Výběrové řízení na spolutvůrce strategie pirátské kampaně

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Vedouci organu, asistent strany, Republikove predsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 50 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení republikového výboru.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mikulas.Ferjencik
Vedoucí mediálního odboru
Příspěvky: 12769
Registrován: 24 dub 2009, 00:25
Profese: student
Bydliště: Choltice, okres Pardubice
Dal poděkování: 10280 poděkování
Dostal poděkování: 15814 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Výběrové řízení na spolutvůrce strategie pirátské kampaně

Příspěvek od Mikulas.Ferjencik » 28 úno 2017, 00:29

Za volební výbor Pirátské strany vyhlašuji:

Výběrové řízení na spolutvůrce strategie pirátské kampaně

Česká pirátská strana vyhlašuje výběrové řízení na spolutvůrce a poradce pro tvorbu strategického plánu pirátské volební kampaně pro volby do sněmovny. Poptáváme především odborníka na cílení a tvorbu politické kampaně. Hlásit se mohou jednotlivci i firmy.

Požadujeme:
  • Zkušenosti s volební či jinou mediální/reklamní/aktivistickou/dobrovolnickou kampaní
  • Odbornost v určování cílení kampaně (cílové skupiny a používaná média)
  • Zkušenost se zadáváním průzkumů veřejného mínění
  • Odbornost v oblasti testování hlavních a vedlejších messagí kampaně a témat
  • Zkušenosti se strategickým řízením střednědobé kampaně
Podrobnější specifikace záměru

Finanční ohodnocení:
Úvodní analýza – max. 150 000 Kč (odevzdání do jednoho měsíce od podpisu smlouvy)
Měsíční maintenance fee - dohled nad exekucí, strop 15 000 Kč měsíčně, 6 měsíců, včetně změn a úprav strategie podle vývoje – max. 90 000 Kč
Success fee za každý získaný mandát odměna 36 000 Kč

Forma spolupráce:
Propojení s pirátským volebním týmem
Očekáváme intenzivní spolupráci Pirátů s vítězem výběrového řízení
Dokončení úvodního balíku dokumentů požadujeme během jednoho měsíce

Dodávané výstupy v rámci spolupráce:

Úvodní balík:
  • Získání znalosti o cílových skupinách
  • Systematická definice cílových skupin, definice potřeb, určení komunikačních kanálů, velikost skupiny
  • Měřitelné indikátory (KPI), které umožní průběžně ověřovat, že kampaň funguje
  • Volební potenciál Pirátů v rámci cílových skupin, plus co je v pirátském programu pro ně relevantní
  • Co aktivizuje skupinu z našeho programu/činnosti – co je pro ně klíčové
  • Způsob komunikace na určené skupiny – message, tonalita
  • Strategie kampaně v čase (kampaň na umístění v průzkumech v létě, ostrá kampaň na volby)
  • Určení cílů a konverzí a jejich měření v součinnosti s Piráty
  • Doporučení v rámci onlinu, outdooru, dobrovolnické kampaně, PR
  • Zadání pro kreativní koncept kampaně
  • Návrh message kampaně podložený programem a daty
  • Časový plán kampaně
  • Zadání pro sociologický výzkum
Dlouhodobě:
Plán a dohled exekuce kampaně s týdenní periodicitou a její případné korigování
Týdenní feedback KPI, revize vývoje strategie a součinnost v přípravě exekuce

Komunikaci a úpravy strategie řeší volební manažer a volební výbor, je komunikována s volebním štábem a týmy, které se na kampani v něm podílejí.

Hodnotící kritéria 1. Kolo - předvýběr uchazečů pro pohovor:
Odbornost - 25 %
Reference - 25 %
Návrh postupu - 40 %
Motivace - 10 %

Hodnotící kritéria 2. Kolo - osobní pohovor:
Referenční kampaně – 30 %
Znalost programu, principů a fungování Pirátů - 10 %
Orientace v politické situaci ČR - 10 %
Návrh postupu pro tvorbu strategie 30 %
Hodnocení výběrové komise podle osobního pohovoru - 20 %

V případě že bude představeno několik kvalitativně srovnatelných nabídek, rozhodne ve druhém kole výběrového řízení cena.

Není-li stanoveno jinak, celé nabídky, životopisy a jiné materiály dodané uchazečem nebudeme zveřejňovat bez souhlasu uchazeče. Vyhrazujeme si právo zveřejnit základní parametry nabídek a dále poskytnout celý obsah nabídky jednotlivým členům a osobám, které o to požádají z důvodu veřejné kontroly. Vyhrazujeme si právo zveřejnit úplnou nabídku vybraného uchazeče.

Hodnotící komise:
Volební výbor Pirátů

Přihlašujte se do 6. března 23:59 na email mikulas.ferjencik@pirati.cz, jan.lipavsky@pirati.cz a vyberka@pirati.cz, přihláška má obsahovat:
CV/ portfolio dokládající požadovanou odbornost
Vámi realizované kampaně, stručný seznam včetně vaší role v nich
Návrh postupu pro tvorbu strategie (max 3 A4)
Důvod vašeho zájmu o spolupráci s Piráty
Pirátský poslanec za Pardubický kraj. mikulas.ferjencik@pirati.cz, 737 943 770

Uživatelský avatar
Mikulas.Ferjencik
Vedoucí mediálního odboru
Příspěvky: 12769
Registrován: 24 dub 2009, 00:25
Profese: student
Bydliště: Choltice, okres Pardubice
Dal poděkování: 10280 poděkování
Dostal poděkování: 15814 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběrové řízení na spolutvůrce strategie pirátské kampan

Příspěvek od Mikulas.Ferjencik » 17 bře 2017, 00:54

Vyhlašuji výsledky:

Přihlásili se 4 uchazeči:

Jakub Horák
AdHackers / Jan Řehák
Entita / Petr Hašek
Expandist / David Seibert

Výběrová komise prošla jejich nabídky, všechny označila za přijatelné a pozvala si všechny zájemce na pohovor. Ten se uskutečnil v sobotu 11. března. mezi desátou a šestou jsme si poslechli všechny 4 soutěžící. Na místě byl celý volební výbor s výjimkou Martina Šmídy, který se účastnil přes Skype (aby i viděl), dále byl přítomná Jakub Michálek (člen RP), Jan Novák (vedoucí personálního odboru) , Vít Šimral a Marek Paris (oba za datový tým). Na chvíli se stavila i Lydie Bartošová.

Výběrová komise následně ohodnotila všechny nabídky (viz tabulka v příloze). V druhém kole získal nejvíc bodů Jakub Horák a stal se tak stratégem volební kampaně Pirátů. Představí se vám v sobotu na celostátním fóru v Praze. Na Facebooku se pohybuje zde: https://www.facebook.com/jakub.horak/po ... nref=story

Jeho názory na to jak dnes vést politickou kampaň najdete třeba tady: http://neovlivni.cz/jak-prodavat-politi ... kub-horak/

Myslím, že pro lidi z branže není potřeba nic dodávat a mám velkou radost. Vítej na palubě Jakube!
Přílohy
Vyberove rizeni Strateg kampane.ods
(92.24 KiB) Staženo 65 x
Tito uživatelé poděkovali autorovi Mikulas.Ferjencik za příspěvek:
Vojtech.Pikal
Pirátský poslanec za Pardubický kraj. mikulas.ferjencik@pirati.cz, 737 943 770

Odpovědět

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host