ve městě, řekl: „Zavedeme preferenční jízdní pruhy pro MHD a IZS a jízdné bude stejné.“ ?
Stane se následující. Vozidla ID dramaticky neubudou (moje domněnka!). Buď budou stát v kolonách (ze dvou jízdních pruhů budou používat jeden) nebo začnou hledat cesty, kde doposud byl klid (a zavládne nespokojenost nejen na ulici u řidičů, ale také u obyvatel a uživatelů okolní zástavby).
Preferenční světelné křižovatky, bez samostatných průběžných jízdních pruhů nedávají příliš smysl. To, co je nyní v ČB realizováno hodnotím velmi kladně (Husova třída, Mariánské náměstí). Skutečně, je přinejmenším vidět, že někdo má snahu s dopravou v ČB něco udělat. Ale co dál? Jak nynější stav rozšiřovat?
Závěrem tohoto bloku poukážu již jen na to, že obchvat ČB toho pro MHD také příliš nevyřeší. Jaký vliv bude mít D3 na vedení linky Máj (Antonína Barcala – Nádraží)?
3. Spolupráce s představenstvem
a. Spolupracovat a podporovat představenstvo společnosti, jestliže prováděné či zamýšlené kroky odpovídají záměrům města.
b. Konstruktivně kritizovat a především navrhovat alternativní způsoby postupů a kroků. Říct, že je něco špatně, nebo že se nelíbí, je až příliš snadné a mnohdy i časté.
MŮJ POHLED NA ČLENSTVÍ V DR
Líbilo by se mi podílet na řešení dopravní obslužnost MHD, řešení vedení linek MHD, tvorba intervalových jízdních řádů, oběhy a obraty vozidel a další odborné práce související s MHD. Člen DR to může dělat, dle mého, pouze nepřímo. Přes ekonomické výsledky, finanční rozvahy a kontroly.
Věřím a přeji Michalu Šimkovi, aby zvládl přejít od technicistního pohledu k manažerskému. Neboli od pohledu „co a jak to jezdí/funguje “ (tak pravděpodobně začíná každý, kdo se o dopravu zajímá – laicky či profesně) k pohledu „za kolik to jezdí, co to bude stát a kde na to vzít“. To je dle mého názoru nezbytné pro člena DR.
OSTATNÍ
Ztotožňuji se s prohlášením, ať jej zmínil kdokoliv, že členství v DR je především záležitostí zájmu o dopravu, nežli o výdělek.
Na druhou stranu, má-li být členství přínosné, bude nutné se na něj i připravovat. Proto kalkulace 4 schůze po 2 hodinách za rok, je zjednodušená. Čas věnovaný DR bude patrně vyšší, na úkor osobního volna (termínem vojenským ), rodiny či jiných mimopracovních aktivit.
Netroufám si soudit člověka podle věku a vzdělání. Věřím, že i mimopracovní aktivity jsou přínosné pro výkon dané funkce.
Děkuji za čas věnovaný mému příspěvku.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi martin.stepka za příspěvky (celkem 5):
- Josef.Spak, nightboy, Nepomuk, Michal_Simek, Ivo.Vlasaty
- Jan.Hosek
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 453
- Registrován: 18 lis 2016, 21:05
- Profese: programátor
- Bydliště: České Budějovice
- Dal poděkování: 310 poděkování
- Dostal poděkování: 499 poděkování
Re: MF ČB 19/2018 Nominace Michala Šimka do dozorčí rady Dopravního podniku města ČB
Upřesním, že přihlášených (do DR dopravního podniku) bylo 7 a minimálně na 2 byla shoda, že bychom je bez obav do DR pustili.martin.stepka píše: ↑07 pro 2018, 16:04
- Mohlo by to poukazovat na to, že zájem o členství v DR DPMČB byl – věřím, že bylo více uchazečů.
Byl jsem u pohovoru s Michalem a má opravdu úctyhodný přehled o tom, "co, kde všude ve světe a jak jezdí, jezdilo, bude jezdit, létá, létalo, a bude létat". Jeho manažerský pohled možná na první pohled neoslní, ale má ho také. Bavili jsme se i o možných úpravách cenové politiky více, než za kolik si myslí, že by měl být 16 korunový lístek.martin.stepka píše: ↑07 pro 2018, 16:04 Věřím a přeji Michalu Šimkovi, aby zvládl přejít od technicistního pohledu k manažerskému. Neboli od pohledu „co a jak to jezdí/funguje “ (tak pravděpodobně začíná každý, kdo se o dopravu zajímá – laicky či profesně) k pohledu „za kolik to jezdí, co to bude stát a kde na to vzít“. To je dle mého názoru nezbytné pro člena DR.
Ještě upozorním, že pořádáme veřejná setkání komunálního týmu. Budeme rádi, když tam členové dozorčích rad také někdy přijdou a budete s nimi moct o jejich práci diskutovat.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Hosek za příspěvek:
- Dan.Lestina