Evidence kontaktů a schůzek

Informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.


Zamčeno
Uživatelský avatar
Tomas.Gottwald
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 340
Registrován: 21 pro 2017, 09:25
Profese: Siemens Sales & QC Rep., Scientist
Dal poděkování: 426 poděkování
Dostal poděkování: 198 poděkování

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od Tomas.Gottwald »

Dne 26.11.2018 jsem se od rána pokoušel telefonicky kontaktovat na čísle 601 562 029 pana Ing. Jana Nečase (ANO), předsedy místní organizace ANO Blansko. Pana Nečase se mi zastihnout nepodařilo.
V 16:11 hodin jsem se tedy telefonicky spojil s místopředsedou Lukášem Holíkem (ANO) na čísle 775 306 922.
Předal jsem mu informaci, že se chci za Piráty ucházet o zvolení do finančního a kontrolního výboru zastupitelstva města Blanska na roky 2018 až 2022. Na internetu jsem si dohledal informaci, že z opozičních stran v Blansku pro toto volební období má nejvíce zastupitelů hnutí ANO (5 zastupitelů) a v loňském roce mělo své zástupce v dotčených výborech [1][2][3].
Z tohoto důvodu jsem požádál o zprostředkování schůze s panem Ing. Pavlem Matuškou (ANO) o krátkou schůzku, kdyby měl chuť mě seznámit s agendou a průběhem činosti dotčených výborů v minulém volebním období.
Byla mi poskytnuta informace od pan Holíka, že nejlepší bude řešit setkání přes lídrini blanenské kandidátky ANO v letošních volbách do zastupitelstva města Blanska paní Mgr. Lenku Dražilovou, MBA (ANO). Pan Holík mi poskytnul informaci, že moje telefoní číslo 774 785 060 se žádostní předá paní Dražilové.

Zdroje:
[1] https://www.blansko.cz/samosprava/zastupitelstvo-vybory
[2]https://www.volby.cz/pls/kv2018/kv1111? ... 0&xvyber=0
[3]https://www.blansko.cz/clanky/2018/10/d ... nim-obdobi
Tito uživatelé poděkovali autorovi Tomas.Gottwald za příspěvek:
Robert.Magni
pay ><(((°> ><(((°> ><(((°> ><(((°> ><(((°> pay » 25 říj 2019, 10:07
Uživatelský avatar
Marketa.Gregorova
Republikové předsednictvo
Příspěvky: 1180
Registrován: 15 dub 2012, 21:18
Profese: europoslankyňa
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 1225 poděkování
Dostal poděkování: 4289 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od Marketa.Gregorova »

Dne 25.10. jsem s v Café Morgal potkala s Martinem Freundem. Oslovil mě už před nějakou dobou, že mi může dát info a předat agendu a nyní jsme se potkali. Nabrífoval mě opět k Rapidu a HF, konkrétně k tomu, co teď hoří a je potřeba udělat či schválit, aby to mohlo fungovat dál. Představil mi ve stručnosti i všechny ostatní projekty města (ne neziskového sektoru, což je tam taky) ve Strategickém plánu. Doporučil mi některé lidi, s nimiž bych měla mluvit (Jan Milota, Renata Horáková, Jana Mihulová), abych získala podklady pro konkrétní kroky, co je teď třeba dělat, a větší vhled.

Šli jsme se pak podívat na Svoboďák, kde měl Martin vystupovat na demonstraci "Za dostupné bydlení!", a tam jsme potkali Honzu Milotu z IQ Roma servies, takže jsme se rozhodli si pak jít ještě jednou sednout a probrat detaily Housingu First i Rapidu a já si dovolím to zapsat jako hromadný zápis, jelikož to stále bylo k jednomu tématu, leč nečekaně. Přidali se k nám i další sociální pracovníci IQ Roma, Adam Fialík a později Vašek Petzl.

Ti mě informovali především o tom, jak si vedou různí účastníci Rapidu a jak komplexní je problematika vyhodnocování (ne nemožná, jen je potřeba si dávat pozor na zkratky), a to s ohledem na informaci, kterou měli asi z nějakého rozhovoru, že budeme navštěvovat domy s účastníky projektů a posuzovat praxi toho fungování. Honza mě poprosil o schůzku s Tomášem Koláčným, kterou jsem přislíbila zařídit. Chtěla jsem znát názor Martina na to, kdo by byl kvalitním člověkem v bytové a kdo v sociální komisi, a pro bytovou mi byl doporučen Honza Milota, pro sociální Mirek Zima či Kristýna Fuchsová, na niž jsem dostala číslo, abych zjistila její zájem a možnosti. Na vše samozřejmě bude vypsána nějaká forma výběrka, ale ráda bych aktivně oslovovala lidi, aby představili svou vizi, co tam mohou dělat.

Přijaté výhody: doporučení na lidi do komisí i k dalšímu kontaktu
Poskytnuté výhody: někteří si ode mě ubalili cigaretku
Tito uživatelé poděkovali autorovi Marketa.Gregorova za příspěvky (celkem 3):
Robert.Magni, Jiri.Ulip, Dalibor.Zahora

Europoslankyňa.
Místopředsedkyňa.
Vedoucí RT EZO.

Pravda bolí.
Politika je pro všechny.
NEklikat.
Píše se to AI.

Uživatelský avatar
Jan.Novak
Republikový výbor
Příspěvky: 2445
Registrován: 22 čer 2010, 19:12
Profese: Politolog, Historik
Bydliště: Týn nad Vltavou
Dal poděkování: 4042 poděkování
Dostal poděkování: 2936 poděkování

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od Jan.Novak »

Pondělí 22.10. Neformální setkání s lídrem ProTejn

Na žádost lídra ProTejnu Ondřeje Boušky jsme se neformálně sešli v Kácovské věži. Přítomen byl za hnutí Protejn i p. Šplíchal. Za Piráty Novák a Kostadinov. Probírali jsme vzájemné vztahy a snažili se vyřešit neshody, které mezi námi poslední dobou panovaly.
Poskytnuté výhody: 0
Přijaté výhody: Malinovka a domácí limonáda

Pondělí 22.10. Programová schůzka s ČSSD

Následovala ihned po schůzi s ProTejnem, kde došlo k vylazení programových priorit před schůzí všech potenciálních koaličních partnerů. Vyjasnili jsme si sporné body. Například kamerový systém města. Za Piráty Novák, Kostadinov. Za ČSSD: David Slepička, Jaroslav Slepička, p. Chmela.

Poskytnuté výhody: 0
Přijaté výhody: 0

Úterý 23.10. Koaliční schůze k programovým bodům

Schůze ke koaliční smlouvě a k programovým prioritám.
Piráti: Kostadinov; ČSSD: Slepička, Dudková; Tejňáci: Šálený, Bezpalec; ODS: Tvrdík, Marek, Pouzarová; SSO:Machálek, Moravec, Meidl

Na této schůzi došlo k připomínkování koaličních dokumentů. Domluvili jsme se na dalším postupu.

Poskytnuté výhody: 0
Přijaté výhody: 3 sklenice vody

Pátek 26.10. Koaliční schůze - finalizace Koaliční smlouvy a koaličního programu

Piráti: Novák, Kostadinov; ODS:Marek, Sudová SSO: Machálek, Moravec, Meidl; ČSSD: Slepička; Tejňáci: Šálený, Bezpalec

Došlo k finalizování koaličních dokumentů, které se zapracují a dají ke schválení. Probrána změna na vyjednané pozici starosty. Ing. Tomáš Tvrdík z ODS musel ze zdravotních důvodů odstoupit od své kandidatury. Nahradí ho Ing. Ivo Machálek (SSO), na funkci místostarostky Mgr. Martina Sudová (ODS).

Poskytnuté výhody:0
Přijaté výhody: Simon - 2 kofoly, Honza - 2 kofoly
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Novak za příspěvek:
Robert.Magni

Člen RV za JčK
Předseda kontrolního výboru zastupitelstva Jihočeského kraje
Zastupitel města Týn nad Vltavou

Jaroslav.Sevcik
Místní předsednictvo
Příspěvky: 95
Registrován: 10 bře 2017, 11:32
Profese: starosta T. J. Sokol Uherské Hradiště
Bydliště: Uherské Hradiště
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 133 poděkování

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od Jaroslav.Sevcik »

V pátek 26.10. neformální setkání s lídrem Soukromníků Ing. Michalem Dvouletým v kavárně v domě U Jelena (jiné kafe).
Účastníci za Piráty: Jaroslav Ševčík, František Elfmark
Šlo o neformální schůzku, kdy jsme navzájem zhodnotili průběh a výsledky voleb. Delší řeč zůstala u pana Ing. Stanislava Blahy, kdy jsme rozebírali jeho chování vůči ostatním a v různých situacích.
Pan Dvouletý, který bude stejně jako my v opozici nás informoval, že založil spolek, který by měl uchovat pozitivní energii lidí, co chtěli před volbami něco změnit, hlavně lidi z kandidátky soukromníků - heslo NAPLNO.
Také jsme se bavili o tom, že v budoucnu můžeme spolupracovat v rámci opozice na různých společných projektech. Shodli jsme se také, že opoziční práce by nemusela být zrovna nepříjemná a že by bylo dobré se potkat velmi neformálně v širokém opozičním spektru a seznámit se či utužit dobré vztahy.

Poskytnuté výhody: nic
Přijaté výhody: Zelený čaj, cappuccino
Uživatelský avatar
Mikulas.Peksa
Poslanec/poslankyně Evropského parlamentu
Příspěvky: 4625
Registrován: 29 lis 2012, 08:33
Profese: europoslanec, ajťák, fyzik
Dal poděkování: 7811 poděkování
Dostal poděkování: 11919 poděkování

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od Mikulas.Peksa »

V průběhu čtvrtka a pátku jsem absolvoval neformální setkání s

1) S balkánským zpravodajem ČRo Thomasem Kulidakisem. Probírali jsme evropskou politiku, převážně s ohledem na Balkán. Jakkoli nedošlo k formálnímu ovlivňování, konstatuji, že hodně respektuji hluboký vhled do tamní problematiky, který Thomas má, a který vychází z pobytu v primárně řeckém prostředí.

2) Michalem Feixem ze Seznamu. Schůzce byl přítomen můj asistent David Wagner. Bavili jsme se o svobodě Internetu, jmenovitě např. copyrightové směrnici, šíření reklamy nebo boji proti teroristickému obsahu on-line. Shodujeme se v obecném zjištění, že některé regulace dopadají selektivně na české / evropské firmy, zatímco jejich nečeští / mimoevropští konkurenti (Google, Facebook,...) náklady těchto opatření nenesou. Zároveň se shodujeme, že aktuální snahy tradičních stran o regulaci Internetu přenášejí pod různými vykonstruovanými záminkami řadu nákladů jiných podnikatelů na podnikatele podnikající na Internetu (typicky snahy o zavádění tzv. "daně z odkazu"). Probírali jsme i možné konkrétní kroky směřující k nápravě největších nespravedlností.

3) Michalem Bergem z českých a evropských Zelených. Probírali jsme aktuální situaci v našich stranách, na evropské scéně a možné výhledy na eurovolby a dění po nich. Závěru setkání byl přítomen Mikuláš Ferjenčík. Shodujeme se v obecném hodnocení situace, nicméně ze schůzky nevyplynuly žádné konkrétní společné kroky.

4) S novou estonskou velvyslankyní Evou-Mariou Liimets. Probírali jsme aktivity skupiny přátel v parlamentu, česko-estonské vztahy v kontextu dalších států střední a východní Evropy, digitalizaci a evropskou digitální politiku.

Přijaté výhody: estonská čokoláda

U většiny výše zmíněných schůzek jsme pili kávu nebo vodu, někdy jsem platil já, někdy druhý.

V průběhu minulého týdne jsem byl na cestě výboru do Kanady. Mými spolucestujícími byli poslanci Tomáš Hanzel (ČSSD), Ondřej Benešík (KDU-ČSL), Jan Zahradník (ODS), Zuzana Majerová-Zahradníková (ODS), Přemysl Mališ (ANO) a několik úředníků výboru pro evropské záležitosti a ministerstva průmyslu a obchodu. V průběhu cesty jsme se opakovaně bavili o české domácí a zahraniční politice. Žádné konkrétní dohody z těchto diskusí nevyplynuly ani nebyly předkládány. Během cesty jsme se setkali s představiteli kanadského parlamentu a ministerstev a představiteli provincie Ontario. Hlavními tématy těchto setkání byla smlouva CETA a imigrační politika Kanady a EU.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Mikulas.Peksa za příspěvky (celkem 2):
Robert.Magni, Dalibor.Zahora
Mám blog, jsem na Facebooku, Twitteru, Instagramu a Mastodonu.

Chcete se zapojit do evropské politiky? Náš konzultační tým na Mattermostu evropských Pirátů najdete zde!
Uživatelský avatar
Pavel.Hajek
Příspěvky: 501
Registrován: 29 čer 2014, 13:07
Profese: učitel
Dal poděkování: 503 poděkování
Dostal poděkování: 1076 poděkování

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od Pavel.Hajek »

Ve středu 10. 10. 2018 jsme zahájili na pozvání dalších stran druhé kolo jednání o vzniku koalice na Praze 10.

Jednání s TOP09
Datum: 10. 10. 2018
Přítomni: Jana Komrsková, Pavel Hájek a Petr Beneš (za Piráty), Ondřej Počarovský, Radek Lojda a Tomáš Pek (za TOP09)

Obsah: Sdělili jsme si své preference po prvním kole jednání a probírali některé programové body jako návrh na odkoupení Proluky. Neformálně jsme pohovořili o různých pohledech, které mohou mít opozice a koalice na práci a jednání rady obce.

Přijaté výhody: nic

Poskytnuté výhody: na oplátku z minulého jednání jsme tentokrát zaplatili pití

Jednání s Koalicí Vlasta a ODS
Datum: 10. 10. 2018
Přítomni: Jana Komrsková, Pavel Hájek a Petr Beneš (za Piráty), Renata Chmelová, Pavel Mareš a David Kašpar (za Koalici Vlasta), Filip Humplík a Martin Valovič (za ODS)

Obsah: Za Piráty jsme přijali pozvání na první trojstranné jednání od voleb. Bavili jsme se již o konkrétních návrzích jednotlivých stran na gesce a priority. Současně jsme zmínili i možné programové třecí plochy na tomto potencionálním koaličním půdorysu.

Přijaté výhody: pohoštění nealkoholického charakteru

Poskytnuté výhody: nic

Ve čtvrtek 11. 10. 2018 se uskutečnilo třetí jednání našeho zastupitelského klubu. Vyjednávací tým informoval klub o všech jednáních a proběhla porada nad dalším směřování vyjednání o budoucí koalici.

Jednání s Koalicí Vlasta
Datum: 12. 10. 2018
Přítomni: Jana Komrsková, Pavel Hájek, Petr Beneš a Zuzana Freitas (za Piráty), Renata Chmelová, Milan Maršálek a Lucie Sedmihradská (za Koalici Vlasta)

Obsah: Bavili jsme se o konkrétních gescích a podrobněji i o programových prioritách jako je správa bytů a nebytů, velké investice a další. Objasňovali jsme si řadu principů a rozhodovacích procedur, které fungují v našich stranách a klubech.

Přijaté výhody: nic

Poskytnuté výhody: pohoštění nealkoholického charakteru

Jednání se Starosty Pro Prahu
Datum: 12. 10. 2018
Přítomni: Pavel Hájek a David Satke (za Piráty), Ivana Cabrnochová, Vladimír Novák a Aleš Choděra (za SPP)

Obsah: Starostové (SPP) navázali na naše předchozí jednání o možné konkrétní představě budoucí koalice, kde by v radě zasedli pouze zástupci Koalice Vlasta a Pirátů a souhlasili by s tímto uspořádáním, ve kterém by SPP mělo v kompetenci dva výbory/komise (finance, úz. rozvoj). Sdělili jsme, že tento půdorys koalice není z hlediska Pirátů v tuto chvíli preferovaný, ale budeme o této nabídce korektně informovat náš zastupitelský klub. Stručně jsme se bavili o programových shodách a komunikovali jsme naše zásady, že opozice má mít menšinové, ale regulerní zastoupení ve všech výborech a komisích. Funkci předsedy kontrolního výboru bychom rádi nabídli nejsilnější opoziční straně a vítáme možnost, aby všechny strany v zastupitelstvu mohly do výborů a komisí nominovat i nečleny zastupitelstva a zapojit tím kandidáty, kteří se do zastupitelstva nedostali, ale měli by o práci v těchto orgánech zájem. V této otázce panovala shoda.

Přijaté výhody: žádné

Poskytnuté výhody: uhradili jsme účet v kavárně

zapsal Pavel Hájek za vyjednávací tým Piráti Praha 10
Tito uživatelé poděkovali autorovi Pavel.Hajek za příspěvek:
Robert.Magni
Uživatelský avatar
Zdenek.Hrib
Republikový výbor
Příspěvky: 1626
Registrován: 03 říj 2013, 09:43
Profese: konzultant
Dal poděkování: 1065 poděkování
Dostal poděkování: 3288 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od Zdenek.Hrib »

celý můj poslední týden najednou:

pondělí 22.10. 11:00 - setkání se zástupci Hospodářské komory Praha (HKP) v jejich sídle (předseda Roman Pommer, místopředseda Petr Michal). diskuze na téma odbornosti komory ve věcech podpory podnikání (stavebnictví, sdílená ekonomika, ...) které může nabídnout HKP magistrátu. Závěrem jsem informoval představitele HKP o to, že MČ Praha 1 se chystá prodloužit podivný pronájem pro "Hospodářskou komoru Praha 1" (samostatná organizace odlišná od HKP), nicméně s personálním propojením v osobě Filipa Dvořáka) v Lucerně (12.000 Kč měsíčně za 180m2). Informoval jsem je o záměru našeho MS Praha 1 medializovat tyto podezřelé kroky dosluhujícího starosty Lomeckého na Praze 1. Dostal jsem kafe a nabídku konzultací od HKP. Petr Michal mi potvrdil, že AK Císař, Češka, Smutný, ve které je společníkem, má smlouvu s magistrátem, nicméně neřešili jsme nic okolo této smlouvy či souvisejících právních služeb.

pondělí 22.10. 20:00 - setkání se zástupci potenciálních koaličních partnerů (Jiří Pospíšil, Petr Hlubuček, Pavel Vyhnánek, Jan Čižinský) s Adamem Zábranským v klubu SSPP na magistrátu Jednání o personálním obsazení Prahy. Představili jsme stručná CV našich nominantů a pro nás prioritní oblasti.

úterý 23.10. 13:00 setkání s předsedou STAN Petrem Gazdíkem v PSP. Setrvali jsme v družném rozhovoru. Příště si případné nejasnosti či výhrady vysvětlíme nejprve napřímo a nikoliv přes média.

středa 24.10. 15:00 představení manažerského shrnutí personálního auditu magistrátu zástupci jeho dodavatele PWC za přítomnosti primátorky, ředitelky magistrátu a ředitelky personálního odboru magistrátu (s Adamem Zábranským).

čtvrtek 25.10. 18:00 - setkání se zástupci potenciálních koaličních partnerů (Jiří Pospíšil, Petr Hlubuček, Pavel Vyhnánek, Jan Čižinský) s Adamem Zábranským v klubu SSPP na magistrátu. Dohodnuto personální obsazení rady HMP ve složení:
Piráti
primátor Zdeněk Hřib - IT, EU fondy, zahraniční vztahy, vnitřní a vnější vztahy
radní Adam Zábranský - bydlení a otevřená radnice (občanská participace a transparentnost)
radní Vít Šimral - školství, sport, volný čas, věda, výzkum, inovace, podpora podnikání

Spojené síly pro Prahu
náměstek Petr Hlaváček - Územní rozvoj
náměstek Petr Hlubuček - Životní prostředí, infrastruktura a technická vybavenost (včetně ZOO a botanické zahrady)
radní Hana Marvanová - veřejná správa, legislativa, bezpečnost
radní Jan Chabr - Majetek a majetkové podíly

Praha sobě
náměstek Adam Scheinherr - doprava
náměstek Pavel Vyhnánek - finance a rozpočet (plus výstaviště a tržnice)
radní Milena Johnová - sociální politika a zdravotnictví
radní Hana Třeštíková - kultura
pátek 26.10. 15:00 telefon s panem Slepičkou - žádost o záštitu nad mezinárodním turnajem Českého tenisového svazu vozíčkářů, z.s., přislíben předběžně souhlas, vyžádány další materiály k akci, záležitostí týkající se zdravotně-sociálních problémů paraplegiků v ČR jsem konzultoval už dříve s Alenou Jančíkovou z České asociace paraplegiků
Tito uživatelé poděkovali autorovi Zdenek.Hrib za příspěvek:
Ondrej.Vojta
Uživatelský avatar
David.Witosz
Republikový výbor
Příspěvky: 343
Registrován: 06 dub 2017, 07:54
Profese: inženýrský geodet
Bydliště: Ostrava
Dal poděkování: 359 poděkování
Dostal poděkování: 858 poděkování

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od David.Witosz »

Jednání - Magistrát města Ostrava

Dne 16.10.2018 byli představitelé České pirátské strany kontaktováni ohledně povolební spolupráce, dohodli jsme se následně na schůzce se zástupci hnutí ANO, která se uskutečnila na půdě magistrátu města Ostrava.
Za iniciátora schůzky, hnutí ANO, přítomni: primátor Ing. Tomáš Macura, Mgr. Radim Babinec.
Za Českou pirátskou stranu přítomni: Ing. David Witosz, Ing. Rostislav Řeha, Mgr. Andrea Hoffmannová Ph.D., JUDr. Lukáš Jansa.

Cílem schůzky bylo sdělení programových priorit Pirátů. Již na začátku schůzky bylo nám sděleno, že preferovaná varianta koalice je stále v původní avizované podobě a jednání s koaličními partnery dále pokračují v původním duchu. Ze strany hnutí ANO zazněl konkrétní dotaz, zda v případě, že by nedošlo k nalezení koaliční shody mezi stávajícími partnery, bychom byli schopni nabídnout odborníka na pozici jednoho uvolněného náměstka. Z výsledné debaty vyplynulo, že optimální by pro Piráty a případnou záložní koalici byl náměstek pro školství.

Hnutí ANO vzalo tuto informaci na vědomí. Týž den večer jsme obdrželi pozvání na další jednání, které se mělo uskutečnit následující den.

Přijaté výhody: káva, voda.
Poskytnuté výhody: žádné.

Dne 17.10.2018 se na půdě magistrátu města Ostrava uskutečnila další schůzka se zástupci hnutí ANO.
Za iniciátora schůzky, hnutí ANO, přítomni: primátor Ing. Tomáš Macura, Mgr. Radim Babinec, Bc. Martin Bednář.
Za Českou pirátskou stranu přítomni: Ing. David Witosz, Ing. Rostislav Řeha, Mgr. Andrea Hoffmannová Ph.D., JUDr. Lukáš Jansa.

1) Předmětem schůzky bylo obeznámení Pirátů s možnými pozicemi v komisích. Ze strany zástupců hnutí ANO zaznělo:
- pravidlo poměrného zastoupení v komisích (v celém spektru i opozicí)
- pravidlo křížení, tedy strana, která obsadí pozici náměstka, nemůže mít zároveň pozici předsedy komise
- omezení funkcí na max 3, tzn. funkce zastupitele, člena komise a dozorčí rady
- zvýšení odměn odborníků jako členů komisí

2) Dále zástupci hnutí ANO sdělili, že mezi jejich priority patří vyčlenění agendy pro založení obdobné instituce jako je pražský IPR, zavedení mezirezortního projektového řízení, a realizace strategického plánu v rámci fajnOVA. Tyto priority by hnutí ANO rádo uvedlo i do případné koaliční smlouvy.

Na bod 1) Piráti odpověděli, že souhlasí s principem poměrného zastoupení v komisích a pravidlem křížení, uznali jsme je v souladu se svými principy. Stejně tak se Piráti vyjádřili kladně k omezení počtu funkcí.

Na bod 2) Piráti odpověděli, že založení instituce po vzoru Brna či Prahy (IPR) je rovněž naší prioritou, dále proti zavedení mezirezortního projektového řízení rovněž nemáme žádných námitek. U strategického plánu fajnOVA došlo k delší výměně názoru, která skončila závěrem, že s většinou projektů obsažených v strategickém plánu nemáme problém, ale jsou tam i takové projekty, se kterými Piráti nesouhlasí, a proto případný souhlas s plánem fajnOVA neznamená 100% souhlas s celým dokumentem, ale s jeho převážnou částí. Principiálně tedy Piráti souhlasí s podporou strategického plánu.

Hnutí ANO přijalo tyto informace ve známost a oznámilo, že v případě změn v koaličních jednáních nynější koalice, která jsou stále preferovaná, budeme kontaktováni.

Přijaté výhody: káva, voda.
Poskytnuté výhody: žádné.

Dne 24.10.2018 byla Pirátská strana ve večerních hodinách kontaktována, zda je ochotna přistoupit ke koaličnímu jednáním následující den bez dalšího upřesnění.

Dne 25.10.2018 na půdě hotelu Best, Slezská Ostrava, se uskutečnila schůzka se zástupci hnutí ANO, KDU-ČSL, Ostravak
Za iniciátora schůzky, hnutí ANO, přítomni: primátor Ing. Tomáš Macura, Mgr. Radim Babinec, Bc. Martin Bednář.
Za Českou pirátskou stranu přítomni: Ing. David Witosz, Ing. Rostislav Řeha, Mgr. Andrea Hoffmannová Ph.D., JUDr. Lukáš Jansa.
Za KDU-ČSL: Ing. Zbyněk Pražák

Primátor Macura potvrdil, že je zde možnost uzavření koalice s jedním místem náměstka pro odbor školství. Piráti oznámili, že kandidátem na tuto pozici je Mgr. Andrea Hoffmannová Ph.D. a že tuto nabídku stát se členy koalice přijímají. Hnutí ANO a KDU-ČSL přijali tuto informaci a obeznámili Piráty se vzniklou situací. Vzhledem k nárokům hnutí Ostravak na 3 radní v Radě magistrátu města Ostrava, došlo k dohodě, která umožňuje vstup Pirátů do této koalice bez ODS, což bylo dle informací ANO projednáno předcházející den. Po projednání personálních otázek týkajících se ostatních případných koaličních partnerů, Piráti vyjádřili souhlas s navrženým personálním obsazením. Zástupci "Ostravaka" byli pozváni k podpisu koaliční smlouvy, nicméně k podpisu se nedostavili. Z následného vývoje, kdy vzešly (na dálku) další požadavky hnutí Ostravak, tentokrát týkající se centrální městské části (MOaP) – požadavek na většinu v radě obvodu MOaP, došlo k zablokování jednání případné čtyřkoalice. Následně bylo projednáno, zda je pro nás jako koaliční partner přijatelná ODS, s čímž jsme za podmínky určitého personálního obsazení souhlasili. Nicméně ani po kontaktování ODS, s ohledem na vznik nátlakového dvojbloku ODS – Ostravak, nedošlo ze strany ODS k dostavení se k podpisu koaliční smlouvy. Po dalších pečlivých úvahách a projednání detailů došlo k dohodě mezi přítomnými členy a uzavření koaliční smlouvy ve zveřejněném znění.

Přijaté výhody: žádné.
Poskytnuté výhody: žádné.
Tito uživatelé poděkovali autorovi David.Witosz za příspěvky (celkem 5):
Robert.Magni, Rostislav.Reha, Lukas.Jansa, Jakub.Dedek, Veronika.Murzynova
Hledejme vzdělání, právě proto, že cit je slepý, musíme mu svítit rozumem. Vzdělání hledejme praktické, ale také všeobecné a filosofické. Dnes zejména je také třeba vzdělání historického, politického. Mravnost dnes znamená do veliké míry mravnost politickou. Nedělejme rozdílu mezi politikou a mravností.
Uživatelský avatar
Martin.Mareda
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 237
Registrován: 26 úno 2016, 13:47
Profese: místostarosta,adiktolog
Dal poděkování: 208 poděkování
Dostal poděkování: 176 poděkování

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od Martin.Mareda »

Dne 26.10. 2018 ve 20:15 jsme se sešli ve složení M. Mareda, J. Příbramský, M. Tuháček s vyjednávacím týmem Tábor 2020 (J. Fišer, Š. Pavlík, P. Havránek) a paní M. Petrovou za Jinak!. Jednali jsme o personálním obsazení Rady města a počtu radních možné koalice „14“. Výsledek: Piráti 1. místostarosta pověřený řízením odborů: Územního rozvoje, Životního prostředí a Odboru vnitřních věcí. Dále v gesci společnost TST a agenda Zdravého města a jeden neuvolněný radní.
Začali jsme probírat programové věci a dohodli se, že se další den znovu sejdeme na pokračování.
Přijaté výhody: nealko pivo
Poskytnuté výhody: 0

Dne 27.10. 2018 v 10:00 jsme pokračovali v jednání o programových věcech ve složení V. Klecanda, J. Příbramský, M. Tuháček(Piráti), J. Fišer, Š. Pavlík, P. Havránek (Tábor 2020), M. Petrová (Jinak!) a O. Bastlová (ČSSD). Po téměř pětihodinové diskusi jsme jednání zakončili podpisem Dohody o koaliční spolupráci s přílohou o volbě starosty, místostarostů a radních a s přílohou základních pilířů programového prohlášení.
Přijaté výhody: voda, slivovice
Poskytnuté výhody: 0
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Mareda za příspěvky (celkem 2):
Robert.Magni, Jan.Pribramsky
Uživatelský avatar
Jakub.Vaclavovic
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 98
Registrován: 29 lis 2016, 22:48
Profese: pedagog
Bydliště: Kladno
Dal poděkování: 30 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Re: Evidence kontaktů a schůzek

Příspěvek od Jakub.Vaclavovic »

21. 10. - účastnil jsem se schůzky s koaličními partnery uskupení Kladeňáci, za které jsem kandidoval, byl zvolen a následně složil mandát. Setkání se týkalo programovému bodu vzdělávání, který jsem pro Kladeňáky psal. Účastnil se Jiří Bureš za Kladeňáky, paní Chvojková za ANO, paní Čermáková za ODS, pan Bošek, nezávislý kandidující za SPD a pan Štraub za SPD.

Přijaté i poskytnuté výhody: ovlivnění koaličního programu vzdělávání
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jakub.Vaclavovic za příspěvek:
Dalibor.Zahora
Zamčeno

Zpět na „Povinně zveřejňované informace“