Organizace konference PPI v Praze

Zahraniční odbor komunikuje s dalšími členy mezinárodního Pirátského hnutí, zejména přináší v zahraničí osvědčené nápady do strany, vypracovává společný postup při projednávání mezinárodních problémů.

Moderátor: Zahraniční

Zamčeno
Uživatelský avatar
Tomas.Vymazal
Vedoucí resortního týmu
Příspěvky: 4831
Registrován: 23 dub 2009, 16:31
Profese: předseda spolku
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 1761 poděkování
Dostal poděkování: 1540 poděkování

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od Tomas.Vymazal »

Tricka jsou objednana a placky taky. Snad se ta vyroba stihne, bude to tak tak.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Tomas.Vymazal za příspěvky (celkem 4):
Lydie.Bartosova, Ondrej.Kotas, Michaela.Vodova, Teruna
Michaela.Vodova
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 4780
Registrován: 18 kvě 2011, 13:08
Dal poděkování: 797 poděkování
Dostal poděkování: 665 poděkování

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od Michaela.Vodova »

Pokud bude potřeba, abych byla TAXI, potřebuji navigaci. Byl by někdo ochotný půjčit?
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michaela.Vodova za příspěvky (celkem 5):
Tomas.Vymazal, anon126, Filip.Krska, Ondrej.Kallasch, Teruna
Uživatelský avatar
trinitrofenol
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 2090
Registrován: 04 úno 2012, 17:01
Profese: chemik
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 434 poděkování
Dostal poděkování: 1235 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od trinitrofenol »

Michaela Vodova píše:Pokud bude potřeba, abych byla TAXI, potřebuji navigaci. Byl by někdo ochotný půjčit?
Pokud nebude nic lepšího, tak můžu půjčit Tomtoma One.
Tito uživatelé poděkovali autorovi trinitrofenol za příspěvky (celkem 3):
Michaela.Vodova, Tomas.Vymazal, anon126

SMRT MODERACI
Free your hate.

Uživatelský avatar
Tomas.Vymazal
Vedoucí resortního týmu
Příspěvky: 4831
Registrován: 23 dub 2009, 16:31
Profese: předseda spolku
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 1761 poděkování
Dostal poděkování: 1540 poděkování

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od Tomas.Vymazal »

Michaela Vodova píše:Pokud bude potřeba, abych byla TAXI, potřebuji navigaci. Byl by někdo ochotný půjčit?
Domlouvali jsme se s Olgou, ze te jako taxika urcite vyuzijeme. Penize na benzin se pak nejak prozenou pres cerne fondy PPI.
Michaela.Vodova
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 4780
Registrován: 18 kvě 2011, 13:08
Dal poděkování: 797 poděkování
Dostal poděkování: 665 poděkování

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od Michaela.Vodova »

OFFTOPIC[quote="Tomas Vymazal"]ze te jako taxika urcite vyuzijeme. [/quote]

Super, vyleštím auto ;)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michaela.Vodova za příspěvek:
Josef.Ulehla
Josef.Ulehla
Člen KS Praha
Příspěvky: 1918
Registrován: 10 úno 2012, 03:34
Dal poděkování: 622 poděkování
Dostal poděkování: 299 poděkování

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od Josef.Ulehla »

Potřeboval bych zítra (pondělí 9.4.) večer potkat nějakého piráta, který určitě půjde na zahajovací (páteční) soušl ívent konference. Budu se pohybovat autem na trase Valeč - Lubenec - Řevničov - Slaný - Kralupy - Zdiby - Kobylisy - Spojovací. Hlaste se :-) Mobil do SZ.
Uživatelský avatar
Ondrej.Kotas
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 2637
Registrován: 29 srp 2011, 16:25
Profese: AI tester a automatizační specialista
Dal poděkování: 1121 poděkování
Dostal poděkování: 1002 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od Ondrej.Kotas »

Honza Kočí mi odepsal, že zařídil kameramanku :)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kotas za příspěvky (celkem 3):
anonym72078, Petr.Vileta, Tomas.Vymazal

Netrol! Trolí samo. „Kasinem se herna nestává, kasinem se rodí!“

Obrázek

anon126
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 5085
Registrován: 14 čer 2010, 15:27
Dal poděkování: 1768 poděkování
Dostal poděkování: 2399 poděkování

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od anon126 »

Date: Fri, 6 Apr 2012 01:31:33 +0200
From: Lola Voronina <lola.voronina@pp-international.net>
To: Samir ALLIOUI <samir.allioui@pp-international.net>
Cc: EU Election coordination group <pp-eu@lists.pp-international.net>, board@pp-international.net
Subject: Re: [pp-eu] Proposal for timetable for Pirate Party Europe/EU session at the Pirate Parties International conference in Prague on April 14th-15th.
Reply-To: EU Election coordination group <pp-eu@lists.pp-international.net>

[-- Příloha #1 --]
[-- Typ: multipart/alternative, Kódování: 7bit, Velikost: 21K --]

Samir,
I remember that you stated, that you are not going to participate in any
conference preparations.
That's why I am ignoring all the remarks coming from you.
It's not PP-CZ, but PPI is organizing the conference. PP-CZ is just hosting
it. They are responsible for the logistics part. The conference program,
invitations, speakers, agenda - its all organized by PPI. Of course you are
not aware of that because you are not participating in the PPI work at all.
That's OK with me, that you don't work. I just ask you to
stop misinforming people.
If you see an e-mail in your mail box and there is something concerning the
PPI GA - please, don't bother to reply. I will ignore it anyway.
Yes, the conference is about PPI, but people are still going to discuss
things they want to discuss there. And PP-EU, ACTA, etc.
Any objections from the functioning board members? If no, I will change the
agenda tomorrow.
Best regards,
--
Lola Voronina
Chief Administrative Officer, Pirate Parties International
International Coordinator, Pirate Party of Russia



On Fri, Apr 6, 2012 at 1:01 AM, Samir ALLIOUI <
samir.allioui@pp-international.net> wrote:

> I don't have anything to say about this affair as PPCZ is organizing it.
> However, if i would; i could write a full A4 of objections.
>
> The most prominent one being that the conference is about ppI <-- Note the
> I
> and that this generally /good/ idea drains energy from it.
>
> /Samir.
>
>
> On Apr 5, 2012, at 7:35 PM, Lola Voronina wrote:
>
> It's OK for me. Any objections? If not, I will include this proposal into
> detailed timetable.
>
> On Thu, Apr 5, 2012 at 3:27 AM, Jerry Weyer <jerry.weyer@piratepartei.lu>wrote:
>
>> Dear Board of PPI, conference organizers,
>>
>> As official delegate of Pirate Party Luxembourg I would like to propose
>> the following timetable for the PPEU/Europe panel on Saturday 14th at the
>> PPI conference in Prague. This proposal was written and discussed by
>> several Pirates from different European countries following the discussions
>> on the PPI PPEU mailinglist. We would also offer to find a moderator for
>> this panel in case you would be interested.
>>
>> Please let me know if this is the right was to make timetable proposals.
>> I am available for any further questions.
>>
>> Kind regards,
>>
>> Jerry
>>
>> --
>> *
>> *
>> *Proposal for timetable for Pirate Party Europe/EU session at the Pirate
>> Parties International conference in Prague on April 14th-15th.*
>>
>> *15.00 - 16.00 & 16.30 - 18.00 (Saturday)*
>>
>> *Roadmap till EU elections 2014 - how should European cooperation
>> between Pirate Parties look like?*
>>
>> In this panel the participants should discuss and decide:
>>
>> *A) Do we need/want a Pirate Parties Europe/EU (PPEU/Europe)?*
>>
>> Would it be advantageous to work towards a structured Pirate Parties
>> Europe/EU (PPEU/Europe) before the 2014 elections or cooperation between
>> European Pirates Parties should be managed without a formal structure?
>>
>> *B1) Roadmap on setting up PPEU/Europe*
>>
>> What will be the concrete steps to set up PPEU/Europe? Discussions should
>> focus on the most pressing needs to set up the desired structure. Depending
>> on previous discussions these should include:
>>
>> - planning of a European Pirate conference
>>
>>
>>
>> - planning of specific workgroups/taskforces in view of formal
>> foundation of PPEU/Europe organisation (f.ex. statutes preparations, legal
>> considerations)
>>
>>
>> Independent of discussing the formal structure of PPEU/Europe the setting
>> up of a workgroups/taskforces to coordinate the 2014 EU elections should be
>> discussed quickly and in more detail during the open space part.
>>
>> Following the discussions on the concrete steps to increase European
>> cooperation between Pirate Parties deeper discussions on proposals for
>> formal structure op PPEU/Europe can be discussed if the time allows it:
>>
>> - additional purpose of PPEU/Europe (EU institution lobbying,
>> cooperation with other EU parties, etc.)
>>
>>
>> - membership structure (Parties and/or individuals, EU or Europe,
>> countries or regional Parties)
>>
>>
>> - voting rights and procedure (direct democracy or delegates,
>> inclusion of individuals, observer members or MEPs)
>>
>>
>> *or (based on outcome of A)*
>>
>> *B2) Roadmap on increasing and managing EU/European cooperation within
>> Pirate Parties without formal structure*
>>
>> Discussions should focus first on setting up workgroups/taskforces to
>> coordinate the 2014 EU elections. Secondly it should be discussed how
>> cooperation can be increased further without structured body:
>>
>> - helping new and emerging European Pirate Parties
>>
>>
>> - organisation of European workshops/conferences
>>
>>
>> - increase communication between European Pirate Parties
>>
>>
>> *C) Discussion and signing of common declaration*
>>
>> *Sunday*: Regardless of panel outcome, in the open space part talk about
>>
>> - Common EU principles and program
>>
>>
>> - EU elections 2014 campaign
>>
>>
>> --
>>
>> Piratepartei Lëtzebuerg
>> 1, Sonnestrooss
>> 5683 Dalheim
>> Luxembourg
>>
>> http://www.piratepartei.lu
>> jerry.weyer@piratepartei.lu
>> +352 661 86 04 01
>>
>>
>
>
> --
> Lola Voronina
> Chief Administrative Officer, Pirate Parties International
> International Coordinator, Pirate Party of Russia
>
>
>

[-- Příloha #2 --]
[-- Typ: text/plain, Kódování: 7bit, Velikost: 0,1K --]

_______________________________________________
pp-eu mailing list
pp-eu@lists.pp-international.net
http://lists.pp-international.net/listinfo/pp-eu
Uživatelský avatar
Ondrej.Kallasch
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 2053
Registrován: 02 říj 2010, 13:37
Profese: Integration Developer
Bydliště: Pod Markétou 82, Praha 22 - Hájek
Dal poděkování: 455 poděkování
Dostal poděkování: 290 poděkování

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od Ondrej.Kallasch »

Je už aktuální program, jako kam se půjde v ten pátek, od kolika to bude atp?

EDIT: Bylo by dobré aby někdo kompetentní aktualizoval kalendář.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kallasch za příspěvek:
Josef.Ulehla

Telefon: 720474822 ondrej.kallasch@pirati.cz
člen zastupitelstva MČ Praha 22

Uživatelský avatar
Ivan.Sirko
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 2751
Registrován: 04 úno 2011, 15:23
Profese: Putující filosof
Bydliště: Praha - 1
Dal poděkování: 2959 poděkování
Dostal poděkování: 684 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizace konference PPI v Praze

Příspěvek od Ivan.Sirko »

Ondrej Kallasch píše:Je už aktuální program, jako kam se půjde v ten pátek, od kolika to bude atp?

EDIT: Bylo by dobré aby někdo kompetentní aktualizoval kalendář.

Timetable

Detailled timetable will be published here as soon as possible: PPI_Conference_2012/timetable

Preliminary timetable:

Friday April 13th

19.00 - Social event (restaurant U Peronu, http://www.uperonu.cz/kontakt.html)

Saturday April 14th

08.30 - Registration

09.00 - Opening of the conference

10.00 - Ordinary and observer membership applications

11.30 - Start of Open Space Day 1 (all day parallel to speeches/keynotes/sessions)

12.00 - Speech by Amelia Andersdotter

12.30 - Lunch

14:00 - Speech by Laurence Vandewalle

15.00 - Pirate Party Europe/EU session

16.00 - Keynote address by Cory Doctorow

16.30 - Pirate Party Europe/EU session & Open Space Day 1 (cont.)

18.00 - End of Day 1

20.00 - Social event (restaurant U Peronu, http://www.uperonu.cz/kontakt.html)

Sunday April 15th

08.30 - Start of Day 2

09.00 - Reports by the Board of the PPI

10.00 - Elections

Board elections (Co-chairmen, CAO, Treasurer, board members)
Court of Arbitration elections
Lay auditors elections

12.30 - Lunch

14:00 - Fabio Reinhardt speech

14:30 - Motions and statutes amendments

14:30 - Start of Open Space Day 2 (parallel to motions and statute amendments)

17:00 - Closing keynote by Rick Falkvinge

18.00 - End of Day 2
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ivan.Sirko za příspěvky (celkem 4):
Michaela.Vodova, Josef.Ulehla, anonym72078, Tomas.Vymazal

Слава Україні! Героям слава! 🇺🇦 ✌️ Podpoř ukrajinskou armádu.

Zamčeno

Zpět na „Zahraniční odbor“