Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Diskuse členů a příznivců o věcech přesahujících působnost orgánů, netýkajících se programu nebo o straně jako celku.

Moderátoři: Administrativní odbor, Předsedající

Pravidla fóra
Než napíšete nový příspěvek, zamyslete se, zda má takovou hodnotu, aby ho musely číst stovky lidí.
  • Aktuální politické kauzy lze řešit v příslušné části veřejné diskuze.
  • Části programu, současné či budoucí, diskutujte na fóru Pirátský program.
  • Podání orgánům a jednoduché návrhy čiňte v příslušné podatelně.
  • Pokud chcete něco rozhodnout(usnést, zvolit, odvolat, přijmout), podejte členský podnět. Ale nejdřív zvažte, jestli by na to nestačil třeba republikový výbor.
  • Povídat o čemkoli si můžete v Podpalubí, což je skrytá část fóra otevřená všem zájemcům. (Je třeba se přidat do skupiny "Zobrazit - Podpalubí".)
Dodržujte prosím pravidla fóra.
Odpovědět
Ondra.kl
Příznivec Pirátů – Moravskoslezský kraj
Příspěvky: 4111
Registrován: 18 čer 2009, 12:09
Profese: IT administrátor
Dal poděkování: 795 poděkování
Dostal poděkování: 4099 poděkování

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od Ondra.kl »

Martin.Kucera píše:třeba proto, že dopravují něco, co by bez auta šlo jen velmi komplikovaně, nebo proto, že jinou dopravou by jim to zabralo několikanásobně déle času - a tím myslím fakt několikanásobně; pokud to autem trvá 30 minut a MHD 45, tak to většinou nutnost není.
A připočetl jsi k té cestě MHD ještě další hodinu na zjišťování toho co, odkud, kam a kdy jede ... a samozřejmě i to jak to mám zaplatit? Protože nahodilou platbou zaplatit za jednu jízdu 500-2000 (+ čtvrt hodiny na to zjistit, kolik to vlastně dělá) se chce opravdu málokomu.

btw. napsal jsi to správně ... "Určitě ne "jen", ale v centrech měst často." ... nicméně ono to není o tom kdo je bezohledný (já pojedu autem i když je to MHD lepší) ale o tom to o tom co je lepší ... a hromadná doprava se musí ještě hodně snažit. Např. v Ostravě velice kvituji zavedení placení jízdného bezkontaktní kartou a dále informace o zpoždění na interaktivních tabulích i v online aplikacích.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondra.kl za příspěvky (celkem 2):
Milan.Moravec, Roman.Kucera
Homo.Pyratus
Příspěvky: 2403
Registrován: 09 led 2013, 12:19
Profese: Pyratství
Dal poděkování: 3025 poděkování
Dostal poděkování: 1008 poděkování

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od Homo.Pyratus »

pred volbami bych nikdy nedoporucil koalice, ti co dokola omylaji ze je to lepsi jsou bud srabi nebo vypocitavi zmrdi. po volbach se o koalici jednad da.-)
kdo nepluje s nami pluje proti, vsichni jsme pirati.-)))
Uživatelský avatar
Martin.Kucera
Kontrolní komise
Příspěvky: 18655
Registrován: 23 dub 2009, 16:41
Profese: nakladatel
Dal poděkování: 2165 poděkování
Dostal poděkování: 33839 poděkování

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od Martin.Kucera »

Milan.Moravec píše:Ono to nemusí být násobky, ale když už je to celkem za den víc než hodina, tak to začíná být zajimavé (třeba u mně je to obvykle víc než 1,5 h denně a to ještě počítám že na nádraží u nás jedu autem, jinak už je to 2,25 h/ den).
U mě je to do práce hodina (neb jsem úchyl co chodí na vlak pěšky aby vykompenzoval sedavé zaměstnání ;) a z práce cca 40 minut (neb od vlaku si skočím nakoupit a pak jedu MHD). Autem by to bylo tak 25. Ale zas čas strávený ve vlaku či MHD se dá smysluplněji využít než v autě coby řidič.
Milan.Moravec píše:Také lidi co tahají děti do školek a podobně.
Ty už neřadím mezi lenochy co si vozí prdel v prázdném autě.
Milan.Moravec píše:Taky hodně záleží na četnosti spojů...
To rozhodně. Např ty ostravské debily, kteří si vymysleli terminál Hranečník, zrušili zastávku na nám. Gagarina a omezili spoje na ÚAN, bych skutečně velmi rád profackoval. Protože teď je to cestování delší a dražší. Ti zmrdi zřejmě hromadnou dopravu nepoužívají, tak je jim to jedno.
Milan.Moravec píše:MHD zdarma a rozumně zpoplatněné parkování je pozitivní motivací.
+1
Ondra.kl píše:A připočetl jsi k té cestě MHD ještě další hodinu na zjišťování toho co, odkud, kam a kdy jede ...
Tobě trvá hledání v idosu hodinu? Mně zpravidla ne déle než 5 minut.
Ondra.kl píše:a samozřejmě i to jak to mám zaplatit? Protože nahodilou platbou zaplatit za jednu jízdu 500-2000 (+ čtvrt hodiny na to zjistit, kolik to vlastně dělá) se chce opravdu málokomu.
Bavím se zejména o lidech každý den jezdících do práce prázdným autem. Na tom není nic nahodilého (a nevztahuje se k tomu ani to hledání spojů).
Ondra.kl píše:Např. v Ostravě velice kvituji zavedení placení jízdného bezkontaktní kartou a dále informace o zpoždění na interaktivních tabulích i v online aplikacích.
Placení jízdného bezkontaktní kartou je pro nahodilé návštěvníky rozhodně plus (tedy pokud to nemá nějaká bezpečnostní rizika). Jenže je to další prostředek zneužitelný ke šmírování pohybu osob. Takže bych dal přednost něčemu jako "univerzální celorepubliková elektronická peněženka", z níž by terminál ve stroji jen odečítal peníze, ale k sobě by neukládal žádné údaje o držiteli.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Kucera za příspěvek:
Vojtech.Pikal

Jak jednoduchý by byl svět, kdybychom četli a dělali věci hned správně. :) -- Lucie Spáčilová

Uživatelský avatar
Michael.Polak
Zahraniční odbor
Příspěvky: 4106
Registrován: 21 dub 2009, 17:19
Profese: programátor, poskytovatel Internetu
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 2897 poděkování
Dostal poděkování: 6677 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od Michael.Polak »

Milan.Moravec píše:No zeleno je tu dost, když jsem do pirátů vstupoval, byl to spíše menšinový názor. K tomu odzelelnění - 1. piráti by se měli vyvarovat a zbavit různých návyků zelených, třeba nálepkování, např.: že autem jezdí bezohledný člověk... autem jezdí člověk, který někam musí.
Ano, já jezdím po Praze, když musím - např. zrovna dnes do sběrného dvora, s plný kombíkem sajratu, z domu i z firmy. To je prostě život. Ale znám i lidi, kteří dojížídí autem do práce trasu, která představuje 1 a půl zastávky autobusu, celkem asi 15 minut chůze a ještě s sebou vozí psa (který by nota bene jistě uvítal, kdyby ho někdo na té procházce vyvenčil, trasa se dá pojmout téměř až divočinou). A paradoxně... to 5 minutové popojetí stejně nepřispěje k těm automobilokilometrům, které vytváří dopravní zácpy.

Další věc je třeba vožení dětí auty do školky. Protože všude jsou auta, přecházet na přechodu je nebezpečné. K dopravním zácpám teď v Břevnově tedy příspívají další auta, kterými rodiče celkem zbytečně vozí svoje děti do školy, protože se o ně prostě bojí. Nedivím se těm rodičům - nicméně já třeba za mlada chodil do základní školy pěšky, že, stejnou trasou. Dnes jsou děti do stejné školy převáženy jako cestují a zvykají si na každodenní nepostradatelnost aut. Tzn. jasný příklad, jak dopravní zácpy plodí ještě větší dopravní zácpy (a ještě více snižují šance, že některé z těch dětí by se třeba odvážilo jít tu trasu pěšmo, navíc se to stává prestižní otázkou - "přece naše dítě nebude jediné, které chodí pěšky"...)

Je jasné, že když má Praha milion a půl reálných obyvatel, že prostě kdyby se každý z nich snažil ujet za den třeba jen deset automobilokilometrů, že prostě do všech ulic se těch patnáct milionů automobilokilometrů nevejde. Takto je to právě myšlené s tou "bezohledností" - nejvíce automobilokilometrů najedou lidi, co bydlí někde ve vilové čtvrti a na předměstí, ne samotní obyvatelé centra. Města kdysi měla hradby a městské brány, poté byla přesvědčena, ať je zboří, že již nejsou potřeba. Nicméně to bylo několik desetiletí před érou automobilů! Dnes se zdá, že přišešel čas mětské hradby a brány v podstatě obnovit (v jistém smyslu).

Dá se poměrně snadno říct, že existuje nějaké množství najetých automobilokilometrů po Praze, které jsou prostě projevem bezohlednosti. Nejčastěji se cítí ukřivdění ti, kteří jich najedou desítky, maximálně stovky - ale kritika samozřejmě cílí na ty, kteří jich najedou třeba tisíce, tzn. každý den ujedou po městkých dálnicích a radiálách třeba desítky km. Toto opravdu bezohledné je a je podle mě naprosto přirozené, že se tomu městská populace brání a Piráti by se neměli stavět do opozice k téhle sebeobraně ve jménu nějaké "poznané nutnosti" či "vyššího blaha" - ale měli by právě nabídnout pirátské prostředky - tedy např. místní referenda, apod.
Milan.Moravec píše: 2. Pečlivě zvažovat koalice se zelenými i na komunální úrovni. Já si tím prošel i v komunálkách a myslím, že to poškodilo jhak zelené, tak piráty a to jsem si myslel jak jsme to zmákli...
Já mohu jedině souhlasit, že tak, jak jsem kandidoval v primárkách za za Zelené v komunálu v roce tuším 2010, tak by se to skutečně dělat nemělo a byla to vyjednávací chyba. V zásadě taková koalice dává dlouhodobější, nadčasovější smysl: Zelení musí pochopit, že třeba nějaké dopravní opatření nemůžou vnutit občanům nějakými zákulisními intrikami a politickými obchody a čekat, že pak občany nějak dodatečně "převychovají" - ale musí třeba najít odvahu opravdu ho lidem předem zdůvodnit a prosadit ho třeba v referendu v koalici s Piráty. Jinými slovy - občany je třeba "převychovávat" před volbami, nikoliv až dodatečně po nich. Já věřím referendům na komunální úrovni o dost víc, než na té celostátní - protože by lidi rozhodovali o věcech, které se jich pak skutečně každý den budou týkat.

Já bych např. o dopravních opatřeních (tedy např. čtyřproudá spojka Svatovítské a Evropské) udělal referendum - protože tato spojka je zejména v zájmu obyvatelstva dojíždějícího z oblasti Středních Čech autem přímo do práce v centru (nebo spíš dokonce na druhé straně centra - tady jsme zpět u těch najetých automobilokilometrů za den). Je poměrně jasné, že místní obyvatelstvo v Praze 6, které trpí tím, že jsme tranzitní čtvrť, by v tomto referendu hlasovalo úplně jinak, než obyvatelstvo Středních Čech, které se přes nás chce pasírovat. Ale o tom je prostě politika - vize nějaké univerzálního zájmu je v řadě ohledů iluzorní - soukromý zájem žít ve zdravé Praze 6 je úplně ekvivalentí něčímu soukromého zájmu dojíždět každý den z co já vím, Kladna či Hostivic někam do práce v centru a tyto zájmy jsou prostě ve střetu.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michael.Polak za příspěvek:
Vojtech.Pikal

@xChaos@f.cz | @xChaos@mastodon.pirati.cz | nyx.cz XCHAOS | http://www.pirati.cz/lide/michael_polak
zakládající člen | člen MS P6 | pozorovatel TO a KETů doprava/energetika | maloburžoazní centrista | zdání kompetence se vytváří absencí viditelné nekompetence

Uživatelský avatar
Ivo.Vasicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 7013
Registrován: 02 úno 2010, 22:50
Profese: manažer
Bydliště: 69615 Čejkovice, Bílovická
Dal poděkování: 10900 poděkování
Dostal poděkování: 11475 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od Ivo.Vasicek »

Michael.xChaos.Polak píše:
Ivo.Vasicek píše:EDIT: S vítačskými postoji A. Merkelové souhlasí 4,9% obyvatel (z toho většina v Praze, kde z toho mají vítači byznys),
Prosímtě, jaký z toho má "byznys", v Praze... jmenuj něco konkrétního, vždyť zatím sem žádní uprchlíči ani peníze netečou.

Samotné slovo "vítač" je na hlavu: Bělohradský v debatě řekl asi tolik, že je prostě nejde strkat zptáky do moře, tedy je to problém, který je potřeba řešit. Strašně chytrý nápad financovat koncentráky v Libyi vázne poněkud na tom, že současná (navíc stejně celé území Libye ani neovládající) Libyjská vláda prohlásila, že tam žádné koncentráky pro uprchlíky z jihu Afriky nechce. Navíc část pobřeží ovládá ISIS, a těm pokud uprchlíci zaplatěj, tak je do těch člunů milerádi posaděj, takže opravdu: ať s uprchlíkama budeme dělat cokoliv, budeme to nejspíš dělat na naší straně louže.

Jinak nikdo není žádný "vítač" - je to prostě umělý konstrukt nahnědlé fašistické vlny v české politice, který použili k svezení se na vlně (celkem přirozeného) strachu populace.
Ten byznys je třeba ministerstvo pro lidská práva, různé neziskovky, Evropské hodnoty atp.
"Vítač" je jistě umělý konstrukt, ale ve společnosti silně zažitý a jako pojem ustálený. Je to mediální zkratka. No a právě to vypouštění soudů - "nahnědlá vlna" je mediální sebevražda. V hospodě nebo na fóru si to říct můžem, ale jak to vypustíš na veřejnosti letíš do škatulky ke Stropáčovi. Vím že je to nespravedlivé (demagogické a kdoví co ještě), ale vnímání lidí tak funguje. Lidi tomu nechtějí rozumět, vnímají to jako problém (a ten stav v Německu vážný problém skutečně je) a u každého problému hledají viníky. A k té levicovosti - je to hodně zmatené - každý přísun migrantů zhoršuje postavení pracujících. Pracující chtějí větší mzdy a lepší zacházení od zaměstnavatelů. Přísun migrantů zvyšuje konkurenci na pracovním trhu. Přísun migrantů je užitečný především pro kapitalisty, protože jim pomáhá srazit náklady na mzdy a mohou přitvrdit ve vztahu k zaměstnancům, protože je mohou snadněji nahradit. To že "nejsou lidi" je problém kapitalistů nikoliv pracujících. Pro pracující je nedostatek lidí výhodou - mohou žádat víc peněz a větší benefity, posiluje to jejich postavení na pracovním trhu.
Naposledy upravil(a) Ivo.Vasicek dne 11 říj 2016, 10:55, celkem upraveno 1 x.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ivo.Vasicek za příspěvky (celkem 2):
Richard.Przeczek, Roman.Kucera
"Skutečná svoboda slova je právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet"(George Orwell)
Uživatelský avatar
Milan.Moravec
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 219
Registrován: 16 dub 2012, 09:23
Profese: Specialista BOZP
Dal poděkování: 135 poděkování
Dostal poděkování: 316 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od Milan.Moravec »

OFFTOPICJen pro zajímavost, jeden z původních návrhů Blanky měl výjezd přímo na Evrposkou (někde u Hadovky). Po P6 za to ale chtěli peníze a tak se o tom na P6 ani moc neuvažovalo.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Milan.Moravec za příspěvky (celkem 2):
Michael.Polak, Roman.Kucera
http://www.oldcomp.cz
Amiga Sinclair Didaktik Sam_Coupé Enterprise SAM440ep μA1 PegasosII MacBook_Air Mac_Mini_MOS CPC Atari MSX C64 PC PSP PS3 ;-)
Uživatelský avatar
Michael.Polak
Zahraniční odbor
Příspěvky: 4106
Registrován: 21 dub 2009, 17:19
Profese: programátor, poskytovatel Internetu
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 2897 poděkování
Dostal poděkování: 6677 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od Michael.Polak »

Milan.Moravec píše:OFFTOPICJen pro zajímavost, jeden z původních návrhů Blanky měl výjezd přímo na Evrposkou (někde u Hadovky). Po P6 za to ale chtěli peníze a tak se o tom na P6 ani moc neuvažovalo.
OFFTOPICNo ano, teď se o tom uvažuje jako o nadzemní čtyřproudé komunikaci. Já ale myslím, že o takové věci, která bude mít dopad nakonec na celé území Prahy 6 a všechny 3 de-facto radiály, které přes nás vedou, by se mělo vypsat referendum. A to je už celkem Pirátský požadavek.

@xChaos@f.cz | @xChaos@mastodon.pirati.cz | nyx.cz XCHAOS | http://www.pirati.cz/lide/michael_polak
zakládající člen | člen MS P6 | pozorovatel TO a KETů doprava/energetika | maloburžoazní centrista | zdání kompetence se vytváří absencí viditelné nekompetence

Uživatelský avatar
Michael.Polak
Zahraniční odbor
Příspěvky: 4106
Registrován: 21 dub 2009, 17:19
Profese: programátor, poskytovatel Internetu
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 2897 poděkování
Dostal poděkování: 6677 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od Michael.Polak »

Ivo.Vasicek píše: Ten byznys je třeba ministerstvo pro lidská práva, různé neziskovky, Evropské hodnoty atp.
"Vítač" je jistě umělý konstrukt, ale ve společnosti silně zažitý a jako pojem ustálený. Je to mediální zkratka. No a právě to vypouštění soudů - "nahnědlá vlna" je mediální sebevražda. V hospodě nebo na fóru si to říct můžem, ale jak to vypustíš na veřejnosti letíš do škatulky ke Stropáčovi. Vím že je to nespravedlivé (demagogické a kdoví co ještě), ale vnímání lidí tak funguje. Lidi tomu nechtějí rozumět, vnímají to jako problém (a ten stav v Německu vážný problém skutečně je) a u každého problému hledají viníky. A k té levicovosti - je to hodně zmatené - každý přísun migrantů zhoršuje postavení pracujících. Pracující chtějí větší mzdy a lepší zacházení od zaměstnavatelů. Přísun migrantů zvyšuje konkurenci na pracovním trhu. Přísun migrantů je užitečný především pro kapitalisty, protože jim pomáhá srazit náklady na mzdy a mohou přitvrdit ve vztahu k zaměstnancům, protože je mohou snadněji nahradit. To že "nejsou lidi" je problém kapitalistů nikoliv pracujících. Pro pracující je nedostatek lidí výhodou - mohou žádat víc peněz a větší benefity, posiluje to jejich postavení na pracovním trhu.
Tak nevím, jak velkým rozpočtem tvoje nenáviděné "neziskovky" disponují, ale fakticky, kdo se dokáže napojit na penězovody, napojí se vždycky na nějaké, takže to vidím jako okrajový problém. Většina lidí se té debaty účastní víceméně z vlastní iniciativy, nezávisle, málokdo je za ně placen - na jedné i druhé straně.

Jestliže na venkově přijde do módy fašismus, nestanou se automaticky fašistou, abych si udržel hlasy.

Migranti přece nemohou brát nikomu práci, když všichni vykřikují, jak nechtějí pracovat a chtějí jít jen z podpory (kterou do Evropy podle všeho přes Clinotonovi a Evropskou komisi posílají za tímhle účelem Saudi a Katar, máme-li věřit všem konspiračním teoriím). Dost možná migranti pracovní příležitosti vytvářejí - ale místní obyvatelstvo nechce pracovat pro nějaké podivné Araby, kteří mají peníze bůhvíodkud, ale raději pro svoje etnicky a rasově čisté feudální pány, se kterými existuje potenciál rasově čistého budoucího smíšení genů, apod. Kolektivní nevědomí obsahuje pěkně hnědé komponenty (lidově řečeno: sračky). (a samozřejmě, tím, že je to nevědomí, tak se to týká nás všech - není to tak, že já se prohlásím za osvíceného, nějaké pudy a instinkty tam ve hře budou... jde jen o míru potlačení a vytěsnění)

Jinak tvoje ekonomická teorie o nahrazení odborů nedostatkem lidí je úchvatná - člověk by skoro čekal, že takový pro-populační aktivista bude mít problém s teorií, že pokles populace je vlastně ekonomicky výhodný pro pracující :) ale zapomínáš, že dnes pracující nijak úspěšní v tlaku na zvyšování mezd nejsou. Spíše je vše, u čeho to jen trochu jde, nahrazováno dovozem z Asie, u potravin pak dovozem z více zemědělsky orientovaných zemí EU. Nejsme uzavřený ostrov, kde budou místní pracující nějak kolektivně tlačit na zvyšování mezd tím, že jich bude málo - jednoduše se systém hroutí, protože v klasickém kapitalismu pracující byli sami stranou poptávky na trhu, a nějaký luxusní konzum elit se často omezoval na nějaké vnějškové statusové symboly - kapitalista měl větší byt v činžovním domě, ale smyslem činžovního domu bylo uspokojovat poptávku bez bydlelní a bez té poptávky měl kapitalista utrum.

Nekonkurenceschopnost lokální ekonomiky je vážný probém, ale podle mě ho nejde řešit strachem a uzavíráním se - ale dlouhodobě spíš odstraněním příliš přísných regulací (copyright, patenty, přebujelá pyrokracie, apod.) a rozvolněním kontroly korporací nad životním stylem a vzorci spotřeby (to jsou ti různí "barefoot vegani", dá se říct - tedy další nenáviděný výmysl pražské kavárny, z hlediska venkova, chápu). Jinými slovy - když lidi získají zpět kontrolu nad tvorbou svého vkusu, životního stylu, apod., tak se mohou vytvořit situace, ve kterých si korporace prostě nebudou schopné ani díky přesunu výroby jinam udržet monopolní postavení na trhu.

Vezmi si jen tu automobilovou dopravu: je třeba jasné, že příliš levná kamionová doprava obrovským způsobem zvýhoďnuje potraviny a spotřební zboží z dovozu nad místní produkcí. Je jasné, že přímý boj s rozvojem těch dálnic je spíš parketa Zelených, ale nakonec, návrat dopravy na železnici by jen trochu znepohodlnil logistiku v některých místech dále od železnice, ale přepravní kapacita by neklesla (možná spíše naopak).

Piráti by podle mě měli být průkopníky, co já vím - 3D tisku, nebo místního maloobojemového doručování zboží pomocí dronů, zahrady na střechách mrakodrapů, nebo tak něco - prostě hledat futuristická řešení. Ne hlásat strach z přistěhovalců a klanět se vystrašeným vidláckům gangům...

Místo 3D tisku jsme okroužkovali příznivce gumovými náramky, hmm. Návrat k archaickým identitám (rasa, národ, "třída pracujících", whatever) nezastavíme tím, že si voliče místo toho zkusíme okroužkovat.

Obecně aktivity, kdy Stropnického někdo pozve na pivo, je potřeba spíš - v obecné rovině - podporovat, než přitakávat náckům. Chce to moderovat probíhající debatu, místo vyhrožování násilím a snahy podbízet se vystrašením.

BTW, v Praze 6 právě Bělohradský porazil Stárka, který kampaň hodně postavil na strachu z uprchlíků. My ve velkých městech prostě uvažujeme jinak, a projevuje se to i na volebních výsledcích (i když zrovna on to až úmyslně staví tak, aby v druhém kole prostě neměl šanci...)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michael.Polak za příspěvek:
Michal.Ketner

@xChaos@f.cz | @xChaos@mastodon.pirati.cz | nyx.cz XCHAOS | http://www.pirati.cz/lide/michael_polak
zakládající člen | člen MS P6 | pozorovatel TO a KETů doprava/energetika | maloburžoazní centrista | zdání kompetence se vytváří absencí viditelné nekompetence

Uživatelský avatar
Mikulas.Ferjencik
Kontrolní komise
Příspěvky: 14653
Registrován: 24 dub 2009, 00:25
Profese: lektor kroužků zábavné logiky
Bydliště: Choltice, okres Pardubice
Dal poděkování: 12026 poděkování
Dostal poděkování: 20479 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od Mikulas.Ferjencik »

Já si myslím, že stranu není potřeba odzeleňovat, stačí se shodnout, že do sněmovních voleb půjdeme samostatně. Nabídnout zeleným místa na našich kandidátkách je imho k úvaze.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Mikulas.Ferjencik za příspěvek:
Vojtech.Pikal

Garant pro oblast veřejných rozpočtů, mikulas.ferjencik@pirati.cz, 737 943 770

Podporuji Rekonstrukci Pirátů www.rekonstrukcepiratu.cz

anonym2064
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 7040
Registrován: 07 dub 2012, 21:03
Dal poděkování: 9165 poděkování
Dostal poděkování: 9447 poděkování

Re: Výsledek voleb??? Odzelenění strany...

Příspěvek od anonym2064 »

Mikulas.Ferjencik píše:Já si myslím, že stranu není potřeba odzeleňovat, stačí se shodnout, že do sněmovních voleb půjdeme samostatně. Nabídnout zeleným místa na našich kandidátkách je imho k úvaze.
a když zelení udělají totéž a nabídnou místa pirátům?
Odpovědět

Zpět na „Vnitrostranická diskuse“