Výběrové řízení - koordinátor/ka týmu & administrativní podpora místopředsedkyně Olgy Richterové

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo, Výběrová řízení

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Zamčeno
Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 335
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 86 poděkování
Dostal poděkování: 49 poděkování

Výběrové řízení - koordinátor/ka týmu & administrativní podpora místopředsedkyně Olgy Richterové

Příspěvek od Marketa.Markova »

Olga Richterová, pirátská poslankyně a místopředsedkyně PS PČR hledá koordinátora/ku týmu a administrativní podporu do svého týmu, a to od srpna/září 2023 po dobu výkonu funkce místopředsedkyně PS PČR .

Náplň práce:
koordinace podpůrného a odborného týmu místopředsedkyně & témat, kterým se OR věnuje
příprava a kompletace podkladů na schůzky (k dispozici je několik odborných konzultantů)
organizace kulatých stolů, seminářů a dalších akcí v prostorách Poslanecké sněmovny
výzvy běžného provozu a prioritizace
pravá ruka místopředsedkyně → rychlé slaďování neočekávaných událostí
kontrola komunikačních kanálů
komunikace ve vztahu k Poslanecké sněmovně
organizace zahraničních služebních cest (většinou jen organizační domluvy v rámci PSP)
kompletace a příležitostná propagace výsledků práce místopředsedkyně
participace při tvorbě obsahu pro sociální sítě (pokud bude zájem a nápad)
dohled nad denní agendou
správa a koordinace to-do listu (viz práce s týmem a prioritizace)

Nabízíme:
Pracovní poměr na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle však po dobu výkonu funkce místopředsedkyně PS PČR
odměna v rozmezí 45 - 50 000 Kč / měsíčně
5 týdnů dovolené
4 dny osobního volna ročně
chutné závodní stravování
příspěvek FKSP
možnost dalšího vzdělávání, vč. jazykových kurzů na pracovišti
příležitost být v centru realizace pirátského programu a sledovat zblízka účast ve vládě
přátelské a inspirativní prostředí poslaneckého klubu Pirátů
možnost poznat zajímavé a dynamické pracovní prostředí v historickém centru Prahy

Požadujeme:
minimálně středoškolské vzdělání, ideálně alespoň ukončený bc. stupeň VŠ
zkušenost s vedením týmu - alespoň dobrovolnického
schopnost prioritizovat
schopnost plánování a organizace
schopnost improvizace a práce v dynamickém (ale laskavém) pracovním prostředí
zodpovědnost a spolehlivost
schopnost vysokého pracovního nasazení & práce pod tlakem
samostatný přístup a schopnost zadávání úkolů jiným lidem
reprezentativní vystupování, samostatnost, spolehlivost, poctivost a loajalita
základní znalost práce se sociálními sítěmi výhodou
znalost práce se základním kancelářským softwarem
vnitřní soulad s pirátským programem výhodou
časová flexibilita – výhodou, ne nutností
Znalost anglického jazyka minimálně na úrovni porozumění textu / základní domluvy - nutností
obecný politický přehled

Hodnotící kritéria:
30 % kompetence pro výkon pozice a zkušenosti
30 % motivace
40 % celkový dojem

U nejlepších kandidátů/ek bude proveden background check.

Výběrové řízení bude tříkolové. V rámci 1. kola budou vyhodnoceny životopisy a motivační dopisy, 2. kolo bude formou osobního pohovoru, 3. kolo bude tzv. “ve Sněmovně na zkoušku”

O výběru rozhoduje výběrová komise ve složení: Olga Richterová, Nela Melicharová, Soňa Pohanková, Marek Jirmásek, Hynek Balík.

Předpokládaný nástup srpen, nejpozději září 2023.

Prosíme zájemce, aby zaslali svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis, ve kterém rozvedete, které z vašich zkušeností jsou relevantní pro danou pozici, na e-mailovou adresu nela@olgarichterova.cz, a to nejpozději do středy, 24. května 2023, do 23:59. Do předmětu zprávy nutno uvést “VŘ koordinátor/ka týmu místopředsedkyně Olgy Richterové”.

Těšíme se na setkání a budoucí spolupráci! Výběrová komise si vyhrazuje právo na prodloužení doby pro přihlašování či na zrušení výběrového řízení.

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 452 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběrové řízení - koordinátor/ka týmu & administrativní podpora místopředsedkyně Olgy Richterové

Příspěvek od Matej.Kubicek »

V pondělí jsme si plácli s Patricii Sokolovou, nastupuje 1. srpna 2023.

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“