Libeňská spojka (a Blanka II)
Moderátoři: KoKS Praha, Pražští předsedající, PKS Praha, PMS Praha 8
- Anna.Filinova
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 41
- Registrován: 18 lis 2017, 22:21
- Profese: projektový manažer, koordinátor
- Bydliště: Praha 8
- Dal poděkování: 144 poděkování
- Dostal poděkování: 68 poděkování
Městský okruh a Libeňská spojka
12. února 2020 proběhla pro zastupitele Prahy 8 prezentace a diskuze k nové podobě Městského okruhu a Libeňské spojky.
Za MS Praha 8 se zúčastnili:
Alice Hamalová
Michal Novák
Lukáš Wagenknecht
Anna Filínová
V dohledné době bude předloženo na zasedání zastupitelstva Prahy 8.
Nyní je v procesu aktualizace zásad územního rozvoje. Poté bude podána žádost o změnu územního rozhodnutí.
Nyní také probíhá předběžný geologický průzkum pod Bílou Skálou. Poté bude ještě jeden podrobný.
Předpoklad, kdy se poprvé “kopne”, je v roce 2025.
Výstavba bude trvat 6 - 10 let.
Odhadované náklady stavby jsou 51 miliard Kč.
Odhadované provozní náklady budou 100 - 200 milionů ročně.
Vizualizace jsou k nahlédnutí na https://mestskyokruh.info/
V souvislosti s dopravní stavbou vznikne i zelená infrastruktura (3 druhy cyklostezek a parky).
Změny na Praze 8 oproti původnímu plánu:
Doprava z Povltavské se od Pelc-Tyrolky přesune do tunelu pod Bílou skálu a pod zem.
V oblasti Rokytky povede tubus nad zemí. Ve vizualizacích není momentálně zakresleno.
Výjezd z Libeňské spojky v oblasti Bulovky se posune do ulice Davídkova.
Dojde k původně plánované demolici budov v oblasti ulice Srbova a Zenklova x Náměstí na Stráži.
V průběhu stavby nebudou po dobu několika měsíců jezdit po Zenklovce tramvaje.
Tímto otevírám k tomuto tématu diskuzi. Výsledkem bude naše stanovisko a podklad pro diskuzi s občany.
Za MS Praha 8 se zúčastnili:
Alice Hamalová
Michal Novák
Lukáš Wagenknecht
Anna Filínová
V dohledné době bude předloženo na zasedání zastupitelstva Prahy 8.
Nyní je v procesu aktualizace zásad územního rozvoje. Poté bude podána žádost o změnu územního rozhodnutí.
Nyní také probíhá předběžný geologický průzkum pod Bílou Skálou. Poté bude ještě jeden podrobný.
Předpoklad, kdy se poprvé “kopne”, je v roce 2025.
Výstavba bude trvat 6 - 10 let.
Odhadované náklady stavby jsou 51 miliard Kč.
Odhadované provozní náklady budou 100 - 200 milionů ročně.
Vizualizace jsou k nahlédnutí na https://mestskyokruh.info/
V souvislosti s dopravní stavbou vznikne i zelená infrastruktura (3 druhy cyklostezek a parky).
Změny na Praze 8 oproti původnímu plánu:
Doprava z Povltavské se od Pelc-Tyrolky přesune do tunelu pod Bílou skálu a pod zem.
V oblasti Rokytky povede tubus nad zemí. Ve vizualizacích není momentálně zakresleno.
Výjezd z Libeňské spojky v oblasti Bulovky se posune do ulice Davídkova.
Dojde k původně plánované demolici budov v oblasti ulice Srbova a Zenklova x Náměstí na Stráži.
V průběhu stavby nebudou po dobu několika měsíců jezdit po Zenklovce tramvaje.
Tímto otevírám k tomuto tématu diskuzi. Výsledkem bude naše stanovisko a podklad pro diskuzi s občany.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
Re: Městský okruh a Libeňská spojka
Jakým způsobem se u MO a LS řeší zamýšlené zahloubení ulice V Holešovičkách? Zdá se, že Vychovatelna zůstane ve formě povrchového křížení. Což pro okolí rozhodně není optimální. Bude se to nějak řešit?
- Michal.Novak
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 146
- Registrován: 28 črc 2017, 00:25
- Profese: business konzultant
- Dal poděkování: 520 poděkování
- Dostal poděkování: 326 poděkování
Re: Městský okruh a Libeňská spojka
Dobrý den,KlicperaPetr píše: ↑17 úno 2020, 21:11 Jakým způsobem se u MO a LS řeší zamýšlené zahloubení ulice V Holešovičkách? Zdá se, že Vychovatelna zůstane ve formě povrchového křížení. Což pro okolí rozhodně není optimální. Bude se to nějak řešit?
tato zmiňovaná prezentace Holešovičky bohužel vůbec neřeší. Daný projekt nebyl takto vůbec pojat/zadán. I tak se zahloubení Holešoviček dostalo na přetřes, ale dozvěděli jsme se jen, že plán MO a LS následnému (nebo současnému) zahloubení ulice V Holešovičkách nebrání resp. je neznemožňuje.
Nicméně mezitím běží separátní studie k Holešovičkám (zadaná náměstkem Primátora, Adamem Scheinherrem) a měla by být podle našich informací k dispozici již v řádu týdnů. Její výsledek a doporučení nás velmi zajímají, spolu se senátorem Lukášem Wagenknechtem jsme v kontaktu jak se zástupci Holešoviček pro lidi, tak s Piráty na MHMP. Tato studie bude odrazovým můstkem do dalších úvah. Uvidíme, co přinese. Následně bude možné diskutovat o příslušné úpravě řešení křižovatky Vychovatelna.
Michal
- Martin.Stanek
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 641
- Registrován: 07 bře 2018, 11:05
- Profese: geolog
- Dal poděkování: 2930 poděkování
- Dostal poděkování: 1084 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Libeňská spojka (a Blanka II)
Rád bych s vámi prodiskutoval náš postoj ke stavbě Libeňské spojky, t.j. zjednodušeně zatunelování Zenklovy v úseku U Kříže - Vychovatelna.
Opakovaně se to objevuje v našich interních diskuzích a přijde mi, že v tom nemáme jasno. Sám pro sebe si chci taky ujasnit informace a argumenty - budu rád, když přispějete těmi podstatnými, co neuvádím, a případně upřesníte ty, co uvádím.
Jako výchozí rozhraní zdrojů informací jsem si vzal tento web HMP.
Ujasnění pojmů
Co to je Libeňská spojka a jaký je její vztah k Městskému okruhu? A jaký mají tyto dva pojmy vztah k pojmu Blanka II a Vlasta?
Cituju:
Jaký máme názor na Libeňskou spojku a na Blanku II?
V programu P8 máme pouze zmínku k Blance II, k Libeňské spojce nic:
V celopražském programu obdobně - LS beze zmínky, neexplicitně k Blance II pak:
Náš zástupce v dopravní komisi RMČP8 @Michal.Novak se při hlasování komise 7. 9. 2020 k bodu "Nová koncepce Městského okruhu (Blanka II)" údajně zdržel, "protože osobně není přesvědčen o potřebnosti Libeňské spojky, která je součástí stavby nové podoby městského okruhu." Můj názor k potřebnosti níže, můj názor, že LS není součástí MO, výše.
Rád bych tedy také otevřel diskuzi o tom, jak chápeme změny, které projekt Blanka II + LS zaznamenal, a v návaznosti o tom, zda ho podporujeme, nebo ne, nebo nějaké jeho části ano a jiné ne.
Jelikož Blanka II je projekt spíš členité a složité stavby, přijde mi pro diskuzi užitečnější se prvotně zaměřit na Libeňskou spojku a její návaznost na Blanku II.
LS mě prvotně zajímá i proto, že jsem nedaleko křižovatky u Bulovky bydlel většinu života a spoluvlastním tam dům. Prakticky 20 let jsem tedy jezdil denně po Zenklově nahoru a dolu a zažil na vlastní kůži pravidelné zácpy ráno i odpoledne (osobně jsem je zažil především v tramvajích, které se kvůli zácpě posouvaly šnečím tempem). Ty zácpy jsou tam stejné nebo horší i teď, tramvaje jsou stále velmi zpomalovány. Nedávno mi situaci připomněla i plánovaná uzavírka Vosmíkových spojená s objížďkou krz rezidenční ulice.
Můj názor teď je, že LS by byla užitečná stavba, protože by ty zácpy na Zenklově zmenšila (v tunelu bude plynulejší provoz), odstínila od lidí (z tunelu by na povrch nehlučely a nesmrděly) a uvolnila by prostor na povrchu pro cyklisty a pěší.
S provozem mezi Palmovkou + Vysočanami a Vychovatelnou, je podle mě na místě dále počítat - toto spojení (hlavně z Vychovatelny do Kobylis) pro individuální automobilovou dopravu totiž není řešeno žádnou jinou (ani zvažovanou) dopravní stavbou.
Opakovaně se to objevuje v našich interních diskuzích a přijde mi, že v tom nemáme jasno. Sám pro sebe si chci taky ujasnit informace a argumenty - budu rád, když přispějete těmi podstatnými, co neuvádím, a případně upřesníte ty, co uvádím.
Jako výchozí rozhraní zdrojů informací jsem si vzal tento web HMP.
Ujasnění pojmů
Co to je Libeňská spojka a jaký je její vztah k Městskému okruhu? A jaký mají tyto dva pojmy vztah k pojmu Blanka II a Vlasta?
Cituju:
- Denik.cz 30. 1. 2021 píše: V létě bude hotový průzkum chybějící části Městského okruhu. (...) Na posledním chybějícím úseku, kterému se dosud vesměs říkalo Vlasta, a jenž město označuje jako Blanku 2, (...)
- Urbanisticko-dopravní studie MO+LS z 06/2019: Kompletní studie – textová a grafická část (PDF, 269 MB), str. 8 píše: Dále navrhovaná stavba č. 8313 Libeňská spojka (LS) propojuje Proseckou radiálu s Městským okruhem. LS je tedy součástí nadřazené komunikační sítě hlavního města Prahy schválené v platném územním plánu z roku 1999.
- Auto-mat píše: ...výstavba poslední sekce Městského okruhu, Blanky II., se tudíž...
- Blanka II = Vlasta
- Blanka II je součástí Městského okruhu
- Libeňská spojka není součástí městského okruhu
- vzhledem k 2. a 3. Libeňská spojka není součástí Blanky II
Jaký máme názor na Libeňskou spojku a na Blanku II?
V programu P8 máme pouze zmínku k Blance II, k Libeňské spojce nic:
(V aktualizaci plnění tohoto bodu sepsal podstatu změn od doby vydání našeho programu vč. odkazů na nejdůležitější zdroje @Martin.Sterba - díky Martine!)Program Piráti Praha 8 - 2018 píše: Nepodporujeme současnou verzi projektu Blanka II
V celopražském programu obdobně - LS beze zmínky, neexplicitně k Blance II pak:
Viz také aktualizace plnění tohoto bodu.Program Piráti Praha - 2018 píše: Urychlíme dobudování Městského (vnitřního) okruhu a nutných návazných komunikací. Městský okruh je důležitým nástrojem pro omezení automobilové dopravy v centru města. Měl by být tedy dostavěn a využíván. Podpoříme variantu, která bude vyhodnocena jako nejlepší na základě odborného posudku zahrnující mj. analýzu přínosů a nákladů. V návaznosti na dobudování okruhu a další infrastruktury provedeme opatření mající za cíl další zlepšení podmínek pro život v centru. Okruh by měla využívat i MHD a to včetně částí pod zemí.
Náš zástupce v dopravní komisi RMČP8 @Michal.Novak se při hlasování komise 7. 9. 2020 k bodu "Nová koncepce Městského okruhu (Blanka II)" údajně zdržel, "protože osobně není přesvědčen o potřebnosti Libeňské spojky, která je součástí stavby nové podoby městského okruhu." Můj názor k potřebnosti níže, můj názor, že LS není součástí MO, výše.
Rád bych tedy také otevřel diskuzi o tom, jak chápeme změny, které projekt Blanka II + LS zaznamenal, a v návaznosti o tom, zda ho podporujeme, nebo ne, nebo nějaké jeho části ano a jiné ne.
Jelikož Blanka II je projekt spíš členité a složité stavby, přijde mi pro diskuzi užitečnější se prvotně zaměřit na Libeňskou spojku a její návaznost na Blanku II.
LS mě prvotně zajímá i proto, že jsem nedaleko křižovatky u Bulovky bydlel většinu života a spoluvlastním tam dům. Prakticky 20 let jsem tedy jezdil denně po Zenklově nahoru a dolu a zažil na vlastní kůži pravidelné zácpy ráno i odpoledne (osobně jsem je zažil především v tramvajích, které se kvůli zácpě posouvaly šnečím tempem). Ty zácpy jsou tam stejné nebo horší i teď, tramvaje jsou stále velmi zpomalovány. Nedávno mi situaci připomněla i plánovaná uzavírka Vosmíkových spojená s objížďkou krz rezidenční ulice.
Můj názor teď je, že LS by byla užitečná stavba, protože by ty zácpy na Zenklově zmenšila (v tunelu bude plynulejší provoz), odstínila od lidí (z tunelu by na povrch nehlučely a nesmrděly) a uvolnila by prostor na povrchu pro cyklisty a pěší.
S provozem mezi Palmovkou + Vysočanami a Vychovatelnou, je podle mě na místě dále počítat - toto spojení (hlavně z Vychovatelny do Kobylis) pro individuální automobilovou dopravu totiž není řešeno žádnou jinou (ani zvažovanou) dopravní stavbou.
- Pavel.Franc
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 43
- Registrován: 05 črc 2009, 17:30
- Profese: IT manažer
- Dal poděkování: 311 poděkování
- Dostal poděkování: 92 poděkování
Re: Libeňská spojka (a Blanka II)
Nejsem odborník ani na dopravu ani na budování tunelů, takže můj názor je čistě laický
Ale tak nějak se mi kdyby místo tunelu "Libeňské spojky" a zakopání "Holešoviček" vznikl jeden tunel vedoucí přímo z "Liberecké" do Blanky II a někde pod Bulovkou byla křižovatka. Místo všech těch různě uvažovaných ramp, u kterých jsme se dozvěděli, že to kvůli nim nejde, bych udělal v prostoru Vychovatelny velký kruháč se sjezdy/výjezdy do výše uvedeného tunelu.
Ale tak nějak se mi kdyby místo tunelu "Libeňské spojky" a zakopání "Holešoviček" vznikl jeden tunel vedoucí přímo z "Liberecké" do Blanky II a někde pod Bulovkou byla křižovatka. Místo všech těch různě uvažovaných ramp, u kterých jsme se dozvěděli, že to kvůli nim nejde, bych udělal v prostoru Vychovatelny velký kruháč se sjezdy/výjezdy do výše uvedeného tunelu.
- Martin.Sterba
- Předseda/předsedkyně místního sdružení
- Příspěvky: 763
- Registrován: 01 dub 2018, 15:20
- Profese: manažer a stratég on-line komunikace
- Bydliště: Praha 8 - Libeň
- Dal poděkování: 1426 poděkování
- Dostal poděkování: 1020 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libeňská spojka (a Blanka II)
Díky za dobrý výkop, @Martin.Stanek.
Nejsem dopravní inženýr, a vyjadřuji se k tomu jako laik, který bydlí u Bulovky. Osobně nemám problém s Libeňskou spojkou, a vlastně si umím představit, že bych výstavbu i podpořil.
Nicméně mám k tomu několik poznámek:
1) Blanka II v podobě před volbami nepodporoval snad nikdo - jsem rád, že došlo k přesunutí téměř celé části z Pelc-Tyrolky přes Balabenku, Jarov a dále do tunelů. Části Libně jako je oblast U Kříže bude moci získat novou podobu. Libeňská spojka by se měla realizovat společně se stavbou Blanky II (mám tak potvrzeno z kanceláře náměstka pro dopravu Scheinherra, snad nedošlo ke změně).
2) Otázkou je, jestli stavět v této lokalitě v budoucnu dva tunely (Libeňskou spojku a Holešovičky) - mnohém mohou být pro stejnou cílovou skupinu automobilistů, a při směru od Vysočan se bude jednat pouze o "zkratku". A také je otázkou, jestli budou finance na oba tunely. Kdybych si měl vybrat, do tunelu bych poslal raději Holešovičky.
3) Je třeba okamžitě začít jednat o budoucnosti Horní Libně po dokončení Libeňské spojky, je třeba odblokoval stavební uzávěru a mít jasné záměry, co na pozemcích v budoucnu bude (hlavně oblast Bulovky a Vosmíkových).
4) Libeňská spojka může dle mého výrazně zklidnit horní část Libně, nemuselo by docházet k blokování Zenklovy ulice v jednom či druhém směru.
5) V případě realizace je třeba myslet na podobu výjezdových cest z Libeňské spojky tak, aby to u Bulovky nedopadlo jako na Malovance, neumím si představit to znehodnocení celého lokality, kdyby tady bylo něco podobného.
6) Co bude do budoucna s ulicí Bulovka? Ta dnes pro mnohé slouží jako transit mezi Povltavskou a Bulovkou - ta komunikace není vhodná pro takový nápor aut, chybí zde chodníky a v části se nevyhnout ani dvě auta. Podle TSK (a šéfa komise pro dopravu MČ Praha 8 Martina Jedličky) by se měla část začít opravovat v roce 2021.
7) O všem máme jednat s lidmi z magistrátu, kteří budou ti, kdo budou případnou Libeňskou spojku financovat. Tagnu @Viktor.Mahrik, případně @Jiri.Hoskovec.
Nejsem dopravní inženýr, a vyjadřuji se k tomu jako laik, který bydlí u Bulovky. Osobně nemám problém s Libeňskou spojkou, a vlastně si umím představit, že bych výstavbu i podpořil.
Nicméně mám k tomu několik poznámek:
1) Blanka II v podobě před volbami nepodporoval snad nikdo - jsem rád, že došlo k přesunutí téměř celé části z Pelc-Tyrolky přes Balabenku, Jarov a dále do tunelů. Části Libně jako je oblast U Kříže bude moci získat novou podobu. Libeňská spojka by se měla realizovat společně se stavbou Blanky II (mám tak potvrzeno z kanceláře náměstka pro dopravu Scheinherra, snad nedošlo ke změně).
2) Otázkou je, jestli stavět v této lokalitě v budoucnu dva tunely (Libeňskou spojku a Holešovičky) - mnohém mohou být pro stejnou cílovou skupinu automobilistů, a při směru od Vysočan se bude jednat pouze o "zkratku". A také je otázkou, jestli budou finance na oba tunely. Kdybych si měl vybrat, do tunelu bych poslal raději Holešovičky.
3) Je třeba okamžitě začít jednat o budoucnosti Horní Libně po dokončení Libeňské spojky, je třeba odblokoval stavební uzávěru a mít jasné záměry, co na pozemcích v budoucnu bude (hlavně oblast Bulovky a Vosmíkových).
4) Libeňská spojka může dle mého výrazně zklidnit horní část Libně, nemuselo by docházet k blokování Zenklovy ulice v jednom či druhém směru.
5) V případě realizace je třeba myslet na podobu výjezdových cest z Libeňské spojky tak, aby to u Bulovky nedopadlo jako na Malovance, neumím si představit to znehodnocení celého lokality, kdyby tady bylo něco podobného.
6) Co bude do budoucna s ulicí Bulovka? Ta dnes pro mnohé slouží jako transit mezi Povltavskou a Bulovkou - ta komunikace není vhodná pro takový nápor aut, chybí zde chodníky a v části se nevyhnout ani dvě auta. Podle TSK (a šéfa komise pro dopravu MČ Praha 8 Martina Jedličky) by se měla část začít opravovat v roce 2021.
7) O všem máme jednat s lidmi z magistrátu, kteří budou ti, kdo budou případnou Libeňskou spojku financovat. Tagnu @Viktor.Mahrik, případně @Jiri.Hoskovec.
Mgr. Martin Štěrba | předseda MS & ZK Praha 8
+420 732 408 769 | www.fb.com/sterbamartin | www.twitter.com/sterbamartin
martin.sterba@pirati.cz
- Jiri.Hoskovec
- Příspěvky: 644
- Registrován: 15 bře 2017, 12:45
- Profese: Úředník
- Dal poděkování: 904 poděkování
- Dostal poděkování: 1385 poděkování
Re: Libeňská spojka (a Blanka II)
Financuje to město a nemá na okruh a spojku peníze. Do konce volebního období se možná vyřídí EIA ale pro příští garnituru bude krucialni sehnat ÚR a peníze od státu. Už teď vyjednavame o financování metra D a na dopravní investice chybí Praze 180 miliard. Musí se změnit buď daňové nastavení, aby Praha měla větší podíl na příjmech v ni generovanych a nebo se premiér Bartoš bude muset zasadit o státní spolufinancování jako je to ve všech jiných českých i evropských městech. Bez toho zůstane Praha bez peněz a okruh a libenskou spojku můžeme dělat akorát prstem na mapě..
Úředník. jiri.hoskovec@pirati.cz
- Martin.Sterba
- Předseda/předsedkyně místního sdružení
- Příspěvky: 763
- Registrován: 01 dub 2018, 15:20
- Profese: manažer a stratég on-line komunikace
- Bydliště: Praha 8 - Libeň
- Dal poděkování: 1426 poděkování
- Dostal poděkování: 1020 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libeňská spojka (a Blanka II)
Jirko, dík za doplnění. Otázka financování je samozřejmě alfou a omegou. Ale pochopil jsem správně, že v rámci majetkových výměn mezi Prahou a státem se žádalo o desítky miliard právě na vnitřní okruh. To dopadlo, ne?Jiri.Hoskovec píše: ↑06 dub 2021, 19:12 Financuje to město a nemá na okruh a spojku peníze. Do konce volebního období se možná vyřídí EIA ale pro příští garnituru bude krucialni sehnat ÚR a peníze od státu. Už teď vyjednavame o financování metra D a na dopravní investice chybí Praze 180 miliard. Musí se změnit buď daňové nastavení, aby Praha měla větší podíl na příjmech v ni generovanych a nebo se premiér Bartoš bude muset zasadit o státní spolufinancování jako je to ve všech jiných českých i evropských městech. Bez toho zůstane Praha bez peněz a okruh a libenskou spojku můžeme dělat akorát prstem na mapě..
Mgr. Martin Štěrba | předseda MS & ZK Praha 8
+420 732 408 769 | www.fb.com/sterbamartin | www.twitter.com/sterbamartin
martin.sterba@pirati.cz
- Martin.Stanek
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 641
- Registrován: 07 bře 2018, 11:05
- Profese: geolog
- Dal poděkování: 2930 poděkování
- Dostal poděkování: 1084 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libeňská spojka (a Blanka II)
Anička mi připomněla (díky!) existenci vlákna k Libeňské spojce, kde jsou 3 příspěvky z února 2020, pro kompletaci informací v tomto vlákně je cituju:
Anna.Filinova píše: ↑17 úno 2020, 20:16 12. února 2020 proběhla pro zastupitele Prahy 8 prezentace a diskuze k nové podobě Městského okruhu a Libeňské spojky.
Za MS Praha 8 se zúčastnili:
Alice Hamalová
Michal Novák
Lukáš Wagenknecht
Anna Filínová
V dohledné době bude předloženo na zasedání zastupitelstva Prahy 8.
Nyní je v procesu aktualizace zásad územního rozvoje. Poté bude podána žádost o změnu územního rozhodnutí.
Nyní také probíhá předběžný geologický průzkum pod Bílou Skálou. Poté bude ještě jeden podrobný.
Předpoklad, kdy se poprvé “kopne”, je v roce 2025.
Výstavba bude trvat 6 - 10 let.
Odhadované náklady stavby jsou 51 miliard Kč.
Odhadované provozní náklady budou 100 - 200 milionů ročně.
Vizualizace jsou k nahlédnutí na https://mestskyokruh.info/
V souvislosti s dopravní stavbou vznikne i zelená infrastruktura (3 druhy cyklostezek a parky).
Změny na Praze 8 oproti původnímu plánu:
Doprava z Povltavské se od Pelc-Tyrolky přesune do tunelu pod Bílou skálu a pod zem.
V oblasti Rokytky povede tubus nad zemí. Ve vizualizacích není momentálně zakresleno.
Výjezd z Libeňské spojky v oblasti Bulovky se posune do ulice Davídkova.
Dojde k původně plánované demolici budov v oblasti ulice Srbova a Zenklova x Náměstí na Stráži.
V průběhu stavby nebudou po dobu několika měsíců jezdit po Zenklovce tramvaje.
Tímto otevírám k tomuto tématu diskuzi. Výsledkem bude naše stanovisko a podklad pro diskuzi s občany.
KlicperaPetr píše: ↑17 úno 2020, 21:11 Jakým způsobem se u MO a LS řeší zamýšlené zahloubení ulice V Holešovičkách? Zdá se, že Vychovatelna zůstane ve formě povrchového křížení. Což pro okolí rozhodně není optimální. Bude se to nějak řešit?
Michal.Novak píše: ↑19 úno 2020, 02:27Dobrý den,KlicperaPetr píše: ↑17 úno 2020, 21:11 Jakým způsobem se u MO a LS řeší zamýšlené zahloubení ulice V Holešovičkách? Zdá se, že Vychovatelna zůstane ve formě povrchového křížení. Což pro okolí rozhodně není optimální. Bude se to nějak řešit?
tato zmiňovaná prezentace Holešovičky bohužel vůbec neřeší. Daný projekt nebyl takto vůbec pojat/zadán. I tak se zahloubení Holešoviček dostalo na přetřes, ale dozvěděli jsme se jen, že plán MO a LS následnému (nebo současnému) zahloubení ulice V Holešovičkách nebrání resp. je neznemožňuje.
Nicméně mezitím běží separátní studie k Holešovičkám (zadaná náměstkem Primátora, Adamem Scheinherrem) a měla by být podle našich informací k dispozici již v řádu týdnů. Její výsledek a doporučení nás velmi zajímají, spolu se senátorem Lukášem Wagenknechtem jsme v kontaktu jak se zástupci Holešoviček pro lidi, tak s Piráty na MHMP. Tato studie bude odrazovým můstkem do dalších úvah. Uvidíme, co přinese. Následně bude možné diskutovat o příslušné úpravě řešení křižovatky Vychovatelna.
- Martin.Sterba
- Předseda/předsedkyně místního sdružení
- Příspěvky: 763
- Registrován: 01 dub 2018, 15:20
- Profese: manažer a stratég on-line komunikace
- Bydliště: Praha 8 - Libeň
- Dal poděkování: 1426 poděkování
- Dostal poděkování: 1020 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libeňská spojka (a Blanka II)
Fórum umí slučovat témata, proto jsem si dovolil, sloučit obě témata k Libeňské spojce dohromady.
> @Martin.Stanek jen abys věděl, že tvůj poslední příspěvěk možná postrádá smysl.
> @Martin.Stanek jen abys věděl, že tvůj poslední příspěvěk možná postrádá smysl.
Mgr. Martin Štěrba | předseda MS & ZK Praha 8
+420 732 408 769 | www.fb.com/sterbamartin | www.twitter.com/sterbamartin
martin.sterba@pirati.cz