Požadujeme:
- Zkušenosti s politickou či jinou mediální kampaní
- Odbornost v určování cílení kampaně (cílové skupiny a používaná média)
- Zkušenost se zadáváním průzkumů veřejného mínění
- Odbornost v oblasti testování hlavních a vedlejších messagí kampaně a témat
- Zkušenosti se strategickým řízením střednědobé kampaně
- Znalost politického prostředí v Jihomoravském kraji a pirátské politiky
- V případě fyzických osob spolupráce na IČO
- Úvodní analýza – max. 100 000 Kč (odevzdání do jednoho měsíce od podpisu smlouvy)
- Měsíční maintenance fee – dohled nad exekucí, strop 10 000 Kč měsíčně, 4 měsíce, včetně změn a úprav strategie podle vývoje – max. 40 000 Kč
- Success fee za 9. a každý další získaný mandát odměna 20 000 Kč
- Propojení s volebním výborem Pirátů v Jihomoravském kraji
- Očekáváme intenzivní spolupráci Pirátů s vítězem výběrového řízení
- Dokončení úvodního balíku dokumentů požadujeme během jednoho měsíce
Úvodní balík:
- Systematická definice cílových skupin, definice potřeb, specifikace komunikačních kanálů a velikost skupiny
- Měřitelné indikátory (KPI), které umožní průběžně ověřovat, že kampaň funguje
- Volební potenciál Pirátů v rámci cílových skupin
- Jaká témata aktivizují jednotlivé cílové skupiny
- Způsoby komunikace na určené skupiny – message, tonalita
- Strategie kampaně v čase (kampaň jaro/léto/horká fáze)
- Určení cílů a konverzí a jejich měření v součinnosti s Piráty
- Doporučení v rámci online, outdoor, PR a médií, dobrovolnické kampaně, face-to-face kampaně
- Zadání pro kreativní koncept kampaně
- Návrh message kampaně podložený programem a daty
- Časový plán kampaně
- Zadání pro sociologický průzkum
- Plán a dohled exekuce kampaně s týdenní periodicitou a její případné korigování
- Týdenní feedback KPI, revize vývoje strategie a součinnost v přípravě exekuce
Hodnotící kritéria 1. Kolo - předvýběr uchazečů pro pohovor:
Odbornost - 25 %
Reference - 25 %
Návrh postupu - 40 %
Motivace - 10 %
Hodnotící kritéria 2. Kolo - osobní pohovor:
Referenční kampaně – 30 %
Znalost programu, principů a fungování Pirátů - 10 %
Orientace v politické situaci ČR a JmK - 10 %
Návrh postupu pro tvorbu strategie 30 %
Celkový dojem - 20 %
V případě, že bude představeno několik kvalitativně srovnatelných nabídek, rozhodne ve druhém kole výběrového řízení nabídková cena.
Není-li stanoveno jinak, celé nabídky, životopisy a jiné materiály dodané uchazečem nebudeme zveřejňovat bez souhlasu uchazeče. Vyhrazujeme si právo zveřejnit základní parametry nabídek a dále poskytnout celý obsah nabídky jednotlivým členům a osobám, které o to požádají z důvodu veřejné kontroly. Vyhrazujeme si právo zveřejnit úplnou nabídku vybraného uchazeče.
Hodnotící komise:
Zástupci Volebního výboru Pirátů v Jihomoravském kraji. Hodnotící komisi sestavuje předseda Volebního výboru.
Přihlašujte se do
- Nabídkovou cenu
- CV/portfolio dokládající požadovanou odbornost
- Vámi realizované kampaně, stručný seznam včetně vaší role v nich
- Návrh postupu pro tvorbu strategie (max 3 normostrany)
- Důvod vašeho zájmu o spolupráci s Piráty