MF P1 1/2018 Primárky Praha 1 - přihlášení a kandidátská řeči

Moderátoři: KoKS Praha, Pražští předsedající, PKS Praha

Odpovědět
Uživatelský avatar
Adam.Kheil
Příspěvky: 5
Registrován: 07 úno 2018, 10:54
Profese: IT
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Primárky Praha 1 - přihlášení a kandidátská řěč

Příspěvek od Adam.Kheil »

Ahoj Pirátky/Piráti,

jmenuji se Adam Kheil a celý život žiji v Praze. Vystřídal jsem spousty míst na Praze 1, tudíž si dovolím napsat, že mám obecný přehled o dění na celém území Prahy 1. Studoval jsem na gymnázium Jana Keplera, odkud pochází velká řada Pirátů a Pirátek, včetně Adama Zábranského se kterým jsem chodil do ročníku. Do Pirátské strany jsem se zapojil z důvodu její otevřenosti novým věcem a v pozdější době i kvůli příjemné skupině lidí, která je nejen na Praze 1. Osobně bych se chtěl věnovat především sdílené ekonomice, která nejvíc trápí občany na Praze 1 a 2. S tím také souvisí hluk a porušování nočního klidu. Zároveň bych se chtěl věnovat inovacím a propagování inovativního vzdělávání, včetně programování. Ikdyž je Praha mnohem více členitá než Paříž nebo Amsterdam, tak bych rád podporoval výstavbu nových cyklopruhů. Rozhodně jsem proti jakýmkoliv zákazu cyklistů na Praze 1, ale také proti jakýmkoliv zákazů inovativních věcí typu UBER nebo Airbnb. Nicméně souhlasím s jejich regulací a upravením zákonů a vyhlášek, které jsou u nás velmi zastaralé :)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Adam.Kheil za příspěvky (celkem 8):
Jitka.Nazarska, Tereza.Vovesova, anonym64374, Karel.Kovarik, Michal.Stepan, David.Bodecek, Pavel.Nazarsky, Adam.Zabransky
Uživatelský avatar
Jitka.Nazarska
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 134
Registrován: 31 říj 2017, 16:35
Profese: Učitelka MŠ
Bydliště: Hybernská 1012/30, Praha 1 - Nové Město
Dal poděkování: 272 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Primárky Praha 1 - přihlášení a kandidátská řěč

Příspěvek od Jitka.Nazarska »

Reakce na otázku Terezy, co bych udělala jako první.
Úplně to vidím, udělám si dobrou kávu a postupně na ní budu zvát zaměstnance, nebo je budu navštěvovat já. Na sociálním výboru jsem se byla podívat a přijde mi, i ze zápisů, že se zde řeší pouze tzv. detekční koše a dotace organizacím. Chtěla bych se podívat jak se zachází se sociálními byty a tak podobně. Věnovat komunikaci s občany, dny otevřených dveří, káva s...... , informovaností zaměstnanců ohledně otevřené radnice. O co bych se chtěla zasadit.... Předně aby se občané nebáli komunikovat s radnicí, úřadem. Jsme tu my pro ně a né oni pro nás. Aby náměty nepadali do koše, ale aby byli řešeny s co největší účastí a možnostmi. Myslím si, že s rozpočtem 1 miliardu, můžou žít občané P1 jako v bavlnce.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jitka.Nazarska za příspěvky (celkem 6):
Tereza.Vovesova, anonym64374, Karel.Kovarik, Michal.Stepan, David.Bodecek, Pavel.Nazarsky
Uživatelský avatar
Michal.Stepan
Člen KS Praha
Příspěvky: 369
Registrován: 30 zář 2017, 11:16
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha, Malá Strana
Dal poděkování: 607 poděkování
Dostal poděkování: 464 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Primárky Praha 1 - přihlášení a kandidátská řěč

Příspěvek od Michal.Stepan »

Ahoj Pirátky aPiráti,
jmenuji se Michal Štěpán a celý život žiji na Malé Straně. Hlásím se do primárek do zastupitelstva MČ Praha 1 na místo 11-25.Studoval jsem na pirátském gymnáziu Jana Keplera.
V zastupitelstvu bych chtěl podpořit Davida Bodečka v snahách o zlepšení vnitřního chodu úřadu a ztransperetnění hospodaření (podrobněji v příspěvcích Davida Bodečka). Dále bych chtěl tlačit na zastupitele, aby neměli ambice být sociálními inženýry a vnímali potřeby obyvatel (dostatek parkovacích míst, dostatečná porovozní doba školek a družin, dostatek míst v domovech důchodců).
Naposledy upravil(a) Michal.Stepan dne 12 dub 2018, 14:09, celkem upraveno 1 x.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michal.Stepan za příspěvky (celkem 5):
David.Bodecek, Jitka.Nazarska, Pavel.Nazarsky, Vaclav.Fortik, Adam.Zabransky
Uživatelský avatar
Michal.Stepan
Člen KS Praha
Příspěvky: 369
Registrován: 30 zář 2017, 11:16
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha, Malá Strana
Dal poděkování: 607 poděkování
Dostal poděkování: 464 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Primárky Praha 1 - přihlášení a kandidátská řěč

Příspěvek od Michal.Stepan »

KAKO píše: 11 dub 2018, 06:30 - zastavit přípravy všech podzemních parkingů na P1
- pěší zona od Národního divadla na Novotného lávku včetně pěší lávky na Kampu
- reálná komunikace s občany (měsíčně osobně, přístup veřejnosti do agendy placených zon)
Karle, reálná komunikace s občany je bezva nápad, s tím bys měl začít. Opravdu nevím, co si myslí obyvatelé Smetanova nábřeží o nápadu zřídit tam pěší zonu.Ale mám za to, že by oni měli o tom rozhodnout. Úřady by měly pomáhat lidem, ne s nimi bojovat.

Lávku od nás na Smetanovo nábřeží nechci a nejsem sám. Mám rád nábřeží Kampy jak je. Nechci ani nové zdymadlo, ani lávku.

Ať se nám to líbí, nebo nelíbí, auta k dnešnímu životu patří. Když jsem byl malý, tak ještě chodili lékaři domů za pacienty a v docházkové vzdálenosti od domova člověk mohl nakoupit, co potřebuje. I když lidé nejezdí do práce autem, tak jezdí na nákupy a k lékaři. Téměř všichni. A pořebují mít to auto kde zaparkovat. Leckdo se naštve a třeba i kvůli nedostatku parkovacích míst se odstěhuje. Pro nové obyvatele se domy zrekonstruují, vybudují se soukromá parkoviště přimo v domech. Noví obyvatelé už nejezdí jenom na nákupy a k lékaři, ale autem jezdí úplně všude.
Auto mi před léty, když jsem byl těžce zraněn a hrozilo mi vykrvácení, zachránilo život. V naší rodině byli v posledních 30 letech 4 lidé, kteří bez auta nemohli žít, protože nemohli chodit. Počet takových lidí roste, protože populace stárne. Jsem z rodiny šotoušů, můj táta, i když metro miloval, tak s ním v posledních osmi letech svého života nejel, protože tam nedokázal nastoupit.
Náklady na údržbu komunikací v Praze jsou asi deset tisíc korun na auto za rok. Myslim, že je možné tuto částku vybrat, není nutné, aby ti, co nemají auto, dopláceli na ty, kteří auto mají. V tom tě podporuji. Ale provozovatelé aut by měli mít právo to auto někde v blízkosti svého bytu zaparkovat, i dyž by třeba za parkvoací opravnění zaplatili víc, než kolik platí dnes.
Jan.Hrebicek
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2018, 22:28
Profese: manažer
Bydliště: Praha 1
Dal poděkování: 201 poděkování
Dostal poděkování: 284 poděkování

Re: Primárky Praha 1 - přihlášení a kandidátská řěč

Příspěvek od Jan.Hrebicek »

Tereza.Vovesova píše: 11 dub 2018, 23:14
jan.hrebicek píše: 10 dub 2018, 19:47
Nabídnout své zkušenosti mohu v oblasti řízení, ekonomiky, účetnictví, daní, práva apod. A samozřejmě s vyjednáváním všeho druhu a posuzováním nejrůznějších podkladů pro jednání, jak zněl jeden z dotazů. Na radnici bych se zabýval, čím by bylo potřeba, nejblíže je mi rozpočet, správa majetku, doprava, urbanismus a životní prostředí, naopak bych toho asi moc nepomohl s kulturou nebo školstvím. Konkrétně bychom dle mne na radnici měli co nejdůkladněji zmapovat situaci, vyměnit tajemníka a hledat díry, které je třeba ucpat.
Jedna otázka praktického druhu, myslíš, že bys nám mohl pomoct začít zpracovávat postup na "zavedení otevřené radnice"? ;)
Ano, nicméně na rovinu přiznávám, že bez nastudování problematiky nevím, jaký je rozsah a struktura informací a procesů, které by se měly či mohly na radnici "otevřít". Podle pirátských zásad předpokládám, že se budeme snažit otevřít vše, co je rozumně otevřít možné, a sám toto jednoznačně podporuji. Jak plyne z mého přihlášení, tak se celý profesní život se věnuji nabízení služeb drobným koncovým zákazníkům a ještě doplňuji, co jsem řekl při představení na schůzi, že jsem se ve firmách hodně zabýval marketingem a zkušenosti s marketingem služeb drobným klientům mohu nabídnout. Takže nabízím spoluúčast na analýze celé problematiky a patrně bych se nejlépe hodil na řešení toho, jak nabízet otevřenou radnici spoluobčanům, aby informace a možnosti, které jim otevření radnice dává, pro ně byly užitečné a atraktivní.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Hrebicek za příspěvky (celkem 2):
Tereza.Vovesova, Jitka.Nazarska
Jan.Hrebicek
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2018, 22:28
Profese: manažer
Bydliště: Praha 1
Dal poděkování: 201 poděkování
Dostal poděkování: 284 poděkování

Re: Primárky Praha 1 - přihlášení a kandidátská řěč

Příspěvek od Jan.Hrebicek »

Michal.Stepan píše: 12 dub 2018, 13:59 ...
Leckdo se naštve a třeba i kvůli nedostatku parkovacích míst se odstěhuje. Pro nové obyvatele se domy zrekonstruují, vybudují se soukromá parkoviště přimo v domech. Noví obyvatelé už nejezdí jenom na nákupy a k lékaři, ale autem jezdí úplně všude.
... provozovatelé aut by měli mít právo to auto někde v blízkosti svého bytu zaparkovat, i dyž by třeba za parkvoací opravnění zaplatili víc, než kolik platí dnes.
Souhlasím s Michalem, že nemůžeme být apriori proti veškerému užívání automobilů. Podle mého názoru je nejméně zatěžující užití automobilů rezidenty, kteří parkuji přímo v domech, když se kvůli vjezdům do těchto domovních parkovišť nebudují rampy zatěžující veřejný prostor. A nejvíce zatěžující okolí je krátkodobé parkování automobilu nerezidenta na 10 min. někde, kde je zákaz zastavení nebo kde dokonce blokuje veřejnou dopravu, a těchto automobilů se na jednom místě na veřejném prostranství vystřídá za den třeba 50. A mezitím je spousta variant a možností parkování a průjezdů "našimi" ulicemi jako jsou rezidenční parkování na ulici, firemní parkování na ulici či v domě, veřejná parkoviště v domech bez ramp, parkoviště s rampami pro rezidenty, firmy či krátkodobé návštěvníky atd. Tyto varianty musíme seřadit podle toho, jak zatěžují okolí a veřejný prostor, a říci si, které podporujeme, podporujeme s výhradami, spíše nepodporujeme a chceme omezit.

Podporovat, aby obyvatelé Prahy 1 jezdili autem úplně všude, jak píše Michal, bychom však dle mne neměli, pokud to jejich zdravotní stav nevyžaduje. V tomto se stavím na stranu rozumného omezování i u rezidentů, ať chodí pěšky či jezdí hromadnou dopravou.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Hrebicek za příspěvky (celkem 2):
David.Bodecek, Michal.Stepan
Uživatelský avatar
anonym64374
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 186
Registrován: 25 črc 2014, 17:04
Profese: architekt
Bydliště: Praha 1
Dal poděkování: 406 poděkování
Dostal poděkování: 389 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Primárky Praha 1 - přihlášení a kandidátská řěč

Příspěvek od anonym64374 »

jan.hrebicek píše: 13 dub 2018, 00:54
Michal.Stepan píše: 12 dub 2018, 13:59 ...
Leckdo se naštve a třeba i kvůli nedostatku parkovacích míst se odstěhuje. Pro nové obyvatele se domy zrekonstruují, vybudují se soukromá parkoviště přimo v domech. Noví obyvatelé už nejezdí jenom na nákupy a k lékaři, ale autem jezdí úplně všude.
... provozovatelé aut by měli mít právo to auto někde v blízkosti svého bytu zaparkovat, i dyž by třeba za parkvoací opravnění zaplatili víc, než kolik platí dnes.
Souhlasím s Michalem, že nemůžeme být apriori proti veškerému užívání automobilů. Podle mého názoru je nejméně zatěžující užití automobilů rezidenty, kteří parkuji přímo v domech, když se kvůli vjezdům do těchto domovních parkovišť nebudují rampy zatěžující veřejný prostor. A nejvíce zatěžující okolí je krátkodobé parkování automobilu nerezidenta na 10 min. někde, kde je zákaz zastavení nebo kde dokonce blokuje veřejnou dopravu, a těchto automobilů se na jednom místě na veřejném prostranství vystřídá za den třeba 50. A mezitím je spousta variant a možností parkování a průjezdů "našimi" ulicemi jako jsou rezidenční parkování na ulici, firemní parkování na ulici či v domě, veřejná parkoviště v domech bez ramp, parkoviště s rampami pro rezidenty, firmy či krátkodobé návštěvníky atd. Tyto varianty musíme seřadit podle toho, jak zatěžují okolí a veřejný prostor, a říci si, které podporujeme, podporujeme s výhradami, spíše nepodporujeme a chceme omezit.

Podporovat, aby obyvatelé Prahy 1 jezdili autem úplně všude, jak píše Michal, bychom však dle mne neměli, pokud to jejich zdravotní stav nevyžaduje. V tomto se stavím na stranu rozumného omezování i u rezidentů, ať chodí pěšky či jezdí hromadnou dopravou.
Ahoj,
sám jsem notorický jezdič autem, tak tomu omezování rezidentů rozumím, že není průchodné. Pro mne je důležitá informace, že u nás na Starém Městě není problém zaparkovat po 18. hodině, nevím, jak je to jinde? Z toho usuzuji, že s rezidentským parkováním opravdu problém není a lze ho garantovat a preferovat, v pohodě na ulici, bez dalších parkingů. Otázka je, kdo tu parkuje přes den? Mám zkušenost od nás z domu, že na Rbnb byty je zároveň hlášeno x obyvatel, zjistili jsme to až z evidence obyvatel, kdy jsme s úžasem koukali, že v našem domě, kde v 9 bytech reálně žije celkem 12 lidí, je jich hlášeno asi 35, které jsme tu nikdy neviděli! Což bude zřejmě podvod a je třeba k tomu najít paragraf, jak se tomu bránit. Tím se může uvolnit stovky parkovacích míst. Otázka je, jestli tím nepřijdeme o voliče, kteří tu jsou hlášeni a nebydlí tu?
Tito uživatelé poděkovali autorovi anonym64374 za příspěvek:
Michal.Stepan
Tomáš
Jakub.Vesely
Dlužník
Příspěvky: 16
Registrován: 28 bře 2018, 21:38
Profese: Specialista na finance a interní audit
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Primárky Praha 1 - přihlášení a kandidátská řěč

Příspěvek od Jakub.Vesely »

Jmenuji se Jakub Veselý, 41 let, rodina s dětmi. Pocházím z Karlových Varů a v roce 1996 jsme se přestěhovali do Prahy. Vystudoval jsem ekonomii a finance na vysoké škole Polytechnické v Jihlavě a v Praze.

Profesně
Ve své kariéře jsem získal řadu mezinárodní zkušenosti ze svých pracovních činností v Torontu, Londýně, Petrohradě a Kuala Lumpur.
Postupně jsem pracoval na Dopravní fakultě Jana Pernera, Universita Pardubice, brokerské společnosti Proventus Finance a konzultační společnosti SEVEn Energy. Jelikož jsem nechtěl mít pracovní dobu jako za Marie Terezie, či Františka Josefa na přepočet 8 hodinové pracovní doby 7 dní v týdnu, tedy dva dny zdarma v přesčasech zdarma pro pána. Proto jsem začal raději podnikat a rozhodovat si sám za sebe. Založili jsme konzultační společnost, investiční společnost a agenturu práce. Kromě tvorby zisku je potřeba něco společnosti dávat, proto jsme založili i neziskové společnosti na podporu seniorů s Alzheimerovo chorobou a druhou neziskovou organizaci na podporu české filmové tvorby v součinnosti s produkční činností. Od roku 2017 působím v globální společnosti Cornerstone Group (www.cornerstone-group.com/consultant/jakub-vesely), která je řazena časopisem FORBES mezi TOP 20 konzultantských společností v oblasti Executive Search.
Za svojí kariéru jsem působil jako konzultant v řadě projektů v České republice/zahraničí, jak ve státní i soukromé sféře jako jsou ministerstva (dopravy, zahraničních věcí, průmyslu a obchodu) a v nejvyšším vedení brokerské společnosti působící na americkém trhu s odpovědností za vnitřní procesy a legislativu. Působil jsem v pracovních skupinách na implementaci Evropských předpisů do legislativy ČR a následné užití v praxi.
V horizontu několika let je mým cílem dostat značku Cornerstone Group mezi top společnosti v Executive Search v České a Slovenské Republice. Zároveň kromě obchodního úspěchu bude mojí aktivitou prosazení více žen do vedení společností v ČR, podobně jako je tomu ve Skandinávii, boření předsudků proti různým náboženským vyznáním, či sexuální orientace.

Piráti
U Pirátů bych se chtěl věnovat skutečné "práci" v pracovních skupinách, komisích a podporovat na MČ Praha 1 otevřenou radnici za účasti Pirátů. Chtěl bych si zároveň udržet balanc mezi soukromým životem, podnikáním, podpoře MS Praha 1 a mobilitou Praha-Střední Čechy-Chomutov (kde máme pobočky), z tohoto důvodu zmiňuji pracovní skupiny a podporu předních kandidátů Pirátů MSP1 do zastupitelstva, či Evropského parlamentu.
Oblast, která mě je blízká: digitální ekonomika (v rámci pravidel a povinností plynoucí z oboru podnikání), umělá inteligence, zahraniční vztahy, neziskové organizace a "personalistika". V Pirátech jsem se zapojil do oblasti právě sdílené ekonomiky s Adamem u Jakuba Michálka.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jakub.Vesely za příspěvky (celkem 3):
Michal.Stepan, Jitka.Nazarska, David.Bodecek
Pirát, Jakub z Prahy 1
Uživatelský avatar
Michal.Stepan
Člen KS Praha
Příspěvky: 369
Registrován: 30 zář 2017, 11:16
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha, Malá Strana
Dal poděkování: 607 poděkování
Dostal poděkování: 464 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Primárky Praha 1 -parkování

Příspěvek od Michal.Stepan »

Tomáš Vích píše: 13 dub 2018, 09:14 Ahoj,
sám jsem notorický jezdič autem, tak tomu omezování rezidentů rozumím, že není průchodné. Pro mne je důležitá informace, že u nás na Starém Městě není problém zaparkovat po 18. hodině, nevím, jak je to jinde? Z toho usuzuji, že s rezidentským parkováním opravdu problém není a lze ho garantovat a preferovat, v pohodě na ulici, bez dalších parkingů. Otázka je, kdo tu parkuje přes den? Mám zkušenost od nás z domu, že na Rbnb byty je zároveň hlášeno x obyvatel, zjistili jsme to až z evidence obyvatel, kdy jsme s úžasem koukali, že v našem domě, kde v 9 bytech reálně žije celkem 12 lidí, je jich hlášeno asi 35, které jsme tu nikdy neviděli! Což bude zřejmě podvod a je třeba k tomu najít paragraf, jak se tomu bránit. Tím se může uvolnit stovky parkovacích míst. Otázka je, jestli tím nepřijdeme o voliče, kteří tu jsou hlášeni a nebydlí tu?
Ahoj,
možná, že po Praze najezdíš autem víc, než já....od té doby, co mi umřeli rodiče, jsem na Starém Městě autem nebyl....ale pokud chceme kandidovat do zastupitelstva, tak bychom se měli odprostit od toho co dělám já a co děláš ty a měli bychom vnímat to, co chtějí voliči. Na Malé Straně je to s parkovaním čím později, tím horší. Největší nedostatek míst je v noci a ve všech takových lokalitách jsou voliči naštvaní. Když byly před mnoha léty zavedeny parkovací zóny, ulice se přes den vyprázdnily, ale to už dnes není pravda, lidi se v tom naučili chodit. Pokud počet parkovacích opravnění omezíš třeba na 3 na byt, tak budeš muset mít databázi bytů, což bude něco stát. Dopravní průzkum by mohl odhadnout, kolik takových lidí je, jestli by to mělo cenu. Sám fakt, že někdo je autem přes noc pryč, bych nepovažoval za negativní. Když je někdo celé léto i s autem na chatě, tak je to dobře, protože šetří parkovací místo. A kdo pronajímá byt? To už by bylo špiclování (udávání soudů), které by nás připravilo o voliče- a zase- největší přetlak je často v noci, a když někdo na noc odjede, tak je to dobře.
Malá Strana by určitě potřebovala pro obyvatele nějaká parkovací místa navíc, myslím, že podobně je tomu i v některých lokalitách na druhém břehu. Neměli bychom se programově uzavírat proti novým parkovištím, spíš bychom měli prosazovat zásadu, že se budou budovat pouze pro obyvatele, zdravotnická zařízení, nebo náhradou za zrušená parkovací místa.
Uživatelský avatar
Michal.Stepan
Člen KS Praha
Příspěvky: 369
Registrován: 30 zář 2017, 11:16
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha, Malá Strana
Dal poděkování: 607 poděkování
Dostal poděkování: 464 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Primárky Praha 1 - auta

Příspěvek od Michal.Stepan »

jan.hrebicek píše: 13 dub 2018, 00:54 Podporovat, aby obyvatelé Prahy 1 jezdili autem úplně všude, jak píše Michal, bychom však dle mne neměli, pokud to jejich zdravotní stav nevyžaduje. V tomto se stavím na stranu rozumného omezování i u rezidentů, ať chodí pěšky či jezdí hromadnou dopravou.
Podporovat bychom to neměli, ale ani tomu nemůžeme bránit. Doma parkují auto na svém soukromém parkovišti (i když na druhé auto mají často parkovací oprávnění, protože kapacita soukromých garáží je omezená). Jinde parkují na placených parkovištéch, peníze pro ně nejsou problém. Před školou zastaví načerno, je to jen na pár minut. Přesvědčit je může jen nabídka velmi kvalitní hromadné dopravy, a to ještě jen některé z nich. Někteří z těch nově přistěhovaných prostě sockou nikdy nepojedou.

A s tím zdravotnm stavem je to taky problématícké. Měl jsem postupně v rodině 4 lidi, kteří nemohli chodit. Průkaz ZTP dostal po velmi složité administrativní proceduře jen jeden z nich. Je to o diagnóze. Na osteoporézu kombinovanou s atrofovaným svalstvem ti nikdo průkaz ZTP nedá. Pokud takoví lidé mají někoho, kdo se o ně postará, tak je především nutné je dostat autem k lékaři. To prostě bez auta nedáš. Kdo nikoho nemá, musí si zajet nakoupit atd. Znal jsem jednoho pána, který ještě v 90 letech jezdil autem do práce. Průkaz ZTP neměl, na svůj věk byl poměrně zdravý, ale došoural se od auta tak 20 metrů. Lidi mají různé osudy, nejvíc mě šve, když nejvíc řečí o omezovaní automobilové dopravy vedou lidé, kteří jezdí velkou limuzínou s řidičem a rodiče mají ve Vyškově, kde žádná omezení pro auta nejsou.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michal.Stepan za příspěvky (celkem 2):
Jiri.Koudelka, David.Bodecek
Odpovědět

Zpět na „Místní fórum Praha 1“