Zápisy z jednání strategického týmu
Moderátor: Republikové předsednictvo - asistenti
- Dino.Arnautovic
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07 srp 2017, 10:19
- Profese: pirát
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 38 poděkování
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
Setkání odborů pátek 13.7. od 13:00
Přítomni: Mikuláš Ferjenčík, Martin Rejman, Jana Koláříková, Markéta Gregorová, Martin Kučera, Ivan Bartoš, Michal Novák, Dino Arnautovič, Olga Richterová, Martin Šmída, František Navrkal (14:00), Lenka Kozlová (13:45), Mikuláš Peksa (14:15), Jakub Michálek (14:20), Štěpán Štrébl (14:20), všichni členové upgrade týmu jako posluchači
Zahájeno: 13:25
Program:
1) Úkoly z minula, viz: https://pad.pirati.cz/p/odbory_28-6 (navrhovatel Michal 10 minut)
2) vedoucí kanceláře (navrhovatel Olga, 20 minut)
3) nalodění (navrhovatel Jana, 20 min) - Martin Rejman přidá koordinátory do nalodění dle seznamu od Jany zaslaného mailem.
4) systém proplácení odměn - IČO, DPP (navrhovatel Jana, 20 minut)
5) Team-building koordinátorů, PO a dalších odborů (navrhovatel Jana, 3 minuty) https://redmine.pirati.cz/issues/11976
6) Identity/CRM? (navrhovatel Michal, 5 minut)
7) OVK (Mikuláš, 10 minut)
8) E-learning (Jakub, 2 minuty)
Zápis:
1) Úkoly z minula, viz: https://pad.pirati.cz/p/odbory_28-6 (navrhovatel Michal 10 minut)
Martin Kučera zpracuje metriky do konce měsíce července
Dino a Jana zpracují balíček pro nová PKS do konce července
Ůkol: Zajistit školení asistentu gestčních týmu na vyrobu newsletteru
3) NALODĚNÍ:
poznámky přítomných:
- dát tam šťastné pracující Piráty, -https://www.flickr.com/photos/pirati/29 ... 9gX-M38Fek
- upravit uvozovky na českou verzi „“ (např. úvodní strana či Jdu do toho stránka - Členům, příznivcům i podporovatelům nabízí "nalodění" snadný vstup.)
- Všechny nadpisy mají mezeru mezi vykřičníkem a posledním slovem,
- https://nalodeni.pirati.cz/jdu-do-toho/ - třikrát "email", jediná správná česká verze je e-mail; to samé je jednou tu https://nalodeni.pirati.cz/prihlaseni/
- přidat zahraniční odbor (kam umístit a poslat Martinovi text) (úkol pro Markétu) (Markéty poznámka: možná přidat i finanční odbor, aby tam byly hezky dva sloupečky po třech)
- invisible captcha? Obrana proti spambotům
- Otázka maxilnálního počtu přihlášených za den (jak nastavit limit) 10.000?
- "Temata která vás zajímají? musí kopírovat resortní strukturu týmů? Nechceme aby si lidé vyplnili témata, která je zajímají a pak se jim nikdo neozve.
řešení: rozšířit názvy resortních týmů
Ted bychom to měli nechat ("temata která vás zajímají") a sbírat metadata toho, co lidi zajímá.
Otázka toho jak nastavit Odběratele, odběratelé nechtějí vyplnovat informace o sobě svoje PSČ a propojovat si to s FB
DVA tlačítka "Pozoruj piraty" a "Přidej se k pirátům" místo "Jaké paluby máme" a Přidej se k pirátům" https://nalodeni.pirati.cz/
Pod pozoruj piraty tlačitka na lajkování našich sociálních sítí
Registruj se pomoci socialní site místo google+ Instagram k tomu doplnit youtube
"Jake posadky" a na "jakých palubách" místo toho "jak se stát pozorovatelem" a "přidat se k nám"
Nezapomenout možnost revidovat zájmy a bydliště pro lidi co se nalodili v minulosti
Kontaktovat firmu která dělala "Volim piráty protože" (Lukáš Knot) aby si proklikali naše nalodění, co by vymyslel jinak.
Pirati.cz doplnit o přihlašovací tabulku v pravo nahoře.
použít metadata z témat "co mě zajíma" propojit s pirati aktuality (otagovat je) na konci každeho období (měsíc, kvartál) uděláme rozesílku
Ivan zadá: Dušánek by si to mohl vzít jako úkol (otegovat)
Témata "co mě zajímá" může kopírovat resortních týmu
nebo
mame 14 resortních týmu a vytvoříme rozšířený seznam "věci co mě zajímají na nalodění" které propojíme s jednotlivými resortními týmy
2) VEDOUCÍ KANCELÁŘE
viewtopic.php?p=571676#p571676
Dokument navrhující novou pozici VK: https://docs.google.com/document/d/1VmF ... mxla78tbjw
pozice která ma vzniknout za účelem převedení podpurných činnosti.
Člověk který se stane single point of contact, které jsou operativního rázu a ne politická rozhodnutí
Zatřešující know how nutné pro vnitřní fungování strany (měl by znát nápln všech pozic ve straně, jejich kompetence)
Klíčová role: meziodborové činnosti koordinace koordinace odborů
Proč nečlen: institut pozastavení členství nemáme (byl by to dlouhý proces zavést jej nově), proto se zájemce musí vzdát svého členství a nebo být nečlen už od začátku. Hledáme zaměstnance a ne stranického člověka. Karolína z MO je ideální případ. Nechceme aby nam ty naši zaměstnanci někam kandidovali.
Z typologie této funkce se jedná o nepolitickou činnost.
Michal: nevyvaženost tohoto modelu je to, že on muže byt vyhozen RPčkem ale on nemuže vyhodit vedení odborů. Může byt vyhozen za chyby, které nemusí být jeho původu.
Ivan: tato pozice je softskilova nema se jednat o "sekerníka", v případě nedodání podkladů od vedení odborů může žádat napravu od RP.
Jakub: kdyby mohl odvolavat vedení odboru šlo by o revoluční změnu. Vybrali jsme drobnou úpravu. V souladu se strategii zadava ukoly a zajištuje že se ději.
Olga: bude se jednat o projektovýho managera s autoritou.
Jakub: ma všechny kompetence až jen na to ho vyhodit. Může ukolovat, ma kontratky, ma na starost odměnování, bude s ním každý den v kontaktu.
Ke konečnému znění:
nikdo z vedoucích odboru nemá námitky s usnesením RP
nikdo ze členů RP nemá námitky navrh usnesení
nikdo ze členů upgrade týmu nemá námitky s usnesením RP
RP předkládá po projednání se strategickým týmem a vedením odborů návrh na zřízení kancléře strany RV s žádostí předložení CF projednal v referendu 4-0-1 (SCHVÁLENO)
Pro: Ivan Bartoš, Olga Richterová, Jakub Michálek, Mikuláš Peksa, Proti: Nikdo, Nepřítomen: Radek Holomčík
4) SYSTÉM PROPLÁCENÍ ODMĚN - IČO, DPP (navrhovatel Jana, 20 minut)
potřeba nastavit proces proplácení
5) Team-building koordinátorů, PO a dalších odborů (navrhovatel Jana, 3 minuty) https://redmine.pirati.cz/issues/11976
probráno
6) Identity/CRM? (navrhovatel Michal, 5 minut)
Jakub pošle redmine úkol, kde vypisují stav věcí a práce v TO - ukol je zde: https://redmine.pirati.cz/issues/12213#change-41697
Martin R. popsal, na čem dělá:
- CRM není vázáno na další postup v identitách, nové aplikace jo možno navazovat již nyní
- do SSO serveru budou v nejbližší době nahrány zbylé účty z fóra.
7) Mikuláš: Šárka dává dohromady tabulku s koordinátory, kde kandidujeme
- pro podstatnou část obcí potřeujeme elektronický systém pro evidování lidí v OVK
- chystá se nějaký rozcestník?
Martin K.: když ti přijde e-mail, přepošleš ho na příslušního KoKSe
8) E-learning (Jakub)
- nemáme systém vzdělávání pro naše zastupitele, především ty služebně nové a chceme tak zřídit nějaký e-learning pod gescí PO
- Jakub kouká a testuje na Moodle
- PO zaloví ve vodách, jestli někdo umí kurzy a s Moodlem
Konec: 16:13
Přítomni: Mikuláš Ferjenčík, Martin Rejman, Jana Koláříková, Markéta Gregorová, Martin Kučera, Ivan Bartoš, Michal Novák, Dino Arnautovič, Olga Richterová, Martin Šmída, František Navrkal (14:00), Lenka Kozlová (13:45), Mikuláš Peksa (14:15), Jakub Michálek (14:20), Štěpán Štrébl (14:20), všichni členové upgrade týmu jako posluchači
Zahájeno: 13:25
Program:
1) Úkoly z minula, viz: https://pad.pirati.cz/p/odbory_28-6 (navrhovatel Michal 10 minut)
2) vedoucí kanceláře (navrhovatel Olga, 20 minut)
3) nalodění (navrhovatel Jana, 20 min) - Martin Rejman přidá koordinátory do nalodění dle seznamu od Jany zaslaného mailem.
4) systém proplácení odměn - IČO, DPP (navrhovatel Jana, 20 minut)
5) Team-building koordinátorů, PO a dalších odborů (navrhovatel Jana, 3 minuty) https://redmine.pirati.cz/issues/11976
6) Identity/CRM? (navrhovatel Michal, 5 minut)
7) OVK (Mikuláš, 10 minut)
8) E-learning (Jakub, 2 minuty)
Zápis:
1) Úkoly z minula, viz: https://pad.pirati.cz/p/odbory_28-6 (navrhovatel Michal 10 minut)
Martin Kučera zpracuje metriky do konce měsíce července
Dino a Jana zpracují balíček pro nová PKS do konce července
Ůkol: Zajistit školení asistentu gestčních týmu na vyrobu newsletteru
3) NALODĚNÍ:
poznámky přítomných:
- dát tam šťastné pracující Piráty, -https://www.flickr.com/photos/pirati/29 ... 9gX-M38Fek
- upravit uvozovky na českou verzi „“ (např. úvodní strana či Jdu do toho stránka - Členům, příznivcům i podporovatelům nabízí "nalodění" snadný vstup.)
- Všechny nadpisy mají mezeru mezi vykřičníkem a posledním slovem,
- https://nalodeni.pirati.cz/jdu-do-toho/ - třikrát "email", jediná správná česká verze je e-mail; to samé je jednou tu https://nalodeni.pirati.cz/prihlaseni/
- přidat zahraniční odbor (kam umístit a poslat Martinovi text) (úkol pro Markétu) (Markéty poznámka: možná přidat i finanční odbor, aby tam byly hezky dva sloupečky po třech)
- invisible captcha? Obrana proti spambotům
- Otázka maxilnálního počtu přihlášených za den (jak nastavit limit) 10.000?
- "Temata která vás zajímají? musí kopírovat resortní strukturu týmů? Nechceme aby si lidé vyplnili témata, která je zajímají a pak se jim nikdo neozve.
řešení: rozšířit názvy resortních týmů
Ted bychom to měli nechat ("temata která vás zajímají") a sbírat metadata toho, co lidi zajímá.
Otázka toho jak nastavit Odběratele, odběratelé nechtějí vyplnovat informace o sobě svoje PSČ a propojovat si to s FB
DVA tlačítka "Pozoruj piraty" a "Přidej se k pirátům" místo "Jaké paluby máme" a Přidej se k pirátům" https://nalodeni.pirati.cz/
Pod pozoruj piraty tlačitka na lajkování našich sociálních sítí
Registruj se pomoci socialní site místo google+ Instagram k tomu doplnit youtube
"Jake posadky" a na "jakých palubách" místo toho "jak se stát pozorovatelem" a "přidat se k nám"
Nezapomenout možnost revidovat zájmy a bydliště pro lidi co se nalodili v minulosti
Kontaktovat firmu která dělala "Volim piráty protože" (Lukáš Knot) aby si proklikali naše nalodění, co by vymyslel jinak.
Pirati.cz doplnit o přihlašovací tabulku v pravo nahoře.
použít metadata z témat "co mě zajíma" propojit s pirati aktuality (otagovat je) na konci každeho období (měsíc, kvartál) uděláme rozesílku
Ivan zadá: Dušánek by si to mohl vzít jako úkol (otegovat)
Témata "co mě zajímá" může kopírovat resortních týmu
nebo
mame 14 resortních týmu a vytvoříme rozšířený seznam "věci co mě zajímají na nalodění" které propojíme s jednotlivými resortními týmy
2) VEDOUCÍ KANCELÁŘE
viewtopic.php?p=571676#p571676
Dokument navrhující novou pozici VK: https://docs.google.com/document/d/1VmF ... mxla78tbjw
pozice která ma vzniknout za účelem převedení podpurných činnosti.
Člověk který se stane single point of contact, které jsou operativního rázu a ne politická rozhodnutí
Zatřešující know how nutné pro vnitřní fungování strany (měl by znát nápln všech pozic ve straně, jejich kompetence)
Klíčová role: meziodborové činnosti koordinace koordinace odborů
Proč nečlen: institut pozastavení členství nemáme (byl by to dlouhý proces zavést jej nově), proto se zájemce musí vzdát svého členství a nebo být nečlen už od začátku. Hledáme zaměstnance a ne stranického člověka. Karolína z MO je ideální případ. Nechceme aby nam ty naši zaměstnanci někam kandidovali.
Z typologie této funkce se jedná o nepolitickou činnost.
Michal: nevyvaženost tohoto modelu je to, že on muže byt vyhozen RPčkem ale on nemuže vyhodit vedení odborů. Může byt vyhozen za chyby, které nemusí být jeho původu.
Ivan: tato pozice je softskilova nema se jednat o "sekerníka", v případě nedodání podkladů od vedení odborů může žádat napravu od RP.
Jakub: kdyby mohl odvolavat vedení odboru šlo by o revoluční změnu. Vybrali jsme drobnou úpravu. V souladu se strategii zadava ukoly a zajištuje že se ději.
Olga: bude se jednat o projektovýho managera s autoritou.
Jakub: ma všechny kompetence až jen na to ho vyhodit. Může ukolovat, ma kontratky, ma na starost odměnování, bude s ním každý den v kontaktu.
Ke konečnému znění:
nikdo z vedoucích odboru nemá námitky s usnesením RP
nikdo ze členů RP nemá námitky navrh usnesení
nikdo ze členů upgrade týmu nemá námitky s usnesením RP
RP předkládá po projednání se strategickým týmem a vedením odborů návrh na zřízení kancléře strany RV s žádostí předložení CF projednal v referendu 4-0-1 (SCHVÁLENO)
Pro: Ivan Bartoš, Olga Richterová, Jakub Michálek, Mikuláš Peksa, Proti: Nikdo, Nepřítomen: Radek Holomčík
4) SYSTÉM PROPLÁCENÍ ODMĚN - IČO, DPP (navrhovatel Jana, 20 minut)
potřeba nastavit proces proplácení
5) Team-building koordinátorů, PO a dalších odborů (navrhovatel Jana, 3 minuty) https://redmine.pirati.cz/issues/11976
probráno
6) Identity/CRM? (navrhovatel Michal, 5 minut)
Jakub pošle redmine úkol, kde vypisují stav věcí a práce v TO - ukol je zde: https://redmine.pirati.cz/issues/12213#change-41697
Martin R. popsal, na čem dělá:
- CRM není vázáno na další postup v identitách, nové aplikace jo možno navazovat již nyní
- do SSO serveru budou v nejbližší době nahrány zbylé účty z fóra.
7) Mikuláš: Šárka dává dohromady tabulku s koordinátory, kde kandidujeme
- pro podstatnou část obcí potřeujeme elektronický systém pro evidování lidí v OVK
- chystá se nějaký rozcestník?
Martin K.: když ti přijde e-mail, přepošleš ho na příslušního KoKSe
8) E-learning (Jakub)
- nemáme systém vzdělávání pro naše zastupitele, především ty služebně nové a chceme tak zřídit nějaký e-learning pod gescí PO
- Jakub kouká a testuje na Moodle
- PO zaloví ve vodách, jestli někdo umí kurzy a s Moodlem
Konec: 16:13
- Dino.Arnautovic
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07 srp 2017, 10:19
- Profese: pirát
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 38 poděkování
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
Body schůze 13.7.
Zřízení kanceláře strany - dle usnesení RP ze dne 9. 7. 2018
1) Další kroky naplňování (z)dokumentu
2) Změna názvu evidence lob. kontaktů (https://www.facebook.com/groups/4223455 ... 702484318/
Změna názvu evidenci lobbistů (Změna na evidenci kontaktů a schůzek)
Výhoda – jde vědět o jaký záměr tam jde
Nevýhoda – nalepka že jde o lobbistu
Olga: můžeme to přejmenovat na Evidence kontaktů a schůzek – povinně zapisovat lobbisty a schůzky dobrovolně
Jakub: těžké najít to vlákno teď a vyžádat stanovisko úřadu pro ochranu osobních údajů co se týče GDPR (Martin Archalous).
Olga: Evidence kontaktů a schůzek je finální název Martin Kučera přejmenuje.
3) Marek - jeho doporučení dat schuzím pevný začatek pevný konec a osobu, která bude vést jednání (můžou se střídat) používat střídání slova a cvičení, kde se každý může vyjadřit se svými osobními problémy. Může vést k rychlejšímu řešení problémů. (vytvoření bezpečného prostoru).
Olga: máme problém s dotahováním věci z minula. Vždy na začatku schuze zopakovat body z minulé schuze.
Marek: Občas schuze položené pouze na mezilidských vztazích a probírání problému uvnitř skupiny, může vést k vyšším výkonům a obecné spokojenosti.
Martin Š.:Ten kdo bude mít pocit, že jeho schuzky postradají zaživnost a strukutur si muže Marka pozvat.
Marek: V některých krajích dochazí k tomu že KoKsove dělají práci a nezapojují dobrovolníky, lidé v krajích se nic nenaučí a pak jsou nenahraditelný. Musíme zkomptetentňovat naše členy (PKS a PMS) a dobrovolníky KoKsové musí co nejvíce předávat svoje znalosti a zkušenosti.
Kraj by si měl platit svoje koordinatory.
Olga: Z této debaty je zřejmé, že nam není jasné co je vlastně náplň práce KoKsů, jejich hlavním poslaním by mělo bejt zkompetentnovaní lidí.
Jana: Koordinatoři by určitě neměli například dělat zápisy ze schuzí a také určitě předsedat schůzím.
4) Fundraising
Michal: politické strany v zahraniči dělají fundraising neustale, nejen před volbami. Nemáme jednotlivce nebo skupinu, které by byla za toto trvale zodpovědná. Nápad pro vytvoření stálého volebního výboru neztrácel by o know how jak vést kampan + mohli by se starat o fundraising.
Je potřeba vytvořit partnerství a ne jen žádat o peníze.
Možnosti kam směřovat:
1) k Velkým dárcům - vytvoření brožury - obsah, obecná medialní kampaň (oslovit IT firmy) - na té se může začít pracovat s MO hned
2) Crowdsourcing - zvednout vlnu nadšení
3) Eventy - palubní listky
4) Školení - univerzita
5) Všudypřítomný fundraising
Olga: fundraising je práce a když to dělá někdo kdo to neumí, vypadá to trapně.
Nemáme ani dárky pro lidi, kteří nám dají větší částky
Je to práce, posílat lidem přaníčka a poděkování. Potřeba mít pevné principy fundraisingu.
Michal: musíme se k lidem co posílaji fundraising chovat jako k partnerům
Olga: fundraising má vysokou personální náročnost. Že bychom je průběžně infrmovali o tom co jsme zatím udělali za ty jejich peníze.
Potřeba všudypřitomného fundraisingu dnes a denně, vždy a všude
Vždy když něco uveřejnujeme na internetu tak někdy mít možnost přispět "call to action"
Olga: už chce po Michalovi konkrétní plán a personální složení fundraisigového týmu
Souhrn toho co, si členové upgradu myslí kam směřovat do budoucna.
Lenka: měli bychom směřovat ke krajům a zkomptentnit je
Martin: naše práce jde vidět. Hlavně směřovat k PKS PMS
Petr: měli bychom zkompetentnovat PKS a PMS
Franta: Pohlídat kandidátky, kandiduje ve 150 obcích kraje by si měli zkontrolovat kandidátky. Olga by chtěla aby Asistenti poslance z kraje udělali background check čel kandidátek obcí v daném kraji.
Martin Kučera: větší žpetnou vazbu od krajských a místních sdružení. Když tvořil kuchařku k OVK, tak na to nikdo nereagoval.
Bylo by potřeba provadět školení, třeba semknout více kraju najednou. Spojit to s fundraisingem. Naučit je například jak se děla audit radnice (Michal)
Možná by bylo dobré najít lidi v rámci auditu radnice, kteří prověří smlouvy apod. aby to pak nepadlo na nás. Být na to připravený. Musíme na to sestavit tým, co příjde na tyto problémy. Petr Třešnak na to dělal školení a je to nahrane. Rozšířit jeho video.
Je jasný rozdíl pro piraty co chtějí do opozice a co chtějí do koalice (více prostoru pro chyby).
Zřízení kanceláře strany - dle usnesení RP ze dne 9. 7. 2018
1) Další kroky naplňování (z)dokumentu
2) Změna názvu evidence lob. kontaktů (https://www.facebook.com/groups/4223455 ... 702484318/
Změna názvu evidenci lobbistů (Změna na evidenci kontaktů a schůzek)
Výhoda – jde vědět o jaký záměr tam jde
Nevýhoda – nalepka že jde o lobbistu
Olga: můžeme to přejmenovat na Evidence kontaktů a schůzek – povinně zapisovat lobbisty a schůzky dobrovolně
Jakub: těžké najít to vlákno teď a vyžádat stanovisko úřadu pro ochranu osobních údajů co se týče GDPR (Martin Archalous).
Olga: Evidence kontaktů a schůzek je finální název Martin Kučera přejmenuje.
3) Marek - jeho doporučení dat schuzím pevný začatek pevný konec a osobu, která bude vést jednání (můžou se střídat) používat střídání slova a cvičení, kde se každý může vyjadřit se svými osobními problémy. Může vést k rychlejšímu řešení problémů. (vytvoření bezpečného prostoru).
Olga: máme problém s dotahováním věci z minula. Vždy na začatku schuze zopakovat body z minulé schuze.
Marek: Občas schuze položené pouze na mezilidských vztazích a probírání problému uvnitř skupiny, může vést k vyšším výkonům a obecné spokojenosti.
Martin Š.:Ten kdo bude mít pocit, že jeho schuzky postradají zaživnost a strukutur si muže Marka pozvat.
Marek: V některých krajích dochazí k tomu že KoKsove dělají práci a nezapojují dobrovolníky, lidé v krajích se nic nenaučí a pak jsou nenahraditelný. Musíme zkomptetentňovat naše členy (PKS a PMS) a dobrovolníky KoKsové musí co nejvíce předávat svoje znalosti a zkušenosti.
Kraj by si měl platit svoje koordinatory.
Olga: Z této debaty je zřejmé, že nam není jasné co je vlastně náplň práce KoKsů, jejich hlavním poslaním by mělo bejt zkompetentnovaní lidí.
Jana: Koordinatoři by určitě neměli například dělat zápisy ze schuzí a také určitě předsedat schůzím.
4) Fundraising
Michal: politické strany v zahraniči dělají fundraising neustale, nejen před volbami. Nemáme jednotlivce nebo skupinu, které by byla za toto trvale zodpovědná. Nápad pro vytvoření stálého volebního výboru neztrácel by o know how jak vést kampan + mohli by se starat o fundraising.
Je potřeba vytvořit partnerství a ne jen žádat o peníze.
Možnosti kam směřovat:
1) k Velkým dárcům - vytvoření brožury - obsah, obecná medialní kampaň (oslovit IT firmy) - na té se může začít pracovat s MO hned
2) Crowdsourcing - zvednout vlnu nadšení
3) Eventy - palubní listky
4) Školení - univerzita
5) Všudypřítomný fundraising
Olga: fundraising je práce a když to dělá někdo kdo to neumí, vypadá to trapně.
Nemáme ani dárky pro lidi, kteří nám dají větší částky
Je to práce, posílat lidem přaníčka a poděkování. Potřeba mít pevné principy fundraisingu.
Michal: musíme se k lidem co posílaji fundraising chovat jako k partnerům
Olga: fundraising má vysokou personální náročnost. Že bychom je průběžně infrmovali o tom co jsme zatím udělali za ty jejich peníze.
Potřeba všudypřitomného fundraisingu dnes a denně, vždy a všude
Vždy když něco uveřejnujeme na internetu tak někdy mít možnost přispět "call to action"
Olga: už chce po Michalovi konkrétní plán a personální složení fundraisigového týmu
Souhrn toho co, si členové upgradu myslí kam směřovat do budoucna.
Lenka: měli bychom směřovat ke krajům a zkomptentnit je
Martin: naše práce jde vidět. Hlavně směřovat k PKS PMS
Petr: měli bychom zkompetentnovat PKS a PMS
Franta: Pohlídat kandidátky, kandiduje ve 150 obcích kraje by si měli zkontrolovat kandidátky. Olga by chtěla aby Asistenti poslance z kraje udělali background check čel kandidátek obcí v daném kraji.
Martin Kučera: větší žpetnou vazbu od krajských a místních sdružení. Když tvořil kuchařku k OVK, tak na to nikdo nereagoval.
Bylo by potřeba provadět školení, třeba semknout více kraju najednou. Spojit to s fundraisingem. Naučit je například jak se děla audit radnice (Michal)
Možná by bylo dobré najít lidi v rámci auditu radnice, kteří prověří smlouvy apod. aby to pak nepadlo na nás. Být na to připravený. Musíme na to sestavit tým, co příjde na tyto problémy. Petr Třešnak na to dělal školení a je to nahrane. Rozšířit jeho video.
Je jasný rozdíl pro piraty co chtějí do opozice a co chtějí do koalice (více prostoru pro chyby).
-
- Člen KS Praha
- Příspěvky: 965
- Registrován: 05 bře 2017, 11:57
- Profese: IT konzultant
- Dal poděkování: 2205 poděkování
- Dostal poděkování: 2515 poděkování
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
Ahoj,
bolo by prosim mozne kopirovat do zapisov aj odkazovane neverejne casti (alebo ich skopirovat niekam na piratsky system)? Na tu diskusiu na facebook ma to nepusti.
bolo by prosim mozne kopirovat do zapisov aj odkazovane neverejne casti (alebo ich skopirovat niekam na piratsky system)? Na tu diskusiu na facebook ma to nepusti.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Ivor.Kollar za příspěvky (celkem 5):
- Vit.Fux, Ondrej.Kotas, Marek.Necada, Petr.Vileta, Vojtech.Pikal
- Dino.Arnautovic
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07 srp 2017, 10:19
- Profese: pirát
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 38 poděkování
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
Ahoj,
přikládám screenshot hlasování, které proběhlo na uzavřené skupině Upgrade týmu, který odkazujeme výše v bodu 2).
Pokud chceš mít lepší vhled do dění upgradu, nebo se i zapojit stačí požádat o členství a přidáme tě.
přikládám screenshot hlasování, které proběhlo na uzavřené skupině Upgrade týmu, který odkazujeme výše v bodu 2).
Pokud chceš mít lepší vhled do dění upgradu, nebo se i zapojit stačí požádat o členství a přidáme tě.
- Pavel.Moravec
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2764
- Registrován: 27 dub 2011, 17:25
- Profese: IT
- Bydliště: Brno Bystrc
- Dal poděkování: 12424 poděkování
- Dostal poděkování: 5915 poděkování
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
Jak tohoto prosím docílím, jestliže FB nemám a nechci, protože jde o platformu ve všech svých směrech odporující pirátským idejím?Dino.Arnautovic píše: ↑14 srp 2018, 15:34 Pokud chceš mít lepší vhled do dění upgradu, nebo se i zapojit stačí požádat o členství a přidáme tě.
Čemu brání mít zde na fóru sekci viditelnou jen pro členy a diskutovat tam? A proč vlastně jsou tyto diskuze by default neveřejné?
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Pavel.Moravec za příspěvky (celkem 3):
- Robert.Cuma, Vojtech.Pikal, Jana.Kolarikova
- Dino.Arnautovic
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07 srp 2017, 10:19
- Profese: pirát
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 38 poděkování
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
přitomni: Martin Punkie Šmída, Michal Novák, Jana Koláříková, Šárka Altmanová, Dino Arnautovič, Martin Kučera (Mumble), hosté: Romana Klimešová, Marek Vich (později)
1. Zřízení pozice "vedoucí kanceláře"
Martin: doted RP zadavalo úkoly odborům přímo, ukázalo se jako neefektivní, potřeba spojky a koordinace funkce odborů.
Michal: Původně upgrade tým počítal s většími pravomocemi pro vedoucího kanceláře ale (jen nad FO, PO a nepolitickou částí AO), RP požadovalo jeho pravomoci nižší = máme i původní variantu jestli se tento model ukaže jako neučinný
2. členové nevědí, co chystáme jako upgrade. Jaká je naše vize přeměny malé strany na velkou stranu, která zapojuje velké množství dobrovolníku
potřeba přednést velkou vizi s dílčími kroky, ne po kouskách. Potřeba jít zpět a vytvořit ucelenou představu.
PLÁN A KOMUNIKACE
- Potřeba zveřejnit názory vedoucích odborů, proč je tahle změna (vedoucí kanceláře) to, co potřebujeme. (na foru).
- Potřeba do budoucna jednat tak, aby si to členové vydebatovali, nemáme to dělat za "uzavřenýma dveřma" (naše jednání je vždy veřejné, ale protože jsme nebyli =proaktivní= nebylo to úplně veřejné). Idealní stav by bylo tedy předložit KONEČNÝ STAV a naš způsob (detailně) jak k němu dojít, nechat na foru členy vydisktovat.
- Martin je proti předkládání dílčích změn členům, je lepší předkládat celky změn, které dohromady tvoří systémovou úpravu.
- Lidé se ptají jaka je vaše vize?, kám míříte?, "co tím chce básník říci?" , Nepředložili jsme (analyza a doporučení (Z)dokument) RV a RP (ta naše vize) měli bychom (i když nemusíme) si nechat schválit tento dokument a pak tedy začít dělat dílčí kroky. Idealní situace nechat vedení odprezentovat náš (Z)dokument.
- Martin: je třeba se vrátit k původnímu dokumentu, který byl předkládán CF pro vytvoření upgrade týmu, revidovat ho inspirovat se tím a vytvořit podobný dokument
- Jana: je potřeba "zlidštit" upgrade ukazat kdo jsme, co dělame, jak často se scházíme, fotky ze schuzí,
- Romana: měli bychom vytvořit vlastní upgrade tým newsletter na čem makáme, zapojte se, pomožte,
- Martin a Michal: idealní situace je, že směřujeme ke svému konci jako tým.
- sečteno podtrženo, musíme víc komunikovat navenek s členy a musíme představit (už cílíme) k představení VELKÉ vize budoucnosti pirátského fungování ideálně s pomocí vedení.
VEDOUCÍ KANCELÁŘE
- hlasování dopadlo pro projednání na CF - bude třeba znovu/dále argumentovat (diskuze probíhá na foru) (viewtopic.php?f=477&t=43445)
- kdo z UTP se toho ujme? Je to hodně high-level věc, takže požádáme Olgu a Martina K ... Michal poskytne argumenty, bude-li třeba
- Je chyba, že jsme předložili tento návrh v referendu ANO/NE a rozhodněte se během týdne. Lidé neviděli tu práci a konverzaci, která předtím proběhla. Lidé se cítili, že jsme je obešli. Ted musíme na foru náš návrh obhájit ->> Potřeba zveřejnit názory vedoucích odborů, proč je tahle změna to, co potřebujeme.
SVV (Stály volební výbor)
- Punkie si vzal téma komunikačně za své - založil vlákno na fóru
- Martin navrhuje toto předložit CF ve 2 variantách
- jak to máme vykomunikovat lidem, tyhle volby ukazaly, že nemáme suport, nemáme přenesení know-how z centra. Zřízení stálého volebního výboru je odpověd. Ted lidé ještě odejdou do radnic a MSka.
- druhá linka, kterou to lidem prezentovat, zaplatíme to z senátorských voleb
- budeme mít 300 zastupitelů, až začnou volat do centra...budou potřebovat poradit, tak se rozpadneme
- Ted musí Michal a Dino přednést 2 varianty prodiskutovat a pustit do CF stejně jako vedoucího kanceláře
HEJNO 2.0 - odspoda budovaná organizace
- Marek: příjmání nových členů
-Dino: (musíme víc upozornovat na to, že lidi můžou kdykoliv kamkoliv přijít), lidé z mého okolí jsou vždy překvapeni, že mužou přijit kdykoliv kamkoliv, musíme pořád upozornovat veřejnost, na to že nemame nikdy nikde zavřené dveře
- Jana: setkávání na krajské urovni těch lidí z jednotlivých radnic sdílení jejich zkušenosti. viewtopic.php?f=408&t=43145
- Marek: školení pro lokální týmy jednak komunikace, osobní efektivita a odpovědnost, ne primárně nalejvarna informaci, ale analyza toho co potřebujou.. jak ještě víc jít do participativního vedení
- Martin: klíč k tomuto je zjednodušení procesů (například proplácení) a předpisů. Michal pracuje na návrhu radikálního zjednodušení předpisů, které se dotýkají MS.
ROZDĚLENÍ SUB-PROJEKTŮ ČLENŮM UTP
- 3 varianty SVV (Martin Punkie)
- vedoucí kanceláře (Olga, Martin Kučera)
- regi-on/hejno 2.0. (Lenka) (Michal osloví) (Jana pomůže Lence) (Petr Tkadlec)
- fundraising (?Štěpán-už ho dělal?) (minimální varianta by byla najmout jednoho dalšího člena MO specializovaného na fundraising = to není systémová změna, kterou potřebujeme, jen náplast)
- Audit tým (Petr Tkadlec)
Malé ukoly:
Martin obecně sepisovat članky 1. téma jak se piráti rozhodli zlepšovat sami sebe
Vyjezdy s upgradem spojit s RV
PREZENTACE - Michal - jako základ komunikace - interní i pro členy
https://docs.google.com/presentation/d/ ... sp=sharing
1. Zřízení pozice "vedoucí kanceláře"
Martin: doted RP zadavalo úkoly odborům přímo, ukázalo se jako neefektivní, potřeba spojky a koordinace funkce odborů.
Michal: Původně upgrade tým počítal s většími pravomocemi pro vedoucího kanceláře ale (jen nad FO, PO a nepolitickou částí AO), RP požadovalo jeho pravomoci nižší = máme i původní variantu jestli se tento model ukaže jako neučinný
2. členové nevědí, co chystáme jako upgrade. Jaká je naše vize přeměny malé strany na velkou stranu, která zapojuje velké množství dobrovolníku
potřeba přednést velkou vizi s dílčími kroky, ne po kouskách. Potřeba jít zpět a vytvořit ucelenou představu.
PLÁN A KOMUNIKACE
- Potřeba zveřejnit názory vedoucích odborů, proč je tahle změna (vedoucí kanceláře) to, co potřebujeme. (na foru).
- Potřeba do budoucna jednat tak, aby si to členové vydebatovali, nemáme to dělat za "uzavřenýma dveřma" (naše jednání je vždy veřejné, ale protože jsme nebyli =proaktivní= nebylo to úplně veřejné). Idealní stav by bylo tedy předložit KONEČNÝ STAV a naš způsob (detailně) jak k němu dojít, nechat na foru členy vydisktovat.
- Martin je proti předkládání dílčích změn členům, je lepší předkládat celky změn, které dohromady tvoří systémovou úpravu.
- Lidé se ptají jaka je vaše vize?, kám míříte?, "co tím chce básník říci?" , Nepředložili jsme (analyza a doporučení (Z)dokument) RV a RP (ta naše vize) měli bychom (i když nemusíme) si nechat schválit tento dokument a pak tedy začít dělat dílčí kroky. Idealní situace nechat vedení odprezentovat náš (Z)dokument.
- Martin: je třeba se vrátit k původnímu dokumentu, který byl předkládán CF pro vytvoření upgrade týmu, revidovat ho inspirovat se tím a vytvořit podobný dokument
- Jana: je potřeba "zlidštit" upgrade ukazat kdo jsme, co dělame, jak často se scházíme, fotky ze schuzí,
- Romana: měli bychom vytvořit vlastní upgrade tým newsletter na čem makáme, zapojte se, pomožte,
- Martin a Michal: idealní situace je, že směřujeme ke svému konci jako tým.
- sečteno podtrženo, musíme víc komunikovat navenek s členy a musíme představit (už cílíme) k představení VELKÉ vize budoucnosti pirátského fungování ideálně s pomocí vedení.
VEDOUCÍ KANCELÁŘE
- hlasování dopadlo pro projednání na CF - bude třeba znovu/dále argumentovat (diskuze probíhá na foru) (viewtopic.php?f=477&t=43445)
- kdo z UTP se toho ujme? Je to hodně high-level věc, takže požádáme Olgu a Martina K ... Michal poskytne argumenty, bude-li třeba
- Je chyba, že jsme předložili tento návrh v referendu ANO/NE a rozhodněte se během týdne. Lidé neviděli tu práci a konverzaci, která předtím proběhla. Lidé se cítili, že jsme je obešli. Ted musíme na foru náš návrh obhájit ->> Potřeba zveřejnit názory vedoucích odborů, proč je tahle změna to, co potřebujeme.
SVV (Stály volební výbor)
- Punkie si vzal téma komunikačně za své - založil vlákno na fóru
- Martin navrhuje toto předložit CF ve 2 variantách
- jak to máme vykomunikovat lidem, tyhle volby ukazaly, že nemáme suport, nemáme přenesení know-how z centra. Zřízení stálého volebního výboru je odpověd. Ted lidé ještě odejdou do radnic a MSka.
- druhá linka, kterou to lidem prezentovat, zaplatíme to z senátorských voleb
- budeme mít 300 zastupitelů, až začnou volat do centra...budou potřebovat poradit, tak se rozpadneme
- Ted musí Michal a Dino přednést 2 varianty prodiskutovat a pustit do CF stejně jako vedoucího kanceláře
HEJNO 2.0 - odspoda budovaná organizace
- Marek: příjmání nových členů
-Dino: (musíme víc upozornovat na to, že lidi můžou kdykoliv kamkoliv přijít), lidé z mého okolí jsou vždy překvapeni, že mužou přijit kdykoliv kamkoliv, musíme pořád upozornovat veřejnost, na to že nemame nikdy nikde zavřené dveře
- Jana: setkávání na krajské urovni těch lidí z jednotlivých radnic sdílení jejich zkušenosti. viewtopic.php?f=408&t=43145
- Marek: školení pro lokální týmy jednak komunikace, osobní efektivita a odpovědnost, ne primárně nalejvarna informaci, ale analyza toho co potřebujou.. jak ještě víc jít do participativního vedení
- Martin: klíč k tomuto je zjednodušení procesů (například proplácení) a předpisů. Michal pracuje na návrhu radikálního zjednodušení předpisů, které se dotýkají MS.
ROZDĚLENÍ SUB-PROJEKTŮ ČLENŮM UTP
- 3 varianty SVV (Martin Punkie)
- vedoucí kanceláře (Olga, Martin Kučera)
- regi-on/hejno 2.0. (Lenka) (Michal osloví) (Jana pomůže Lence) (Petr Tkadlec)
- fundraising (?Štěpán-už ho dělal?) (minimální varianta by byla najmout jednoho dalšího člena MO specializovaného na fundraising = to není systémová změna, kterou potřebujeme, jen náplast)
- Audit tým (Petr Tkadlec)
Malé ukoly:
Martin obecně sepisovat članky 1. téma jak se piráti rozhodli zlepšovat sami sebe
Vyjezdy s upgradem spojit s RV
PREZENTACE - Michal - jako základ komunikace - interní i pro členy
https://docs.google.com/presentation/d/ ... sp=sharing
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Dino.Arnautovic za příspěvky (celkem 2):
- Karel.Nejedlik, Petr.Vileta
- Dino.Arnautovic
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07 srp 2017, 10:19
- Profese: pirát
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 38 poděkování
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
pátek 21.9.
Přítomni: Lenka Kozlová, Martin Kučera, Martin Šmída, František Navrkal, Michal Novák,
1. Interní a externí komunikace týmu
- Domluva dalšího termínu na pátek 12.10. zatím máme potvrzenou účast upgrade týmu. Lenka, Martin K., Petr, Franta, Punkie nemůže, Olga a Štěpán se vyjádří. (zapsat do harmonogramu)
- v navaznosti na setkání s RV udělat setkání odborů. Za 14 dní zkoordinovat setkání na mumble (prohodit fyzické setkání s mumble)
- Navrhuji domluvit způsob/systém komentářů dokumentů
PREZENTACE - základ komunikace + rekapitulace: https://docs.google.com/presentation/d/ ... sp=sharing
- odprezentovat (z)dokument (Ivan se nabídl s pomocí a natočením videa) + napsat článek do pirátských listů.
- otázka vnitřního ombudsmana, co tím bylo myšleno?. Je to v jednom v zápisu, ale nikdy jsme se k tomu vrátili. Nějak to spojit s mediátorským týmem.
- Komunikace ven směrem k dalším Pirátům
HARMONOGRAM: https://docs.google.com/document/d/1tMM ... sp=sharing
- návrh pořád upgrade schůze každých 14dní v této implementační fázi.
- potřeba sladit poslední termín schůze s fungováním sněmovny (Olga a Lenka se nebudou moci účastnit)
2. Stálý volební výbor - diskuze nad návrhem
Projektový dokument s důvodovou zprávou:
https://docs.google.com/document/d/1f0t ... sp=sharing
Návrh změny volebního řádu ve dvou variantách:
https://docs.google.com/document/d/1d1T ... sp=sharing
Zde je Punkiem vedené vlákno diskuze o SVV na fóru:
viewtopic.php?f=939&t=43488&hilit=st%C3 ... or#p579208
Franta a Dino napíšou finální verzi, kterou předložíme RP
3. Diskuze nad projekty
- Audit tým https://docs.google.com/document/d/1tLj ... sp=sharing
- hlasování 4 ze 4 hlasů
- dokument byl přijat všemi přítomnými členy
- Regi-ON https://docs.google.com/document/d/1jTE ... sp=sharing
- projekt který ideově vychází z výjezdů upgradu do menších měst.
- odtržení poslanců od nových členů. Pro nové členy jsou poslanci vzorové postavy. Měli by se účastnit schůzí.
- toto je na krajský podnět / prodiskutovat s RP 24.9.
- poznámka prohodit bod jedna a dva. Školení a začlenění.
- MS mají založit již aktivní lidi. Ne že si prvně lidi udělají MS a pak začnou zjištovat co jsou jejich povinnosti. Lepší je aby běžel nějakou dobu "přípravný tým" který si pak zažáda o MS.
- Lenka Kozlová si bere toto téma za své, bude ho diskutovat na foru "ambasador"
do týdne proběhne hlasování online nebo za cca. 14 dní na mumble!
- Hejno 2.0 https://docs.google.com/document/d/172c ... sp=sharing
- Začali bychom tím, že bychom MS nabídli 2 typy školení. Time manegement a zlepšení práce a kokunikace a práce v týmu (jak si rozložit práci a jak si dávat zpětnou vazbu).
- První krok by byla analýza (každý kraj má svoje specifika) a podle reginu by se upravilo to školení.
- Hejno 2.0 platforma by mohla sbírat "best practice" z nějakých konkrétních příkladů. Potřeba ty informace někde shromaždovat na jednom místě.
- Hlavní cíl není jezdit po regionech a cpát jim školení, ale pomáhat lépe fungovat.
- místo omezování a řízení potřebujeme lidi zespodu motivovat
- Lenka Kozlová si bere toto téma za své, bude ho diskutovat na foru "ambasador"
- do týdne proběhne hlasování online nebo za cca. 14 dní na mumble!
- Zjednodušení předpisů https://docs.google.com/document/d/1oaF ... sp=sharing
+ další dle potřeby
- Franta navrhuje místo zjednodušení předpisů sepsání "návodů" jako sepsal návod na složení MS
4. Patronát nad projekty
Viz výše
+ Fun(d)raising: https://docs.google.com/document/d/18oZ ... sp=sharing
(Odkaz na mnou (Michalem) vytvořený návrh brožury: https://docs.google.com/document/d/1Lah ... sp=sharing)
5. Plán do konce roku a dál
- Časový plán pro jednotlivé projekty
- Případné pokračování některých projektů v roce 2019 + případný ROZPOČET
Přítomni: Lenka Kozlová, Martin Kučera, Martin Šmída, František Navrkal, Michal Novák,
1. Interní a externí komunikace týmu
- Domluva dalšího termínu na pátek 12.10. zatím máme potvrzenou účast upgrade týmu. Lenka, Martin K., Petr, Franta, Punkie nemůže, Olga a Štěpán se vyjádří. (zapsat do harmonogramu)
- v navaznosti na setkání s RV udělat setkání odborů. Za 14 dní zkoordinovat setkání na mumble (prohodit fyzické setkání s mumble)
- Navrhuji domluvit způsob/systém komentářů dokumentů
PREZENTACE - základ komunikace + rekapitulace: https://docs.google.com/presentation/d/ ... sp=sharing
- odprezentovat (z)dokument (Ivan se nabídl s pomocí a natočením videa) + napsat článek do pirátských listů.
- otázka vnitřního ombudsmana, co tím bylo myšleno?. Je to v jednom v zápisu, ale nikdy jsme se k tomu vrátili. Nějak to spojit s mediátorským týmem.
- Komunikace ven směrem k dalším Pirátům
HARMONOGRAM: https://docs.google.com/document/d/1tMM ... sp=sharing
- návrh pořád upgrade schůze každých 14dní v této implementační fázi.
- potřeba sladit poslední termín schůze s fungováním sněmovny (Olga a Lenka se nebudou moci účastnit)
2. Stálý volební výbor - diskuze nad návrhem
Projektový dokument s důvodovou zprávou:
https://docs.google.com/document/d/1f0t ... sp=sharing
Návrh změny volebního řádu ve dvou variantách:
https://docs.google.com/document/d/1d1T ... sp=sharing
Zde je Punkiem vedené vlákno diskuze o SVV na fóru:
viewtopic.php?f=939&t=43488&hilit=st%C3 ... or#p579208
Franta a Dino napíšou finální verzi, kterou předložíme RP
3. Diskuze nad projekty
- Audit tým https://docs.google.com/document/d/1tLj ... sp=sharing
- hlasování 4 ze 4 hlasů
- dokument byl přijat všemi přítomnými členy
- Regi-ON https://docs.google.com/document/d/1jTE ... sp=sharing
- projekt který ideově vychází z výjezdů upgradu do menších měst.
- odtržení poslanců od nových členů. Pro nové členy jsou poslanci vzorové postavy. Měli by se účastnit schůzí.
- toto je na krajský podnět / prodiskutovat s RP 24.9.
- poznámka prohodit bod jedna a dva. Školení a začlenění.
- MS mají založit již aktivní lidi. Ne že si prvně lidi udělají MS a pak začnou zjištovat co jsou jejich povinnosti. Lepší je aby běžel nějakou dobu "přípravný tým" který si pak zažáda o MS.
- Lenka Kozlová si bere toto téma za své, bude ho diskutovat na foru "ambasador"
do týdne proběhne hlasování online nebo za cca. 14 dní na mumble!
- Hejno 2.0 https://docs.google.com/document/d/172c ... sp=sharing
- Začali bychom tím, že bychom MS nabídli 2 typy školení. Time manegement a zlepšení práce a kokunikace a práce v týmu (jak si rozložit práci a jak si dávat zpětnou vazbu).
- První krok by byla analýza (každý kraj má svoje specifika) a podle reginu by se upravilo to školení.
- Hejno 2.0 platforma by mohla sbírat "best practice" z nějakých konkrétních příkladů. Potřeba ty informace někde shromaždovat na jednom místě.
- Hlavní cíl není jezdit po regionech a cpát jim školení, ale pomáhat lépe fungovat.
- místo omezování a řízení potřebujeme lidi zespodu motivovat
- Lenka Kozlová si bere toto téma za své, bude ho diskutovat na foru "ambasador"
- do týdne proběhne hlasování online nebo za cca. 14 dní na mumble!
- Zjednodušení předpisů https://docs.google.com/document/d/1oaF ... sp=sharing
+ další dle potřeby
- Franta navrhuje místo zjednodušení předpisů sepsání "návodů" jako sepsal návod na složení MS
4. Patronát nad projekty
Viz výše
+ Fun(d)raising: https://docs.google.com/document/d/18oZ ... sp=sharing
(Odkaz na mnou (Michalem) vytvořený návrh brožury: https://docs.google.com/document/d/1Lah ... sp=sharing)
5. Plán do konce roku a dál
- Časový plán pro jednotlivé projekty
- Případné pokračování některých projektů v roce 2019 + případný ROZPOČET
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Dino.Arnautovic za příspěvek:
- Jan.Hora
- Dino.Arnautovic
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07 srp 2017, 10:19
- Profese: pirát
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 38 poděkování
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
Mumble schůze 4.10.
Přítomní: Martin Š, Lenka, Franta, Martin K, Michal N, Dino A
1. Potvrzení společného termínu s RV - 20.-21.10.
Franta a Martin K. ano. Lenka (bude nakonec jen po mumble). Petr předpokládáme bude (ověříme). Štěpán nekomunikuje.
Martin Š. bude v ndeděli od 11:00.
2. Upravený harmonogram do konce roku:
https://docs.google.com/document/d/1tMM ... sp=sharing
Plánování vždy hlavně na další meeting - další teď bude v Olomouci. Můžeme pozvat lidi z tamějšího regionu - hlavně na sobotu. Super. Přes nelu chudovou.
3. Finální diskuze a odsouhlasení projektových dokumentů - SVV, Regi-ON a Hejno 2.0
Zde jsou ještě jednou linky na dokumenty, které jsou stále v diskuzi:
Stálý volební výbor:
Projektový dokument s důvodovou zprávou: https://docs.google.com/document/d/1f0t ... sp=sharing
Zde je pracovní návrh změny volebního řádu - upraveno dle diskuze na schůzi a Dino ladí s Frantou finální znění:
https://docs.google.com/document/d/1d1T ... sp=sharing
Regi-ON: https://docs.google.com/document/d/1jTE ... sp=sharing PRO: Martin Š, Lenka, Franta, Martin K.
Hejno 2.0: https://docs.google.com/document/d/172c ... sp=sharing PRO: Lenka, Martin K., Martin Š., Franta (všechny 4 přítomni pro)
Další kroky:
1. Potvrdit RV společné jednání
2. hledat týmy / lidi / odbory , kteří povedou rozpracované projekty upgradu
3. prezentace (Z)dokumentu - navázat video s Ivanem (už je připravená) a prezentaci na fóru ...
4. Připravit komunikaci projektů Regi-ON, Hejno 2.0
Přítomní: Martin Š, Lenka, Franta, Martin K, Michal N, Dino A
1. Potvrzení společného termínu s RV - 20.-21.10.
Franta a Martin K. ano. Lenka (bude nakonec jen po mumble). Petr předpokládáme bude (ověříme). Štěpán nekomunikuje.
Martin Š. bude v ndeděli od 11:00.
2. Upravený harmonogram do konce roku:
https://docs.google.com/document/d/1tMM ... sp=sharing
Plánování vždy hlavně na další meeting - další teď bude v Olomouci. Můžeme pozvat lidi z tamějšího regionu - hlavně na sobotu. Super. Přes nelu chudovou.
3. Finální diskuze a odsouhlasení projektových dokumentů - SVV, Regi-ON a Hejno 2.0
Zde jsou ještě jednou linky na dokumenty, které jsou stále v diskuzi:
Stálý volební výbor:
Projektový dokument s důvodovou zprávou: https://docs.google.com/document/d/1f0t ... sp=sharing
Zde je pracovní návrh změny volebního řádu - upraveno dle diskuze na schůzi a Dino ladí s Frantou finální znění:
https://docs.google.com/document/d/1d1T ... sp=sharing
Regi-ON: https://docs.google.com/document/d/1jTE ... sp=sharing PRO: Martin Š, Lenka, Franta, Martin K.
Hejno 2.0: https://docs.google.com/document/d/172c ... sp=sharing PRO: Lenka, Martin K., Martin Š., Franta (všechny 4 přítomni pro)
Další kroky:
1. Potvrdit RV společné jednání
2. hledat týmy / lidi / odbory , kteří povedou rozpracované projekty upgradu
3. prezentace (Z)dokumentu - navázat video s Ivanem (už je připravená) a prezentaci na fóru ...
4. Připravit komunikaci projektů Regi-ON, Hejno 2.0
- Dino.Arnautovic
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07 srp 2017, 10:19
- Profese: pirát
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 38 poděkování
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
Zápis z výjezdu upgradu do Týna nad Vltavou 28.9.2018
Přítomni Lukáš Mareš, Olga Richterová, Jan Novotný, Dino Arnautovič + několik dalších lidí
Potřeba zesílit kontrolní komisi a myslet na ní v rozpočtu (teď nemají rozpočet).
Špatné vnitrostranické komunikační kanály = potřeba investovat do komunikace, přesunout tam redmine a forum.
Potřeba zavést celostátní garanty témat.
Zesílit předávání zkušeností poslanců dalším členům.
Pirátské listy mají sloužit jako příklady naší dobré praxe, více řízené koordinatory.
Práce koordinatora vyžaduje jak silné komunikační vlastnosti, ale také čistě administrativní/organizační činnosti. Jedna osoba nemůže vždy mít obě vlastnosti. Koordinatoři by měli být v krajích po dvojicích. Každý se specializací na jednu sféru koordinatorské práce.
Centrální facebook by mělo být možné používat lokálními členy strany. Lokální členové by mohli cílit svoje lokality přes centrální stránky. Příklad: Facebook piráti Týn nad Vltavou má málo členů, zatímco centrální pirátský facebook má o hodně víc lidí z Týna nad Vltavou (lidi nebudou lajkovat jak Piráti tak i Piráti Týn nad Vltavou). Piráti z TnV mohou cílit v popisku reklamy jen na svoje lidi. Je to nevyužitý potenciál jak nalákat nové lidi a dobrovolníky na lokální stránky.
Přítomni Lukáš Mareš, Olga Richterová, Jan Novotný, Dino Arnautovič + několik dalších lidí
Potřeba zesílit kontrolní komisi a myslet na ní v rozpočtu (teď nemají rozpočet).
Špatné vnitrostranické komunikační kanály = potřeba investovat do komunikace, přesunout tam redmine a forum.
Potřeba zavést celostátní garanty témat.
Zesílit předávání zkušeností poslanců dalším členům.
Pirátské listy mají sloužit jako příklady naší dobré praxe, více řízené koordinatory.
Práce koordinatora vyžaduje jak silné komunikační vlastnosti, ale také čistě administrativní/organizační činnosti. Jedna osoba nemůže vždy mít obě vlastnosti. Koordinatoři by měli být v krajích po dvojicích. Každý se specializací na jednu sféru koordinatorské práce.
Centrální facebook by mělo být možné používat lokálními členy strany. Lokální členové by mohli cílit svoje lokality přes centrální stránky. Příklad: Facebook piráti Týn nad Vltavou má málo členů, zatímco centrální pirátský facebook má o hodně víc lidí z Týna nad Vltavou (lidi nebudou lajkovat jak Piráti tak i Piráti Týn nad Vltavou). Piráti z TnV mohou cílit v popisku reklamy jen na svoje lidi. Je to nevyužitý potenciál jak nalákat nové lidi a dobrovolníky na lokální stránky.
- Martin.Smida
- Republikový výbor
- Příspěvky: 4042
- Registrován: 12 črc 2012, 07:45
- Profese: Kompostář
- Bydliště: Majetín
- Dal poděkování: 2916 poděkování
- Dostal poděkování: 5340 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zápisy z jednání strategického týmu
stále tu není zápis z pracovní schůzky UTP k předpisům z 26. října. tuším, že ho měl zpracovat Vojta Pikal s Frantou Navrkalem