Ahoj všem,Dalibor Zahora píše:
Piráti imho potřebují všechny 3 typy komunikace
- agregator (přehled, idealně plus spojit s monioringem tisku - spousta věci není stále online, k tomu by měl vznknout analytický a rešerní tým, do budoucna nutnost)
- stranické noviny (líheň a trénikové místo pirátských politiků, prostor pro kultivovanou vnitrostranickou diskuzi - forum nestačí)
- nestranicky web (kvalitní propagace pirátských myšlenek navenek ideálně od nezávislých ale pirátsky profilovaných osobností - neměli by být vysokými funkcionáři strany)
ad 1) Domnívám se, že člověka ponořeného do světa svobodného přístupu k informacím a transparentnosti zajímá agregátor pirátsky-tématických zpráv. Pro tento účel lze rozvinout: http://www.pirati.cz/novinky. Kromě stanovisek strany mohou ukazovat na tématické novinky. Na takto rozšířené novinky může i nadále ukazovat účet pirátských novin na Twitteru.
ad 2) Přiznivce či straníka zajímá, co se děje ve straně, jaké jsou strategie, co proběhlo a co se blíží. Takové stranické noviny může být pdfko na issuu.com a během předvolebního klání nabídnout volební speciál s profily kandidátů a shrnutím témat, se kterými se jde do voleb. Jedním aspektem pirátských novin je tedy komunikace dovnitř, druhá komunikace navenek o vnitřku, tak aby bylo vidět, že je strana založena na demokratickém principu o návrzích se hlasuje a podobně.
Novináře mohou zajímat profily kandidátů. Takovým je potřeba nabídnout press kit. Tedy balíček "Evropské volby 2014", profily kandidátů, fotky k publikování - čili snaha o zjednodušení komunikace.
ad 3) Novináře zajímají jak tiskové zprávy, tak "ready made" články o pirátské tématice. Čili pokud mohou vzít článek o možnosti poslechu svobodných médií a vyvázání z poplatků Osy, určitě o tom napíší článek jehož základ načerpají na stránkách nestranického webu s přímými odkazy na dokumenty strany.
Body 1,2 a 3 tedy vytváří mediální program o jehož naplnění bych rád vedl dialog.
S pozdravem,
Josef