David Otevřel [PŘIJAT]

Moderátoři: KoKS Jihomoravský kraj, PKS Jihomoravský kraj, PMS Brno

Zamčeno
David.Otevrel
Příspěvky: 6
Registrován: 08 srp 2020, 14:28
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

David Otevřel [PŘIJAT]

Příspěvek od David.Otevrel »

Ahoj,

jsem tady, protože chci dělat politiku. Došlo mi, že pokud jsem občan a mám svou zem, tak bych se o ni měl trochu zajímat. Většina lidí to zatím nějak zanedbává a pak to taky tak vypadá.

Proč se chci přidat k Pirátům? Protože nejste komunisti, nejste oligarchův management, nejste modrá ani oranžová stáj, nejste konzervy a nejste tomio. Protože máte demokratické fungování s transparentní strukturou a jasnými pravidly, snahu dělat věci pořádně a cílíte na celostátní politiku.

Pocházím z Brna a na MU jsem studoval mezinárodní vztahy a teď studuju ekonomii. Jsem celkově liberální, rád bych se zapojil plnohodnotně jako člen a pomohl, jak budu moci.
Tito uživatelé poděkovali autorovi David.Otevrel za příspěvky (celkem 2):
Michal.Marciniszyn, Lukas.Dolezal
David Otevřel
Uživatelský avatar
Michal.Marciniszyn
Člen KS Jihomoravský kraj
Příspěvky: 554
Registrován: 07 dub 2016, 13:48
Profese: Manager, Software Engineering
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 544 poděkování
Dostal poděkování: 574 poděkování

Re: David Otevřel

Příspěvek od Michal.Marciniszyn »

Ahoj Davide,

naše koordinátorky se Ti ozvou ohledně schůzky s nováčky, kde se budeš moct v neformálním prostředí zeptat na cokoli by Tě zajímalo. Jinak jsi samozřejmě vítán na městské nebo krajské schůzi, případně se s námi můžeš potkat teď při pravidelném kampaňování.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michal.Marciniszyn za příspěvek:
David.Otevrel

Předseda MS Brno
Zastupitel Brno-střed
Tel: 736 538 973
Email: michal.marciniszyn@pirati.cz

Uživatelský avatar
Jan.Wagner
Člen KS Jihomoravský kraj
Příspěvky: 498
Registrován: 04 čer 2010, 21:37
Profese: Elektromechanik
Dal poděkování: 533 poděkování
Dostal poděkování: 652 poděkování