Konferenční tým

Místo pro pracovní vlákna projektů, které nezastřešuje žádný stranický orgán. Pokud pro práci na projektu potřebujete založit několik vláken, založte je zde a do vnitrostranické diskuze přidejte jedno informační vlákno s odkazy.

Moderátoři: Administrativní odbor, Předsedající

Pravidla fóra
Toto je sekce pro pracovní vlákna. Obecná diskuze bez konkrétního praktického cíle sem nepatří. Pro pracovní vlákna platí jediná podmínka: Cíl projektu musí být v souladu s Pirátskými ideály. Dodržujte prosím pravidla fóra.

Zásady moderace
  • Nepracovní vlákna budou přesunuta do Vnitrostranické diskuze.
  • Diskuze v pracovních vláknech, která nesouvisí s příslušným úkolem, bude na požádání oddělena do samostatného vlákna ve Vnitrostranické diskuzi.
  • Pokud je z procedurálních důvodů třeba vlákno zamknout, bude na požádání zamčeno. Procedurální podmínky pro zamčení vlákna určuje zakladatel vlákna v úvodním příspěvku.
  • Žádná jiná moderace nebude prováděna.
Uživatelský avatar
Frantisek.Kopriva
Mladé Pirátstvo
Příspěvky: 2472
Registrován: 10 říj 2013, 20:37
Profese: Engagement manager
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 5500 poděkování
Dostal poděkování: 3437 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Konferenční tým

Příspěvek od Frantisek.Kopriva »

Po posledním zasedání RV v Olomouci, nám přistál v podatelně od Ivana podnět ke zlepšení organizace. Je pravda, že jednotlivci se vždy snaží ze všech sil o co nejlepší organizaci, ale ve výsledku zasedání nejsou žádná sláva, protože se vždycky na něco zapomene či se něco pokazí. Potřebujeme tedy tým, který bude mít jasně nadefinováno, co je k úspěšnému zvládnutí akce potřeba a podle tohoto seznamu pojede.

Jenže RV na toto nemá kapacity a není to jediný orgán (tým), který zasedá fyzicky. Proto nás napadlo vytvořit konferenční tým, který by zajistil hladkou organizaci. Staral by se o shánění prostoru (dostatečně velký, wifi pokrytý, větraný, bezbariérový atd.) a noclehu, zajišťoval by infoservis pro účastníky (spoje, mapka, kontakty na místní atd.), zajišťoval by "obědový formulář" a občerstvení, technickou podporu zasedání jako stream, ozvučení, prezence a další drobnosti, na kterých to ovšem často zbytečně vázne a znepříjemňuje předsedajícím i účastníkům zasedání. Tento tým by se staral o všechny akce - zasedání orgánů, Piratecony, workshopy, školení atd.

Proto se zeptám RP, zda bude ochotné alokovat před každou akcí svého asistenta / asistentku, aby pomáhal(a) s administrativou kolem organizace? Dále bude potřeba úzká spolupráce s videotýmem, respektive s někým, kdo zvládne dělat streamy (Franta Navrkal se minule snažil, ale prý máme nekvalitní techniku, stojí za zvážení nákup kvalitního streamingového vybavení). Najde se někdo takový? Součástí týmu by byl samozřejmě ad hoc před danou akcí i někdo místní, kdo typicky jde fyzicky zarezervovat prostor / restauraci / nocleh. Formálním vedoucím konferenčního týmu může být třeba člen RP či jednatel RV, kteří stejně vždy musí zasedání formálně svolat.

Toliko k mému výkopu. Pište, co vás napadá, o co by se tým měl starat a kdo další by měl být jeho součástí.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Frantisek.Kopriva za příspěvky (celkem 5):
Jan.Lipavsky, Alexandr.Mansurov, Mikulas.Peksa, Frantisek.Navrkal, V__

Pirátský profil |< >| Engagement manager datově-analytických projektů |< >| začínající bubeník |< >| člen RT EZO & Lidská práva |< >| Emeritní politik, věčný aktivista

Uživatelský avatar
Vojtech.Pikal
Administrativní odbor
Příspěvky: 26171
Registrován: 19 srp 2010, 23:45
Profese: politik, informatik
Bydliště: Olomouc
Dal poděkování: 36936 poděkování
Dostal poděkování: 30069 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Konferenční tým

Příspěvek od Vojtech.Pikal »

Mě napadá, že by tam měl být pod PO.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Vojtech.Pikal za příspěvek:
Giuseppe.Maiello

Profil, Vedoucí AO; KaS, ZO; vedoucí MRT Demokracie v rezignaci
„Nakonec vám budou vládnout ti nejneschopnější z vás. To je trestem za neochotu podílet se na politice.“*
Podporuji myšlenky.

Uživatelský avatar
Giuseppe.Maiello
Člen KS Praha
Příspěvky: 351
Registrován: 23 čer 2014, 21:52
Profese: Vysokoškolský učitel
Bydliště: Praha-Klánovice
Dal poděkování: 1117 poděkování
Dostal poděkování: 527 poděkování

Re: Konferenční tým

Příspěvek od Giuseppe.Maiello »

Ano,

přesně tak. A dovolují si přeposlat zde dopis od předsedy PO adresován RV a RP, jako příklad, že už jsme na dobré cestě:
Ahoj,

shodou okolností se jeden ze zvažovaných termínů zasedání RV kryje s Budějckým VyOsením. Jedná se konkrétně o 22. dubna. Přicházím tedy s nabídkou tyto dvě akce spojit - přes den by bylo zasedání RV, večer by jsme si pak společně mohli užít VyOsení.

Za PO samozřejmě můžeme kompletně akci zorganizovat, tedy zajistit dostatečné prostory, ubytování (pro vzdálenější i na dva dny), jídlo, internet apod. Pokud by byl zájem a byl čas i nějakou tu prohlídku Budějc.

Jde jen o to jestli je ze strany RV zájem (co vím, tak v hlasování zatím vede druhý termín).

Jan Novák
Vedoucí personálního odboru Pirátů
Předseda MS Českobudějovicko
Pouze dodám, že mezitím už vede termín 22. dubna
Petr.Bajgar
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 7457
Registrován: 22 čer 2009, 21:57
Profese: ,
Bydliště: Chrudim, Na Šancích 1180
Dal poděkování: 6865 poděkování
Dostal poděkování: 3623 poděkování

Re: Konferenční tým

Příspěvek od Petr.Bajgar »

Frantisek.Kopriva píše:Po posledním zasedání RV v Olomouci, nám přistál v podatelně od Ivana podnět ke zlepšení organizace. Je pravda, že jednotlivci se vždy snaží ze všech sil o co nejlepší organizaci, ale ve výsledku zasedání nejsou žádná sláva, protože se vždycky na něco zapomene či se něco pokazí. Potřebujeme tedy tým, který bude mít jasně nadefinováno, co je k úspěšnému zvládnutí akce potřeba a podle tohoto seznamu pojede.
Napadá mě především slovo "KONEČNĚ".
Trvalo to sice "pouhopouhých" osm let, ale lepší tak než nikdy.

Například zasedání v Olomouci opakovaně ukazovaly slabiny v organizaci zasedání.

Přitom jde v podstatě o "jednoduchý program" co je potřeba zajistit, jak to zajistit a kdo to zajistí.
Potřeby pro řádné jednání jsou v podstatě stále stejné a nejsou zas až tak náročné. Jde tedy o to aby dřívější organizátoři sepsali co a jak zajišťovali a navrhli jak toto na příště pokud možno řešit co možná nejlépe. Jde o to vytvořit minimální standart a ten vylepšovat tak, aby na přípravu a organizaci průběhu jednání stačilo minimum lidí, připrava trvala minimum času a zasedání fungovalo co možná nejlépe pro co nejvíc zájemců o jednání.
Uživatelský avatar
Ondrej.Kallasch
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 2047
Registrován: 02 říj 2010, 13:37
Profese: Integration Developer
Bydliště: Pod Markétou 82, Praha 22 - Hájek
Dal poděkování: 2523 poděkování
Dostal poděkování: 2104 poděkování

Re: Konferenční tým

Příspěvek od Ondrej.Kallasch »

Organizoval jsem CF v roce 2012.

Zde lze z mého historického postu pochytit pár tipů.

vnitrostranicka-diskuse-f75/pocity-orga ... 13144.html
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kallasch za příspěvky (celkem 2):
Petr.Bajgar, Dalibor.Zahora

Telefon: 720474822 ondrej.kallasch@pirati.cz
člen zastupitelstva MČ Praha 22

Petr.Bajgar
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 7457
Registrován: 22 čer 2009, 21:57
Profese: ,
Bydliště: Chrudim, Na Šancích 1180
Dal poděkování: 6865 poděkování
Dostal poděkování: 3623 poděkování

Re: Konferenční tým

Příspěvek od Petr.Bajgar »

Ondrej.Kallasch píše:Organizoval jsem CF v roce 2012.
Zde lze z mého historického postu pochytit pár tipů.
vnitrostranicka-diskuse-f75/pocity-orga ... 13144.html
Navrhuji schopné organizátory jako je Ondřej Kalasch ocenit finančně pokud převezmou zodpovědnost za zorganizování dalších setkání.
Při dalším pořádání jim jistě budou vhod bohaté zkušenosti z organizování minulých setkání a jistě nová setkání na základě minulých zkušeností připraví snadněji a lépe než ti kteří by setkání pořádali poprvé.
Uživatelský avatar
Ondrej.Kallasch
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 2047
Registrován: 02 říj 2010, 13:37
Profese: Integration Developer
Bydliště: Pod Markétou 82, Praha 22 - Hájek
Dal poděkování: 2523 poděkování
Dostal poděkování: 2104 poděkování

Re: Konferenční tým

Příspěvek od Ondrej.Kallasch »

Petr.Bajgar píše:
Ondrej.Kallasch píše:Organizoval jsem CF v roce 2012.
Zde lze z mého historického postu pochytit pár tipů.
vnitrostranicka-diskuse-f75/pocity-orga ... 13144.html
Navrhuji schopné organizátory jako je Ondřej Kalasch ocenit finančně pokud převezmou zodpovědnost za zorganizování dalších setkání.
Při dalším pořádání jim jistě budou vhod bohaté zkušenosti z organizování minulých setkání a jistě nová setkání na základě minulých zkušeností připraví snadněji a lépe než ti kteří by setkání pořádali poprvé.
Nene děkuji, dělal jsem to dobrovolně a dobrovolně nadále pokračuji. Klidně toto přenechám nováčkům jakým jsem byl i já v té době, protože oni mají tu dynamiku nadšení... :)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kallasch za příspěvky (celkem 2):
Ivan.Bartos, Vojtech.Pikal

Telefon: 720474822 ondrej.kallasch@pirati.cz
člen zastupitelstva MČ Praha 22

Petr.Bajgar
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 7457
Registrován: 22 čer 2009, 21:57
Profese: ,
Bydliště: Chrudim, Na Šancích 1180
Dal poděkování: 6865 poděkování
Dostal poděkování: 3623 poděkování

Re: Konferenční tým

Příspěvek od Petr.Bajgar »

Ondrej.Kallasch píše:Nene děkuji, dělal jsem to dobrovolně a dobrovolně nadále pokračuji. Klidně toto přenechám nováčkům jakým jsem byl i já v té době, protože oni mají tu dynamiku nadšení... :)
Co třeba nějaká součinnost zkušených s nadšenými :?:
Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Bajgar za příspěvek:
Giuseppe.Maiello
Uživatelský avatar
Ondrej.Kallasch
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 2047
Registrován: 02 říj 2010, 13:37
Profese: Integration Developer
Bydliště: Pod Markétou 82, Praha 22 - Hájek
Dal poděkování: 2523 poděkování
Dostal poděkování: 2104 poděkování

Re: Konferenční tým

Příspěvek od Ondrej.Kallasch »

Petr.Bajgar píše:
Ondrej.Kallasch píše:Nene děkuji, dělal jsem to dobrovolně a dobrovolně nadále pokračuji. Klidně toto přenechám nováčkům jakým jsem byl i já v té době, protože oni mají tu dynamiku nadšení... :)
Co třeba nějaká součinnost zkušených s nadšenými :?:
Tomu se samozřejmě nebráním, jen už nechci být ten kápo co to řídí

Telefon: 720474822 ondrej.kallasch@pirati.cz
člen zastupitelstva MČ Praha 22

Petr.Bajgar
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 7457
Registrován: 22 čer 2009, 21:57
Profese: ,
Bydliště: Chrudim, Na Šancích 1180
Dal poděkování: 6865 poděkování
Dostal poděkování: 3623 poděkování

Re: Konferenční tým

Příspěvek od Petr.Bajgar »

Ondrej.Kallasch píše:Tomu se samozřejmě nebráním, jen už nechci být ten kápo co to řídí
V pohodě. To jsem ani nepředpokládal-nenavrhoval. Nejsi přece jediný kdo pořádal nějaké setkání Pirátů. Například jednání RV a pak i CF v Pardubicích svého času pořádal bývalý předseda KS PardK Mirek Kmínek v podstatě bez pomoci sám. Jenže ten už není jako mnoho jiných schopných lidí členem PP-CZ.

V RP jsou hned dva lidé z KS OLK, kteří snad aspoň sledovali přípravu nedávného CF v Olomouci. Takže by měli mít zkušenosti a představu co a jak pro přípravu jednání CF zajistit.

Od doby kdy jsem kdysi jednál na jejich setkání s kolegy z KS Vysočina a oni se usnesli uspořádat CF. Následně jsem osobně zaznamenal reakce I.Bartoše že prý toto CF nebylo podle něj dostatečně reprezentativní. Ještě dnes se za toto jeho vyjádření stydím. Proto ani nechci pořádat nebo se podílet na pořádání setkání pro takovéto lidi.
Odpovědět

Zpět na „Pracovní prostor pro členské iniciativy“