Piráti Ostrava hledají stratéga pro komunální volby
Česká pirátská strana - krajské sdružení Moravskoslezský kraj vyhlašuje výběrové řízení na
dodavatele marketingové strategie pro volební kampaň pro volby do obecních zastupitelstev 2022.
Poptáváme mediální agenturu nebo dobře sehranou skupinu freelancerů se silnou kompetencí v
managementu politických kampaní a jejich strategie.
Vaším úkolem bude vytvořit strategii volební kampaně pro volby do obecního zastupitelstva města
Ostravy (případně i jiných obcí v MSK) včetně rámcového rozpočtu, harmonogramu a návrhu kreativy.
Orientační rozpočet kampaně pro Ostravu je cca 1 milion korun (včetně vaší odměny) s tím, že část
činností jsme schopni zajistit inhouse (Social Media Marketing, nasazení dobrovolníků, máme externí
spolupracovníky v oblasti audiovizuální tvorby, jsme schopni zajistit merch, tisk apod).
V této chvíli ale poptáváme především strategii kampaně, až následně budeme vybírat dodavatele pro
její jednotlivé oblasti.
Požadujeme
Zkušenosti s tvorbou reklamních/ aktivistických/ dobrovolnických/ politických kampaní
Schopnost nastavit komunikační strategii a efektivně vybrat komunikační kanály
Vynikající klientský servis zahrnující komunikaci s našimi kandidáty a dodavateli služeb
Schopnost zajistit vhodnou outdoor reklamu i online
Důraz na originalitu a hledání neotřelých komunikačních kanálů
Schopnost práce v týmu a flexibilita
Dodržování termínů
Reference
Stručně uveďte reference v oblasti marketingových kampaní.
“Cvičné” zadání pro výběrové řízení
1) Připravte prezentaci případové studie z oblasti politického marketingu (případně i mimo
politiku), kdy se Vám kampaní a volbou vhodného komunikačního mixu podařilo zlepšit
mediální obraz klienta - ideálně včetně ukázky kreativ a copy, komunikačních kanálů a
výsledků.
2) Navrhněte, jak postavit komunikaci Pirátů v komunálních volbách včetně marketingového
mixu (definujte kanály a nástroje - offline, online, PR atd.). Pirátská strana kvůli masivní
negativní kampaní a hoaxům získala spoustu negativních nálepek a ztratila část core voličů.
Co byste tedy navrhli, abychom je získali zpět a oslovili maximum liberálně smýšlejících
voličů v Ostravě/kraji?
3) Rámcový návrh rozpočtu kampaně včetně vaší odměny za služby.
Kreativa
Budeme mít brand manuál a část kreativy z centrály.
Termín dodání
Nabídky posílejte do 4. února 2022 na email zuzana.klusova@pirati.cz, následně vybrané uchazeče
pozveme k osobní prezentaci.
Kritéria hodnocení 1. kolo:
Rámcový rozpočet: 30
Reference: 15
Potřeba získat víc než 50% bodů
Kritéria hodnocení 2. kolo:
Rámcový rozpočet: 30
Strategie kampaně: 35
Prezentace a celkový dojem: 20
pro postup do 2. kola Reference: 15