Asistent/ka místopředsedy výboru pro životní prostředí ZHMP

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Vedouci organu, asistent strany, Republikove predsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 50 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení republikového výboru.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Vedoucí personálního odboru
Příspěvky: 831
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: vedoucí PO
Dal poděkování: 774 poděkování
Dostal poděkování: 953 poděkování

Asistent/ka místopředsedy výboru pro životní prostředí ZHMP

Příspěvek od Jana.Kolarikova » 04 zář 2019, 12:55

Náplň práce:
• pomoc při strategickém řízení gesce i exekuci koaličního a pirátského programu, analýza materiálů primárně z oblastí ŽP, příprava briefů a dokumentů v rámci gesce
• příprava jednání Výboru pro ŽP ZHMP a dalších jednání v gesci místopředsedy výboru včetně vyhotovování zápisů z jednání a vedení administrativní agendy Tomáše Murňáka
• příprava podkladů pro jednání Tomáše Murňáka ve Výboru ŽP, Územního rozvoje a Výboru pro legislativu ZHMP, v Zastupitelstvu hl. m. Prahy a v dalších orgánech města
• přinášení nových nápadů a identifikace aktuálních podnětů pro rozpracování ze strany gesčního radního či výboru
• dohled nad životním cyklem tisků z gesce Tomáše Murňáka

Požadujeme:

- středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe v oboru životního prostředí)
- orientace v zákonech o životním prostředí
- výbornou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, Outlook),
- dobré organizační a komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, přesnost, spolehlivost, psychická odolnost, učenlivost.

Nabízíme:

• pracovní smlouvu na dobou určitou (nejprve na rok) s možností prodloužení na dobu celého volebního období (2018-2022)
• 11. platovou třídu s platovým stupněm dle předchozí praxe
• možnost podílet se na realizaci Pirátského programu v hlavním městě Praze
• práce ve skvělém kolektivu Pirátů na pražském Magistrátu, kteří mají poprvé z pozice koaliční strany s vlastním primátorem šanci skutečně změnit Prahu
• seznámení s moderními technologiemi používanými při fungování Pirátské strany a sekretariátu předsedy výboru
• sick days, stravenky, notebook poskytnutý úřadem a neomezený datový tarif

Požadavky na zařazení do výběrového řízení:

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu obsahujícího vizi působení na dané pozici. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.

Termín nástupu: v průběhu října 2019

Nominační tým si vyhrazuje právo prodloužit termín. První kolo probíhá vyhodnocením životopisu, motivačního dopisu, zpracovaného úkolu a dosavadní zkušenosti. Druhé kolo je realizované formou praktického ověření požadovaných kritérií. Hodnocení provádí hodnotící komise složená ze zástupce zastupitelského klubu, člena předsednictva krajského sdružení Praha a člena personálního odboru. Třetí kolo osobním pohovorem. Uchazeč, který úspěšně absolvoval druhé kolo, může být pozván do třetího kola (pohovor) u jiných vypsaných pozic v zastupitelském nebo poslaneckém klubu Pirátů.

Hodnoticí kritéria:
• Kompetence a zkušenosti vůči požadavkům pozice 50 %
• Motivace 20 %
• Soulad s pirátským programem 10 %
• Celkový dojem 20 %


Zasílání nabídek
:

V nabídce nám prosím zašli v jednom PDF dokumentu následující materiály:

1. svůj životopis
2. krátký motivační dopis

Nabídku nám prosím zašli do 15. 9. 2019, do týdne od ukončení přihlašování se ti ozveme ohledně výsledku výběrového řízení nebo dalšího postupu. Nabídku pošli na adresu tomas.murnak@pirati.cz. Dotazy můžeš směřovat telefonicky na asistenta zastupitelského klubu Pirátů, Jana Loužka, na tel. 608 213 119.
Jana Koláříková - vedoucí personálního odboru
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
770113643
Don´t live your life impressing others, live your life impressing yourself!

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Vedoucí personálního odboru
Příspěvky: 831
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: vedoucí PO
Dal poděkování: 774 poděkování
Dostal poděkování: 953 poděkování

Re: Asistent/ka místopředsedy výboru pro životní prostředí ZHMP

Příspěvek od Jana.Kolarikova » 19 zář 2019, 12:57

Výběrové řízení bylo ukončeno.
Pozici obsadila Michaela B.
Gratulujeme!
Přílohy
Závěrečné hodnocení celkové.pdf
(54.72 KiB) Staženo 7 x
Jana Koláříková - vedoucí personálního odboru
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
770113643
Don´t live your life impressing others, live your life impressing yourself!

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host