Nepoložili jste mi otázky vy, položila mi je
ČT24... (tedy jistě se o mě nezajímají, jen to budu komentovat podle jejich osnovy, v pořadí...)
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... 18/titulky
-----
(Již ráno jsem rozmýšlel nejen ale také o nejen jaderném odpadu... Diamo - asi jsem to popletl a to jaderný odpad nedělá...?)
Zdravotnické statistiky - až na okresní úroveň, jsou velmi přínosný nástroj pro různou argumentaci. Na jihu výrazná skvrna v počtu novotvarů - ptal jsem se bývalého jaderného inženýra: "Hele, Temelín" (tedy spíš o kus vedle), ale bylo mi vysvětleno, že tam je někde poblíž spíš nějaké povrchové nevím-teď-co úložiště/kaliště, tenkrát jsem si to dohledal a uznal... Prach je největší problém. A povrchové skládkování...
(A ovšem CO2 nezpůsobuje oteplování a je prospěšné pro rostliny, ale Prach otepluje, a Pouště - neživá a prašná plocha... a dost možná i urban-heat-islands) Na sanaci ekologických škod bychom neměli litovat prostředky, zejména těch, které mají zdravotní následky...
Hlubinné