To proto, že jsi Neapolitánec. My Češi skřípeme zuby, když se nám něco nelíbí. Je to taková česká fráze, tedy přesněji řečeno frazém.Giuseppe.Maiello píše:Byvavalo by ideální samozřejmě vytvořit nezavislou platformu, grafický krasnou a neužvaněnou jako je teď forum. Ale protože jí nemáme, jsem dál ANO bez vyhrad. Skřípám zuby, když je mi zíma...
Používání placené online reklamy v kampani
Moderátoři: Administrativní odbor, Předsedající
V tomto fóru se zjišťují pomocí anket názory členů na nějakou oblast (např. pokud přijde dotaz zvenku). Odpovídat na otázky zde mohou pouze členové strany.
Chcete-li vyvolat jednání nebo hlasování celostátního fóra, použijte Členské podněty.
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34600
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31560 poděkování
- Dostal poděkování: 25689 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Používání placené online reklamy v kampani
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Vileta za příspěvek:
- Giuseppe.Maiello
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
- Giuseppe.Maiello
- Člen KS Praha
- Příspěvky: 351
- Registrován: 23 čer 2014, 21:52
- Profese: Vysokoškolský učitel
- Bydliště: Praha-Klánovice
- Dal poděkování: 1117 poděkování
- Dostal poděkování: 527 poděkování
Re: Používání placené online reklamy v kampani
Já vím, my to používáme také (nevím, jestli v Neapolštině, ale určitě v Italštině). Ale moje věta byla rétorické zabarvená. Chtěl jsem trochu demontovat to "skřípání zubu". Prostě pokud někdo si nějak rozhodně, musí to dělat s přesvědčením. Kvůli tomu jsem, nakonec, odmítal i to skřípáni zubu...Petr.Vileta píše:To proto, že jsi Neapolitánec. My Češi skřípeme zuby, když se nám něco nelíbí. Je to taková česká fráze, tedy přesněji řečeno frazém.Giuseppe.Maiello píše:Byvavalo by ideální samozřejmě vytvořit nezavislou platformu, grafický krasnou a neužvaněnou jako je teď forum. Ale protože jí nemáme, jsem dál ANO bez vyhrad. Skřípám zuby, když je mi zíma...
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Giuseppe.Maiello za příspěvek:
- Petr.Vileta
- Michael.Polak
- Zahraniční odbor
- Příspěvky: 4106
- Registrován: 21 dub 2009, 17:19
- Profese: programátor, poskytovatel Internetu
- Bydliště: Praha
- Dal poděkování: 2897 poděkování
- Dostal poděkování: 6677 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Používání placené online reklamy v kampani
Překvapilo mě, v jak moc velké jsem menšině, když si online reklamu platit nechci. Je vidět, že ten skok z 2.66% na 10% bere řada lidí vážně, a berou to, že skalních voličů (zrovna jeden takový mi včera přiznal, že nám fandí, když jsem mu upgradeoval internetové připojení doma) je tak málo, že riziko, že o ně přijdeme a nahradíme je těmi ovlivnitelnými, je vlastně zanedbatelné. No... co s tím asi tak nadělám, že jo... jen je otázka, kde vlastně jsou meze toho pragmatismu.
Za sebe to vidím jednoduše: "prostředky světí účel", nikoliv "účel světí prostředky". Jsem fanoušek (téměř) všeho, co je skutečně grassroots (snad kromě ultrakonzervativního hysterčení, které bývá taky forma grassroots - většinou ovšem grassrots vznikajícího sezením ve špatně větraných místnostech opatřených televizí...) - a jsem podezřívavý proti tzv. astroturfingu. (česky nepřeložitelné - "hnutí vznikající na umělém trávníku", chvílema jsem ten pocit měl i z Pirátů, protože hra o to, kdo bude komu platit za konektivitu, je sa
mozřejmě velký business...)
Možná je přiznaná placená reklama lepší, než astroturfing - přesto se obávám, že přínos, kromě popíchnutí těch, co stejně mají zábrany nás volit (a zase naštvat lidi se počítá... to ví každý punkáč podle mě kladné přínosy budou zhruba stejné, jako negativní (a nebo ještě jinak: pokud nás jsou lidi odhodlaní volit stejně, což si myslím, že v řadě případů jsou, tak příště někdo vyhodnotí chybnou korelaci a zdůvodní, že to bylo díky online reklamě... a dokázat, že online reklama nefunguje, by bylo snad ještě podvratnější, než ty volby vyhrát
jako co naděláme, no. kdo chce žít rychle a zemřít mladý, ať si zaplatí online reklamu. (já bych radši sral lidi méně abych je mohl srát déle
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Michael.Polak za příspěvky (celkem 4):
- Janka.Michailidu, Dominika.Michailidu, Dalibor.Zahora, Michal.Ketner
@xChaos@f.cz | @xChaos@mastodon.pirati.cz | nyx.cz XCHAOS | http://www.pirati.cz/lide/michael_polak
zakládající člen | člen MS P6 | pozorovatel TO a KETů doprava/energetika | maloburžoazní centrista | zdání kompetence se vytváří absencí viditelné nekompetence
- Dominika.Michailidu
- Republikové předsednictvo
- Příspěvky: 3691
- Registrován: 28 črc 2011, 22:13
- Profese: výtvarník
- Bydliště: Krnsko
- Dal poděkování: 8302 poděkování
- Dostal poděkování: 6372 poděkování
Re: Používání placené online reklamy v kampani
Giuseppe.Maiello píše:Já vím, my to používáme také (nevím, jestli v Neapolštině, ale určitě v Italštině). Ale moje věta byla rétorické zabarvená. Chtěl jsem trochu demontovat to "skřípání zubu". Prostě pokud někdo si nějak rozhodně, musí to dělat s přesvědčením. Kvůli tomu jsem, nakonec, odmítal i to skřípáni zubu...Petr.Vileta píše:To proto, že jsi Neapolitánec. My Češi skřípeme zuby, když se nám něco nelíbí. Je to taková česká fráze, tedy přesněji řečeno frazém.Giuseppe.Maiello píše:Byvavalo by ideální samozřejmě vytvořit nezavislou platformu, grafický krasnou a neužvaněnou jako je teď forum. Ale protože jí nemáme, jsem dál ANO bez vyhrad. Skřípám zuby, když je mi zíma...
Je to fakt. Skřípění zubů je na nic. Měním na Ne.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Dominika.Michailidu za příspěvky (celkem 2):
- Dalibor.Zahora, Rostislav.Reha
- Lukas.Novy
- Příznivec Pirátů – Jihomoravský kraj
- Příspěvky: 21689
- Registrován: 02 črc 2009, 22:45
- Profese: auditor počítačové bezpečnosti
- Bydliště: Brno
- Dal poděkování: 5189 poděkování
- Dostal poděkování: 12547 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Používání placené online reklamy v kampani
Kde?Diky.Frantisek.Kopriva píše:V rámci social media týmu už tvoříme pilotní projekt, abychom placenou reklamu otestovali a poskytli CF podklady pro rozhodnutí.
(a jinak rozhodnuti tezko muze byt na CF, to bude vzdycky na MO).
Demokracie je diskuse.
| ‒ | – | — | ― | … | „ | “ | ‚ | ‘ | » | « | ½ | ¼ | ¾ | × | ‰ | ® | © | ™ | Tel: 777-5-KRTEK
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34600
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31560 poděkování
- Dostal poděkování: 25689 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Používání placené online reklamy v kampani
Lukas.Novy píše:(a jinak rozhodnuti tezko muze byt na CF, to bude vzdycky na MO).
Lukas.Novy píše:Ale je. CF je suveren.
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
- Vojtech.Pikal
- Administrativní odbor
- Příspěvky: 26151
- Registrován: 19 srp 2010, 23:45
- Profese: politik, informatik
- Bydliště: Olomouc
- Dal poděkování: 36906 poděkování
- Dostal poděkování: 30040 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Používání placené online reklamy v kampani
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Vojtech.Pikal za příspěvek:
- Petr.Vileta
Profil, Vedoucí AO; KaS, ZO; vedoucí MRT Demokracie v rezignaci
„Nakonec vám budou vládnout ti nejneschopnější z vás. To je trestem za neochotu podílet se na politice.“*
Podporuji myšlenky.
- Josef.Pavlovic
- Republikový výbor
- Příspěvky: 123
- Registrován: 02 srp 2016, 12:26
- Profese: marketingový specialista
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Dal poděkování: 97 poděkování
- Dostal poděkování: 219 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Používání placené online reklamy v kampani
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Josef.Pavlovic za příspěvky (celkem 3):
- Daniela.Bila, Dalibor.Zahora, Marek.Houser
- Martin.Rejman
- Člen KS Liberecký kraj
- Příspěvky: 558
- Registrován: 29 říj 2013, 15:08
- Profese: magician
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Dal poděkování: 384 poděkování
- Dostal poděkování: 1163 poděkování