Vyhlašujeme výběrové řízení na kreativního partnera kampaně, který vytvoří grafický vizuál kampaně. Detaily najdete v přiloženém dokumentu. stepan.strebl@pirati.cz, mikulas.ferjencik@pirati.cz,Nabídku zašlete do 11.5. 2017, 17:00 na
jan.lipavsky@pirati.cz, a vyberka@pirati.cz.
Výběrové řízení - kreativa
Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo
-
Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
-
V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
-
Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.
-
Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
-
Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
- Jakub.Michalek
- Poslanec/poslankyně Parlamentu ČR
- Příspěvky: 12405
- Registrován: 22 čer 2009, 14:54
- Profese: poslanec
- Bydliště: Žižkov - Praha 3
- Dal poděkování: 1116 poděkování
- Dostal poděkování: 5176 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Výběrové řízení - kreativa
Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů a vedoucí resortního týmu Spravedlnost
V případě potřeby mě prosím kontaktujte napřímo přes telefon, Signal nebo přes mail - viz kontakty. Jiné zprávy nečtu.
-
- Poslanec/poslankyně Parlamentu ČR
- Příspěvky: 10378
- Registrován: 11 čer 2009, 09:44
- Profese: Senior Oracle Database Engineer / Functi
- Bydliště: U Botiče 1390/3, Praha 4 - Michle, 14000
- Dal poděkování: 886 poděkování
- Dostal poděkování: 4220 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběrové řízení - kreativa
Volební výbor reaguje na potřebu přihlášených do výběrového řízení – upřesnění zadání.
VV naplánoval fyzický společný doplňující debrief s agenturami i jednotlivci a středu 10.5.2017 9:30 až 12:30.
Meeting proběhne v Pirátském centru v ul. Řehořova 19, Praha 3 - Žižkov.
Tento debrief je žádoucí, neboť reflektuje závěry a doporučení založených na analýze vstupních dat ze série průzkumů a definuje tonalitu kampaně.
Uzávěrka zaslaných přihlášek z tohoto důvodu s materiály je posunuta do 12.5. 12:00.
Účastníci, kteří již reagovali budou obeslání tímto updatem.
Nabídky poslané do této doby lze vzít zpět a upravit dle nových skutečností.
Množství vstupů se nemění.
Vstupy budou vyhodnoceny v pátek 12:00 a pracujeme s variantami
a) Bude existovat jedna nejlepší nabídka v tzn. v pátek je znám vítěz
b) Bude více dobrých nabídek a jejich předkladatelé budou pozváni telefonicky a emailem obratem na úterý 16.5. 9:00 na finální prezentaci. Tzn. v úterý ve 12:00 bude znám vítěz.
Hlasování Volebního výboru o změně viz https://redmine.pirati.cz/issues/6270
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 srp 2013, 13:33
- Profese: Analytik
- Dal poděkování: 527 poděkování
- Dostal poděkování: 1040 poděkování
Re: Výběrové řízení - kreativa
vyhlašují výsledek výběrového řízení.
Výběrového řízení na kreativní partnerství kampaně se zúčastnilo 5 soutěžících – týmů i jednotlivců.
Komise volebního výboru akceptovala všechny přihlášky.
15.5.2017 došlo k finálnímu hodnocení a k druhému kolu výběrového řízení v PiCe. Hodnotící komise s platným hlasem tvořili členové Volebního výboru. S poradním hlasem a jako supervize byli přítomni stratég kampaně Jakub Horák, marketingový expert Josef Havelka. Dále pak zástupce manažera Jiří Hoskovec a dobrovolnice z teamu Štěpána Štrébla, které jsou zodpovědné za field management plánované launch a PR poradenství (Karolína Sadílková)
Výběrové řízení na dodávku kreativní partnerství má dva vítěze: AdHacekers a Martinu Bulakovou z týmu Tomášem Hrivnáka. Oba se domluvili na součinnosti.
Martina Buláková souhlasila s jednorázovou odměnou za kreativu, dodání a součinnost s AdHacekrs ve výši 20 000,- plus DPH spolu s AdHackers, kteří dodávají dopracování teaseru kreativního konceptu a následná průběžná realizace pro online online i offline. Po dohodě bude kampaň ve smyslu kreativního partnerství probíhat v součinnosti s AdHackers, kteří dodali návrh na realizaci hlavní části a rozpracování návrhu. AdHackers se zřekli nároku na jednorázovou odměnu a budou pouze čerpat náklady na tvorbu v hodinové sazbě art direktora 1000,- Kč/hod včetně DPH (max 40hod) a následné grafické práce dtp 500,- Kč/hod včetně DPH (max 80 hod) ve standardní sazbě.
Po dohodě s Martinou Bulákovou bude jako tvůrkyně první části konceptu finačně vypořádána skrze AdHackers. VV navrhuje na základě následně uzařené smlouvy hradit AdHackers částku za dodávku Martiny Bulakove obratem zbytek pak oproti reportovaným hodinám po dodání základní sady kreativy pro kampaň. K vyrovnání tedy dojde mezi AdHackers a Martinou.
Dle zadání výběrového řízení náleží Jarmile Palatě skicovné ve výši 3000,- Kč.
Účastníkům výběrového řízení děkujeme.
VV podotýká, že dle změn vyhlášených Republikovým výborem resp. dle nových pravidel nebylo nutné toto výběrové řízení pořádat, přesto bylo přínosem a výsledek právě díky němu zkloubil dvě výborné invence i potřebné know how.
O plánované realizaci budou vzhledem ke strategickému charakteru v nebližších dnech informování leadeři krajů tzv. „informačním balíčkem“ který bude obsahovat podklady a závěry průzkumů a Brief nástřel launch konceptu. Do launche kampaně 22.5. je zcela zásadní udržet core informace pod pokličkou.
Detail hodnocení je v příloze: Honza Lipavský
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Lipavsky za příspěvky (celkem 2):
- Vojtech.Pikal, Jakub.Michalek