Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Toto fórum slouží k vyhlašování schůzi krajského sdružení Jihomoravského kraje.

Moderátoři: PKS Jihomoravský kraj, KoKS Jihomoravský kraj

Pravidla fóra
  • Toto fórum slouží k vyhlašování schůzi krajského sdružení Jihomoravského kraje.
  • Fórum není určeno pro volnou diskuzi. Zakládat vlákna zde může pouze svolavatel dané schůze, do názvu vlákna napíše její termín.
  • V daném vlákně se probírá pouze program jednání, popř. místo schůze.
Odpovědět
anonym102
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 133
Registrován: 11 lis 2014, 11:59
Profese: anonym
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od anonym102 »

Kandidatura do Krajských voleb 2016
Vážené kolegyně a kolegové.
Jsem:

Mgr. Lubomír Kropáček (*22.4.1959, Jeseník) jsem učitel – speciální pedagog – etoped. Založil jsem a vedl 7 let hudební skupinu. 8 let jsem s žáky reprezentoval Jihomoravský kraj ve sportu. Dělal jsem třídního učitele na střední praktické škole. Odmítl jsem kolaborovat s bývalým režimem a místo toho jsem si postavil byt 2+4 a velký rodinný dům 8+1. Založil jsem v roce v roce 2011 občanské sdružení „Help me and family“ zaměřené na vzdělávání a zaměstnanost. Chtěl jsem se politicky angažovat v Blansku, ale jen do té doby než jsem zjistil, že nikdo nechce pracovat dle možnosti pro lidi a jejich děti. Jsem propagátorem „vertikálních hydroponických skleníků“. Inicioval jsem v Blansku podpisovou petici za „Skleníky, zaměstnanost, konkurenceschopné školství, levnou vodu a energii v Blansku“. V současnosti zakládám první „Soukromou základní školu, o.p.s.“ v Blansku (na okrese Blansko).

1/ ZJEDNEJTE VE VODĚ NÁPRAVU VE PROSPĚCH VŠECH LIDÍ, JEJICH DĚTEM A BUDOUCÍM GENERACÍM:
Upravte zákony a vztahy ve vodárenství.
Ukončete vyvádění zisků na zahraniční koncerny.
Mezi lidmi a vodou nesmí být žádní překupníci či koncerny.
Udělejte si ve svých stranách pořádek, kteří nepracují pro lidi.
Chceme, aby voda a prodej vody a její distribuce byla v rukou měst a obcí.

I ve Francii pochopili, že není dobré, když je voda byznys korporací.

2/ Výstavba retenčních nádrží pro zachycování přívalových dešťů.
3/ Zachycování dešťové vody do podzemních nádrží.
4/ Výstavba vertikálních hydroponických skleníků s pěstováním ryb – potravinová
    soběstačnost.
5/ Zaměstnávání intelektualizovaných služeb. Dalo by se zaměstnat JK až 21.500 lidí.
…............................................................................................................................................................
6/ Podobné odhady má i pan ministr financí Babiš.
7/ Je třeba se zabývat otázkou odkud do budoucna přivést na Jižní Moravu vodu?
8/ Je třeba si uvědomit, že tu máme tři sociální světy. Nikoliv pravice, levice a další nějaká dělení. Buď na to máš nebo nemáš.
9/ Je třeba se soustředit na lokální ekonomiku a participační rozpočet. Vyvíjet tlak na politiky.
10/ Pracovat na místní, regionální krajské vstřícné politice zaměstnanosti a obecně prospěšné
ekonomice (výroba jídel, elektřiny).
11/ Jsme na prahu 4 dekády technické revoluce, která připraví o práci 10-15% lidí.
12/ Je třeba vybudovat útvary vědecko-technických informací, které by měl financovat stát.
13/ Je třeba pečlivě rozlišovat kolik lidí je bez práce a ne kolik lidí je vedených na úřadech
      práce.
14/ Je třeba začít bojovat za krajské zájmy (školství-duální vzdělávací systém a zaměstnanost).
15/ Péče o děti a staré lidi. Střediska pro talentovanou mládež a rekondiční centra pro důchodce.
16/ Odstranit korupci-odpovědnost politiků, zabavení majetku, nemožnost opět kandidovat).
17/ Kraj formovat podle Skandinávského (finského) typu. Budovat vstřícný účinný kraj.
18/ Podávání přiznání k majetku a příjmům jako povinnost.
19/ Nepřijímat nelegální uprchlíky je životní nutností. Nikoliv bezohledností.
20/ Smlouvy celé velkým písmem.
21/ Založit českou Jihomoravskou banku arabského stylu.

Současný stav našeho školství

1. Všeobecné vzdělávání:

1. Revoluční rozmetání všeho trvale platného namísto odstranění ideologických pout z doby totality. Důsledkem je předimenzování středního a vysokého školství, propad učňovského školství, množství neuplatnitelných graduovaných lidí a nedostatek středních a nižších kádrů.
2. Zavedení financování, které se hodí pro výrobní podniky, nikoli však pro oblast vzdělávání.
Důsledkem je levná výroba špatného zboží, které se obtížně a opětovně recykluje.
3. Až k absurditám přehnaný výklad práv na vzdělávání, vzdělání a práv dítěte. Důsledkem je rezignace na skutečnou vzdělanost a současně a s tím i znemožnění výchovného působení.
4. Neustálé zavádění inovací, nepromyšlených experimentů, které prosazují lobbistická uskupení školského byznysu. Důsledkem je chaotizace školského systému, kolísání standardu, ale především znechucení učitelských sborů.
5. Odklon od meritorních otázek vzdělanosti k populistickému využití až zneužití dětí pro volební kampaně. Důsledkem je dlouhodobé neřešení problémů, které narůstají, a neustálé novelizace, které mění byrokratické postupy, stále více zatěžují školy, ale nic podstatného neřeší. Již zmíněné ŠVP – školní vzdělávací programy, na kterých ředitelé a učitelé škol pracovali několik roků, aby „vyrobili“ sta stránkové elaboráty, které jsou mimo jiné bičem v rukou pracovníků ČŠI, jsou toho důkazem. Zrušení povinných osnov pro jednotlivé typy a obory škol byl velký omyl. Zrušení bylo učiněno
bez vědeckých nálezů a zjištění, nebylo kvalitně diskutováno s učitelskou veřejností, bylo nařízeno shora. Naučme se přiznat chyby, a když se něco nepovede, vraťme se k tomu osvědčenému, k tomu, co dobře fungovalo. Dnes je bohužel škola často posuzována podle toho, kolik má interaktivních tabulí, do kolika projektů jsou žáci školy zapojeni. V dnešní době jsou až příliš často vyslyšeni jedinci a různé iniciativní skupiny. Mnozí experti, kteří asi mnohdy o škole a vzdělávání potřebný přehled nemají, kritizují, že na školách je dril, navrhují slovní hodnocení žáků apod. Škola bez námahy je jednoznačně nepotřebná. Škola se bez jistého minima drilu nemůže nikdy obejít!
Aby mohl žák s učitelem, spolužáky komunikovat, musí znát pojmy, jejich souvislosti. Komunikace a vyjadřování žáků jsou na velmi slabé úrovni. Je to mimo jiné asi i určitá daň novodobé počítačové techniky, kdy mnoho žáků spoléhá, že znalosti jsou „v konečcích prstů na klávesnici“.

2. Příprava učitelů:

Podle mého názoru je jednou z příčin zavedení RVP a ŠVP, celkové příliš liberální prostředí a nekoncepčnost školské politiky po roce 1989. Jen od roku 2000 MŠMT předložilo čtyři!
Mít pedagogy, kteří děti nadchnou. Neměli by učit lidé, kteří kantořinu mají jako východisko z nouze, protože jiné zaměstnání nenašli. Chceme-li mít kvalitní budoucnost, musí se začít u kantorů na základních a stejně tak následně na středních školách. Vysoké školy a hlavně pak Pedagogické fakulty by měly zvýšit nároky na budoucí učitele.“

3. Péče o talenty:

Být odborným garantem několika předmětových olympiád a soutěží.

4. Nová maturitní zkouška:

Úloha všeobecného vzdělávání je nezastupitelná, nosné předměty na ZŠ i SŠ: český jazyk, cizí jazyk (anglický jazyk) a matematika. Proto také tyto tři předměty musejí být povinnými předměty státní maturity určitě na gymnáziích a některých SOŠ. Na středních odborných učilištích by měl žák zakončit studium složením kvalitní mistrovské zkoušky, nikoliv však maturitní zkoušky.

5. Ředitelská místa nesmí být „trafikami“.
Konkurenceschopné střední školství a zaměstnanost:
Potažme ve spolupráci s MŠ, ZŠ, SŠ a VŠ.


Vize střední školy Jihomoravského kraje pro 21. století.

Motto: Myslíš-li na rok dopředu, pak zasej obilí!
Myslíš-li na desetiletí dopředu, zasaď strom!
Myslíš-li na století dopředu, vychovej člověka!

Motto: „Učíš-li se, abys jsi se naučil, zapomeneš. Učíš-li se, abys znal, zapamatuješ si.“

Vzdělávací program: „Jak rozvíjet talent(y) studenta/ky, učně/ice.“

Již v současnosti je evidováno na Úřadech práce v ČR 7.000 učitelů jako uchazečů o zaměstnání. 17.000 pedagogických pracovníků je nekvalifikovaných. Již nyní se nasazují technologie do vzdělávání. Jen ta škola a ti učitelé, kteří budou mít požadované vlastnosti mají šanci uspět ve světové konkurenci. Stoupají nám vlastnosti počítačů velmi exponentně nahoru, které mají dopad na vývoj celé společnosti. Nestačí faktické znalosti, ale je třeba dospět k vyšším stupňům schopností. Na vrcholu musí být student-učeň schopen něco vytvořit něco nového na základě poznatků. Je třeba ve výuce umožňovat studentům-učňům, aby šli svojí cestou. V procesu učení jde o individualizaci, ale i o personalizaci. Každý student-učeň může jít po své cestě, ale i stejné cestě svým tempem. Ale každý student-učeň může jít jinudy. To nám v současnosti technologie umožňují. Již dnes jsme schopni získat okamžitou odpověď téměř na každou otázku. Je třeba studenty-učně naučit, aby si byli schopni pokládat ty správné otázky. Svět je jeden tvořivě se rozvíjející celek, jehož všechny součásti s nim souvisí a mohou být stejně významné. Umělá inteligence se blíží schopnostem lidské. Počítač ve faktických znalostech je bezkonkurenčně nejlepší. Je schopen všechny digitalizované dokumenty mít v paměti. V Jižní Korei už mají robota, který nahrazuje učitele. V budoucnosti bude stále menší potřeba učitelů. Proto je nezbytně nutné zavádět pedagogické inovace. Získávat digitální kompetence a dovednosti pro život. Zaměřit se na individualizaci vzdělávání a organizační inovace. Změnit střední školu. V tom spočívá budoucnost výuky a vzdělávání studentů/ek-učňů/ic.

Problémy školství:

1. Škola studenty a učně nebaví.
2. Nevyhovující způsob učení.
3. Zastaralý obsah.
4. Problém - učitel.

Inovace ve vzdělávání.

Není možno lpět na tradičních postupech. Všichni učitelé musí být inovativními experimentátory a škola laboratoří odhalující, co je v oblasti vzdělávání možné. Je třeba sbírat data a vyhodnotit efekt. Učitelé si výsledky mezi sebou sdělují. Je třeba se naučit způsob, jak zacházet s informacemi. Na konci vzdělávacího procesu musí být funkční gramotnost (např. čtenářská gramotnost). Vrcholem je síťová gramotnost (naučit se celý život učit).

Kompetence:
Umět komunikovat v mateřském a cizích jazycích, matematická schopnost, schopnosti v oblasti vědy a technologií, schopnost práce s digitálními technologiemi. V RVP nejsou práce s digitálními technologiemi.

Standardy:
1. Student-učeň je schopen vyhodnotit nalezené informace a použít je k prezentaci vlastních myšlenek (chápe výukovou roli technologií).
2. Student-učeň je schopen využívat široký repertoár technologický nástrojů na podporu své práce v různých předmětech. Je třeba stanovit standardy i pro učitele! Certifikát je k ničemu. Kariérní řád se připravuje 26-let.
Učitelé:
1. Podporují a inspirují učení student-učeň a jejich tvořivost.
2. Připravují vzdělávací a hodnotící aktivity odpovídající digitálnímu věku.
. ve své práci běžně využívají digitální technologie.
. budují a podporují zodpovědnost a občanství
. věnují pozornost sebezdokonalování a profesnímu růstu.
3. Učitel se aktivně zajímá o technologie, protože bez nich není možno profesně přežít.
4. Učitel musí Přežít, dosáhnout Mistrovství, Vcítit se a Inovovat. To je vše, co se v současnosti v naší střední škole nedělá. Jsme nekonkurenceschopní a bez vizí na lepší budoucnost.

Vliv technologií na výuku

1. Uživatelský determinismus (mobil)
2. Sociální determinismus – výukový proces prostřednictvím technologií ovlivňován okolím
(sociální sítě).
3. Technologický determinismus – výukový proces ovlivňován nejen i okolím, ale i
technologiemi samotnými, změna funkce mozku.

Kompetence učitelů
Pedagogicko-předmětové vztahy

1. Znalost předmětu – Pedagogické znalosti.
2. Technologicko-předmětové znalosti – Technologicko-pedagogické znalosti.
3. Znalost technologií – Technologicko-pedagogicko-předmětové znalosti.

Postup integrace technologií

1. Výukové cíle.
2. Didaktické záměry (teorie)
. výukové aktivity
. nástroje a materiály
. hodnocení výukových výsledků

Vize a budoucnost

Výběr technologií – doporučením, hlasováním – zpráva o tom, jak se použily.
1. Mobilní zařízení, mobilní konektiva, elektronické knihy, tablety,...atd..
2. Osobní web, elektronické knihy, výukové hry, … atd..
3. Systémové aplikace, chytré objekty, snímání dotyku a pohybu, vizualizace dat,…. atd..
Manipulovat s dotykovým tabletem může dítě již od velmi raného věku.

Každý student-učeň má různý talent a své silné stránky. Dobrý psycholog by mohl do 6 let dítěte říci v čem by mohlo být dítě dobré. Učitel musí umět diagnostikovat (udělat zkoušku z diagnostických schopností) a umět odhalit v čem je student-učeň dobrý. Čim dříve, tím lépe. Ze 30-40% by měla být výuka pro všechny a ze 60-70% to musí být uděláno tak, že už od toho nejmenšího věku by dítě rozvíjelo své silné stránky a talent (viz. moudrost - Malý zajíček skončil školku a jde první den do školy...). 90% pedagogické psychologie je o tom, co je s žáky v nepořádku a ne, co je s nimi v pořádku. Je třeba maximálně odemknout potenciál studenta-učně. Model základní školy je o memorování a o logice. Škola má za model továrnu (armádu - vojenskou školu Marie Terezie). Tento model si myslí, že se mohou všichni studenti-učni naučit všechno a ještě stejným způsobem. Studenti-učni se nemohou naučit všechno a ještě ne stejným způsobem. Student-učeň nadaný na logiku se lépe učí z textu. Kreativní žák se lépe učí z obrázků. Učitel musí být více kouč a mentor. Rozhodující je celoživotní vzdělávání. Naučit studenta-učně vědět. Testy mají sloužit jen pro kontrolu. Je třeba zaměřit se na vědu a výzkum od základní školy (např. solárních panelů, růstu rostlin atd.).

Již J.A.Komenský v roce 1630 ve své knize „Schola ludus“ - škola hrou napsal, že se musíme soustředit na to v čem jsou žáci nejlepší. Tedy na talent a silné stránky a okolo toho postavit učební systém. Nikoliv okolo předmětu. Vždycky řekneme: „Tady v těch třech předmětech jsi nejslabší a proto budeš trávit disproporcionální čas tady těmi třemi silnými stránkami.“ Nikdo ve světě ve sportu v politice v byznysu ještě neuspěl prostřednictvím slabin. Vždycky jedinci, lidé, organizace uspějí díky tomu, že uplatňuji silné stránky a talent.

Česká střední škola je katastrofální i když v současnosti se to trošičku lepší. V mezinárodním srovnání OECD ve čtení, matematice a vlastivědě jsme se mírně zlepšili. Problém je v tom, že země okolo nás se zlepšily významně. Nejlepší způsob vzdělávání v současnosti v Evropě zvládlo Finsko. Finové říkají žákovi: „My tě dostaneme na tvou nejvyšší úroveň.“ Ne na naši! Tím pádem odemykají potenciál každého studenta-učně a je tam sofistikovaný systém mentoringu a koučingu i těch nejslabších studentů-učňů (viz. příběh o paní učitelce, dívce a Bohu). Tím se to vše transformuje do konkurenceschopnosti do toho jaké jsou tam výrobky. Druhou zemí je Jižní Korea, která byla před 30, 40 lety v HDP na hlavu srovnatelná s Ghanou a v současnosti jsou nejlepší na světě včetně konkurenceschopnosti (Samsung, Hyundai). Je proto třeba udělat rozhodnutí a vše teď vsadit na střední školu, která se projeví za 10, 15, 20 let. Vyplatí se to rozhodnutí udělat. Je třeba si vzít střední školu jako obecní mantru. Mladá generace si neuvědomuje, že jsou první generací, která soutěží o práci globálně. Proto je třeba položit důraz na střední školu. Potřebujme inovační střední školu. Je třeba udělat nepopulární reformu střední školy a uplatňovat ve výuce nové technologie. (V osobním autě 60% jeho hodnoty tvoří software). Je třeba naučit učitele s výukovými technologiemi pracovat a začínat již od základní (mateřské) školy. Učíme studenta-učně stále stejně jako před 20, 35 lety, kdy jsem chodil do školy já. Díky technologiím je to o celoživotním vzdělávání. S technickým vzděláváním vystačíme na 3 až 5 let a pak opět musíme postoupit s dovednostmi dále. Není tu žádná, řádná strategie středního školství díky časté výměně ministrů školství. Jakou bude mít město střední školu, takovou roli bude hrát v konkurenceschopnosti a prosperitě v budoucnosti. Technologie jsou široce dostupné a bude důležitější, jak budou umět studenti-učni s technologiemi pracovat než ty technologie. Hodnota mozku studenta-učně se zvýší díky těm technologiím, což je digitální paradox. Dochází nám vzdělané pracovní síly.
Je třeba studentům-učňům vysvětlovat, co je to globální konkurence. Že se budou otevírat obory jako „Big date“ a další. Znalost technologií bude studentům-učňům ukazovat, kde se bude otevírat nová práce a nové pracovní příležitosti. Je třeba se zaměřit na vzdělání „Excelenc“ (věda, vývoj), což tvoří 90% úspěšnosti studenta-učně školy.

J.A. Komenský předběhl o několik stovek let dobu a dnes můžeme tu jeho vizi naplnit:

1. Technologie studentům-učňům umožňuji individuální způsob učení se. Tablet, počítač – student-učeň se může učit z internetu pokud je zaměřen na čísla a text. Když je student-učeň zaměřen na obrázky a příběhy, tak nám to tato technologie opět umožní. Systém KHAN ACADEMY umožňuje studentovi-učňovi zvolit si tempo učení se.
2. Učení se už stalo globální. Syn má kamarády po celém světě a když potřebuje s nimi něco probrat, tak je na SKYPE dá dohromady z několika kontinentů. Vytvoří si globální tým během 3 minut. Je možno se spojit kdekoli někde jinde na světě.
3. Technologie umožní daleko více učení se týmové práci. Je absurdní, když studenti-učni píší písemku a snaží se spolupracovat a učitelka jim to sebere a řekne: „Vy jste opisovali, vy jste podváděli.“ V praxi se tomu říká „Team work“ - týmová práce a naopak je třeba studenty-učně do spolupráce povzbuzovat. studenti-učni pak mají lepší výsledky.

Je třeba vzdělávací systém ihned změnit, jinak do 5 let přestanou studenti-učni učitele poslouchat. Technologie a studenti-učni jsou už dneska úplně někde jinde než je naše současná tradiční (Tereziánská) výuka. Fakta studentům-učňům k práci poskytnou technologie, ale koučing, mentoring, jak se lépe učit, jak si lépe pamatovat – zopakovat si po první hodině po prvním dni po prvním týdnu po měsíci a pak si to je možno zapamatovat na celý život. Tak tyto pedagogické dovednosti tito studenti-učni, tak tohle mohou dostávat od učitelů. Budoucí model studenta-učně a technologie jsou v tomto procesu již zahrnuty. Dnes se nelze vymlouvat, že někdo ve škole nedával pozor. Dnes těch možností vzdělávání mají studenti-učni daleko víc. Proto, aby učitelé udrželi vůbec pozornost studentů-učňů, tak se musí zamýšlet jaké je jejich role do budoucnosti. Musí postupně přecházet do role kouče a mentora. Se studenty-učni musí dělat věci, kde se fakta dají získat prostřednictvím technologií. Co dnes naši studenti-učni neumějí, tak neumějí pořádně debatovat. O nějakých věcech o nějakých problémech. Multipolární svět je ohromný problém o kterém není jednoduché debatovat. Je třeba se dívat na věci dopředu. Dělat učitele je hodně drahý koníček. Učitelům je třeba přidat více než je průměr. Na postavení učitele se v naší společnosti „zapomnělo“. Z nejlepších učitelů je třeba dělat hrdiny i v médiích, protože oni za ty peníze co dostávají a co dělají, tak oni hrdiny jsou.

Je potřeba udělat ve městě hrdinskou reformu střední školy a pěstovat daleko větší konsenzus, který v této zemi není žádný. Chybí kontinuita. Je potřeba se domluvit na 80% věcí a vytvořit si koridory vzdělávání. Ve Finsku a v Korei a konec konců i v Německu se to děje. Je třeba vymezit koridory ze kterých střední školství v obci nevypadne. Mediátorem může být Hospodářská komora v Brně. Je třeba běžet rychleji než včera, ale je také třeba rychleji běžet než ostatní střední školy. 90% nejen školských problémů si děláme sami sobě. Jsme čtvrtá největší otevřená ekonomika na světě, ale myšlení lidí zůstává na úrovni „České kotliny“.

Perspektivní obory pro naše studenty a učně:

1. Základní výzkum.
2. Informační technologie.
3. Biotechnologie.
4. Nanotechnologie.
5. Mikroelektronika.
6. Medicína.
7. Alternativní pohony vozidel.
8. Big DATA a Cloud computing.
9. Farmy na výrobu potravin (zelenina, ryby – výroba a prodej hotových jídel).

Technologie budoucnosti:

1. Osobní asistenti s umělou inteligencí.
2. Fenomén "everyware": Všudypřítomné, neviditelné počítače.
3. Virtuální zvířata s digitálními mozky.
4. Megalomanské geoinženýrské projekty.
5. Meziplanetární internet.
6. První skutečný lék proti stárnutí.
7. Autonomní roboti s povolením zabíjet.
8. Laboratorně vytvořené orgány.
9. Osobní 3D tiskárny do každé domácnosti.
10. Oceány zaženou žízeň rostoucí lidské populace.


26 ohromujících faktů o finském vzdělávacím systému

1) Finské děti chodí do školy až v 7 letech. New York Times, [zdroj]
2) Oproti jiným vzdělávacím systémům zřídkakdy dělají zkoušky nebo domácí úkoly, dokud nejsou náctiletí. New York Times
3) Děti nejsou měřeny během prvních šesti let jejich vzdělávání. New York Times
4) Mají jen jediný povinný standardizovaný test, který dělají děti, když jim je 16 let. Smithsonianmag.com
5) Všechny děti, ať už chytré nebo ne, jsou v jedné a té samé třídě. Smithsonianmag.com
6) Finsko utrácí zhruba o 30% méně za jednoho studenta než v USA. Smithsonianmag.com
7) 30% dětí dostává pomoc navíc během prvních devíti let školy. Smithsonianmag.com
8) 66% studentů jde na vysokou školu. Nejvyšší procento v Evropě. Smithsonianmag.com
9) Rozdíly mezi nejlepšími a nejhoršími studenty jsou nejmenší na světě. Smithsonianmag.com
10) Vědecké třídy mají maximálně 16 studentů, takže mohou pokaždé provádět praktické experimenty. Newrepublic.com
12) 43% Finů se střední školou jde na odbornou školu. Smithsonianmag.com
13) Žáci základní školy mají ve Finsku denně 75 minut pauz oproti v průměru 27 minutám v USA. Newrepublic.com
14) Učitelé tráví denně pouze 4 hodiny ve třídě a mají 2 hodiny týdně pro „profesionální rozvoj“. New York Times
15) Finsko má stejné množství učitelů jako město New York, ale mnohem méně žáků. 600 000 studentů oproti 1,1 milionu studentů v New Yorku. New York Times
16) Školní systém je na 100% financován státem. Smithsonianmag.com
17) Všichni učitelé ve Finsku musí mít magisterský titul, který je plně dotovaný. New York Times
18) Národní curriculum je jediná směrnice. Smithsonianmag.com
19) Učitelé jsou vybírání z horních deseti nejlepších procent absolventů. Smithsonianmag.com
20) V roce 2010 bojovalo 6 600 uchazečů o 660 míst na základních školách. Smithsonianmag.com
21) Průměrný nástupní plat finského učitele byl v roce 2008 29 tisíc dolarů. Oproti 36 000 dolarům v USA. New York Times
22) Nicméně středoškolští učitelé s více než patnáctiletou praxí dělají 102% toho, co dělají ostatní absolventi vysokých škol. V USA je toto číslo 66%. Newrepublic.com
23) Neexistuje tam „merit pay“ (plat podle výkonu) pro učitele. Newrepublic.com
24) Učitelé mají stejný status jako doktoři a právníci. Smithsonianmag.com
25) Podle mezinárodního standardního měření v roce 2001 jsou finské děti jsou nejlepší nebo skoro nejlepší co se týče věd, čtení a matematiky. PISA 2009
26) A navzdory rozdílům mezi Finskem a USA, Finsko snadno poráží země s podobnou demografií. Smithsonianmag.com
Další informace k finskému vzdělávacímu systému:
– Do vzdělávání ve Finsku mluví státní správa, experti i obyčejní lidé


V Blansku dne 6.1.2016 Kandidát: Mgr. Lubomír Kropáček












































Strukturovaný životopis
Osobní údaje:
Jméno a příjmení: Lubomír Kropáček, Mgr.
Datum a místo a narození: 22.4.1959 v Jeseníku
Trvalým pobytem : Komenského 46/4, 678 01 Blansko
Státní příslušnost: Česká republika
Kontaktní adresa : Komenského 46/4, 678 01 Blansko
Telefon : 516 413 848
E-mail: lubomir.kropacek@seznam.cz

Vzdělání:
Pedagogická fakulta univerzity Palackého v Olomouci
 1981 – 1987
Řádné magisterské studium při zaměstnání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v
Olomouci ve studijním oboru učitelství MŠVZP (pro mládež a školy vyžadující zvláštní péči) –
speciální pedagogika, zakončeno státní magisterskou zkouškou z logopedie, etopedie a
psychopedie.

Střední pedagogická škola (obor vychovatelství) Boskovice
 1974 - 1978
Zakončena maturitní zkouškou z českého jazyka a literatury, psychologie, pedagogiky, tělesné
výchovy a ruského jazyka ve studijním oboru vychovatelství.
Praxe v dětské družině v Boskovicích.


Průběh zaměstnání:
 1978
Vychovatel ve VÚM Olešnice na Moravě.
 1978 – 1980
Základní vojenská služba (vrchní spojař u raketového vojska).
 1980 - 1987
Kmenový vychovatel ve Výchovném ústavu pro mládež v Olešnici na Moravě (vedení romského
hudebního kroužku).
 1988 – 1989
Diagnostický učitel v Dětském Diagnostickém ústavu Rosice (vedení hudebního kroužku).
 1989 – 1992
Učitel na Zvláštní škole Brno (vedení sportovního kroužku).
 1992 - 2010
Třídní učitel na Základní škole, Praktická škole a Dětský domov Brno (od 21.4.1992). Výuka
logopedie. Vedení počítačového, hudebního a sportovního kroužku.
 2011
Praxe v IQ Roma servisu Brno jako motivační stimulační pedagog a pracovník volného
času nízkoprahového zařízení.
Výuka na kytaru.
 2011 - 2012
Třídní učitel na Základní škole a VÚM v Králíkách (vedení romské hudební skupiny).
 2013
Výuka na kytaru. Tvorba projektů. Statutární zástupce „HELP ME AND FAMILY“, o.s.
DĚTSKÝ DIAGNOSTICKÝ ÚSTAV
 2014 Etoped DDÚ Brno
Práce v petičním výboru za Čubovy „MODERNÍ SKLENÍKY“.
 2014
Doplňkové vzdělání:
 1971 – 1974
Lidová škola umění ve Svitávce 3. ročník I. cyklu hry na akordeon s prospěchem – prospěl s
vyznamenáním.
 1974 – 1978
Hra na kytaru, zobcovou flétnu, maňáskové divadlo, plavecký výcvik, lyžařský výcvik při
Střední pedagogické škole v Boskovicích a PFUP v Olomouci.
 30.9. 1991
Studio pohybové výchovy při LFMU Brno, Sport centrum Lužánky - Absolventský list kursu
pohybové výchovy.
 12.12.2002
Certifikát o absolvování testu „Z“ základních ICT znalostí v rámci I. Etapy realizace státní
informační politiky ve vzdělávání při ZŠ Jasanova, Brno.
 3.2.2004
Certifikát o započtení Úvodního modulu Školení poučených uživatelů číslo 28 – 306/2004
dosáhl uživatelských ICT znalostí a dovedností definovaných osnovou Úvodního modulu při
Střední odborné škole a Středním odborném učilišti obchodní, Jánská 22, Brno.
 24. 2. 2006
Osvědčení o započtení volitelného modulu Školení poučených uživatelů číslo
10 – PQ – 432/2005 dosáhl uživatelských ICT znalostí a dovedností ve výuce
na 1. stupni ZŠ při Střední odborné škole a Středním odborném učilišti obchodním, Jánská 22,
Brno.
 21.2. – 18.3.2011
Rekvalifikační kurz pro pracovníka v sociálních službách.
 2013
Potvrzení o absolvování rekvalifikačního přípravného kurzu :
OBSLUHA CNC obráběcích strojů (kód : 23-026H)
 8.8. - 30.8.2014
Projekt UNIV 3 - „MANAŽER PROJEKTU 63-007-R“

Jazykové znalosti:
 Anglický jazyk
 Ruský jazyk
…............................................................................................................................................................
 Řidičský průkaz skupiny „B“.

















Studoval jsem soukromě:

1/ doc.  František Čuba, CSc. - zaměstnanost lidí a práce radnic (zaměstnávání
intelktualizovaných služeb).
2/ Ing. Andrej Babiš – zaměstnanost.
3/ Ing. Miloš Zeman – zaměstnanost („Jak jsem se mýlil v politice“).
4/ prof. PhDr. Jan Keller, CSc. - stav společnosti a politiky. Kam jdeme? (kniha „Tři sociální
světy“). TTIP.
5/ doc. Ing. Ilona Švihlíková, Ph.D. - globální ekonomie a zaměstnanost, (TTIP).
6/ Ing. Květa Pohlhammer Lauterbachová – obecně přívětivá ekonomika a kniha „Globální
minotaurus“.
7/ Prof. Ing. Peter Staněk, CSc., host.prof., je slovenský ekonom a prognostik, pracujíci v
Slovenskej akadémii vied. - korupce, chudoba, zaměstnanost, EU a USA, Rusko.
8/ PhDr. Milan Valach, Ph. D. - 96% lidí v roce 1989 kapitalismus nechtělo.
9/ MUDr. František Koukolík, DrSc., FCMA, (* 22. listopadu 1941 Praha) je český neuropatolog,
spisovatel a publicista věnující se zejména popularizaci svého oboru, se značným přesahem do
společenských otázek a propagace kritického myšlení a vědeckého přístupu. (Vládnou nám
psychopati).
10/ MUDr. Jan Hnízdil (* 1958) je známý český celostní a rehabilitační lékař, jeden z průkopníků
české komplexní a psychosomatické medicíny a také autor a spoluautor celostně-medicínsky
zaměřených odborných a popularizačních knih (Babiak, Paul; Hare, Robert D.: Hadi v oblecích
aneb Psychopat jde do práce).
11/ RNDr. Václav Cílek, CSc.(* 11. května 1955, Brno - Židenice) je český geolog,
klimatolog[zdroj?], spisovatel, filosof, překladatel taoistických a zenových textů a popularizátor
vědy - změny klimatu, zaměstnanost, migrace utečnců a stav celého světa.
12/ Doc. Dr. Petr Robejšek (německy Dr. habil. Petr Robejšek) (* 10. prosince 1948, Zlín[1]) je
český politolog, ekonom, komentátor a publicista žijící v Německu – selhání politických elit,
nezájem o vlastní občany. „Nutná změna systému neboť systém je zahlcen blbostmi.“
13/ prof. Ing. Milan Zelený, M.S., Ph.D. - (* 22. ledna 1942, Klucké Chvalovice) je česko-americký ekonom, který se zabývá zejména obory produktivity práce, teorie řízení, podnikové ekonomiky a multikriteriálního rozhodování.
…............................................................................................................................................................
Konkurenceschopné školství a zaměstnanost:

14/ Leo Pahkin – financování a finský vzdělávací systém (přednáška v Bratislavě 2013). Pan Leo
Pahkin (M. Sc), poradce školství ve Finské národní rada pro vzdělávání od roku 1999. Jeho
hlavní oblasti je rozvoj matematiky a přírodovědného vzdělávání v předškolním, základním a
středním všeobecném vzdělávání. V tomto okamžiku je také projektový manažer v projektu pro
nadané a talentované dětí ve Finsku. Předtím působil jako učitel předmětu na základních a
středních školách a trenér učitelů a výzkumný pracovník na univerzitě v Joensuu, Finsko. Je
také členem zástupce finského imatrikulace zkušební komise. Autor četných článků a papíry na
školskou problematiku, jako matematika školství, učení prostředí, nadané a talentované děti a
procesní rozvoj studijních programů. Vnitrostátní a mezinárodní úrovni, konferenční moderátor
a poradce pro rozvoj vzdělávání zejména kurikula v oblasti bezpečnosti a ochrany školy. „Kde
se u vás ztrácí peníze na školství?“

15/ Jan Mühlfeit (* 8. ledna 1962, Jihlava) je český manažer, globální stratég, kouč a mentor[1]
Téměř 22 let působil ve firmě Microsoft, z toho posledních 15 let v nejužším vedení. Jeho
poslední rolí před odchodem v roce 2014 byla pozice prezidenta Microsoft Corporation pro
Evropu (Chairman Europe), kterou zastával od roku 2007.[2] Je poradcem pro řadu vládních a
mezinárodních organizací, jako AIESEC, Světové ekonomické fórum, Evropská komise, či
OECD. „Je třeba vyučovat každé dítě podle jeho talentu, ale i do široka.“

16/ Ondřej Šteffl (* 20. listopadu 1954) je český podnikatel v oblasti vzdělávání. V roce 1990 se
stal zakladatelem první soukromé školy v Československu – gymnázia PORG v Praze. O pět let
později založil společnost Scio, která se zabývá vzděláváním, měřením výsledků studia i
testováním jeho předpokladů. „České nekonkurenceschopné školství se změnit nechce.“


26 ohromujících faktů o finském vzdělávacím systému

1) Finské děti chodí do školy až v 7 letech. New York Times, [zdroj]
2) Oproti jiným vzdělávacím systémům zřídkakdy dělají zkoušky nebo domácí úkoly, dokud nejsou náctiletí. New York Times
3) Děti nejsou měřeny během prvních šesti let jejich vzdělávání. New York Times
4) Mají jen jediný povinný standardizovaný test, který dělají děti, když jim je 16 let. Smithsonianmag.com
5) Všechny děti, ať už chytré nebo ne, jsou v jedné a té samé třídě. Smithsonianmag.com
6) Finsko utrácí zhruba o 30% méně za jednoho studenta než v USA. Smithsonianmag.com
7) 30% dětí dostává pomoc navíc během prvních devíti let školy. Smithsonianmag.com
8) 66% studentů jde na vysokou školu. Nejvyšší procento v Evropě. Smithsonianmag.com
9) Rozdíly mezi nejlepšími a nejhoršími studenty jsou nejmenší na světě. Smithsonianmag.com
10) Vědecké třídy mají maximálně 16 studentů, takže mohou pokaždé provádět praktické experimenty. Newrepublic.com
12) 43% Finů se střední školou jde na odbornou školu. Smithsonianmag.com
13) Žáci základní školy mají ve Finsku denně 75 minut pauz oproti v průměru 27 minutám v USA. Newrepublic.com
14) Učitelé tráví denně pouze 4 hodiny ve třídě a mají 2 hodiny týdně pro „profesionální rozvoj“. New York Times
15) Finsko má stejné množství učitelů jako město New York, ale mnohem méně žáků. 600 000 studentů oproti 1,1 milionu studentů v New Yorku. New York Times
16) Školní systém je na 100% financován státem. Smithsonianmag.com
17) Všichni učitelé ve Finsku musí mít magisterský titul, který je plně dotovaný. New York Times
18) Národní curriculum je jediná směrnice. Smithsonianmag.com
19) Učitelé jsou vybírání z horních deseti nejlepších procent absolventů. Smithsonianmag.com
20) V roce 2010 bojovalo 6 600 uchazečů o 660 míst na základních školách. Smithsonianmag.com
21) Průměrný nástupní plat finského učitele byl v roce 2008 29 tisíc dolarů. Oproti 36 000 dolarům v USA. New York Times
22) Nicméně středoškolští učitelé s více než patnáctiletou praxí dělají 102% toho, co dělají ostatní absolventi vysokých škol. V USA je toto číslo 66%. Newrepublic.com
23) Neexistuje tam „merit pay“ (plat podle výkonu) pro učitele. Newrepublic.com
24) Učitelé mají stejný status jako doktoři a právníci. Smithsonianmag.com
25) Podle mezinárodního standardního měření v roce 2001 jsou finské děti jsou nejlepší nebo skoro nejlepší co se týče věd, čtení a matematiky. PISA 2009
26) A navzdory rozdílům mezi Finskem a USA, Finsko snadno poráží země s podobnou demografií. Smithsonianmag.com
Další informace k finskému vzdělávacímu systému:
– Do vzdělávání ve Finsku mluví státní správa, experti i obyčejní lidé.

Rozdělení zpracovatelského průmyslu podle technologické náročnosti
(dle CZ-NACE)
Oblast s vyšší technologickou náročností
High-tech sektor
21 - Výroba základních farmaceutických výrobků a farmaceutických přípravků
26 - Výroba počítačů, elektronických a optických přístrojů a zařízení
303 - Výroba letadel a jejich motorů, kosmických lodí a souvisejících zařízení
Medium high-tech sektor
20 - Výroba chemických látek a chemických přípravků
254 - Výroba zbraní a střeliva
27 - Výroba elektrických zařízení
28 - Výroba strojů a zařízení j. n.
29 - Výroba motorových vozidel (kromě motocyklů), přívěsů a návěsů
302 - Výroba železničních lokomotiv a vozového parku
304 - Výroba vojenských bojových vozidel
309 - Výroba dopravních prostředků a zařízení j n
325 - Výroba lékařských a dentálních nástrojů a potřeb
Oblast s nižší technologickou náročností
Medium low-tech sektor
182 - Rozmnožování nahraných nosičů
19 - Výroba koksu a rafinovaných ropných produktů
22 - Výroba pryžových a plastových výrobků
23 - Výroba ostatních nekovových minerálních výrobků
24 - Výroba základních kovů, hutní zpracování kovů; slévárenství
25 - Výroba kovových konstrukcí a kovodělných výrobků, kromě strojů a zařízení (bez 254)
301 - Stavba lodí a člunů
33 - Opravy a instalace strojů a zařízení
Low-tech sektor
10 - Výroba potravinářských výrobků
11 - Výroba nápojů
12 - Výroba tabákových výrobků
13 - Výroba textilií
14 - Výroba oděvů
15 - Výroba usní a souvisejících výrobků
16 - Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků
17 - Výroba papíru a výrobků z papíru
18 - Tisk a rozmnožování nahraných nosičů (bez 182)
31 - Výroba nábytku
32 - Ostatní zpracovatelský průmysl (bez 325)
Rozdělení služeb podle technologické náročnosti (dle CZ-NACE)
Služby intenzivních znalostí
High-tech služby
59 - Činnosti v oblasti filmů, videozáznamů a televizních programů, pořizování zvukových nahrávek a hudební vydavatelské činnosti
60 - Tvorba programů a vysílání
61 - Telekomunikační činnosti
62 - Činnosti v oblasti informačních technologií
63 - Informační činnosti
72 - Výzkum a vývoj
Tržní služby intenzivních znalostí
50 - Vodní doprava
51 - Letecká doprava
69 - Právní a účetnické činnosti
70 - Činnosti vedení podniků; poradenství v oblasti řízení
71 - Architektonické a inženýrské činnosti; technické zkoušky a analýzy
73 - Reklama a průzkum trhu
74 - Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti
78 - Činnosti související se zaměstnáním
80 - Bezpečnostní a pátrací činnosti
Finanční služby intenzivních znalostí
64 - Finanční zprostředkování, kromě pojišťovnictví a penzijního financování
65 - Pojištění, zajištění a penzijní financování, kromě povinného sociálního zabezpečení
66 - Ostatní finanční činnosti
Ostatní služby intenzivních znalostí
58 - Vydavatelské činnosti
75 - Veterinární činnosti
84 - Veřejná správa a obrana; povinné sociální zabezpečení
85 - Vzdělávání
86 - Zdravotní péče
87 - Pobytové služby sociální péče
88 - Ambulantní nebo terénní sociální služby
90 - Tvůrčí, umělecké a zábavní činnosti
91 - Činnosti knihoven, archivů, muzeí a jiných kulturních zařízení
92 - Činnosti heren, kasin a sázkových kanceláří
93 - Sportovní, zábavní a rekreační činnosti



Služby méně intenzivních znalostí
Tržní služby méně intenzivních znalostí
45 - Velkoobchod, maloobchod a opravy motorových vozidel
46 - Velkoobchod, kromě motorových vozidel
47 - Maloobchod, kromě motorových vozidel
49 - Pozemní a potrubní doprava
52 - Skladování a vedlejší činnosti v dopravě
55 - Ubytování
56 - Stravování a pohostinství
68 - Činnosti v oblasti nemovitostí
77 - Činnosti v oblasti pronájmu a operativního leasingu
79 - Činnosti cestovních agentur, kanceláří a jiné rezervační a související činnosti
81 - Činnosti související se stavbami a úpravou krajiny
82 - Administrativní, kancelářské a jiné podpůrné činnosti pro podnikání
95 - Opravy počítačů a výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
Ostatní služby méně intenzivních znalostí
53 - Poštovní a kurýrní činnosti
94 - Činnosti organizací sdružujících osoby za účelem prosazování společných zájmů
96 - Poskytování ostatních osobních služeb
97 - Činnosti domácností jako zaměstnavatelů domácího personálu
98 - Činnosti domácností produkujících blíže neurčené výrobky a služby pro vlastní potřebu
99 - Činnosti exteritoriálních organizací a orgánů


Seznam ekonomických činností High-tech sektoru
(dle klasifikace CZ-NACE)
1. High-tech zpracovatelský průmysl:
Výroba farmaceutických výrobků a přípravků – oddíl 21
Výroba počítačů a elektronických součástek (skupiny 26.1, 26.2)
Výroba spotřební elektroniky a optických přístrojů (skupiny 26.3, 26.4, 26.7, 26.8)
Výroba měřících, zkušebních, navigačních a léčebných přístrojů (skupiny 26.5, 26.6)
Výroba letedel a jejich motorů, kosmických lodí a jejich zařízení – skupina 30.3
2. High-tech služby:
Audiovizuální a informační činnosti (oddíly 59, 60, 63)
Činnosti v oblasti ICT (oddíly 61, 62)
Výzkum a vývoj (oddíl 72)

Program MIKROAGRA měl za úkol nalézat pro lidi pracovní příležitosti tyto podniky využívat nebo pro potřeby veřejnosti.
Prvním takovýmto programem byl rozvoz potravin do bytu našich družstevníků.
Začali jsme rozvážet – každé ráno včetně sobot a neděl:
chleba,
rohlíky,
mléko,
máslo,
a další.
a čtvrtek, pátek, sobota - všechny
potraviny,
balená voda atd.
Překvapením pro nás bylo velký zájem o tuto službu. Zájem v krátké době převýšil stovky odběratelů. Proto jsme tento útvar osamostatnili. Rozvoz potravin si vynucoval rozšiřování sortimentu. Mezi nové požadavky patřilo:
čerstvá zelenina,
ovoce,
čerstvé maso,
jogurty.
Na tyto činnosti jsme již ustavili samostatný závod Mikroagra.
Požadavky MIKROAGRY si vynucovaly nejrůznější služby a podnikatelské aktivity jako jsou:
chov prasat a pravidelné zabijačky,
chov drůbeže,
pastevní chov skotů, ovcí,
chov králíků.
Mikroagra poskytovala služby další:
pronajala pozemky, stáje,
pronajala krmiva,
odkoupila odchované zvířata,
dobře zpeněžovaly,
řešit zpracování potravin (vlna, kůže vyčiněné).
V rostlinné výrobě se rozšiřoval sortiment na:
potraviny,
pohanka
fazole,
květiny,
čočka, hrách,
brambory.
V přidružené výrobě:
- zábrany, žebře, ploty,
- organizace kulturních a sportovních akcí.
 
MA – vytvořila obří podnikatelský prostor, který někde :
- přinášel zisk,
- někde nepřinášel zisk- např. péče o domy, zahrady apod.,
tyto aktivity financoval podnik nebo obec.
Rozvoj služeb si vynutil založení vnitropodnikové banky. To proto, že peněžní ústavy neměly o financování takových služeb zájem.
Velký zájem o rozvoj MA si vynutil i založení závod AGROCOM:
Úkolem tohoto závodu bylo osamostatňování dílčích podnikatelských aktivit. Zájemcům byla zřízena samostatná organizační jednotka, která byla součástí. Zájemce řešil všechny své činnosti prostřednictvím této organizační jednotky. Všechny náklady a tržby se tudíž soustřeďovaly v jeho organizační jednotce. Zájemce si mohl kdykoli svou organizační jednotku osamostatnit.
Mnozí zájemci se osamostatnili, ale po určité době se vraceli zpět.

Uvedu velký program
Zemědělství se bude měnit:
Zvýší vývoz zeleniny
Sníží dopravní náročnost
V ČR bylo před 20 lety 1.000 ha skleníků. Dnes je 25 ha skleníků. Výroba 1.000 ha skleníku je akce za 25 – 30 mld. Kč. Skleníky přinesou zvýšenou produkci až o 1 mld Kč ročně.
Kde nalézat pracovní příležitosti:
AK Slušovice předložil na konferenci 100 programů, které mohly dávat lidem a možnost podnikání. Budu uvádět příklady takovýchto programů:
Programy vysoce aktuální patří např.:
Výstavba skleníků (skleníků potřebujeme, cena 1 skleníku je 1 mil. USD)
Obnovení výroby zeleniny ve sklenících představuje denní zpracování čerstvé zeleniny na kvalitní a chutná zeleninová jídla
Rozsah takového programu lze vyjádřit asi 0,5 mld. Kč pro území s 300 000 – 500 000 obyvateli
Většina nezemědělské činnosti se nazývala:

Přidružená výroba
Tradiční přidružená výroba byla budována proto, aby bylo využito místních podmínek pro zaměstnávání lidí a aby byly využívány místní suroviny a materiály. Přidružená výroba byla v některých okresech realizována v rozsahu, který převyšoval několik mld. Kč ročně.
Zemědělcům jsou často předkládány příklady z USA jak tento problém tam řeší:
Nezemědělskou výrobou se zabývají zemědělci na celém světě. V USA zemědělská družstva budují elektrárny, lihovary, vyrábějí nejrůznější polotovary a výrobky.
Z celkových příjmů US farmářů ve výši          197,7 mld. USD jsou příjmy ze zemědělské činnosti 31 %, tj. 55,7 mld. USD a z nezemědělské činnosti 69 %, tj. 124 mld. USD.
Přidružená výroba by měla být opět obnovována a to z těchto důvodů:
V přidružené výrobě lze zaměstnat tisíce lidí, kteří dnes ze zemědělství odcházejí.
Může přinést výrobky a služby, které jsou i v současné době nedostatkové
Může zemědělským podnikům opět přinášet velké zdroje finančních prostředků.
Rozvoj přidružené výroby se snaží podporovat i EU. Podpora je realizována pod souhrnným názvem „prostředky na rozvoj venkovského průmyslu“. Peníze pro tento účel nejsou využívány. Programů, které mohou zemědělské podniky rozvíjet, je mnoho. Jsou to například tyto programy:
Obnova tradiční dřevovýroby – dřevěné nářadí, žebře, doplňky pro bytovou výstavbu apod.
Výstavba a provozování vodních elektráren
Obnovení kamenolomů a pískovišť
Výroba regranulátu z plastů
Výroba topenišť pro biopelety
Výroba biopelet
Měření rychlosti aut na silnicích občany, kteří na měření získají licenci
Podnik pro zateplování rodinných domků
Obnova tradiční kovovýroby (kusové výrobky pro domácnosti, kovové ploty, pletivo)
Podnik pro výstavbu, opravy a nátěry plotů a fasád domků
Výroba staveních prvků pro výstavbu rodinných domků
Výstavba rodinných domků – montovaných
Využití sporadických nalezišť plynu
Zpracování odpadních kabelů
Podnik pro likvidaci a zpracování ojetých aut
Výroba nejrůznějších součástek pro průmyslové podniky
Výroba vlnité krytiny
Opravy součástek motorových vozidel
Výroba bižuterie
Výroba plastových kelímků, lahví a jiných plastových výrobků
Výroba levného betonu z popílku a štěrku
Výroba štěpků pro vytápění
Výroba palet (dřevěné, plastové)
Výroba přířezů
Výroba GITTER BOX PALET – kovové palety
Výroba kontejnerů (nadstandardních – 0,2t – 1t)
Výroba kontejnerů standardních
Výroba skleněných akvárií
Budování prosklených zimních zahrad z plexi-skla
Služby pro zdraví
poradenská činnost o zdraví
nákup a využívání nejrůznějších přístrojů
terapie a cvičení
pohodové programy pro pracovně zatížené lidi
nabídky nejrůznějších léků na bázi doplňkové výživy
Zábava
vytváření nadšení, legrace, překvapení
vytváření vzrušení, rozruchu, estetického potěšení
videa, divadelní představení, hudba
sportovní podniky, cestování, hazard
návštěvy zábavních parků
Přitažlivost pro ostatní
moderní oblečení
kosmetika, osvěžovače dechu
opalovací krémy
Ošetřovatelské domovy
Pracuje zde asi 2 mil. lidí, zejména jako ošetřovatelé, pečovatelé a kuchaři. To je tolik, jako by jich v ČR pracovalo 75 000 a v krajích průměrně 5 000. Tato kategorie lidí má průměrné platy 7 – 8 USD/hod.
Domácí ošetřovatelské služby zaměstnávají asi 700 000 lidí, tj. tolik, jako by jich v kraji pracovalo asi 2 000. Tito lidé ošetřují staré lidi v jejich domovech (s platem asi 8 – 10 USD/hod).
Zdravotní sestry – je jich asi 2,1 mil., s platem 10 – 25 USD/hod. (odpovídá počtu 5 500 sester v kraji).
Péče o děti – na tomto úseku pracuje 2,3 mil. lidí (odpovídá počtu 6 000 lidí v kraji). Průměrná mzda 6,17 – 10,25 USD/hod.
Sociální pracovníci – je jich asi 500 000 (odpovídá počtu 1 300 pracovníků v kraji). Průměrná mzda 8 – 10 USD/hod.
Služba lidem – je jich asi 200 000 (odpovídá počtu 500 lidí v kraji). Plat 8 – 15 USD/hod. Poskytují služby lidem s vážnými problémy.
Kromě těchto profesí pracují tisíce lidí jako trenéři, maséři, instruktoři kondičního posilování, pedikéři (plat 15 – 70 USD/hod.), dále řidiči, parkovači, uklízeči pokojů, donašeči jídel, lidé kteří uvaří cizí rodině oběd atd.
Z uvedeného vyplývá, že služby jsou poskytovány v obrovském rozsahu a nejrůznějšími způsoby. Nejvíce služeb je poskytováno dětem a starým lidem. Podle těchto zkušeností a příkladů bychom měli rozvíjet zejména tyto služby:
Pečování o děti od narození až do předškolního věku (nenásilná výuka dětí od narození zvýší budoucí schopnosti lidí)
Pečování o staré rodiče (komplexní zabezpečení starých rodičů specializovaným podnikem služeb)
Příprava jídel (oba manželé jsou v zaměstnání. Přípravu jídel zajišťují specialisté v bytě zaměstnaných lidí)
Péče o domácí zvířata (služba se stará o zvířata těch, kteří nejsou doma přítomni)
Úklidové služby
Cestovní kanceláře pro rozvoj místní turistiky a pro využití všech služeb v daném území
Vybudování sítě stylových restaurací
Občerstvovací stánky u dopravních spojů
Vybudování marketů s prodejem místních suvenýrů a výrobků přidružených výrob
Výroba místních (např. valašských) specialit
Prodej potravin přes internet
Provozování prádelen „na počkání“
Provozování sportovního rybaření pro nerybaře
Donášková služba potravin do domu a to denní (čerstvá snídaně) a týdenní (zásobení hlavními surovinami)
Dispečink pro poskytování služeb
Strojbazar – prodej nepotřebných domácí zařízení a pronájem nepotřebných zařízení
Skanzen – vybudování zemědělských usedlostí s chovem zvířat. Tyto budou přístupné veřejnosti, zejména dětem. V areálu jsou ukázky zvířat, je zabezpečována projížďka provozem v terénu, jsou poskytovány stravovací služby
Relaxační centra (komplex pro regeneraci sil – svičení, koupele, masáže atd.)
Poskytování novodobé lázeňské péče doma (lázeňskou péči lze provádět doma – v bytě. Služba poskytuje všechny komponenty, které se využívají v lázních)

Projekt: „KONCERN“, který chceme realizovat uvádím následující:

1. Zemědělství nedostatečně využívá nových vědeckých poznatků.
2. Nedostatek finančních prostředků v zemědělství.

JAK ZEMĚDĚLSTVÍ KONSTRUOVAT, ABY SE ROZVÍJELO PŘÍZNIVĚ:

Vycházíme-li ze současných a budoucích podmínek, které budou na podniky působit, pak zemědělství bude využívat zejména tyto účelově orientované podnikové formy.
A – Koncernový podnik
B – Realizační podniky
C – Stávající podniky
D – Aktivizační podniky
E – Manažerské podniky
F – Další

A – Koncernový podnik - Univerzální globalizovaný podnik
Podle množství problémů, které se vyskytují v našem zemědělství, potravinářství a obchodu, doporučujeme, aby takovýto základní globalizovaný podnik byl KONCERNOVÝ PODNIK. Vycházíme z poznatku, že v přirozeném územním celku (například na území kraje) by mohly úspěšně fungovat 1 – 2 koncernové podniky.

B – Realizační podniky - Jsou to např.:
– podniky na výrobu etanolu
– podniky na výrobu MEŘA
– bioplynové stanice
– podniky na výrobu jídel
– podniky řešící komplexně ovčí program
– podniky pro podnikání v zahraničí
– podniky pro výrobu zeleniny a zeleninových jídel
– podniky pro využití mléčné suroviny
atd.

C – Stávající podniky - Stávajícími podniky rozumíme dnešní, malé, střední a velké podniky, kterých je u nás 31 696.

D – Aktivizační podniky - Například
– Někteří lidé mají nápady, ale neví, jak je využít
– Jiní lidé umí nápady využívat
– Jiní lidé ví, jak námět zvládnout výrobně
– Další lidé ví, jak výrobky prodat
– Další lidé umí celý projekt profinancovat
a další umí celý komplex úkolů uvést do realizace

Např. Koncern pro takovéto využívání příležitostí založí AKTIVIZAČNÍ PODNIK (na jiné úrovni lze vytvořit jinou adekvátní organizační jednotku).
Aktivizační podnik bude řešit především tyto úkoly:
• Vyhledávání nových příležitostí
• Mobilizace finančních zdrojů pro realizaci využití nových příležitostí
• Využití techniky
• Nákupy levných materiálů
• Zavedení jednoduchých dílčích úkolů
• Atd.
Má-li být aktivizační podnik úspěšný a má-li přinášet prospěch musí mít odpovídající zázemí.
• Musí mít za sebou zázemí velkého a silného podniku
• Musí mít finanční prostředky
• Musí mít materiály
• Musí mít služby
• atd.

E – Manažerské podniky - Např.
• není zapotřebí stále orat pole
• přípravu půdy lze provádět mnoha jinými způsoby
• hnojení a chemickou ochranu lze řešit jinak s využitím menšího
množství hnojiv a chemikálií
• dojení mohou provádět lidé nebo roboty
• chov skotu lze řešit cílevědomě
• atd.
Pokud budeme provádět práce jinak, můžeme dosáhnout
• více produkce
• lepší kvalitu výrobků
• nižší náklady, vyšší zisky
• lepší ochranu přírody
• atd.

KONSTRUKCE NOVÉHO VÝKONNÉHO ZEMĚDĚLSTVÍ
Úkoly KONCERNU
Koncern bude mít tyto hlavní úkoly:
a) Operativní
b) Strategické
ad a) Operativní
Koncern bude zabezpečovat celý komplex služeb, které zemědělství
postrádá, a bez nichž rozvoj zemědělství není úspěšný.
Úkoly operativní - Jsou to zejména tyto úkoly:
• Zakládání a ovládání Realizačních podniků
• Zakládání a aktivizace aktivizačních a manažerských podniků
• Koordinované financování
• Pojišťovna
• Právní ochrana
• Zabezpečování prostředků z EU
• Vlastní výzkum
• Uplatnění vědeckých a technických poznatků v podnicích
• Zahraniční obchod
• Koordinace obchodu
• Nákup levných vstupů
• Provozování finanční úvěrové organizace
• atd.

Schéma: Operativní služby koncernu

B – Realizační podniky
Jsou to např. tyto programy:
a) Družstvo MEŘO 1, které se bude zabývat výrobou pohonných
hmot
b) Biokombinát, který bude řešit výrobu elektřiny z obnovitelných
zdrojů a odpadní teplo bude využívat k vytápění skleníků.
Biokombinát bude vyrábět zeleninová jídla.
(b-1) Bioplyn
(b-2) Teplárna
(b-3) Elektrárna
(b-4) Skleníky
(b-5) Výroba zeleninových jídel
(b-6) Prodej zeleniny a zeleninových jídel
c) Kompostárna
Takových realizačních podniků vybuduje několik.
d) Družstvo na výrobu mléka (chov dojnic, mlékárna, obchod)
e) Družstvo na výrobu masa
f) Etanol
g) Agrokombinát bude jiným způsobem řešit živočišnou výrobu
h) Chov ovcí
i) Nápoje
j) Květiny
k) Služby
l) Finančně úvěrová družstva
m) Výroba zeleninových jídel
n) Výroba hotových jídel


Pan docent Čuba odhaduje, že by tento projekt mohl postupně zaměstnat až 150.000 lidí. Já říkám od Blanska přes Brno až po Znojmo. Náklady jsou odhadovány na 10 miliard korun (4 x 2,5 miliardy každý rok vlády 2014 – 2017).


Mgr. Lubomír Kropáček

http://pravdaovode.cz/wp-content/upload ... -pomoc.pdf
http://pravdaovode.cz/vyzva-premierovi/

Úvodní část textu výzvy

"Vážený pane předsedo vlády,

před rokem Vám dva z nás adresovali otevřený dopis, který se týkal problematiky našeho vodárenství. Od této doby se bohužel nestalo nic, co by vedlo k nápravě. Obracíme se proto na Vás znovu. Jste v postavení, kdy můžete ovlivnit, zda vedení státu začne řešit závažné problémy týkající se státu, měst, obcí a občanů. Hovoříme o ztrátě kontroly nad strategickým odvětvím vodárenství, o ztrátě kontroly nad peněžními toky v něm, o ztrátě dotací z EU, o privatizaci zisků a zestátnění nákladu na vodárenské sítě, o ztrátě schopnosti zajistit bezpečnost státu. Hovoříme o oligarchickém „fungování“ samospráv a nefunkčnosti mechanismů státu, které ho a jeho občany mají chránit. Hovoříme o praktikách, které objevila Slovenská informační služba v kauze Gorila.

Situace je velmi vážná. Její neřešení (politiky zprava i zleva), dovedlo stát za 20 let k tomu, že dnes 70% vodárenských tržeb z vody v ČR kontrolují zahraniční koncerny. Ročně odtéká 1,4 miliardy korun zisku z vodného a stočného do zahraničí, přitom jde o jediný vlastní zdroj financí pro rozvoj odvětví a peníze v odvětví schází. Další miliardy odtékají z odvětví nákladovým způsobem. Doplácejí na to veřejné rozpočty...."

Celý text výzvy zaslané politikům, k řešení situace s "vodou":

Klikněte na ikonu PDF
Oznámení moderátora:
Přesunuto do správného vlákna. TK
Uživatelský avatar
Ondrej.Kotas
Člen KS Jihomoravský kraj
Příspěvky: 2569
Registrován: 29 srp 2011, 16:25
Profese: AI tester a automatizační specialista
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 4235 poděkování
Dostal poděkování: 3814 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od Ondrej.Kotas »

Jen pro pořádek - budu si brát počítač, ale budu na něm zprostředkovávat pouze streaming/nahrávání (možná mumble, pokud se mi podaří rozjet moje konferenční zařízení).
TZN Nebudu psát zápis!!! Nejsem doufám jedinej s počítačem, takže zápis bude vyrábět někdo jiný (záznam není oficiálním výstupem ze zasedání, navíc zápis by měl vznikat i přes to, že se nahrává (minimálně přijatá usnesení atp.)).

Toto platí pro každou následující schůzi. OFFTOPICProstě nehodlám furt všechno dělat já. Zápis holt bude úkol pro jiného otroka, snad ještě nejsme tak vyzewlení.

Netrol! Trolí samo. „Kasinem se herna nestává, kasinem se rodí!“

Obrázek

Má koryta: stranický inkvizitor, béčko ODS, liberální konzerva a jiné nálepky „spolustraníků“
e-mail: ondrej.kotas@pirati.cz | signal/tel: +420 608 828 650 | profil: http://wiki.pirati.cz/lide/Ondrej_Kotas

Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Příznivec Pirátů – Jihomoravský kraj
Příspěvky: 21689
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor počítačové bezpečnosti
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 5191 poděkování
Dostal poděkování: 12547 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od Lukas.Novy »

Lukas.Novy píše:V odpovedi na predbeznou otazku RK podava nasledujici vyklad:
Jakub.Michalek píše:Volební řád stanoví následující:
§ 3 Volební spolupráce

(1) V odůvodněných případech může Česká pirátská strana spolupracovat ve volbách s jiným politickým subjektem, pokud tím není poškozeno dobré jméno strany (§2), zejména

a) kandidovat s ním ve volební koalici nebo
b) si navzájem vypomáhat v kampani.

(2) Pro platnost volební spolupráce je třeba včas (§5)

a) oznámit republikovému výboru na internetovém fóru záměr o ní jednat aspoň 1 týden před jejím uzavřením a
b) uzavřít o ní písemnou smlouvu vymezující podmínky spolupráce.

§ 21 Krajské volby

(1) Krajské fórum

a) schvaluje jednotlivý volební program,
b) sestavuje kandidátní listinu a
c) má pravomoc v mimořádných a odůvodněných případech zrušit jednotlivý volební program nebo jeho část, pokud jde o jednotlivý volební program kandidáta na kandidátní listině, kterou sestavilo.

(2) Krajské předsednictvo

a) organizuje volby na úrovni kraje,9)
b) má pravomoc vyjednávat volební spolupráci, není-li stanoveno jinak,
c) předkládá jednotlivý volební program a kandidátní listinu republikovému výboru.

§ 23b Koaliční spolupráce

Při koaliční spolupráci platí obdobně ustanovení o volebním programu pro volební program koalice a ustanovení o primárních volbách v rozsahu míst na kandidátní listině koalice.

§ 23c Volební rozhodnutí

Volebními rozhodnutími jsou primární volby a další rozhodnutí, kterými se schvaluje, mění nebo ruší kandidátní listina nebo volební program, jakož i pověření příslušného oblastního předsednictva v nejednoznačném případě.
To jsou závazná ustanovení, v jejichž mantinelech se musí pohybovat sestavování kandidátní listiny, volební spolupráce a veškerá příprava na volby. V případě koalice platí ustanovení obdobně. Označení a sestava koalice je zákonnou náležitostí kandidátní listiny (§ 21 odst. 1 písm. b) zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů).

Podle našich vnitrostranických předpisů je třeba ke koalici písemná smlouva (§ 3 odst. 2 písm. b) volebního řádu), jejíž součástí typicky bude i volební program. Protože je součástí koaliční smlouvy volební program a jde o rozhodnutí zásadního významu, rozhoduje o ní krajské fórum jako o volebním rozhodnutí (§ 23b, § 21 odst. 1 písm. a). Koaliční smlouvu vyjednává a předkládá krajské předsednictvo (§ 21 odst. 2 písm. b, c). Stejně jako v ostatních případech činnosti orgánů či činovníků strany nebrání nic tomu, aby operativním výkonem činností jako jsou dílčí jednání apod. pověřily vhodné osoby. Za výběr takových osob i za výsledek jednání nesou však odpovědnost sami a příslušné právní úkony rovněž musí učinit sami nebo v zastoupení podepsaném na základě zvláštního předpisu (§ 6 StOK). Typicky dojde k tomu, že předsednictvo pověří jednáním příslušný volební štáb.

Vzhledem k přísným termínům daným volebním zákonem může docházet k situaci, kdy je v jedné době dvěma současnými hlasováními rozhodováno o koalici a složení kandidátky. Vnitřní předpisy tomu nijak nebrání, přičemž není-li rozhodnuto jinak, platí, že se podává samostatná kandidátní listina (§ 6). Pokud se tak děje s vědomím a implicitním souhlasem kandidujících, pokud o takových možnostech ví, je možné taková současná hlasování připustit. Platí zde dostatečně známý požadavek, že právní úkon musí být určitý, aby byl platný, v tomto případě musí hlasující i kandidáti vědět, na kterou kandidátní listinu nebo na které různé v úvahu připadající kandidátní listiny pro jaké volby v kterém termínu jsou voleni. Vzhledem k tomu, že základem podle předpisů je vždy samostatná kandidátka, je možné souhlas s účastí na samostatné kandidátce (nevyjde-li koalice) presumovat.

Pokud bude schválena koalice, pak dle § 23b zaujmou kandidáti Pirátů místa na koaliční kandidátce podle schválené smlouvy v pořadí podle primárních voleb. Pokud by některý kandidát nesouhlasil s kandidaturou v koalici anebo naopak se samostatnou kandidátní listinou, může být na svou žádost z kandidátní listiny zmocněncem vyškrtnut a dochází k posunutí pořadí dle § 7 odst. 3.

Závěr: Pořadí kandidátů na kandidátní listině určené primárními volbami platí pro samostatnou kandidátní listinu a dále i pro konkrétní koalici, pokud byla s vědomím možnosti takové konkrétní koalice kandidátní listina sestavována, nerozhodne-li krajské fórum jinak.
Z tohoto vykladu je zrejme, ze nelze konat primarni na koalicni kandidatku aniz by jiz nebyla uzavrena koalicni dohoda ci se zaroven s primarnimi volbami nekonalo rozhodujici hlasovani schvalujici uzavreni koalicni smlouvy. Dokud neni uzavrena koalicni smlouva lze primarky konat pouze v zakladni forme pro samostatnou kandidatku. Nedal bych za to ruku do ohne, ale je podle me prijatelne, ze takoveto konani primarnich voleb pro samostatnou kandidatku je duplneno o moznost kandidatku pouzit i v pripade uzavreni koalice a kandidati k teto moznosti implicitne pak udeluji souhlas.

Shrnuto podtrzeno, pokud budou primarni volby, bude se volit po skupinach leader, celo kandidatky a zbytek kandidatky a pokud predsednictvo navrhne rozumny zpusob mapovani takto navolene kandidatky na mista v koalicni kandidatce, pak lze vysledek pouzit i v pripade koalice.

Demokracie je diskuse.
| ‒ | – | — | ― | … | „ | “ | ‚ | ‘ | » | « | ½ | ¼ | ¾ | × | ‰ | ® | © | ™ | Tel: 777-5-KRTEK

anonym8573
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 56
Registrován: 21 říj 2014, 13:46
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 44 poděkování

Re: Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od anonym8573 »

Mé jméno je Daniel Pawlik. Bydlím v Moravském Krumlově. Pracuji jako hasič v jaderné elektrárně Dukovany. Jsem členem MS Znojmo. Rozhodl jsem se kandidovat do zastupitelstva kraje za PIRÁTY a to na zbytku kandidátní listiny. Otázky na tělo zodpovím na schůzi 9.2.2016...

Co chci prosazovat:


ŠKOLSTVÍ : nové formy vzdělávání – finanční gramotnost, orientace ve správním právu pro každého včetně SOŠ a SOU
podpora efektivního vzdělávání dle požadavků trhu práce
INFORMACE Z JEDNÁNÍ
ZASTUPITELSTVA KRAJE VŠEM : zveřejňování videozáznamu na internetových stránkách


IDS JMK : řídit se požadavky obcí a občanů NE DOPRAVCŮ
každý má právo dostat se do zaměstnání a zpět

PODPORA DOBROVOLNICKÝCH
ORGANIZACÍ : skutečná podpora jednotek dobrovolných hasičů
podpora organizací vytvářejících volno časové aktivity
pro děti a mládež

OTEVŘENÝ SOFTWARE : prosazovat používaní otevřeného softwaru u krajského úřadu a krajských organizací
PODPORA OBCÍ PŘI OBNOVĚ
KULTURNÍCH PAMÁTEK : týká se především malých obcí s malým rozpočtem

MAXIMUM INFORMACÍ PRO
VOLIČE : klikací rozpočet

BEZPLATNÉ POSKYTOVÁNÍ
INFORMACÍ DLE ZÁKONA
O SVOBODNÉM PŘÍSTUPU K
INFORMACÍM : NE nesmyslným požadavkům na tzv. náklady spojené
s informacemi

VYROVNANÝ ROZPOČET
KRAJE : podporuji vyrovnaný rozpočet kraje

ZAVÉST REGISTR SMLUV
U KRAJSKÝCH ORGANIZACÍ : veřejně přístupné smlouvy uzavírané krajskými organizacemi
Návštěvník
Návštěvník – nepatří k Pirátům

Re: Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od Návštěvník »

Zdar Pirati.

Timto oznamuju kandidaturu na kraj na nekterou z viditelnych pozic na kandidatce se Zelenyma.

Verim, ze moje kandidatura muze pomoci celemu tomuto projektu.

Zbytek je na Vas.

Zdravim z Brazilie.

Mara
Uživatelský avatar
Alena.Pavlasova
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 70
Registrován: 21 úno 2015, 20:17
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 73 poděkování

Re: Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od Alena.Pavlasova »

Pokud nás chcete, tak se taky hlásíme do kandidátky.

Alena a Marcel.

Alena Pavlasová
Manažerka štěstí

Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Příznivec Pirátů – Jihomoravský kraj
Příspěvky: 21689
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor počítačové bezpečnosti
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 5191 poděkování
Dostal poděkování: 12547 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od Lukas.Novy »

Upozornuji, ze do primarek budou zaregistrovani jen takovy kandidati, kteri maji vyplneny profil na www.pirati.cz.

Jelikoz volba musi probehnout online a bude striktne casove omezena, urguji timto vyhlaseni casu jednotlivych hlasovani.

A hlasim se timto na leadera.

Demokracie je diskuse.
| ‒ | – | — | ― | … | „ | “ | ‚ | ‘ | » | « | ½ | ¼ | ¾ | × | ‰ | ® | © | ™ | Tel: 777-5-KRTEK

Uživatelský avatar
ItoldYouSo7227
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 2710
Registrován: 14 črc 2012, 00:45
Bydliště: London
Dal poděkování: 3183 poděkování
Dostal poděkování: 2614 poděkování

Re: Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od ItoldYouSo7227 »

Chtěl bych se zeptat Lukáše Nového,
1) jestli si myslí, že je navenek schopen reprezentovat Piráty a schopen také rozumně uvnitř s Piráty komunikovat.

Zde např. náhodná komunikace Lukáše Nového s vedoucím administrativního odboru, kdy se stalo něco, s čím Lukáš Nový nesouhlasí. Sledujte ten jemný a kultivovaný styl, který v sobě váže tu politickou zdatnost Lukáše Nového, jeho ohleduplnost a respekt ke kolegům.
Lukas.Novy píše:Ty curaku, co to zamykas? Prisel sem kvuli tvoji neschopnosti udelat cokoliv poadne o pul hodiny psani textu. Kam ma asik psat namitky?
...
Ne ty konomrde, namitky se pisou do rozpravy a presunujou to jenom kurburti, co nejsou schopni jednani vest.
...
Opakovana picovina, zaverecne slovo reaguje jen a pouze na duvodovku a podnet, co je v uvodnim slovu je mu spekacek, protoze to nemuze obsahovat zadne dalsi skutecnosti nez jsou v podenetu a duvodovce, pokud obsahuje, hlasujici je ignoruji.
...
Rekl bych ti (a prestan mi doprdele porad vkladat slova do ust), ze debata probehla a ze referendum rozhoduje o otazce, ktera je prodiskutovana a ze sem si taky asik pral doprdele delsi jednani, kdyz sem asik namital, ze v moznostech chybi volba na odroceni na regulerni jednani, kde dopice delsi rozprava je, ale ty si to odmitnul a trval, na tom, ze chces podporu clenu. Takze opet je to tvoje demence, ne moje.
...
Tak je kurva vyporadej a prestan se chovat jak curak.
...
Reaguj si na co chces, kouris konum a mladym klukum.
...
(Vedoucí AO Martin Kučera ani jednou nepronesl žádnou urážku natož vulgární slovo).
Další příklady zvládnute komunikace hodné kandidáta do čelních pozic na krajskou kandidátku lze najít např. Keywords=Pico .

2) Jestli už má elementární slušnost neurážet starší Pirátky sděleními typu OFFTOPIC[quote="Lukas.Novy"]Co se do nej seres ty jedna pico plesniva?[/quote]post358396.html?hilit=pico#p358396 nebo OFFTOPIC[quote="Lukas.Novy"]alkoholická slepice na xanaxu.[/quote]clenske-podnety-f350/mimoradny-prezkum- ... ce#p307279

3) Dál bych se chtěl zeptat, jestli je schopný mluvit na veřejnosti. Protože minule když se stal nějakou náhodou lídrem v krajských volbách 2012, tak dle svědků mluvil (pohledem) neustále do země a jeho hlas byl dosti nezřetelný.

4) Poslední otázka zní, jestli chce brát svoji kandidaturu vážněji, než před 4 roky, kdy na důležitý volební mýtink nedorazil protože dle svědků měl mokré boty (Odpověď LN).

Aneb kdo jde s kůží na trh... grilovačka musí být.
Nikdy plně nezměníte věci bojem s existující realitou. Abyste něco změnili, vytvořte nový model, který udělá současný model zastaralým. -- z článku o bitcoinu
anonym8573
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 56
Registrován: 21 říj 2014, 13:46
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 44 poděkování

Re: Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od anonym8573 »

Lukas.Novy píše:Upozornuji, ze do primarek budou zaregistrovani jen takovy kandidati, kteri maji vyplneny profil na http://www.pirati.cz.

Jelikoz volba musi probehnout online a bude striktne casove omezena, urguji timto vyhlaseni casu jednotlivych hlasovani.

A hlasim se timto na leadera.
Předpokládám že odkazem www.pirati.cz je myšleno fórum... Je to tak?
Uživatelský avatar
Pavel.Moravec
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 2764
Registrován: 27 dub 2011, 17:25
Profese: IT
Bydliště: Brno Bystrc
Dal poděkování: 12424 poděkování
Dostal poděkování: 5915 poděkování

Re: Zasedání KF JmK 02/2016 - primární volby pro KV 2016

Příspěvek od Pavel.Moravec »

Daniel.Pawlik píše:
Lukas.Novy píše:Upozornuji, ze do primarek budou zaregistrovani jen takovy kandidati, kteri maji vyplneny profil na http://www.pirati.cz.

Jelikoz volba musi probehnout online a bude striktne casove omezena, urguji timto vyhlaseni casu jednotlivych hlasovani.

A hlasim se timto na leadera.
Předpokládám že odkazem http://www.pirati.cz je myšleno fórum... Je to tak?
Ne, ale wiki/piznam, např. https://www.pirati.cz/lide/pavel_moravec . Tvoje https://www.pirati.cz/lide/daniel_pawlik zatím neexistuje, když sem napíšeš co tam dát, vytvořím.
Bývalý správce @PiratiJMK i @PiratePartyCZ, bývalý člen KK.
Odpovědět

Zpět na „Schůze KS Jihomoravský kraj“