Ahoj! Administrativní odbor potřebuje pomoc se svými úkoly. Pokud jsi komunikativní, učíš se rád nové věci, baví Tě dohledávání a zjišťování dat, jsi náš člověk.
Požadavky:
Zodpovědnost, pečlivost, systematičnost
Administrativní zdatnost (práce s databázemi)
Základní technická zdatnost (PC, internet - vyhledávání, sociální sítě, office balíček)
Schopnost a ochota naučit se pracovat se systémy České pirátské strany (fórum, Redmine, Chobotnice, Github atd.)
Zkušenosti s prací s lidmi
Nadstandardní komunikační dovednosti i po telefonu, reprezentativní a příjemné vystupování, emoční stabilita a pracovitost (empatie, umění vyjednávat, schopnost reagovat na konkrétní potřeby uživatelů)
Velmi dobrý písemný projev a znalost českého jazyka
Samostatnost, svědomitost a trpělivost
Iniciativní přístup k práci
Ztotožnění se s Pirátským programem, ochota učit se vnitřním předpisům
Výhodou je reference od Piráta a předchozí kvalitní práce pro Piráty
Co budeš dělat:
Práce s Pirátskými systémy, převážně databázemi
Příprava podkladů pro tým Administrativního odbor
Asistentské práce v odboru (psaní zápisů, zpracování návodů a manuálů)
Jednoduché rešerše
Organizační činnost
Evidence a zjišťování stavu úkolů
Pomoc s úkoly souvisejícími s volbami
Podpora komunikace a koordinace s dalšími orgány a složkami strany
Pomoc s informováním o činnosti odboru
Případně další úkoly zadané vedoucí Administrativního odboru
Pro úspěšnou kvalifikaci je potřeba získat hodnocení alespoň 70%.
Váha hodnotících kritérií:
60% - Kompetence vůči požadavkům pozice
20% - Hodnotový soulad s Pirátským programem
20% - Celkový dojem a motivace
Předpokládaný rozsah práce: 60-75 hodin měsíčně, 200,- Kč na hodinu
Požadavky na zařazení do výběrového řízení:
Pošlete nám požadované dokumenty do 31.1. Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a krátkého motivačního dopisu. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.
Přihlásit se můžete zasláním požadované dokumentace na mail: marketa.kafkova@pirati.cz, do kopie alice.hamalova@pirati.cz. Do předmětu uveďte Asistent/ka AO.
Termín nástupu: únor 2022
Výběrová komise si vyhrazuje právo prodloužit termín. Hodnocení provádí komise složena z členů administrativního a personálního odboru. První kolo probíhá vyhodnocením životopisu, motivace a dosavadních zkušeností. Druhé kolo je realizované formou praktického ověření požadovaných kritérií a osobního pohovoru.