Asistent/ka Administrativního odboru

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo, Vyberova rizeni

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Odpovědět
Marketa.Kafkova
Příznivec Pirátů – Praha
Příspěvky: 165
Registrován: 17 črc 2020, 14:59
Profese: Personální asistentka
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Asistent/ka Administrativního odboru

Příspěvek od Marketa.Kafkova »

Ahoj! Administrativní odbor potřebuje pomoc se svými úkoly. Pokud jsi komunikativní, učíš se rád nové věci, baví Tě dohledávání a zjišťování dat, jsi náš člověk.

Požadavky:

    Zodpovědnost, pečlivost, systematičnost

      Administrativní​ ​ zdatnost​ ​ (práce​ ​ s​ ​ databázemi​)

        Základní​ ​ technická​ ​ zdatnost​ ​(PC,​ ​ internet​ ​ -​ ​ vyhledávání,​ ​ sociální​ ​ sítě,​ ​ office​ ​ balíček)

          Schopnost​ ​ a ochota naučit se pracovat​ ​ se​ ​ systémy​ ​ České​ ​ pirátské​ ​ strany (fórum, Redmine, Chobotnice, Github atd.)

            Zkušenosti​ ​s prací s lidmi

              Nadstandardní komunikační dovednosti i po telefonu, reprezentativní a příjemné vystupování, emoční stabilita a pracovitost (empatie,​ umění​ ​ vyjednávat, schopnost reagovat na konkrétní potřeby uživatelů)

                Velmi dobrý písemný projev a znalost českého jazyka

                  Samostatnost, svědomitost a trpělivost

                    Iniciativní přístup k práci

                      Ztotožnění se s Pirátským programem, ochota učit se vnitřním předpisům

                        Výhodou​ ​je​ reference​ ​ od​ ​ Piráta​ ​ a​ ​ předchozí​ ​ kvalitní​ ​ práce​ ​ pro​ ​ Piráty

                        Co budeš dělat:

                          Práce s Pirátskými systémy, převážně databázemi

                            Příprava podkladů pro tým Administrativního odbor

                              Asistentské práce v odboru (psaní zápisů, zpracování návodů a manuálů)

                                Jednoduché rešerše

                                  Organizační činnost

                                    Evidence a zjišťování stavu úkolů

                                      Pomoc s úkoly souvisejícími s volbami

                                        Podpora komunikace a koordinace s dalšími orgány a složkami strany

                                          Pomoc s informováním o činnosti odboru

                                            Případně další úkoly zadané vedoucí Administrativního odboru

                                            Pro úspěšnou kvalifikaci je potřeba získat hodnocení alespoň 70%.

                                            Váha hodnotících kritérií:

                                            60% - Kompetence vůči požadavkům pozice
                                            20% - Hodnotový soulad s Pirátským programem
                                            20% - Celkový dojem a motivace

                                            Předpokládaný rozsah práce: 60-75 hodin měsíčně, 200,- Kč na hodinu

                                            Požadavky na zařazení do výběrového řízení:
                                            Pošlete nám požadované dokumenty do 31.1. Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a krátkého motivačního dopisu. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.
                                            Přihlásit se můžete zasláním požadované dokumentace na mail: marketa.kafkova@pirati.cz, do kopie alice.hamalova@pirati.cz. Do předmětu uveďte Asistent/ka AO.

                                            Termín nástupu: únor 2022
                                            Výběrová komise si vyhrazuje právo prodloužit termín. Hodnocení provádí komise složena z členů administrativního a personálního odboru. První kolo probíhá vyhodnocením životopisu, motivace a dosavadních zkušeností. Druhé kolo je realizované formou praktického ověření požadovaných kritérií a osobního pohovoru.

                                            Marketa.Kafkova
                                            Příznivec Pirátů – Praha
                                            Příspěvky: 165
                                            Registrován: 17 črc 2020, 14:59
                                            Profese: Personální asistentka
                                            Dal poděkování: 2 poděkování
                                            Dostal poděkování: 35 poděkování

                                            Re: Asistent/ka Administrativního odboru

                                            Příspěvek od Marketa.Kafkova »

                                            2.kolo výběrového řízení proběhlo 7.2.2022 a postoupily do něj tři uchazečky. Ve výběrové komisi zasedla Markéta Kafková za PO a Alice Hamalová a Lucie Spáčilová za AO. Všechny účastnice byly vyhodnoceny jako vhodné k dané pozici. Na základě bodového hodnocení však zvítězila Tereza Ptáčková, která se rozhodla na pozici nastoupit a stane se tak novou asistentkou Administrativního odboru. Gratulujeme! A děkujeme všem zúčastněným.

                                            Přílohy
                                            závěrečné hodnocení - List 1 (1).pdf
                                            (45.83 KiB) Staženo 36 x
                                            Odpovědět

                                            Zpět na „Veřejná výběrová řízení“