Piráti Ostrava hledají stratéga pro komunální volby

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo, Vyberova rizeni

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Piráti Ostrava hledají stratéga pro komunální volby

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Piráti Ostrava hledají stratéga pro komunální volby

Česká pirátská strana - krajské sdružení Moravskoslezský kraj vyhlašuje výběrové řízení na
dodavatele marketingové strategie pro volební kampaň pro volby do obecních zastupitelstev 2022.
Poptáváme mediální agenturu nebo dobře sehranou skupinu freelancerů se silnou kompetencí v
managementu politických kampaní a jejich strategie.
Vaším úkolem bude vytvořit strategii volební kampaně pro volby do obecního zastupitelstva města
Ostravy (případně i jiných obcí v MSK) včetně rámcového rozpočtu, harmonogramu a návrhu kreativy.
Orientační rozpočet kampaně pro Ostravu je cca 1 milion korun (včetně vaší odměny) s tím, že část
činností jsme schopni zajistit inhouse (Social Media Marketing, nasazení dobrovolníků, máme externí
spolupracovníky v oblasti audiovizuální tvorby, jsme schopni zajistit merch, tisk apod).
V této chvíli ale poptáváme především strategii kampaně, až následně budeme vybírat dodavatele pro
její jednotlivé oblasti.

Požadujeme
Zkušenosti s tvorbou reklamních/ aktivistických/ dobrovolnických/ politických kampaní
Schopnost nastavit komunikační strategii a efektivně vybrat komunikační kanály
Vynikající klientský servis zahrnující komunikaci s našimi kandidáty a dodavateli služeb
Schopnost zajistit vhodnou outdoor reklamu i online
Důraz na originalitu a hledání neotřelých komunikačních kanálů
Schopnost práce v týmu a flexibilita
Dodržování termínů

Reference
Stručně uveďte reference v oblasti marketingových kampaní.

“Cvičné” zadání pro výběrové řízení
1) Připravte prezentaci případové studie z oblasti politického marketingu (případně i mimo
politiku), kdy se Vám kampaní a volbou vhodného komunikačního mixu podařilo zlepšit
mediální obraz klienta - ideálně včetně ukázky kreativ a copy, komunikačních kanálů a
výsledků.
2) Navrhněte, jak postavit komunikaci Pirátů v komunálních volbách včetně marketingového
mixu (definujte kanály a nástroje - offline, online, PR atd.). Pirátská strana kvůli masivní
negativní kampaní a hoaxům získala spoustu negativních nálepek a ztratila část core voličů.
Co byste tedy navrhli, abychom je získali zpět a oslovili maximum liberálně smýšlejících
voličů v Ostravě/kraji?
3) Rámcový návrh rozpočtu kampaně včetně vaší odměny za služby.

Kreativa
Budeme mít brand manuál a část kreativy z centrály.

Termín dodání
Nabídky posílejte do 4. února 2022 na email zuzana.klusova@pirati.cz, následně vybrané uchazeče
pozveme k osobní prezentaci.

Kritéria hodnocení 1. kolo:
Rámcový rozpočet: 30
Reference: 15
Potřeba získat víc než 50% bodů

Kritéria hodnocení 2. kolo:
Rámcový rozpočet: 30
Strategie kampaně: 35
Prezentace a celkový dojem: 20
pro postup do 2. kola Reference: 15

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Piráti Ostrava hledají stratéga pro komunální volby

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Pěkný den,

na základě výsledků výběrového řízení Vám sdělujeme, že společnost Walker & Lambert zvítězila s průměrným hodnocením 85 bodů ze 100.
V návaznosti na to můžeme začít spolupráci na kampani a zpracovat smlouvu.

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“