Jednací řád městských výborů ( kontrolní, finanční ) - návrh

Moderátoři: Krajští zastupitelé, Komunální zastupitelé, Zastupitele - HMP

Uživatelský avatar
Petr.Balaz
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 358
Registrován: 05 říj 2013, 16:07
Profese: dělník
Bydliště: Hodonín
Dal poděkování: 250 poděkování
Dostal poděkování: 304 poděkování

Jednací řád městských výborů ( kontrolní, finanční ) - návrh

Příspěvek od Petr.Balaz »

Hezký den přeji.
Vzhledem ke změně v koalici a tím že už jsem docela rozkoukaný, bych rád začal rok po kom. volbách přicházet s návrhy pro zastupitelstvo a radu. Nicméně bych rád i případné připomínky z Vaší strany.
V tomto vlákně mě jde o jednací řády pro kontrolní a finanční výbor

Nynější jednací řád finančního výboru.
OFFTOPICZastupitelstvo města Hodonín zřídilo v souladu s ustanovením § 84, odst. 2, písmeno l, zá-kona č. 128/2000 Sb., o obcích, finanční výbor zastupitelstva města Hodonína, (dále jen finanční výbor) zvolilo jeho předsedu a jeho členy.

1. Úvodní ustanovení

1.1 Jednací řád upravuje přípravu zasedání finančního výboru zastupitelstva, jeho svolávání, průběh jednání, usnášení a kontrolu jeho usnesení, jakož i další zásady pro jeho činnost.

1.2 Jednací řád dále upravuje způsob provádění kontrolní činnosti, kterou provádí finanční výbor, či jeho pověření členové.

1.3 Člen finančního výboru vykonává svou funkci osobně, dobrovolně a v souladu se svým souhlasem ve finančním výboru pracovat a není vázán žádnými příkazy.

1.4 O otázkách upravených tímto jednacím řádem a o dalších otázkách svého jednání roz-hoduje finanční výbor v souladu s obecně platnými právními předpisy.

2. Pravomoci a působnost finančního výboru a jeho členů

2.1 Finanční výbor byl zřízen jako iniciativní a kontrolní orgán zastupitelstva města, který nemá ze zákona žádnou rozhodovací pravomoc a není ani možné mu takovou pravomoc svěřit, jde pouze o orgán, který může předkládat zastupitelstvu svá stanoviska a návrhy.

2.2 Rozsah kontrolních oprávnění výboru vůči třetím osobám se odvíjí od příslušného pově-ření (úkolu), které mu v rámci své kompetence uděluje zastupitelstvo města, nebo které vyplývá z platných právních předpisů.

2.3 Finanční výbor, byť může kontrolovat činnost městského úřadu, nemůže městskému úřadu ani jeho jednotlivým zaměstnancům ukládat úkoly. Vztah finančního výboru a městského úřadu nemá podobu nadřízenosti a podřízenosti, nýbrž spolupráce.

3. Svolání zasedání finančního výboru a jeho příprava.

3.1 Finanční výbor se schází podle potřeby, zpravidla na základě plánu zasedání, to znamená jednou za měsíc, nejméně však jednou za tři měsíce.

3.2 Zasedání svolává předseda výboru zpravidla prostřednictvím tajemníka výboru nejpoz-ději 3 dny před jeho konáním, a to mailem a SMS.

3.3 Zasedání se svolává písemnou nebo elektronickou pozvánkou, na které je uveden pro-gram jednání finančního výboru. Program zasedání připravuje tajemník výboru po kon-zultaci s předsedou výboru.

3.4 Praktickou přípravu zasedání finančního výboru zabezpečuje tajemník výboru. Připra-vuje písemné materiály, které mají být projednány ve finančním výboru. Člen finančního výboru, který takový materiál předkládá finančnímu výboru, jej předává přímo ta-jemníkovi výboru, a to nejpozději 7 dnů před zasedáním finančního výboru. Tajemník výboru takové materiály rozešle členům výboru nejpozději 5 dnů před zasedáním fi-nančního výboru.

4. Průběh zasedání finančního výboru, příprava usnesení.

4.1 Zasedání finančního výboru je neveřejné. Kterýkoliv člen zastupitelstva města má právo zúčastnit se zasedání výboru. Kromě členů výboru jsou na základě rozhodnutí finanční-ho výboru na zasedání zvány další osoby, jejichž přítomnost je vhodná v rámci projed-návaných záležitostí.

4.2 Zasedání finančního výboru řídí jeho předseda. V případě nepřítomnosti předsedy výbo-ru řídí zasedání člen výboru, který k tomu byl výborem určen.

4.3 Na zasedání výboru může být jednáno jenom o věcech, které byly dány na program a o návrzích, s jejichž dodatečným zařazením vysloví výbor souhlas. Předsedající sdělí návrh programu zasedání při jeho zahájení; o něm, či o námitkách proti němu, rozhodne výbor hlasováním.

4.4 Účast členů výboru se zaznamenává do prezenční listiny. Pokud při zahájení schůze výboru není přítomna nadpoloviční většina členů výboru, předsedající schůzi ukončí.

4.5 V zahajovací části zasedání předsedající:
- prohlásí, že zasedání výboru bylo řádně svoláno,
- konstatuje přítomnost nadpoloviční většiny všech členů výboru
- oznámí jména omluvených i neomluvených členů výboru,
- nechá schválit jednoho člena výboru za ověřovatele zápisu z tohoto zasedání,
- nechá schválit jednoho člena výboru za zapisovatele v případě, že zasedání není přítomen tajemník výboru,
- nechá schválit program zasedání,
- sdělí, zda byl ověřen zápis z předchozího zasedání a jaké námitky proti němu byly podány.

4.6 Po schválení programu probíhajícího zasedání předkládá předsedající výboru k projednání jednotlivé materiály a udělí slovo zpracovateli těchto materiálů. Poté pro-bíhá diskuze, eventuelně návrhy na změnu navrhovaného usnesení, které je součástí předloženého návrhu. Právo vyjadřovat své stanovisko k projednávaným věcem má každý člen výboru a hosté z řad členů zastupitelstva města. Dále může být na návrh ně-kterého z členů výboru uděleno slovo další osobě, jestliže o udělení slova rozhodne vý-bor hlasováním.

4.7 Členové finančního výboru mohou k navrhovaným usnesením předkládat ústní protiná-vrhy. Výbor hlasuje nejdříve o posledním protinávrhu a poté o ostatních protinávrzích v opačném pořadí, než jak byly vzneseny.


4.8 Přijetím usnesení se projednávání uvedeného bodu programu ukončí. Hlasování se pro-vádí veřejnou aklamací – zvednutím ruky pro návrh, proti návrhu, zdržel se, a usnesení je schváleno, pokud pro něj hlasovala nadpoloviční většina všech členů výboru. Stejným způsobem se hlasuje a přijímají také protinávrhy.

4.9 Pokud předložený návrh ani protinávrh nezískal potřebnou většinu, prohlásí předseda návrh za nepřijatý.

4.10 Ze zasedání finančního výboru pořizuje tajemník výboru, či zvolený zapisovatel zápis, který podepisuje tajemník výboru či zvolený zapisovatel, předseda výboru a zvo-lený ověřovatel zápisu a obdrží jej všichni členové zastupitelstva města Hodonín na ná-sledujícím zasedání.

4.11 V zápise se uvádí:
- den a místo zasedání výboru,
- hodina zahájení a ukončení zasedání
- seznam přítomných členů výboru, členů zastupitelstva a pozvaných hostů
- schválený program zasedání,
- výsledky hlasování,
- schválené usnesení.

4.1 V případě, že finanční výbor předkládá zastupitelstvu zápisy z kontrol, tak k těmto zápi-sům musí být připojeno vyjádření orgánu, respektive zaměstnance, jejichž činnosti se kontrola týkala. Bez takového vyjádření nelze zápis z kontroly zastupitelstvu předložit.

5. Provádění kontrolní činnosti.

5.1 Kontrolní činnost, která je finančnímu výboru svěřena platnými právními předpisy, či pověřením zastupitelstva provádí dle plánu kontrolní činnosti schváleného zastupitel-stvem města finanční výbor, či jeho jednotliví členové, které k tomu pověřil svým usne-sením finanční výbor.

5.2 Finanční výbor, či jeho jednotliví pověření členové oznámí kontrolované osobě písemně provedení kontroly nejméně 15 dnů před zahájením kontroly a v tomto oznámení sdělí, co bude předmětem kontroly, které dokumenty má kontrolovaná osoba předložit a kdy a kde se kontrola uskuteční. Spolu s tímto oznámení bude zasláno i pověření pro finanční výbor, nevyplývá-li toto pověření přímo z platných právních předpisů a v případě že kontrolu budou provádět pouze pověření členové finančního výboru, pak rovněž pově-ření pro tyto členy finančního výboru podepsané předsedou finančního výboru.

5.3 Kontrolovaná osoba, kterou je vždy vedoucí příslušného odboru MěÚ, vedoucí organi-zační složky města, statutární orgán právnické osoby, zřízené, či založené městem zajistí, aby taková kontrola proběhla hladce, tedy zejména zajistí požadované dokumenty a přítomnost a přítomnost osob, které mohou ke kontrolovaným skutečnostem poskytnout doplňující informace, či vysvětlení.


5.4 Kontrolovaná osoba může nejpozději 10 dnů před zahájením kontroly písemně požádat finanční výbor prostřednictvím tajemníka výboru o jiný termín zahájení kontroly a v této žádosti sdělí důvody, které jí brání v zahájení kontroly v plánovaném termínu. Finanční výbor je o takové žádosti povinen rozhodnout svým usnesením nejpozději 5 dnů před zahájením kontroly. O rozhodnutí finančního výboru bude kontrolovanou osobu písemně informovat tajemník výboru ihned po přijetí rozhodnutí finančním výborem. V případě, že finanční výbor takové žádosti nevyhoví, je tajemník výboru povinen tuto skutečnost sdělit rovněž tajemníkovi MěÚ a v případě, že je kontrolovanou osobou ve-doucí organizační složky města, statutární orgán právnické osoby, zřízené, či založené městem pak garantovi kontrolované osoby.

5.5 Členové finančního výboru jsou při výkonu kontrolní činnosti oprávněni:
a) požadovat na kontrolovaných osobách, aby ve stanovených lhůtách předložily k nahlédnutí a k pořízení výpisků originální doklady a další písemnosti, záznamy dat na paměťových médiích prostředků výpočetní techniky, jejich výpisy a zdro-jové kódy programů, vzorky výrobků nebo jiného zboží (dále jen "doklady"),
b) požadovat na kontrolovaných osobách poskytnutí pravdivých a úplných informací o zjišťovaných a souvisejících skutečnostech,
c) používat telekomunikační zařízení kontrolovaných osob v případech, kdy je jejich použití nezbytné pro zabezpečení kontroly.

5.6 Členové finančního výboru jsou při výkonu kontrolní činnosti povinni
a) zjistit při kontrole skutečný stav věci
b) kontrolní zjištění prokázat doklady.
c) oznámit kontrolované osobě zahájení kontroly a předložit pověření k provedení kontroly,
d) šetřit práva a právem chráněné zájmy kontrolovaných osob,
e) pořizovat o výsledcích kontroly protokol,
f) zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděli při výkonu kontroly a nezneužít znalosti těchto skutečností.

5.7 Povinností členů finančního výboru při výkonu kontrolní činnosti je seznámit kontrolo-vané osoby s obsahem protokolu a předat jim stejnopis protokolu.

5.8 Seznámení s protokolem a jeho převzetí potvrzují kontrolované osoby podpisem proto-kolu. Odmítne-li kontrolovaná osoba seznámit se s kontrolním zjištěním nebo toto se-známení potvrdit, vyznačí se tyto skutečnosti v protokolu.

6. Závěrečná ustanovení.

6.1 Jednací řád finančního výboru vychází ze zákona č. 128/2000 Sb., o obcích a byl schvá-len usnesením zastupitelstva města č. 1958, dne 25. 2. 2014.


O co mě jde ?
  • Jde mi o jmenovité hlasování, tak aby se v zápise vyskytovala třeba tabulka, kde by bylo jak který člen FV hlasoval zda A/N/Z
  • aby bylo jednání FV veřejné a mohl se na něj podívat kdokoli
  • aby byla na webových stránkách pozvánka, kdy se bude jednání konat
  • zápisy, aby byly umístěny na webových stránkách města hned poté co jsou ověřené ( nyní jsou zápisy přiložené pouze k materiálu, který se předkládá každý měsíc( někdy obměsíc na zastupitelstvo = bod Informace a náměty z výborů zastupitelstva )
  • strojově čitelný zápis na webovkách
a taká chuťovka, která nevím zda-li je průchozí
  • audio záznam z jednání
napadá Vás něco dalšího co jsem zapoměl a co by pomohlo k větší transparenci činnosti FV?

tady přikládám jednací řád kontrolního výboru, kde mám stejné požadavky

Nynější podoba jednacího řádu kontrolního výboru
OFFTOPICJednací řád kontrolního výboru
zastupitelstva města Hodonína

Zastupitelstvo města Hodonín zřídilo v souladu s ustanovením § 84, odst. 2, písmeno l, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, kontrolní výbor zastupitelstva města Hodonína, (dále jen kontrolní výbor) zvolilo jeho předsedu a jeho členy.

1.Úvodní ustanovení

1.1 Jednací řád upravuje přípravu zasedání kontrolního výboru zastupitelstva, jeho svolá-vání, průběh jednání, usnášení a kontrolu jeho usnesení, jakož i další zásady pro jeho činnost.

1.2 Jednací řád dále upravuje způsob provádění kontrolní činnosti, kterou provádí kontrolní výbor, či jeho pověření členové.

1.3 Člen kontrolního výboru vykonává svou funkci osobně, dobrovolně a v souladu se svým souhlasem v kontrolním výboru pracovat a není vázán žádnými příkazy.

1.4 O otázkách upravených tímto jednacím řádem a o dalších otázkách svého jednání roz-hoduje kontrolní výbor v souladu s obecně platnými právními předpisy.

2.Pravomoci a působnost kontrolního výboru a jeho členů

2.1 Kontrolní výbor byl zřízen jako iniciativní a kontrolní orgán zastupitelstva města, který nemá ze zákona žádnou rozhodovací pravomoc a není ani možné mu takovou pravomoc svěřit, jde pouze o orgán, který může předkládat zastupitelstvu svá stanoviska a návrhy.

2.2 Rozsah kontrolních oprávnění výboru vůči třetím osobám se odvíjí od příslušného pově-ření (úkolu), které mu v rámci své kompetence uděluje zastupitelstvo města, nebo které vyplývá z platných právních předpisů.

2.3 Kontrolní výbor, byť může kontrolovat činnost městského úřadu, nemůže městskému úřadu ani jeho jednotlivým zaměstnancům ukládat úkoly. Vztah kontrolního výboru a městského úřadu nemá podobu nadřízenosti a podřízenosti, nýbrž spolupráce.

3. Svolání zasedání kontrolního výboru a jeho příprava.

3.1 Kontrolní výbor se schází podle potřeby, zpravidla na základě plánu zasedání, to zna-mená jednou za měsíc, nejméně však jednou za tři měsíce.

3.2 Zasedání svolává předseda výboru prostřednictvím tajemníka výboru.

3.3 Zasedání se svolává písemnou nebo elektronickou pozvánkou, na které je uveden pro-gram jednání kontrolního výboru. Program zasedání připravuje tajemník výboru po konzultaci s předsedou výboru.

3.4 Praktickou přípravu zasedání kontrolního výboru zabezpečuje tajemník výboru. Připra-vuje písemné materiály, které mají být projednány ve kontrolním výboru. Člen kontrol-ního výboru, který takový materiál předkládá kontrolnímu výboru jej předává přímo ta-jemníkovi výboru, a to nejpozději 7 dnů před zasedáním kontrolního výboru. Tajemník výboru takové materiály rozešle členům výboru nejpozději 5 dnů před zasedáním kont-rolního výboru

4. Průběh zasedání kontrolního výboru, příprava usnesení.

4.1 Zasedání kontrolního výboru je neveřejné. Kterýkoliv člen zastupitelstva města má právo zúčastnit se zasedání výboru. Kromě členů výboru jsou na základě rozhodnutí kont-rolního výboru na zasedání zvány další osoby, jejichž přítomnost je vhodná v rámci pro-jednávaných záležitostí.

4.2 Zasedání kontrolního výboru řídí jeho předseda. V případě nepřítomnosti předsedy vý-boru řídí zasedání jeho tajemník.

4.3 Na zasedání výboru může být jednáno jenom o věcech, které byly dány na program a o návrzích, s jejichž dodatečným zařazením vysloví výbor souhlas. Předsedající sdělí návrh programu zasedání při jeho zahájení; o něm, či o námitkách proti němu, rozhodne výbor hlasováním.

4.4 Účast členů výboru se zaznamenává do prezenční listiny. Pokud při zahájení schůze výboru není přítomna nadpoloviční většina členů výboru, předsedající schůzi ukončí.

4.5 V zahajovací části zasedání předsedající:
- prohlásí, že zasedání výboru bylo řádně svoláno,
- konstatuje přítomnost nadpoloviční většiny všech členů výboru
- oznámí jména omluvených i neomluvených členů výboru,
- nechá schválit jednoho člena výboru za ověřovatele zápisu z tohoto zasedání,
- nechá schválit jednoho člena výboru za zapisovatele v případě že zasedání není přítomen tajemník výboru,
- nechá schválit program zasedání,
- sdělí, zda byl ověřen zápis z předchozího zasedání a jaké námitky proti němu byly podány.

4.6 Po schválení programu probíhajícího zasedání předkládá tajemník výboru k projednání jednotlivé materiály. Po projednání každého bodu programu probíhá diskuze, eventuelně návrhy na změnu navrhovaného usnesení, které je součástí předloženého návrhu. Právo vyjadřovat své stanovisko k projednávaným věcem má každý člen výboru a hosté z řad členů zastupitelstva města. Dále může být na návrh některého z členů výboru uděleno slovo další osobě, jestliže o udělení slova rozhodne výbor hlasováním.

4.7 Členové kontrolního výboru mohou k navrhovaným usnesením předkládat ústní proti-návrhy. Výbor hlasuje nejdříve o posledním protinávrhu a poté o ostatních protinávrzích v opačném pořadí, než jak byly vzneseny.


4.8 Přijetím usnesení se projednávání uvedeného bodu programu ukončí. Hlasování se pro-vádí veřejnou aklamací – zvednutím ruky pro návrh, proti návrhu, zdržel se, a usnesení je schváleno, pokud pro něj hlasovala nadpoloviční většina všech členů výboru. Stejným způsobem se hlasuje a přijímají také protinávrhy.

4.9 Pokud předložený návrh ani protinávrh nezískal potřebnou většinu, prohlásí předseda návrh za nepřijatý.

4.10 Ze zasedání kontrolního výboru pořizuje tajemník výboru, či zvolený zapisovatel zápis, který podepisuje tajemník výboru či zvolený zapisovatel, předseda výboru a zvo-lený ověřovatel zápisu a obdrží jej všichni členové zastupitelstva města Hodonín na ná-sledujícím zasedání.

4.11 V zápise se uvádí:
- den a místo zasedání výboru,
- hodina zahájení a ukončení zasedání
- seznam přítomných členů výboru, členů zastupitelstva a pozvaných hostů
- schválený program zasedání,
- výsledky hlasování,
- schválené usnesení.

4.1 V případě, že kontrolní výbor předkládá zastupitelstvu zápisy z kontrol, tak k těmto zápisům musí být připojeno vyjádření orgánu, respektive zaměstnance, jejichž činnosti se kontrola týkala. Bez takového vyjádření nelze zápis z kontroly zastupitelstvu předložit.

5. Provádění kontrolní činnosti.

5.1 Kontrolní činnost, která je kontrolnímu výboru svěřena platnými právními předpisy, či pověřením zastupitelstva provádí dle plánu kontrolní činnosti schváleného zastupitel-stvem města kontrolní výbor, či jeho jednotliví členové, které k tomu pověřil svým usnesením kontrolní výbor.

5.2 Kontrolní výbor, či jeho jednotliví pověření členové oznámí kontrolované osobě písemně provedení kontroly nejméně 15 dnů před zahájením kontroly a v tomto oznámení sdělí, co bude předmětem kontroly, které dokumenty má kontrolovaná osoba předložit a kdy a kde se kontrola uskuteční. Spolu s tímto oznámení bude zasláno i pověření pro kontrolní výbor, nevyplývá-li toto pověření přímo z platných právních předpisů a v případě že kontrolu budou provádět pouze pověření členové kontrolního výboru, pak rovněž pověření pro tyto členy kontrolního výboru podepsané předsedou kontrolního výboru.

5.3 Kontrolovaná osoba, kterou je vždy vedoucí příslušného odboru MěÚ, vedoucí organi-zační složky města, statutární orgán právnické osoby, zřízené, či založené městem, ve-doucí finančního výboru zajistí, aby taková kontrola proběhla hladce, tedy zejména za-jistí požadované dokumenty a přítomnost osob, které mohou ke kontrolovaným skuteč-nostem poskytnout doplňující informace, či vysvětlení.


5.4 Kontrolovaná osoba může nejpozději 10 dnů před zahájením kontroly písemně požádat kontrolní výbor prostřednictvím tajemníka výboru o jiný termín zahájení kontroly a v této žádosti sdělí důvody, které jí brání v zahájení kontroly v plánovaném termínu. Kontrolní výbor je o takové žádosti povinen rozhodnout svým usnesením nejpozději 5 dnů před zahájením kontroly. O rozhodnutí kontrolního výboru bude kontrolovanou osobu písemně informovat tajemník výboru ihned po přijetí rozhodnutí kontrolním vý-borem. V případě, že kontrolní výbor takové žádosti nevyhoví, je tajemník výboru po-vinen tuto skutečnost sdělit rovněž tajemníkovi MěÚ a v případě, že je kontrolovanou osobou vedoucí organizační složky města, statutární orgán právnické osoby, zřízené, či založené městem pak garantovi kontrolované osoby.

5.5 Členové kontrolního výboru jsou při výkonu kontrolní činnosti oprávněni:
a) požadovat na kontrolovaných osobách, aby ve stanovených lhůtách předložily k nahlédnutí a k pořízení výpisků originální doklady a další písemnosti, záznamy dat na paměťových médiích prostředků výpočetní techniky, jejich výpisy a zdro-jové kódy programů, vzorky výrobků nebo jiného zboží (dále jen "doklady"),
b) požadovat na kontrolovaných osobách poskytnutí pravdivých a úplných informací o zjišťovaných a souvisejících skutečnostech,
c) používat telekomunikační zařízení kontrolovaných osob v případech, kdy je jejich použití nezbytné pro zabezpečení kontroly.

5.6 Členové kontrolního výboru jsou při výkonu kontrolní činnosti povinni
a) zjistit při kontrole skutečný stav věci
b) kontrolní zjištění prokázat doklady.
c) oznámit kontrolované osobě zahájení kontroly a předložit pověření k provedení kontroly,
d) šetřit práva a právem chráněné zájmy kontrolovaných osob,
e) pořizovat o výsledcích kontroly protokol,
f) zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděli při výkonu kontroly a nezneužít znalosti těchto skutečností.

5.7 Povinností členů kontrolního výboru při výkonu kontrolní činnosti je seznámit kontro-lované osoby s obsahem protokolu a předat jim stejnopis protokolu.

5.8 Seznámení s protokolem a jeho převzetí potvrzují kontrolované osoby podpisem proto-kolu. Odmítne-li kontrolovaná osoba seznámit se s kontrolním zjištěním nebo toto se-známení potvrdit, vyznačí se tyto skutečnosti v protokolu.

6. Závěrečná ustanovení.

6.1 Jednací řád kontrolního výboru vychází ze zákona č. 128/2000 Sb., o obcích a byl schválen usnesením zastupitelstva města č. 257, dne 28.3.2011.

....
Nechtěj být člověkem, který je úspěšný, ale člověkem, který za něco stojí. Albert Einstein
Kontakty:
Uživatelský avatar
Petr.Balaz
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 358
Registrován: 05 říj 2013, 16:07
Profese: dělník
Bydliště: Hodonín
Dal poděkování: 250 poděkování
Dostal poděkování: 304 poděkování

Re: Jednací řád městských výborů ( kontrolní, finanční ) - n

Příspěvek od Petr.Balaz »

u bodu - jmenovité hlasování bych změnu viděl takhle
FV
OFFTOPIC4.11 V zápise se uvádí:
- den a místo zasedání výboru,
- hodina zahájení a ukončení zasedání
- seznam přítomných členů výboru, členů zastupitelstva a pozvaných hostů
- schválený program zasedání,
- výsledky hlasování, včetně rozepsání jednotlivé po jménech
- schválené usnesení.


KV
OFFTOPIC4.11 V zápise se uvádí:
- den a místo zasedání výboru,
- hodina zahájení a ukončení zasedání
- seznam přítomných členů výboru, členů zastupitelstva a pozvaných hostů
- schválený program zasedání,
- výsledky hlasování,včetně rozepsání jednotlivé po jménech
- schválené usnesení.


máte nějaké komfortnější řešení ?

bod - veřejné jednání
FV
OFFTOPIC4.1 Zasedání finančního výboru je neveřejnéveřejné. Kterýkoliv člen zastupitelstva města má právo zúčastnit se zasedání výboru. Kromě členů výboru jsou na základě rozhodnutí finančního výboru na zasedání zvány další osoby, jejichž přítomnost je vhodná v rámci projednávaných záležitostí.
KV
OFFTOPIC4.1 Zasedání kontrolního výboru je neveřejnéveřejné. Kterýkoliv člen zastupitelstva města má právo zúčastnit se zasedání výboru. Kromě členů výboru jsou na základě rozhodnutí kontrolního výboru na zasedání zvány další osoby, jejichž přítomnost je vhodná v rámci projednávaných záležitostí.

když by bylo jednání veřejné, není záhodné vypustit ty následující věty
[*]Kterýkoliv člen zastupitelstva města má právo zúčastnit se zasedání výboru. Kromě členů výboru jsou na základě rozhodnutí finančního výboru na zasedání zvány další osoby, jejichž přítomnost je vhodná v rámci projednávaných záležitostí.
[*]Kterýkoliv člen zastupitelstva města má právo zúčastnit se zasedání výboru. Kromě členů výboru jsou na základě rozhodnutí kontrolního výboru na zasedání zvány další osoby, jejichž přítomnost je vhodná v rámci projednávaných záležitostí.
??

bod - pozvánka

co u tohoto bodu založit článek 3.5? Nebo modifikovat 3.3 FV i KV ? nějaké návrhy?

bod - zápis na webu
FV
OFFTOPIC4.10 Ze zasedání finančního výboru pořizuje tajemník výboru, či zvolený zapisovatel zápis, který podepisuje tajemník výboru či zvolený zapisovatel, předseda výboru a zvolený ověřovatel zápisu a obdrží jej všichni členové zastupitelstva města Hodonín na následujícím zasedání.
KV
OFFTOPIC4.10 Ze zasedání kontrolního výboru pořizuje tajemník výboru, či zvolený zapisovatel zápis, který podepisuje tajemník výboru či zvolený zapisovatel, předseda výboru a zvolený ověřovatel zápisu a obdrží jej všichni členové zastupitelstva města Hodonín na následujícím zasedání.

zde se přiznám, nevím jak to formulovat( články, které by možná měly modifikované jsou schovány v OT)

bod - strojově čitelný zápis( ne sken, jak doteď)
FV
OFFTOPIC4.10 Ze zasedání finančního výboru pořizuje tajemník výboru, či zvolený zapisovatel strojově čitelný zápis, který podepisuje tajemník výboru či zvolený zapisovatel, předseda výboru a zvolený ověřovatel zápisu a obdrží jej všichni členové zastupitelstva města Hodonín na následujícím zasedání.
KV
OFFTOPIC4.10 Ze zasedání kontrolního výboru pořizuje tajemník výboru, či zvolený zapisovatel strojově čitelný zápis, který podepisuje tajemník výboru či zvolený zapisovatel, předseda výboru a zvolený ověřovatel zápisu a obdrží jej všichni členové zastupitelstva města Hodonín na následujícím zasedání.

co takto? nebo to zakomponovat až dále?

u audia si nejsem až tak jistý, jak to zformulovat....

díky za každou radu, postřeh k jednacím řádům a konstruktivní diskuzi...
Nechtěj být člověkem, který je úspěšný, ale člověkem, který za něco stojí. Albert Einstein
Kontakty:
Odpovědět

Zpět na „Zastupitelstva - společné potřeby zastupitelů“