Používání placené online reklamy v kampani

Toto fórum slouží k orientačním průzkumům mezi členy.

Moderátor: Odbor - administrativni

Pravidla fóra
V tomto fóru se zjišťují pomocí anket názory členů na nějakou oblast (např. pokud přijde dotaz zvenku). Odpovídat na otázky zde mohou pouze členové strany.
Chcete-li vyvolat jednání nebo hlasování celostátního fóra, použijte Členské podněty.

Souhlasím s využitím online placené reklamy v kampani pro volby do PS?

Ano, bez výhrad
58
67%
Ano, ale se skřípěním zubů
18
21%
Nevím (nemám názor)
4
5%
Ne
6
7%
 
Celkem hlasujících: 86 - Celkem hlasů: 86

Uživatelský avatar
Radek.Holomcik
Republikové předsednictvo
Příspěvky: 546
Registrován: 07 srp 2014, 16:47
Profese: textař
Dal poděkování: 340 poděkování
Dostal poděkování: 1271 poděkování

Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Radek.Holomcik »

Ahoj všem, v rámci příprav kampaně se dost diskutuje o využívání placené online reklamy (zejména na Facebooku). Otázka je položena obecně, nerozlišuje kontextovou reklamu, remarketing a FB. Rád bych zmapoval vnímání případného užití těchto nástrojů v kampani členskou základnou.

Díky
Tito uživatelé poděkovali autorovi Radek.Holomcik za příspěvky (celkem 7):
Dalibor.Zahora, Dominika.Michailidu, Frantisek.Kopriva, Pavel.Moravec, Lukas.Jadlovsky, Jindrich.Bartek, Michal.Klus
Radek Holomčík
místopředseda Pirátské strany
Poslanec PSP ČR
tel.: 728 034 460, mail: radek.holomcik@pirati.cz

"Politikům se nevěří, politikové se kontrolují." Karel Kryl

Uživatelský avatar
Vojtech.Pikal
Administrátor fóra
Příspěvky: 22232
Registrován: 19 srp 2010, 23:45
Profese: poslanec, informatik
Bydliště: Olomouc
Dal poděkování: 30307 poděkování
Dostal poděkování: 23533 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Vojtech.Pikal »

Mno, ale to rozlišení na poskytovatele je důležité, ne?
Tito uživatelé poděkovali autorovi Vojtech.Pikal za příspěvky (celkem 3):
Robert.Magni, Marek.Necada, Pavel.Moravec
člen RP, AO, PO, ZO, FT; člen AO OlK, vedoucí MRT Demokracie
místopředseda sněmovny a poslanec za Olomoucký kraj|Profil|fb| Tel: 776635258
„Nakonec vám budou vládnout ti nejneschopnější z vás. To je trestem za neochotu podílet se na politice.“[1]

Ivan.Bartos
Předseda strany
Příspěvky: 9939
Registrován: 11 čer 2009, 09:44
Profese: Senior Oracle Database Engineer / Functi
Bydliště: U Botiče 1390/3, Praha 4 - Michle, 14000
Dal poděkování: 4131 poděkování
Dostal poděkování: 16020 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Ivan.Bartos »

Podle mě se bez toho neobejdeme ani náhodou. A to řikám s naprosto čistým svědomím. Prostě máme z pohledu kampaně oproti jiným prd peníze a téměř jediné, kde se tento prd dá reálně obrátit v komparativní výhodu, je právě promyšlená a přesně cílená online kampaň našeho programu. V opačném případě se střílíme do nohy a tentokrát do té nedřevěné.

EDIR: A Facebook je zrovna to, kde to má největší efekt. Navíc, a zde se oprostěme od falešného dilematu, se facebooková reklama již historicky v rámci krajských kampaní normálně používala. Se zeptejte.
Naposledy upravil(a) Ivan.Bartos dne 24 bře 2017, 17:07, celkem upraveno 1 x.
předseda Pirátů
ivan.bartos@pirati.cz

Uživatelský avatar
Radek.Holomcik
Republikové předsednictvo
Příspěvky: 546
Registrován: 07 srp 2014, 16:47
Profese: textař
Dal poděkování: 340 poděkování
Dostal poděkování: 1271 poděkování

Re: Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Radek.Holomcik »

Ivan.Bartos píše:Podle mě se bez toho neobejdeme abi náhodou. A to řikám s naprosto čistým svědomím. Prostě máme z pohledu kampaně oproti jiným prd peníze a téměř jediné, kde se tento prd dá reálně obrátit v komparativní výhodu je právě promyšlená a přesně cílená online kampaň našeho programu. V opačném případě se střílíme do nohy a tentokrát do té nedřevěné.
Můj názor je dost podobný, zajímá mě, jak to vidí ostatní.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Radek.Holomcik za příspěvky (celkem 4):
Ivan.Bartos, Dalibor.Zahora, Giuseppe.Maiello, Jindrich.Bartek
Radek Holomčík
místopředseda Pirátské strany
Poslanec PSP ČR
tel.: 728 034 460, mail: radek.holomcik@pirati.cz

"Politikům se nevěří, politikové se kontrolují." Karel Kryl

Ivan.Bartos
Předseda strany
Příspěvky: 9939
Registrován: 11 čer 2009, 09:44
Profese: Senior Oracle Database Engineer / Functi
Bydliště: U Botiče 1390/3, Praha 4 - Michle, 14000
Dal poděkování: 4131 poděkování
Dostal poděkování: 16020 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Ivan.Bartos »

Jinak třeba o Facebooku byla nedávno diskuse zde:
volebni-stab-f858/navrh-platme-si-rekla ... 35989.html
předseda Pirátů
ivan.bartos@pirati.cz

Uživatelský avatar
Dalibor.Zahora
Republikový výbor
Příspěvky: 10829
Registrován: 21 dub 2009, 12:29
Profese: zakládající člen
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 27667 poděkování
Dostal poděkování: 13435 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Dalibor.Zahora »

Dal sem Nevím - lepší možnost nebyla, ale vím takto: Z pirátských principů si myslím, že je to špatně. Chápu realpolitiku, ale o jejím nutném zvolením nyní a teď, nejsem zcela přesvědčen. Howgh
Tito uživatelé poděkovali autorovi Dalibor.Zahora za příspěvek:
Giuseppe.Maiello
pirátský migrant, zakládající člen a taky Emil Havran více na profilu wiki.pirati.cz, aktuální texty najdete na Deník Referendum, více jsem na twitteru @daliborzz než na FB fb.com/dlbrz t. 773 993 465

Uživatelský avatar
Giuseppe.Maiello
Člen KS Praha
Příspěvky: 329
Registrován: 23 čer 2014, 21:52
Profese: Vysokoškolský učitel
Bydliště: Praha-Klánovice
Dal poděkování: 999 poděkování
Dostal poděkování: 498 poděkování

Re: Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Giuseppe.Maiello »

Byvavalo by ideální samozřejmě vytvořit nezavislou platformu, grafický krasnou a neužvaněnou jako je teď forum. :lol: Ale protože jí nemáme, jsem dál ANO bez vyhrad. Skřípám zuby, když je mi zíma... :lol: :fet:
Tito uživatelé poděkovali autorovi Giuseppe.Maiello za příspěvek:
Petr.Vileta

Uživatelský avatar
Martin.Jiranek
Poslanec Parlamentu ČR
Příspěvky: 216
Registrován: 03 čer 2010, 09:53
Profese: analytik, marketingový specialista
Bydliště: Trutnov
Dal poděkování: 340 poděkování
Dostal poděkování: 359 poděkování

Re: Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Martin.Jiranek »

Určitě a bez výhrad. Při rozpočtu jaký máme, i při srovnání s jinými stranami, musíme jasně používat ty nejefektivnější kanály. A Facebook a sociální sítě jsou čistě matematicky, když se dobře udělají, nejefektivnější. Takže ano, pokud chceme peníze na kampaň využít účelně a pokud je chceme využít proto, abychom oslovili voliče a ti nás dostali do sněmovny, tak online je pro nás jediná šance.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Jiranek za příspěvky (celkem 3):
Kamil.Kubica, Frantisek.Kopriva, Lukas.Jadlovsky
Zastupitel Trutnov
Zastupitel Královéhradecký kraj
Poslanec za Piráty

Uživatelský avatar
Ondrej.Kolek
Předseda krajského sdružení
Příspěvky: 1821
Registrován: 20 pro 2011, 17:05
Profese: chemik (technolog vývoje)
Bydliště: Dolní Černá Studnice
Dal poděkování: 1517 poděkování
Dostal poděkování: 1167 poděkování

Re: Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Ondrej.Kolek »

Jsem rozhodně pro. Bude výhodné, pokud nám MO připraví drobná doporučení (nejlepší čas pro zveřejňování je prý 7 ráno a 9 večer?), rozsah (poměr ceny a velikosti cílové skupiny s ohledem na účinnost reklamy), jaké příspěvky je vhodné podpořit a jaké ne apod.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kolek za příspěvky (celkem 2):
Martin.Jiranek, Lukas.Jadlovsky
Krajské předsednictvo LK; Garant bodu Věda a Výzkum; ondrej.kolek@pirati.cz
"Podle ovoce poznáte dobrý či špatný strom"

Uživatelský avatar
Frantisek.Kopriva
Poslanec Parlamentu ČR
Příspěvky: 2350
Registrován: 10 říj 2013, 20:37
Profese: poslanec
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha
Dal poděkování: 5083 poděkování
Dostal poděkování: 3111 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání placené online reklamy v kampani

Příspěvek od Frantisek.Kopriva »

V rámci social media týmu už tvoříme pilotní projekt, abychom placenou reklamu otestovali a poskytli CF podklady pro rozhodnutí.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Frantisek.Kopriva za příspěvky (celkem 3):
Dalibor.Zahora, Martin.Jiranek, Martin.Rejman

Odpovědět

Zpět na „Zjišťování názorů členů“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti