Primární volby ZMB - Zasedání MF Brno 2/2018

Moderátoři: Předsedající, PKS Jihomoravský kraj, KoKS Jihomoravský kraj, PMS Brno

Zamčeno
Uživatelský avatar
Jiri.Kaderavek
Republikový výbor
Příspěvky: 8029
Registrován: 21 dub 2009, 12:58
Profese: programátor, hoteliér, manažer, trenér
Dal poděkování: 2793 poděkování
Dostal poděkování: 8202 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Jiri.Kaderavek »

@Marek Fišer: Marku, politika nemůže stát na konkrétních lidech, ale programu, systému transparence atp. A zásluhy v tom nemohou hrát žádnou roli, znovu podotýkám, to není nic osobního. Já sám a přístup třeba Tomáše ke mně jsem důkazem toho, že úspěšná politika je politika depresonalizovaná, taková, kde jeden může zastoupit druhého, kde nerozhoduje, zda má ta či ona osoba zásluhy, kde každý má svou roli a nestaví na vlastní jedinečnosti. Zásluhy má strana, strana je vše, jednotlivec v ní je mraveneček, co pomáhá, aby to mraveniště stálo a nespadlo. Sám o sobě neznamená nic a pokud začne stavět sám sebe nad celek, tak mu škodí. Takhle já to beru, takhle vnímám, že to vnímá veřejnost a proto to tu ostře sděluji, že ač mohu vnímat zásluhy lidí z ŽB o mnoho oblastí v Brně, tak z tohoto širšího pohledu jejich přestup na naši kadidátku půl roku před volbami vnímám zásadně negativně.

@Patrik Doležal: Patriku, doprava je v Brně nebezpečná už dlouho, jak moc záleží na konkrétní ulici. Pravdou je, že kvůli dopravě a dětem jsem se odstěhoval z Mášové, kvůli dopravě jsem firmu odstěhoval z Mezírky na Celní. Do středu města už zajiždím jen v nejnutnějších případech. Není to nic nového, nejsem sám a spousta firem a lidí tak učinila. Situaci, kterou popisuješ ale způsobují zastupitelé, kteří dovolují zůžit ulice na jednosměrky a po jejich bocích vytvářejí parkovací místa. Ano, pak když potřebuješ naložit, vyložit, pak jsi v koncích. Sanita, popeláři, jakákoliv obsluha je v koncích. Každá ulice by prostě měla pojmout dva vozy vedle sebe, pokud probíhají rekonstrukce a toto porušují, je to trestuhodné. Městská policie by pak i s pomocí parkovacích hodin měla zajistit, že uvolněný pruh budou používat skutečně pouze k naložení/vyložení, a to pouze místní lidé (prostě 10 minut a dost).

Dále, není jediný důvod, aby v rezidenční zástavbě byly úřady a instituce s jiným než místním dopadem. Máme ale rezidenční oblasti dobře vymezeny a opravdu slouží jen rezidentům? Pokud si myslím, že bydlím v rezidenční oblasti, ale mám tam krajský úřad, tak se mýlím. Ti lidé, co krouží po ulicích mezi Úvozem a Lidickou jsou zčástí místní a zčásti zoufalci, kteří tam musí zajet, protože nemají možnost volby. Proč je na Kounicové SSZ Brno-venkov? Proč je na Veveří Centrum prenatální diagnostiky se spádem JmK? Proč je ne Obilňáků porodnice opět s výrazně větší spádovou oblastí (ta se bude rušit, takže hurá)? Kde má SSZ Brno-město parkoviště pro své klienty? Kde má parkoviště filosofická fakulta? Co tím chci naznačit? Těžko můžeme po občanech chtít, aby si budovali garáže, i když, určité procento domů by si garáže ve vnitroblocích postavit umělo (viz třeba nové garáže ve vnitrobloku Mezírka 1, kde jsou nově byty i s parkovacími místy). Zde jsou na místě pobídky, zpoplatnění parkování takovou pobídku vytváří. Pak je zde ale jednání právě s výše zmíněnými insitucemi. Chtít po firmách, které nepatří k místním službám, aby si uměly zařídit pro klienty parkování (ne na ulicích) nebo se odstěhovali. Nejlépe, ať se odstěhují do místa, které je institucím vyhrazeno, které není rezidenční čtvrtí a má spousta parkovacích prostor. Tím se ne málo ulehčí ulicím, na kterých bydlíš. Vezměme si příklad z toho, jak to vyřešil kastrální úřad, který, což si mladší nepamatují, byl u sv. Tomáše a to byla opravdu lahůdka.

Doprava v Brně je bezpochyby největším problémem města. Není jim ani chybějící koncertní sál, ani stadión, i když bych obé rád viděl stát. Chybí východní nápoj na D1, směr Praha, takžena jižní Moravu a do Čech jezdí severovýchod Brna přes město nebo přes Slatinu. Slatina je vůbec ostudou, postaví se v ní největší průmyslová zóna a nenapojí se přímo na okolovedoucí dálnici, doprava z ní se zamotá mezi rezidenty, co to dělá, když kamiony projíždí městem snad vnímáme všichni. Zoufale chybí dostavěný VMO, tam kde byly kapacitní silnice, tak protože nejsou v plánu, dělají se z nich dvouproudovky. Pak není žádná redundance, když se na D1 obrátí kamion, D1 stojí a jižní Brno je v beznadějném gridlocku. Chybí 3. a 4. pruh na D1 pod Brnem, takže nám rumuni a poláci dělají z Brna uzel v pravém slova smyslu. Přitom D1 supluje VMO. Dělají se kroky dopředu, ale pomalé, nekoncepční, vynaložené prostředky neodpovídají účelu a představa některých je, že čím více ztížíme vozidlům pohyb ve městě, tím méně jich v něm bude. Je to chybné uvažování, je to řešení cestou restrikce, je to jako když máš zacpanou internetovou linku a někdo ti ji zprůchodní tím, že tě zaškrtí. Těch aut bude méně, budou se pomaleji pohybovat, budou pojíždět, stát na semaforech a vizuelně jich bude více, i když méně. Vždyť to všichni vidíme. Řešení je zkapacitnit silnice, aby se rychle vysypaly a doprava byla svižná a dopravu, která v místě být nemusí dostat prostě tam, kde vadit nebude. Proto také vnímám, že velkým problémem stadionu za Lužánkami jsou dopravní dopad stavby a pokud bych měl být autentický a tady se ve mně pere fotbalový patriot s realistickou úvahou, tak stadion by tam stát už asi neměl a měl by být třeba na tom Výstavišti nebo i dále od centra (třeba v oblasti Olympie). Jinak samozřejmě na druhou stranu, město není vesnice, je od slova městnat, takže pokud někomu opravdu ten hluk a provoz vadí moc, chtěl by bydlet někde, kde se dobře vyráží na výlety na kole, žije pak na špatném místě, město o moc jiné nebude a pokud by chtěl slyšet štěkat psy a ráno kokrhat kohouta, tak okolo Brna je vesnic dost a homeoffice se dnes docela nosí :)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jiri.Kaderavek za příspěvky (celkem 4):
Pavel.Moravec, Jiri.Kaderavek.sen, Lukas.Dubec, Tomas.Gottwald
Zakladatel České pirátské strany
Svobodu nekoupíte, tu si volíte
https://lide.pirati.cz/personProfile/96/
Uživatelský avatar
Marek.Fiser
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 116
Registrován: 12 črc 2012, 12:55
Profese: Obchodní zástupce v IT
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 54 poděkování
Dostal poděkování: 212 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Marek.Fiser »

@Jiří Kadeřávek

Ahoj Jirko, když se teda už bavíme věcně ke stadionu...

Ponava je momentálně obří brownfield uprostřed města, kde ani jedna ze stran nedokáže bez souhlasu té druhé vybudovat nic a bez nějaké společné dohody to tam bude jen dál chátrat. Město v tomto navíc tahá za slabší konec a rozhodnutím soudu musí platit Procházkovi za bezdůvodné obohacení za užívání veřejného prostranství. Soudní spory ostatních Procházkových firem jsou momentálně v rámci jednání pozastaveny, ovšem pokud by se znova rozjely, je velmi pravděpodobné, že soud by za nezměněného stavu nerozhodl jinak. Bez ohledu na to, kde budou stát stadiony není řešením tuto lokalitu neřešit a házet miliony ročně komínem. Viz: www.facebook.com/udalostibrno/videos/1654772221256412 K celému projektu vznikla mj studie která dopravu s ohledem na výstavbu stadionu řeší. V centru měst stojí mnohem větší stadiony než jsou Lužánky - takové Santiago Bernabeu leží prakticky v srdci Madridu. Základem je dobrá dostupnost mhd, pěšky, na kole, což Lužánky splňují. Nejde jen o stavbu pro kopačky, jak mají zajeté lidi, kteří znají stadiony dřívějších generací. Jsou to víceúčelové budovy, které, samozřejmě s ohledem na územní plán, musí být využity i mimo hrací dny. Co se týče stavby na Výstavišti - je to sice ještě na delší běh, ale ano, to je možné a smysl to ještě dává. Problém Ponavy to ale neřeší. Lokality jako Olympie atd jsou zcela mimo. Dopadlo by to jako ve Wroclawi, kam nepáchne mimo fotbal ani noha a ani během zápasů ta návštěvnost není žádná sláva. Nejen, že by tam nechodil nikdo na fotbal, ale přes týden by to bylo absolutně mrtvé místo se všemi ekonomickými důsledky. Každopádně chápu, že ve městě je spousta jiných priorit a nejvíc je to vidět na té dopravě. Já jsem rád, že mohu nějakým způsobem řešit to, co je mi nejbližší.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Marek.Fiser za příspěvek:
Petr.Bohac

Člen MS Brno, marek.fiser@pirati.cz

Uživatelský avatar
Jiri.Kaderavek
Republikový výbor
Příspěvky: 8029
Registrován: 21 dub 2009, 12:58
Profese: programátor, hoteliér, manažer, trenér
Dal poděkování: 2793 poděkování
Dostal poděkování: 8202 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Jiri.Kaderavek »

Víš Marku, myslím, že už to každého brněnského fandu unavuje. Srbská je prostě o ničem, není to stadión, je to místní hřiště s ochozy (jo, chodil jsem na něj, když tam byly 4 řady). Je nebezpečný pro fandy, pro děti, nekulturní, nekomfortní a pro nemožnost parkování nepraktický pro mimobrňáky. A o Lužánky se leta vedou spory a nekončí to. Takže jestli se já chci dožít stadionu, tak ať je třeba na Výstavišti, protože věřím tomu, že pokud by se na Lužánkách nebazírovalo, možná už ten stadion stál (za Lužánkami nebo na Výstavišti). V tomto smyslu jsme se ale v podstatě bavili ve Voroněži. Bohužel, poslední dohoda s Procházkou by skončila pro někoho kriminálem a založila by kauzu rozměru opencard, o tom jsem přesvědčen. Nevěřím, že se to podaří nějak prolomit. Pojďme stavět stadion, kde to lze, ať je dřív než natáhnem brka :)
Zakladatel České pirátské strany
Svobodu nekoupíte, tu si volíte
https://lide.pirati.cz/personProfile/96/
Uživatelský avatar
Marek.Fiser
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 116
Registrován: 12 črc 2012, 12:55
Profese: Obchodní zástupce v IT
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 54 poděkování
Dostal poděkování: 212 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Marek.Fiser »

Jirko, s tou posledni vetou souhlasim :-) nicmene ja bych to precijen zkusil jeste za temi Luzankami, kdyz vim co vse je v tomto smeru hotovo a nachystano, jde ted o vyreseni posledni veci a myslim, ze jeste nebyly vycerpany vsechny moznosti, i to je jeden z duvodu, proc bych se na to v pripade nejake podpory chtel zkusit podivat i optikou Kralova pole...
Tito uživatelé poděkovali autorovi Marek.Fiser za příspěvky (celkem 2):
Petr.Bohac, Jiri.Kaderavek

Člen MS Brno, marek.fiser@pirati.cz

Uživatelský avatar
Tomas.Kolacny
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 3191
Registrován: 04 kvě 2012, 01:22
Bydliště: Brno - Židenice
Dal poděkování: 1592 poděkování
Dostal poděkování: 3846 poděkování

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Tomas.Kolacny »

Jiri.Kaderavek píše: 12 bře 2018, 17:57 Spíše ti vadí, že se občas ozvu, máš s tím problém, protože bys byl raději, kdybych mlčel a nechal Vás dělat vaši práci.
To ale přece není vůbec pravda, ba naopak, já jsem rád, že sem píšeš svůj názor, nemám žádný problém s obsahem, ale mám problém s formou (respektive měl jsem v těch příspěvcích, ke kterým jsem se vyjadřoval). Pokud máme jako strana být konzistentní, tak je nutné abychom o věcech diskutovali, ale pokud by všechny diskuse měly být vyhrocené jako tahle, tak za chvíli nikdo nebude ochotný diskutovat a už vůbec ne diskutovat otevřeně. Jak jsem několikrát psal, plně respektuji tvůj názor, ale současně znám členy MS Brno (roky) a vím, že k primárkám přistupují zodpovědně a podobné hrocení diskuse je z mého pohledu naprosto zbytečný nátlak, který se navíc dost míjí účinkem.

Tím už todle téma končím a pojďme prosím pokračovat věcně v grillování kandidátů.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Tomas.Kolacny za příspěvky (celkem 3):
Petr.Bohac, Jiri.Kaderavek, Tomas.Gottwald

Tomáš Koláčný
statutární město Brno - Zastupitel města Brna, člen výboru pro národnostní menšiny a zastupitel městské části Brno-Židenice
tel: +420 736 661 244 e-mail: tomas.kolacny@pirati.cz

Uživatelský avatar
Jiri.Kaderavek
Republikový výbor
Příspěvky: 8029
Registrován: 21 dub 2009, 12:58
Profese: programátor, hoteliér, manažer, trenér
Dal poděkování: 2793 poděkování
Dostal poděkování: 8202 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Jiri.Kaderavek »

@Tomáš: souhlas, ovšem máme moderátory a ti nějak zareagovali (ad hominem jsem nepoužil já). Takže své jsem řekl způsobem, za kterým si stojím, a mám v tomto trochu jinou pozici než ostatní, protože výsledky Pirátů dopadají docela zásadně i na mne, ale zodpovídat se budete především vy. Navíc mám před okolím, které na mne kvůli tomu útočí čisté svědomí v tom, že jsem Vás dost důrazně před kočkopsem varoval ;-). Dále tedy jen a jen konkrétně ...

Chtěl jsem sem dát především toto. Je to sice článek hledající analogie ke kryptoměnám, ale většina obsahu je o architektuře měst z filosofického pohledu (srovnání Brasilie, Paříže, New Yorku atp.), myslím že je to docela poučné pro každého kandidáte na zastupitele, proč méně je někdy více: https://www.coindesk.com/worst-crypto-n ... l-biggest/
Zakladatel České pirátské strany
Svobodu nekoupíte, tu si volíte
https://lide.pirati.cz/personProfile/96/
Uživatelský avatar
Jiri.Kaderavek
Republikový výbor
Příspěvky: 8029
Registrován: 21 dub 2009, 12:58
Profese: programátor, hoteliér, manažer, trenér
Dal poděkování: 2793 poděkování
Dostal poděkování: 8202 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Jiri.Kaderavek »

Ještě k semaforům. Jako řidič jsem ještě zažil semafory s ukazatelem rychlosti, kterou je potřeba jet, abych na dalším semaforu nemusel zastavit. Dnes by to samozřejmě byl digitální ukazatel. Používalo se to k formování zelené vlny a vnitřního městského okruhu např. na Kolišti. To už není, takže se rozjedete, zastavíte, rozjedete, zastavíte. Ve špičce to chápu, ale děje se to i mimo ní a děje se to pak samozřejmě i vozidlům MHD. Samozřejmě aut bylo tenkrát nepoměrně méně, ale když vidím ty stojící kolony na Kolišti, ten gridlock, který vytváří křižovatka s Bratislavskou, tak se ptám, proč se to rušilo, proč se vlastně ten vnitřní městský okruh zrušil a přednost má trasa, která do středu sype auta z periferie. Jako chápu, že je potřeba ten směr projet, ale pak třeba řidiči upřednostní tuto trasu před trasou přes Kamenomlýnskou. Jak bude opravena, tak doufám, že se změní i nastavení semaforů na Kolišti.

Bohužel, ke škodě plynulosti provozu, já jako řidič si nejsem vědom nějaké návaznosti či systému semaforů a tras a to i v době mírného provozu. Nic mne neinformuje. Prostě nevím, hele tady je teď zelená vlna nastavená na 40, takže když pojedu 40, jedu plynule. Když popojíždíte po městě, tak se ta situace stále opakuje. Rozumím tomu, že to řídí chytré systémy, ale jako uživatel a analytik zároveň mám pocit, že se ty systémy cyklý sami do sebe. Tzn. to že jsou semafory složitě centrálně řízeny ještě nic nevypovídá o kvalitě toho systému (možná to souvisí i s odkazem, který jsem sem hodil výše) a tady jsem přesvědčen, že by zkušenosti odborníků na řízení systémů byly více než zapotřebí. Teď je otázka, zda na dopravě tyto systémy takoví odborníci spravují. Pokud tady někdo kandiduje jako odborník na dopravu, může prosím uvést své zkušenosti právě s řízením těchto komplexních systémů a vyjádřit se k tomu, zda tomu systému vůbec rozumí a zda je nějak vyhodnocována např. kapacita průjezdu městem při různých nastaveních, zda tedy existují nějaké zpětné vazby, přes které se to řídí. Ono totiž cílem není řídit dopravu chytrým systémem, ale dosáhnout opravdových a měřitelných výsledků. A možná, že by se zjistilo, že 10 policistů řídících dopravu manuálně (kdysi se tak dělo přes policejní budky nad křižovatkami, jedna stála nad # Lidická/Koliště, asi už málokdo pamatuje) udělá větší užitek než 100 chytrých semaforů řízených mizerným, ale drahým softwarem. Jako zakázka to bude asi dobrá, to nepochybně :)
Naposledy upravil(a) Jiri.Kaderavek dne 13 bře 2018, 20:34, celkem upraveno 1 x.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jiri.Kaderavek za příspěvky (celkem 3):
Ondrej.Kotas, Pavel.Moravec, Vaclav_Mraz
Zakladatel České pirátské strany
Svobodu nekoupíte, tu si volíte
https://lide.pirati.cz/personProfile/96/
Uživatelský avatar
Hanka.Kasparikova
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 152
Registrován: 20 srp 2014, 09:42
Profese: pečující máma a krajinná projektantka
Bydliště: Jihlava
Dal poděkování: 287 poděkování
Dostal poděkování: 274 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Hanka.Kasparikova »

Jiri.Kaderavek píše: 13 bře 2018, 09:25 Ještě k semaforům. Jako řidič jsem ještě zažil semafory s ukazatelem rychlosti, kterou je potřeba jet, abych na dalším semaforu nemusel zastavit. Dnes by to samozřejmě byl digitální ukazatel. Používalo se to k formování zelené vlny a vnitřního městského okruhu např. na Kolišti. To už není, takže se rozjedete, zastavíte, rozjedete, zastavíte. Ve špičce to chápu, ale děje se to i mimo ní a děje se to pak samozřejmě i vozidlům MHD. Samozřejmě aut bylo tenkrát nepoměrně méně, ale když vidím ty stojící kolony na Kolišti, ten gridlock, který vytváří křižovatka s Bratislavskou, tak se ptám, proč se to rušilo, proč se vlastně ten vnitřní městský okruh zrušil a přednost má trasa, která do středu sype auta z periferie. Jako chápu, že je potřeba ten směr projet, ale pak třeba řidiči upřednostní tuto trasu před trasou přes Banskobystrickou. Jak bude opravena, tak doufám, že se změní i nastavení semaforů na Kolišti.

Bohužel, ke škodě plynulosti provozu, já jako řidič si nejsem vědom nějaké návaznosti či systému semaforů a tras a to i v době mírného provozu. Nic mne neinformuje. Prostě nevím, hele tady je teď zelená vlna nastavená na 40, takže když pojedu 40, jedu plynule. Když popojíždíte po městě, tak se ta situace stále opakuje. Rozumím tomu, že to řídí chytré systémy, ale jako uživatel a analytik zároveň mám pocit, že se ty systémy cyklý sami do sebe. Tzn. to že jsou semafory složitě centrálně řízeny ještě nic nevypovídá o kvalitě toho systému (možná to souvisí i s odkazem, který jsem sem hodil výše) a tady jsem přesvědčen, že by zkušenosti odborníků na řízení systémů byly více než zapotřebí. Teď je otázka, zda na dopravě tyto systémy takoví odborníci spravují. Pokud tady někdo kandiduje jako odborník na dopravu, může prosím uvést své zkušenosti právě s řízením těchto komplexních systémů a vyjádřit se k tomu, zda tomu systému vůbec rozumí a zda je nějak vyhodnocována např. kapacita průjezdu městem při různých nastaveních, zda tedy existují nějaké zpětné vazby, přes které se to řídí. Ono totiž cílem není řídit dopravu chytrým systémem, ale dosáhnout opravdových a měřitelných výsledků. A možná, že by se zjistilo, že 10 policistů řídících dopravu manuálně (kdysi se tak dělo přes policejní budky nad křižovatkami, jedna stála nad # Lidická/Koliště, asi už málokdo pamatuje) udělá větší užitek než 100 chytrých semaforů řízených mizerným, ale drahým softwarem. Jako zakázka to bude asi dobrá, to nepochybně :)
Zkuste se objednat na BKOM na DIC. Mnohokrát jsme s nimi nastavení konkrétních semaforů řešili. Můžete se s nimi zkusit dohadovat stejně jako my. Oni vás zasypou argumenty a podklady a můžete se stavět třeba na hlavu, ale nic s tím moc neuděláte.
Na druhou stranu se domnívám, že jsou tam lidé, kteří tomu opravdu rozumí. A někde je prostě něco záměrně nastaveno nějak - třeba na základě požadavku MČ, aby mohli někde přejít i lidi přes přechod atd.
Sama s nimi vedu velkou diskusi o prioritizaci MHD, kdy my říkají, že je v Brně nastavena. Ano je, ale jak. Když přijedete do Budapeště, páteřní linky tam mají naprosto jinou prioritu, protože tam lidé vidí, že ta šalina převeze mnohem větší množství lidí, než co jsou lidi, co sedí v autech. V Brně však diskuse ustrnula na tom, že stávající prioritizace MHD je dostačující.

To odbočení z Bratislavské jsem s nimi opakovaně diskutovala. Naposledy se to téma otevřeno na skupině Doprava, kdy z úst jednoho policisty vypadlo, že by pomohlo zrušení dalšího přechodu na MMO, že tam není potřeba, ať si to lidé obchází. Přitom, když se podíváte do norem, pak mají být přechody na všech ramenech křižovatek, protože potřebujete lidi bezpečně a rychle převádět. Stále mi nedochází, proč se v Brně prioritizuje jeden mód dopravy.
Hana Stuchlík Kašpaříková
Uživatelský avatar
Petr.Springinsfeld
Republikový výbor
Příspěvky: 2023
Registrován: 29 srp 2015, 23:41
Profese: Zastupitel JmK
Bydliště: Brno-střed
Dal poděkování: 2697 poděkování
Dostal poděkování: 3190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Petr.Springinsfeld »

Oznámení moderátora:
Vzhledem k tomu, že už je vyhlášeno 1. kolo volby lídra, ukončuji v rámci této diskuze grilování kandidátů na lídra. Grilování kandidátů do čela kandidátky a ostatních kandidátů může dále pokračovat.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Springinsfeld za příspěvek:
Hanka.Kasparikova

Petr Springinsfeld
zastupitel Jihomoravského kraje a městské části Brno-střed
608 366 554, petr.springinsfeld@pirati.cz

Uživatelský avatar
Jiri.Kaderavek
Republikový výbor
Příspěvky: 8029
Registrován: 21 dub 2009, 12:58
Profese: programátor, hoteliér, manažer, trenér
Dal poděkování: 2793 poděkování
Dostal poděkování: 8202 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasedání MF Brno 2/2018 - primární volby ZMB

Příspěvek od Jiri.Kaderavek »

Na Bratislavská/Koliště by pomohla jedna věc, a to přemalovat pruhy tak, aby se směr od nádraží rozšiřoval na tři pruhy až za křižovatkou. Ten třetí pruh pak využít pro opačnou stranu, jako nájezdný ze směru od Bratislavské, tedy směrem k nádraží, tam, kde vzniká ten gridlock. To rozšíření jak je nyní, tedy před křižovatkou pozbývá smyslu, řeší totiž až křižovatku následnou, tedy Mil. Horákové, protože na Bratislavskou ani k divadlu se ve smeru od nádraží odbočit stejně nedá. Tahle úprava by navíc umožnila pustit dopravu z Bratislavské a nezastavovat přitom dopravu k nádraží. Kolony by ve špičce byly tak jako tak, ale posouvalo by se to.
Zakladatel České pirátské strany
Svobodu nekoupíte, tu si volíte
https://lide.pirati.cz/personProfile/96/
Zamčeno

Zpět na „Místní fórum Brno“