Totéž stupidní tisková zpráva, která omílá nějaké vnitřní spory, místo toho, aby byl hlavní message poděkování předsedovi, který 5 let makal pro Piráty, za všechno, co udělal. Propagovat vnitrostranické spory do médií, to je tak debilní PR strategie, že jsme se stali průkopníky! To je prostě neuvěřitelný amatérismus při komunikaci s médii a v očích lidí, se kterými přicházím do styku, schazování společné práce. U lidí nám to dělá obraz rozhádané strany. Je to úplně stejné jako zbytečné vyjádření Janka Wagnera, tj. praní špinavého prádla přes média. Se mnou ten novinář mluvil půl hodiny, žádné špivané prádlo jsem nepral, zbyl z toho jeden pozitivní štěk.Tomáš Vymazal píše: „Jednali jsme na předsednictvu o proplacení faktury pro volebního manažera. Tři členové byli kvůli neinformovanosti proti a dva pro. Místo nějakého jednání Ivan Bartoš sedl k internetu a fakturu proplatil,“ popsal LN své výtky místopředseda strany Tomáš Vymazal.
Zdroj: http://www.lidovky.cz/proc-odstoupil-pr ... n_domov_hm
Je fakt otravné, když se mě lidé v práci ptají, zda strana rozpadá a říkají mi, že nám tohle vystupování dělá špatnou reklamu. Pokud máme být pro veřejnost čitelní, tak nesmíme dělat z komára velblouda, zaměňovat naši vnitřní administrativu za politickou agendu. Pokud tohle jednotliví lidé nechápou, tak ať raději mluví do médií jen jeden člověk, v tuto chvíli Víťa Konečný, který jim při jejich příštích dotazech vysvětlí, že to je nevýznamný vnitřní administrativní problém, ale že se soustředíme na politické aktivity, komunální volby v Praze a senátní volby.
Rozhádanost a posedlost vnitrostranickými problémy byla důvodem, proč Piráti v Německu klesli pod hranici volebních průzkumů, tak to prosím neposerte. Díky za strávení téhle upřímně podané zpětné vazby.